- Milyen SSD-t vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti / 3070 / 3070 Ti (GA104)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen TV-t vegyek?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
Hirdetés
-
Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
gp A folytatás PC-re és konzolokra készül, a megjelenési dátum egyelőre nem ismert.
-
Bakancslista Route 66 Chicagótól Los Angelesig 3.
lo Sziasztok Olvasók! A harmadik rész immár elkészült egy kis betegeskedés után (mármint a jelenben sajna), és a múltban már teljesen gyógyultan folytatjuk utunkat az USA-ban.
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integrale
veterán
válasz lenko #123740 üzenetére
84-es Lancia Prismank is felhuzta az osszes ablakot az antennat pedig be, gyarilag, nem kell 20e ft-os elektronika pluszba.
Hobizoli: en is igy gondolom. Mert az oke, hogy a GT-ben alap, de az mar magaban egy felszereltsegi szint.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
!Overdose!
őstag
válasz lenko #123735 üzenetére
Komolyabb futómű? Mihez képest? Az is csak egy csatolt lengőkaros olcsón fenntartható, de egy kettős-keresztlengőkaros precizitásától messze elmaradó megoldás. A konkurensek egy része ekkoriban már vagy még dw futóművel jött ki. Van erre példa japánból és olaszból is.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
hobizoli
nagyúr
-
Integrale
veterán
válasz lenko #123822 üzenetére
De bizony, hogy lekopik magától is, nem kell hozzádörzsölni semmit. Nem kell védeni foggal körömmel, ismert hiba az összes korabeli VW konszern autónál.
kisza25: Tudom, hogy létezik Subaruként, nézd a képet követő hozzászólásom.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
8th
addikt
válasz lenko #123770 üzenetére
Épp ezért kell gti-t venni. Jobb futómű jobb fék jobb felszereltség ugyanannyit eszik mint az 1.6 de sokkal jobb vezetni, jobban is megy. Kár, hogy tízből kilenc szitává van rohadva.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
hobizoli
nagyúr
válasz lenko #123856 üzenetére
a VR6-n 280 van elol
2.0GT es GTI van 280 vagy 256-s hutott, de a 115lovasnal van 256-s nem_hutott is akarhatul meg 226-s sima egy ~1200kg-s 150lovas GTI-n ... hat nemtom
az 1.6GT meg 239 sima vagy 256 hutott/nem_hutott elol, de kb motorkodfuggetlenul, ami eppen volt a polcon, a Bardi oldala irja ugyanarra a motorkodra mindkettot ugyanazon evjaratokra
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
runner 125
nagyúr
válasz lenko #123888 üzenetére
Fekete egy átkozott szín. Esélytelen szépen tartani, a legapróbb hibát, mikro / mosási karcot megmutatja, mindemellett a formát is kevésbé emeli ki, a részleteket meg pláne.
Az autó színe ezüst vagy fehér és árnyalatai, vagy bármi ami világosabb tónust jelent."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-
lenko
aktív tag
-
w333
félisten
válasz lenko #123963 üzenetére
Ááá vicc ... ennyiért már autót is lehet venni
De komolyan főleg hogy 1.6i, tudom hogy új autóért a szalonba kell menni ... ezért is keresek használt autót, nálam a Golf 4 lelki határ a max. 600-700k mivel az 1 milliós autón is ugyan úgy ki kell szinte mindent cserélni (ezt magam csinálom) ismerősnek a keresztfia pedig most vett egy Golf 4 -t ami 1.9 TDi és 4Motion oké nem Highline csak Confortline ami 700k volt ... de az erősebb dieselért + őszkerékért inkább lemondok az extrákról és tudom hogy autóban ülök
(#123979) rwin5
LOL .. csúnya bézs belső + PD ? ezért még 500k -t sem adnék
De mondom, nagyon viccesek ezek az árak, ilyen áron már kapni Golf 5 -t is !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
válasz lenko #123988 üzenetére
Ne haragudj hogy ezt mondom de annyiért nagyon sok volt ...
Ha már ennyi pénzem van én úgy vagyok vele hogy minél olcsóbb legyen pl. egy ilyen, aztán még marad 500 ezer Ft -m amiből simán újjáépítem az egészet (szóval mindent kicserélek rajta) így tudom hogy egy megbízható autóban ülök, míg az 1.1 milliós autó egy zsákbamacska
Persze természetesen én is olyat keresek ami viszonylag szép állapotban van ... de ne legyen tökéletes (elárulom hogy miért) volt BMW 520i -m ami 99.9 tökéletes volt Link, aztán a parkolóban mikor rányitottak az ajtót + a bevásárló kosarat a szemem láttára tolták neki ... hát komolyan a sírás környékezett, ezek kivéthetetlen dolgok az a baj
Szerk.
Ezt láttátok már ... Winter Problems, nálunk is ugyan ez a helyzet
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
válasz lenko #123998 üzenetére
Nem rossz a 2.3 szívó ... csak hiányzik belőle a nyomaték !
Ugyan ezt tudja a C20NE Vectrám is Videó viszont nincs nyomaték csak a a hosszú váltó amivel városban 60 -nál már dadog és kéri vissza a 3 -s fokozatot ... én a legjobban egy 1.9 TDi 90LE -el elégednék meg a legjobban (örök élet + 1 nap) amit kicsit húznék 120-140LE -re kb .300NM -el már szépen ellennék fogyasztásban pedig kb .7L
BMW ugyan ez volt 520i sor 6 henger és 150LE de nem volt olyan nyomatékos mint az előző autóm ami egy Peug 406 volt 2.0HDi és csak 90LE mégis érzetre jobban ment ... szóval belepréselt az ülésbe
Vectráról pedig csak egy turbó hiányzik Link, de nekem nem kell versenyautó
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
deicide
veterán
-
lenko
aktív tag
válasz lenko #124286 üzenetére
[bmw_318i_digit-tempomat-aluf.-143le] Ez már korrekt, de ebbe is kell egy M-pakettes ülés.
Az embereknek fáj az igazság!
-
bmwsan
senior tag
válasz lenko #124288 üzenetére
Ha BMW, akkor csak a sorhat.
A hathegeresekkel kevesebb a gond, sokkal többet nem esznek, mivel egy nagyobb Motor könnyebben mozgatja a viszonlag nehéz kocsit.
A van autónál elég korrekt gépek vannak, persze visszatekertek, mert a Magyar nem veszi meg sok km-rel.
De sok extrát utólag is beleraknak, a bajai orvosolják az autónak.Am a van autonál tal´lható autók nagy %-át a következo úrimeber hordja be, és teszi oket rendbe.
Erste Hand - érdemes BMW ügyben nála kérdezoskodni.
-
ADAM1337
nagyúr
válasz lenko #124293 üzenetére
Akkor el kell felejteni, én is így tartom, esetleg még a 2.0D-sek 4hengerrel elfogadhatóak, ami teljesítményt illeti.
De benzinből is a sorhat megbízhatóbb konstrukció, én is nézegettem e46-okat, de ami értelmes példány nincs 1M alatt, ezért lett inkább egy e39 igaz itt is megnéztem jó párat mire találtam egy normálisat amire vigyázva volt, és nem volt lerúgva. -
addikt
válasz lenko #124570 üzenetére
Hát igen, ettől féltem... csak nem tudom, mivel járok jobban? Az évszámból engedéssel vagy a japánból engedéssel? Mert míg a Suzuki-t a hazai gyártás és elterjedés miatt fillérekért lehetett szervizelni, ez egy Mazdánál gondolom egy nagyságrendet ugrik. Viszont kétségtelen, hogy a japán kocsik durván tartják az árukat, ami meg a megbízhatóság miatt van.
Ezek nagyon szép autók egyébként. Bár a főleg munkába járás miatt lehet, hogy túlzás lenne a kombi és maradnék az 5 ajtós / ferdehátú kivitelnél.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs