- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Gaming notebook topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Projektor topic
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Milyen SSD-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- Monitorkalibráló eszközök
Hirdetés
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz !Overdose! #145199 üzenetére
Igaz, 2400-at akartam irni.
Amugy ja, reg. Novemberben de lassan kesz lesz mar, hogy el is kezdtek dolgozni rajta masfel honap utan -
Brumi˘
addikt
válasz rbalint88 #145201 üzenetére
A te verdád is azt a kört futja mint az enyém, csak az enyém novemberre lett "kész" (augusztus-ba kezdték). Csak nálam nem ért véget a buli, mert valószínűleg a turbót nem sikerült elsőre megcsinálni, szal államvizsga után már lesz időm és nekiállok magamnak befejezni.
-
hobizoli
nagyúr
válasz Kornel #145204 üzenetére
annyira nem, csak ha meloba vagy onnan jovok-megyek az 16km a tav egy iranyban
ez a max amit egy irányban megyek vele
amugy 2-5km-s utakat fut többnyire ezdoterem, kozert, neha egy hónapban 1-2 a belvaros, de ott meg lehet dugozni isa dizel be sem melegedne, mondjuk nagyon ez sem
ezert is ennyi
ha nyomnam is neki, akkor siman bekerne a 10-11-t is
amúgy 2500 korul elvaltogatom, ritkan porog 3000 fole, max amikor fel kell venni a sebesseget a palyara felhajtaskor, amúgy nempadlogazon gyorsítva 25-30literes fogyit is ir a BC
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
-
Richard!
addikt
válasz szőröscica #145209 üzenetére
Nyilván nem városi autó, de csak ez van "Sajnos" inkább 11+. Kihasználom, amíg nem kell Deutschlandban pályamatricázni...
De a fogyasztás nem nagyon érdekel, csak legyen kifogástalan a verdaMunez: Nem, 70 literes Technische Daten Audi A4 2.4
[ Szerkesztve ]
Ma kezdődik életed hátralevő része!
-
rbalint88
addikt
válasz #94529552 #145212 üzenetére
760 (680+átírás)-ért vettem 2015 júliusban, eddig használtam hiba nélkül. most hengerfej, turbó, kuplung, kettőstömegű, futómű (+sallangok) projekt van, némi tuninggal összekötve, ez lesz kb egy misi. 13 éves, 300ezret futott autónál a hengerfej kivételével a többi kb karbantartás, nem hiba. volt már 4 ilyen kategóriás autóm, azokra se kellett/kellett volna kevesebbet költeni (3 vw passat, 1 toyota avensis). ez a vételkor bele volt kalkulálva, plusz akkor 1,M volt az átlagár a hasonló autókért, úgyhogy most fizetem meg az akkori spórolást, cserébe nekem jó lesz az autó egy darabig. aki ezt anyagilag/lelkileg nem bírja, annak ott az egyszerű futóműves szívóbenzines autó, ott a rozsda a legnagyobb ellenség.
-
#94529552
törölt tag
A második nagy győzelem ez az óratekerés és más autópiaci csalások ellen folytatott harcban. Azt írja, hogy Citroën-re, Peugeot-ra és Ford-ra is részletes adatokat szolgáltatnak egy cégnél.
-
concret_hp
addikt
valószínű lenne egy astra classic II (G astra), amit megnéznék, próbáltam utána olvasni, milyen hibái szoktak lenni, elég kevés tipikus hibát találtam, ötlet hogy mit kell mindenképp megnézni? rozsda hol jön ki rajta először tipikusan?
vagy fullba vagy sehogy :D
-
válasz concret_hp #145215 üzenetére
Opel topicban jópár G tulajdonos van szívesen segítek ott is mindenben.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
rbalint88
addikt
válasz concret_hp #145215 üzenetére
márkaszervizkben szokott lenni ilyen "átnézés csomag", amiben 5 v 10k-ért elég komolyan megnézik. hibatároló olvasás is van benne, tekert óra egyből kiderül így, plusz tényleg alaposan átnézik.
nem tudom milyen magas vagy, de ha 180+, akkor csak olyat vegyél, amiben állítható a kormány és az ülés magassága is. én 188 centivel már a fékpedál karját nyomtam, ha hirtelen kellett rálépni... plusz az alap ülésben egy óra után szakadt le a derekam. de 13 év és 96ezer km alatt semmi műszaki hibája nem volt a kocsinak, csak kopó-fogyót kellett cserélni rajta. (gátlók, kipufogódob, féktárcsa, fékbetét, izzók) -
adalbert1
veterán
Továbbra sem sikerült egyértelmű döntést hoznom, habár a Focus 2 felé hajlok (amik még érdekesek: Astra, Auris, Mazda 3).
Ti mit vennétek 1-2 millió közötti árban, ha az alábbiak a szempontok:
- szívóbenzin (évi 10k km, főleg az olcsó fenntartás miatt hajlok erre)
- klíma
- 2 vagy inkább több légzsák
- kb. 5-8 évet használnánk
- lehet, hogy időközben 1-2 gyerek is lesz, így gondolom a kombi előnybe kerülne a ferdehátúval szemben (vagy abba is lehet ésszel pakolni 4 fős családnál, esetleg babakocsi belefér)?
- minél jobb törésteszt
- olcsó fenntartás (értve ez alatt azt is, hogy ne valami egzotikus modell legyen, amiből 10 darab van az országban, az alkatrész-ellátottság meg kb. nulla)Illetve nézegettem még a Toyota értékőr programját, viszont nekem sehogy sem jön ki a számítás:
Az ÉrtékŐr Program számokban
Toyota Yaris 1.0 Start
Bruttó listaár: 2.895.000 Ft
Kiemelt ÉrtékŐr kedvezmény: 200.000 Ft
Kedvezményes vételár: 2.695.000 Ft
Önerő (35%): 943.250 Ft
Futamidő: 3 év
Maradványérték - minimum garantált ár (45%): 1.212.750 Ft
THM: 5,9%
Havi részlet: 22.521 FtHa itt a havi részleteket összeadom 3 évre, illetve az önerőt, akkor sem kapom meg a vételárat - a maradványérték elméletileg az, amennyiért visszavásárolják tőled/beszámítják a futamidő végén. Gondolom ez a 3 év alatt folyamatosan náluk kellene szervizeltetni, ezért érheti meg nekik.
-
vzsryl
nagyúr
válasz adalbert1 #145219 üzenetére
Ezekben a kompaktokban elfér egy kisebb család, de a kombiban természetesen jobban. Befér a babakocsi is, de a kombiban még utazótáska is odatehető mellé, ezt nem árt figyelembe venni. A Mazdák rohadnak, de ha kifogsz egy szépet, majd gyorsan csináltatsz rajta alvázvédelmet, akkor nincs azzal sem gond.
Szívó benzinből fóka 1.6 101LE, Astra 1.6 116LE az ajánlott, Mazdából bármelyik.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
adalbert1
veterán
válasz vzsryl #145222 üzenetére
Köszi.
Mazdából a rohadás fennáll a 2003-as és 2009-es változatnál is?
Illetve fehér classic III H Astrából miért van olyan sok? Ez is rendőrautó volt (vagy valamelyik flotta része)?Integrale: köszi neked is - most keresgettem Auris-ok között, de sajnos használtban mindegyik drágább párszáz k-val, mint a Focus-ok, Astrák - kérdés, hogy megér-e annyit, hosszabb távon kijön-e a különbség a fenntartásban.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz adalbert1 #145219 üzenetére
megnézném a Fiat Bravokat is t-jet motorral. van rajta egy darab szögegyszerű turbó, kalkulálsz rá 150k felújítást és akkor az 5-8 év alatt több gondod nincs vele. ha egyáltalán hozzá kell nyúlni...
ha az évi 10k km nem 3km-es utakból jön össze és tudjátok ésszel használni (hidegen nem rúgjuk, leállítás előtt hagyjuk visszahűlni), akkor semmivel nem több macera, cserébe sokkal kellemesebb karakterű a motor, mint egy szívóbenzines, nem kell annyira ölni, hogy haladjon.
Astra H-t én nem vennék (nincs vízhőfokmérő, jó ülés csak Cosmo szinten van, gumi váltógomb, buta kapcsolók), de megbízható szerkezet, csak a legtöbb elég csöves felszereltségű. Focus egy fokkal jobb, abban legalább az ülés használható már a fapadosban is. Mazda pár dologban nagyon ódivatú a beltérben, de szerkezetileg sok közös vonása van a Focus 2-vel.
Peugeot 308SW se egy beteg szerkezet, azt is nézegetnék azért. -
válasz adalbert1 #145224 üzenetére
Legtöbbje ha megfigyeled, egy helyről árulják, mert céges flottás gépjárművek voltak.
Ha érdekel akkor nekem egy Kombi 1.6-os 116 pacis Opelem van, ha van valamilyen kérdésed akkor az Opel topicban megtalálsz.A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
adalbert1
veterán
válasz rbalint88 #145225 üzenetére
Alapvetően a Fiattól tartok egy kicsit, de szerintem azt is körbejárom azért.
Alapvetően a legtöbb út 12 km lenne (munkába bejárás), esetleg néha 1-2 km-ek (boltba járás), illetve néha lenne egy 150-160km-es út is.
Nincs vízhőfokmérő? Az azért elég kemény, a most összetört 14 éves 206-osunkban volt (igaz, lehet, hogy ott felszereltség függő volt).Eddig ugyan Peugeot-unk volt, de ahogy a régebbi tesztekre visszaemlékszem, úgy rémlik, hogy kategórián belül azért elmaradt a veresenytársaktól, nem?
Luck Dragon: köszi, lehet, hogy lesznek még kérdéseim, akkor majd megyek az Opel topicba - ez a vízhőfokmérő tényleg így van?
szerk.: kereskedésekről van valahol esetleg feketelista? Elég sok helyen olvasni különböző átverésekről, és úgy vagyok vele, hogy ahol már szándékosan próbálkoztak ilyennel, ott valószínűleg máskor is fognak, így ezeket a helyeket inkább kerülném.
[ Szerkesztve ]
-
-
Integrale
veterán
válasz adalbert1 #145228 üzenetére
Ilyen tavokra Bravobol 1.4 szivo, 308-bol is van meg szivo benzines.
Nekem a Focus 2 most belteret tekintve hatalmas csalodas, Egy H Astra minosegibb, meg akkor is ha esztetikumrol nem ez jon le.
Viszont en Auris, Mazda (ha nem rozsdasodik), 308, Bravo, Astra sorrendben gondolkodnek."Bad reklám is reklám too"
-
válasz adalbert1 #145228 üzenetére
A vízhőmérő kettő gombnyomással elérhető, és a középső digi kijelzőn mindent lehet látni, plusz ott van mellette az akku feszmérője, meg a jó ég tudja mi nem. Valakit ez zavar, valakit ez nem. De ha nagy gond van, akkor a műszerfalon vagy egy visszajelző led ami figyelmeztet hogy a normál üzemi hőmérséklet elhagyta és közelít a nem megengedetthez.
A váltógombbal minőségével nincs, gond, ennél sokkal rosszabbal is találkoztam már, de amúgy mivel tömeg termék, ponton összegért vadi újat lehet kapni, de eléggé ellenálló bevonata van.
A belseje meg a kapcsolok, kormány és egyéb ez teljesen szubjektív.
Az ülés, én hosszú távokra használom, van magasság állítása, derék támasz, könyöklő meg minden nyavalya van az enyémben, így csak arról tudok nyilatkozni. A fiátomhoz viszonyítva picit keményebb, de viszont a Skodához viszonyítva kényelmesebb, puhább, és jobb az oldaltámasza.
Havi szinten vannak olyan napok ,mikor 3-400Km- teszek meg vele, ezt szokom írni az Opel topicban, hogy milyen fogyasztással jár ez nekem. És nem fáradok el a vezetés után sem.[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
adalbert1
veterán
válasz szőröscica #145229 üzenetére
Alapvetően úgy vagyok vele, hogy azért a következő autómtól is elvárnám legalább azt, amit az előző tudott, és bár ebben igazad van, azért mégis zavarna a visszajelző hiánya.
Integrale: értem, de az Auris ér is annyival többet, amennyivel többe kerül az olcsóbb versenyzőktől? Tetten érhető valahol az árkülönbség akár minőségben, akár később jelentkező költségekben?
Luck Dragon: köszi, ez elég részletes válasz, végső soron, ha menüből is leolvasható, akkor annyira nem probléma, ha nincs visszajelző. A beltér leginkább ott fog eldőlni, mikor ki is próbálok egyet, élőben azért jobban felmérhető az ergonómia, mint képről.
Szerintem egy évben kb. 1-2 nap lenne olyan, mikor 3-400 km-t vagy többet tennék meg.[ Szerkesztve ]
-
válasz adalbert1 #145232 üzenetére
Nagyon szívesen.
Még egy kis apróság. Ahogy írtam egy kijelzőn egyszerre ezt írja ki.
Aktuális sebesség, üzemanyag mennyiség, víz hőfok, akku feszültség.
Utána lehet lapozni, középkonzolról vagy a multi kormányról,
És itt Calogero fórumtárs leírja hogy a menüben még mi van leírva. Igaz ez angol.[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Brumi˘
addikt
Urak, valaki le tudna kérdezni nekem 2 rendszámot? Értelem szerűen utalom az árát.
-
Mauzes
őstag
Sziasztok!
Tudom, hogy sok mindentől függ, nem lehet pontosan megmondani, stb., de mégis szeretnék kérni segítségül nagyságrendi becsléseket (akár sáv) az alábbiakra, hogy legalább valamivel tudjak számolni:
Első saját tulajdon, új autó, középkategóriás és viszonylag nagyobb méret (~Skoda Octavia, Mazda CX5, de csak példaként a méretre), mondjuk 6-7 milliós elvihető szalonár.
1. Körülbelül mennyi lehet a teljesen fix fenntartási költsége egy ilyesmi autónak évente? Gondolok itt gépjárműadó, kötelező, Casco (egyéb?).
2. Mennyibe kerülhet márkaszervizben az időszakos szerviz (olajcsere, szűrők) munkadíjjal? Tudom, hogy márka, szerviz. stb. függvénye, de most csak kb.
3. Szintén nagyot szórhat, de mondjuk nagy átlagban a vételár hány %-án lehet eladni egy ilyesmi autót 3 évesen / 5 évesen / 7 évesen, számlákkal igazolt előélettel?
4. Ez még szubjektívabb, de ebben a fenti kategóriában és árban vannak olyan típusok (újonnan), amik ár/érték arányban vagy minőségben kiemelkednek? Tehát pl. ha nektek kellene dönteni, akkor nagyon esélyes lenne.
Ami nálam szempont: 2 kisgyerekkel és 1 babakocsival kényelmesen elférjünk, havonta vidéki látogatás 300 km-re, ezen kívül leginkább egyszemélyes Budapesten belüli használat, lehetőleg mérsékelt fogyasztás, automata kényelmes lenne, 5-6 évig elvileg megtartanám.Remélem tudtok tippeket adni, előre is köszi!
[ Szerkesztve ]
-
Feenyx
aktív tag
Sziasztok,
autóvásárlással kapcsolatban szeretném a segítségeteket kérni. Korábban már érdeklődés szintjén kérdezgettem a kinézett márkák topikjában, de most hogy tisztázódtak az anyagiak, komolyra fordult az autóvásárlás. A keret max 1,2 millió lenne. Ez az összeg csak a kocsi vételárára vonatkozik, a többi költségre (átírás, kötelező, 1. szerviz stb) 300k-t tettem félre.
Nincsenek nagy igényeim, a legfőbb dolog hogy megbízható legyen, és hely is legyen benne azért (kombi vagy ferdehátú). Nagyobb részt városban lenne használva, hétvégente nagyobb utak (~100 km). Ezért mindenképpen benzinesbe gondolkozok, legalább 1.6-osban vagy nagyobb motorral.
A kinézett modellek:
-Opel Astra H 1.6, 5 ajtós vagy Caravan -> nagy különbség van a menetteljesítményben 105 és 116 lovas verzió között?
-Renault Megane MKII 1.6, ebből csak a kombi jöhet szóba
-Ford Focus MKII 1.6, 5 ajtós vagy kombi -> itt is az lenne a kérdésem, hogy van-e nagy különbség a 101 és 116 lovas verzió között?
-Esetleg még Opel Astra G 1.6, bár millió fölött nem ez lenne az elsődleges célomSzerintetek ilyen keretösszeggel lehet ezekből viszonyla jó állapotút kapni? Vagy van esetleg valami más alternatíva?
Előre is köszi a segítségeteket!
-
nagyúr
válasz Mauzes #145239 üzenetére
Szia!
Ez így eléggé tág, kellene még, hogy éves szinten mennyit mennél az autóval.
Amúgy egy 2009-es autóra Budapesti lakosként én 42k kötelezőt és 32k casco-t fizetek évente.
140LE-s, 1.8 benzin, 14-es környezeti kategória, olyan 15k körül van félévente az adó.
A tankolás nagyjából 2 hetente 14-16k.
Autópálya vagy megyei matrica is kell ugye, az legyen mondjuk 15k évente.
Ezen felül venned kell gumigarnitúrát ami ezekre az autókra úgy 25k/db, max 5. évre elég 1 garnitúra, plusz 4 kekéktárcsa ha vas, akkor 10k/db, ha könnyűfém akár 25k/db is lehet.
Évenkénti szervíz cserékkel nagyjából 30-40k durván számolva.Az összeadást rád bízom
Ha választani lehetne, újonnan mit vennénk? 6-7 misiért csak alsó középkategória van (Civic/Focus/Astra/Megane), újonnan ezek közül azt venném, ami a legtöbbet adja felszereltségben és garanciában.
Ha automata kell, akkor bizony az nem fog keveset enni városban, hacsak nem dízelt veszel és finoman közlekedsz. 5 évre jó lehet, mert még nem fognak a nyűgjei kijönni, és jó esetben havonta min. 1x kikormolod. Igaz gyakrabban jobb lenne...Értéktartás: Ennek a kategóriának nincs, de általában a németek jobbak ebben, egy 4-5 éves Fullos Focus manapság 3 millió alatt is megkapható, igaz minimum 120k futással, és ez a többire is igaz. Ha igazoltan kevés a km, és van számla, akkor egyéniben jó esélyel átlagár felett tudod majd eladni.
Ha én autót vennék most 6-7 millióért, akkor ha belefér egy kombi új Astra, automata és vagy turbóbenzin vagy dízel, Focus dízel automata. Golf ennyiért szerintem nincs, ott a DSG nagyon adja.
Octáv is drágább, vagy kevésbé felszereltet veszel, méretben veri az előzőeket.
Illetve lehet venni Mondeo-t, Passat-ot, akármit, csak 6-7 misiért nagyon belépőkategória lesz, gyengébb motorral, automata nélkül!(#145240) Feenyx:
H Astra, erősebb motorral!
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Mauzes
őstag
válasz Tsebacsi #145241 üzenetére
Köszi a választ!
Olyan 15-20k között megyek évente. Azért csak a fix költségekre kérdeztem, mert azt számolom, hogy tartós bérlet és vétel között mennyi lenne a fenntartási költségből fakadó különbség. Az alapján, amit írsz, plusz rászámolva még valamennyi pluszt esetleg kopó alkatrészek cseréjére, olyan 180-200 ezerből éves átlagban ki lehet akkor jönni egy újnál? Üzemanyag nélkül, nyilván.
Azért gondoltam, hogy itt lesz már azért választék, mert ránéztem az Octavia konfigurátorra, és 1.4 TSI-t 150 lóerővel, a 2. legjobb Style felszereltség csomaggal és metállal már 5,9 körül írja. DSG +600k, 1.8 TSI +300k lenne. Egyébként VW csoporton belül a DSG azonos lesz a különböző márkáknál?
Mindenesetre megnézem és összehasonlítom a típusokat, amiket írtál.
Egyébként új autó vásárlás mellett ami még szóba jöhet, az egy viszonylag újszerű használt lenne 4-5 millió körül. Gondolom itt már minőségben feljebb lévőket is lehet találni, csak hát nincs garancia de cserébe van kockázat. Ebben a kategóriában milyen típusokat lenne érdemes megfontolni, vannak "tuti" vételek?
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Mauzes #145242 üzenetére
Az octavia kombiban 1.4TSI DSG-vel kiváló lenne, én simán elfogadnám! A motor szuper, a váltó szintén. Az 1.8 TSI feleslegesen erős lenne és lényegesen többet eszik.
A DSG a duplakuplungos a konszernen belül, de az audiban is más a neve.
Az újszerű használt esetedben játszhat, csak pont leírtad a buktatóit is. Ha neked megéri az x év gari ami ugye fejfájásmentessé teszi az autózást, akkor újat kell venni. A tartós bérlet nekem nem pálya, szeretem, ha a futamidő végén enyém az autó, persze cserébe akár nulla beszállóval el lehet vinni. Aki jól keres/le tudja írni, annak való. Akinek meg van spórolt mani, de nem tud havi 150k-t kiköhögi bármikor, annak meg a lízing/hitel.
Hahun nézd meg mit kapni 4-5 misiért, azért annyira nem leszel elájulva. Ha tehetném, lehet én is új autót néznék hitellel 6-7 millió körül, pl. egy octavia-t!
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
t1
addikt
Ezek a Meganok mennyire vészes példányok ? [link]
-
Kornel
veterán
válasz BigBlackDog #145244 üzenetére
Övé szerintem euro5.
Még jobban kihereltek a gázpedált[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz Tsebacsi #145241 üzenetére
azért 6-7 milláért nagyon jó octavia van, rengeteg extrával, nagy motorral
mondeoból sem a full alap van ennyiértfordnál 5 év garancia is van, vw, skoda 4 vagy 5 már nem tudom
(#145242) Mauzes
ha van céged akkor csak tartósbélretre tudod venni az áfa miatt
(ha nem vagy áfás akkor mind1)[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
Kornel
veterán
válasz htomi85 #145249 üzenetére
Ha hitelre venné, és beleszamolná a havi törlesztőt, max. akkor.
BigBlackDog: parasztvakitas, a jo kis euro normák következményei.
Ha komolyan vennék az egészet, akkor dizelt csak scr katalizátorral lehetne üzembe helyezni, de egyszerűbb kamu sw-eket írni.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- bambano: Bambanő háza tája
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- World of Warships
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- E-roller topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Wuthering Waves
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Gaming notebook topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest