Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Paxker315

    addikt

    válasz rbalint88 #218034 üzenetére

    egyébként ez a tempózás miért jó? Ma nézegettem, hogy GPS szerinti 115-nél forog ~1900-at hatodikban a 2.0cr, 125 körül már 2200 körülit. Afelé meg nem szívesen forgatom tartósan. Nyilván egy újabb - hét sebességes váltóval - egyszerűbb a helyzet :) :R

    Tényleg, mivel az A3 e-tron, Golf GTE is egy "átdolgozott" 6s olajos dsg-vel operál, vajon ezek mennyit foroghatnak ~125-130-as tempóná (magyarul: mennyire jó ez a 1.4 TSI& eletromotor pályán?)? Nyilván 1.4 TSI miatt mások a "határértékek", meg máshol a leggazdaságosabb az üzem, de engem meglepett pl, hogy a hetes olajos DSG-s Golf VII 2.0 cr 1850 körül forog 130-nál. Azért ez jelentős eltérés a hatos váltóhoz képest, ahol már inkább 2200 fölé tekint :B

    edit: ha már Kuga. Az alatta levő "mini-suv" puma mennyire vállalható? A méretei alapján lett rokonszenves, rövid-nemtúlmagas-nemtúlszéles.

    [ Szerkesztve ]

    https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )

Új hozzászólás Aktív témák