- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- Dell notebook topic
- Zenelejátszó építése, a kiváló hangzásért
- Mini-ITX
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Radeon Anti-Lag 2 néven tér vissza az Anti-Lag+
- Asztrofotózás
- iPad topik
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Visszatérne a PC-s kliensbizniszbe az NVIDIA
ph A Bloomberg videointerjújában utalt erre a Dell és az NVIDIA vezére.
-
Kooperatív akció-kalandjáték lesz a Sanctua
gp A premier kicsit még odébb van, jövő év közepén érkezik a PC-s verzió.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bdanyy
addikt
Pesten még greengot ki lehet fogni, ha valami nagy dolgot kell szállítani. De nekem az is előfordult tavaly, hogy nem szállították ki a megrendelt mosogatógépet (minden mást igen, nagy hűtőt meg se próbáltam volna), így jól jött, hogy el tudtam menni érte és befért simán a kombiba. Sietni kellett, mielőtt az asztalos megérkezik. Létrát is volt, hogy lehajtott ülésekkel szállítottam, nincsen tetőkorlátom vagy minek hívják
Cserébe sokszor gondolkodom rajta, hogy mennyire jó lenne a városi utakra meg amikor nem kell cuccolni egy i3, csak pluszba a másik mellé kicsit luxus lenne, mert abba két ember fér csak (tökéletesen kényelmesen) el, és néha jó, ha egyben tudok menni 250 kilométert.[ Szerkesztve ]
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
Qru
MODERÁTOR
válasz TrollBalint #214489 üzenetére
Gari nem él a kopókra, az újnál is előjöhet ilyen. Ha pl városozott akkor gyorsan kopik a fék és nem feltétlenül van jobb állapotban mint a többet futotton. Meg kell nézni a többet futottat, lehet nem rég volt cserélve pl a fék. Lengéscsillapító is bemérhető, abból tudod mennyit bír még ki kb. Szóval nem zárnám ki élből.
#nincsbennetarcsi
-
válasz rbalint88 #214498 üzenetére
Nekem 2db 3 ajtós szekrény, 2db könyvespolc, 2db cipős szekrény, 1 konyhai tálalószekrény, egy dohányzó asztal és pár csetresz volt 30 eFt kiszállítás. Az úgy megéri, mert majdnem annyi nekem megfordulni, mert kell matrica is és be sem fért volna, meg el se bírta volna (egy szekrény volt 100kg)
Tavaly meg kaposvárra rendeltem 2x~500eFt-ért amikor lakásokat rendeztem be, mindkettő 28eFt volt. Abban volt minden, ágyak, szekrények, asztalok, székek, polcok, lámpák...
Viszont így is kellett a kombi akkor is, mert el kellett mennem a 120 literes kukáért a szemetesekhez.
Rossz bojlert el kellett vinni...
A konyhát én csináltam meg, obiban méretre vágattam a pultot, és lapra szerelt motyó volt ott is +ban.
A szereléshez kellett létra amit otthonról vittem az is simán befért.
Meg itthon is Balatonon csináltam egy konyhát ahhoz és a cuccot úgy hoztam el, mérete kellett vágatni azt is.
Gyereket amikor átviszem anyjához mindig viszem a bicaját is stb
Múltkor 5en+ csomagok mentünk a reptérre, az is sima volt a kombival.
Természetesen helyben mocorog i nem annyira praktikus, de ahova i30 3ajtós befért, oda a kombi is, csak 18cm a különbség[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
rbalint88
addikt
válasz kisza25 #214504 üzenetére
Nekem a ceges autonal by default i30 fastback lett volna, mondtam gyerek melle kombit szeretnek, ha kell berakom a kulonbozetet, de nem volt problema szerencsere Amugy ez az uj i30 kombi sokkal kisebb belul, mint a tied. Szoval egyaltalan nem vitatom a kombi elonyeit Azert mentem aposeval az ikeaba, mert az mar felig melosauto, valoszinu tagasabb es nem kellett meg kiszerelni belole a gyerekuleseket is
De ha sajat penzbol, a sajat celjaimra vennek autot, akkor Golf GTE-t vennek, meg tetoboxot.
[ Szerkesztve ]
-
-
TrollBalint
addikt
Azt tudtam, hogy a kopóra nincsen gyári garancia, de csomó másra meg igen. Itt első sorban szoftveres gondokra gondolnék, mivel új autóba csak nem romlik el más olyan könnyen
Akkor az lesz, hogy megnézzük mindkettőt, remélhetőleg valamikor a közeljövőbenmegbízhatóság szempontjából melyik az ajánlottabb, Mazda 6 v. Superb? Ha jól tudom a Skoda szereti enni az olajat. Ahhoz viszont végképp nincsen kedvem, hogy az autópályán egyszer csak bejelzi, hogy alacsony az olajszint és akkor keressek valami boltot. Ebben egyszer már volt részem, köszönöm. Többet nem kérem
[ Szerkesztve ]
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
Johnny_vT
senior tag
válasz Johnny_vT #214114 üzenetére
Update:
Volt egy nagy hullámvasút a keresésben, mert annyira átláthatatlan a költségbecslő táblázat, hogy egy ideig azt hittük a PHEV-k árát megfelezi a cég. Hajaj volt itt szétextrázott XC60-tól kezdve 330e, GLC 400e, meg minden. Aztán egy újabb kör árajánlatbekérés után szembesültünk vele, hogy sajna nem így vanSzóval a büdzsé helyreigazítása óta körbekérdeztünk mindent és mindenkit és azzal a feltétellel, hogy lassan már mindegy mit, de még idén legyen, a következő csapódott le eddig:
- VW Golf Variant 10-12 hónap szállítással kösz nem
- Octavia minden változatban 14-16 hónap szállítással kösz nem
- Scala 8-10 hónap szállítással kösz nem
- Leon Sportstourer 10-12 hónap szállítással kösz nem
- Kamiq-Ateca-T-Roc és társai bár 6-8 hónap alatt meglennének nem adnak többet sem helyben sem komfortban, cserébe fogyasztásban igen
- Minden BMW és Merci büdzsén kívül esik
- Audi A3 Limousine és Sportback 4-6 hónap szállítással, na EZ megfontolandó
- Cupra Leon Sportstourer 4-5 hónap szállítással szintúgy
Nem tudom mitől függ, hogy Cupra még van és Seat/Golf már nincs, de kiegyeznék a dologgal.
Érzésre az Audi A3 Limousine 35 TFSI+DSG lenne a befutó viszont nagyon komoly kétségeim vannak a csomagtartójával kapcsolatban. Papíron hasonló mint az S60-é, de babakocsi meg minden franc miatt attól tartok, hogy egyszerűen nem pakolható jól a szedán forma. Valakinek van első kezű tapasztalata?
A Cupra Leon 1.5 TSI+DSG-vel alapvetően bejönne, hiszen a Seat Leon is magasan volt a listán, de muszáj megnéznem élőben egyet. Egyéb Cuprákat néha látok az utcán és jól néznek ki, de a belseje lehet, hogy megszokást igényelne... Cserébe azt olvastam, hogy sokkal jobb ülései vannak, mint a Seat-nak. Volvo után ez egy elég markáns szempont számunkra. Audinál nem tudom mi a helyzet, bele kell ülnöm egybe.Peugeot 308 és SW kiesett, mert csak 130 lovas háromhengeressel rendelhető ami 4 éves időtávlatban családi utazóautónak kicsit karcsú.
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
BigBlackDog
veterán
válasz TrollBalint #214508 üzenetére
"...mivel új autóba csak nem romlik el más olyan könnyen..."
Most erre majdnem írtam valamit, de mondjuk Mazdánál talán tényleg nem várható túl sok csoda ilyen téren. Mondjuk szoftveres bugokat nem hinném, hogy túlzottan tudnának kezelni szerviz szinten, legfeljebb frissítenek egyet, hátha segít.
-
válasz BigBlackDog #214510 üzenetére
Hát ja, nézegettem új tipot, végül is motoron/váltón kívül minden ugyanaz benne, mint előzőben.
De jobban bíznék egy használt 1,4 t-ben, mint egy új 1.0 t-ben[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
b4zsi-
őstag
Erre ötlet? [link]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz TrollBalint #214508 üzenetére
Haverom tesojanak van 6-osa szoftveresen ok, Mazda nem ad ki fercmunkat mint pl a VW a G8-al.
Superb: 2019-es 2.0 tdi volt nekunk. Az sw-esen teljesen ok. Ette a vizet meg volt par osszeszerelesi gond de amugy nem volt tragikus. Ha nem egy Passatbol ultem volna at meg akar szerettem is volna (oriasi visszalepes minosegben). Igaz ez egy fullos Passat vs fapad Superb vt.
#nincsbennetarcsi
-
Bdanyy
addikt
válasz szabonagyur #214513 üzenetére
Szerintem is. Pl Ateca sokkal sokkal tágasabbnak érződött nekem az A3-hoz képest.
[ Szerkesztve ]
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
Coporno
aktív tag
Sziasztok! A 2005-ös SLK-m lecserélésén gondolkodom, de a tempomatja nagyon hozzám nőtt. Lejtőn fékez, akár a kuplung kinyomása közben is, és sebességváltás után is tartja a beállított tempót. Plusz limiter is van, amivel szintén működik a fékezgetős mutatvány. Dimbes-dombos vidéken ingázom, tele traffival, így nagyon tudom értékelni.
Viszont szükségem lenne egy praktikusabb és kisebb fogyasztású autóra, kb. 10-15 éves korosztályban gondolkozom. Akkoriban mely márkák/típusok tudtak hasonlót a német prémium alatt? -
rbalint88
addikt
válasz Johnny_vT #214509 üzenetére
Az uj A3 beltere (foleg azert a penzert) nekem hatalmas csalodas volt, borzaszto muanyagok vannak benne, de szerintem a dizajn is elegge felrement (kivul is). Semmi elegancia, csak szarul technokrata elsuhogtatas mindenfele. Szvsz most a kompakt meretu MQB platformos autok kozul messze az a legrosszabb vetel.
Nem vagyok egy kimondott SUV-berenc, de Atecat vagy Tiguant is elobb valasztanek, mint a jelenlegi A3-at. Ha mar Cupra kozeleben mozogsz, akkor less ra a Formentorra is. Egyebkent ha jo idoben szallitjak, akkor az (elvileg) igenyesebb belter miatt is a Cuprakat nezegetnem a Seatok helyett. Btw azert szallitjak elobb a SUV-okat, mert tobbet keresnek rajtuk es igy gyartasi prioritast elveznek.
Amiket meg megneznek: Alfa Tonale, Audi A4 (kifuto, keszletes?), BMW 1, X1, 2 active tourer, Honda HRV, Civic (autopalyan nem tudom milyen a hibridje), Kia Proceed, Lynk&Co (alruhas xc40), Mazda 3, CX-30, CX-5, Merci A, GLA, Mini Clubman, Countryman, Opel Grandland (1.6turboval), meg hat ugye az XC40 -
imyourfriend
őstag
válasz Coporno #214516 üzenetére
C180 T CDI-ben is mintha ilyen tempomat lenne, legalábbis amely 10-11 éves bódét vezettem abban az index alatt volt egy kar kifejezetten a tempomat részére a fék használat nélkül fékezett mikor lejjebb vettem a tempomatot. Beltér méretére azért nem világbajnok, 2.2-es dízel motor hajtja 6 liter alatt lehet közlekedni vele, pl: [link]
-
jdani1998
újonc
válasz f4lcon #214490 üzenetére
Kia Rio-t nem néztem... első autónak én legszívesebben maradnék a maximum Honda Jazz méretnél. Bár igazából még azt sem döntöttem el, hogy hosszabb távra tervezzek és költsek el kb 1,5-2 millát vagy friss jogsival inkább vegyek egy öregebb akár 20 év körüli autót 500 ezerért, amit nem sajnálnék ha mondjuk még rosszul reagálnék le egy váratlan szituációt. Ti hogy döntenétek?
-
Stylewars_kp
senior tag
válasz jdani1998 #214519 üzenetére
Vegyünk olcsó autót tanulóautónak kategóriát sosem értettem. Ha megvan rá a keret, akkor szerintem vegyél egy értelmes autót. Polo, Ibiza, Corsa, Rio, i30 stb... esetleg Clio vagy 207-208. nem olyan nagy autók ezek. Biztonsággal tudsz közlekedni velük.
Ha esetleg mégis megnyomod vagy rátolatsz valamire, akkor ezek népszerű, sokat eladott autók. Arányaiban nézve nem drágábbak hozzájuk a karosszéria elemek, mint a régebbi autókhoz. Találsz hozzájuk bontott cuccokat szerintem normális áron. -
válasz Stylewars_kp #214521 üzenetére
És sokkal biztonságosabbak
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
szabonagyur
félisten
válasz Stylewars_kp #214521 üzenetére
Főleg 500-ért nagyrészt a szemét maradt már most, még a 1,5M is épp belépő szint a jobbakhoz.
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
vzsryl
nagyúr
válasz szabonagyur #214523 üzenetére
Ha kicsit elkezdünk számolni, árakat figyelni és nem tekintjük relevánsnak a KSH általi inflációs adatokat, akkor egyértelművé válik, hogy az utóbbi 2-3 évben az 500k lett az új 200k. Ezt nem csak az autók értékére értem, hanem a pénzünk értékére.
Tehát az 500k most az alja az autóknak, és talán még lehet 2 év műszakival verdát venni így. 1.5M-ért azok vannak, amik előtte 500k-1M között voltak. Persze vannak kivételek, de ahhoz már gyakorlott piaci érdeklődő kell, hogy kiszúrja.[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
TrollBalint
addikt
Ezzel kb. el is dőlt, hogy akkor a Mazda irányába hajlok. Egy dolog, ami miatt mégsem nézzük meg a gyári garis Mazdát, hogy mára már lekerült a hirdetése hahu-ról
Ellenben találtam egy Superb-t, egész jónak tűnik, de 4x4-es, jól emlékszem, hogy arra írtátok, hogy ott el tud romlani valami kis vacak, ami nem olcsó? (Plusz az ülése is bőr, de hát ez van)https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
addikt
válasz TrollBalint #214526 üzenetére
4x4-et csak akkor vennék, ha ténylegesen szükséged is van az összkerékre (sokat jársz havas helyekre, esetleg dagonyába).
-
vzsryl
nagyúr
válasz szabonagyur #214525 üzenetére
Inkább csak levezetni akartam, hogy 500k jelenleg sajnos “aprópénz”.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
molnarpeter
nagyúr
válasz TrollBalint #214529 üzenetére
Több hibalehetőség és magasabb fogyasztás, nem éri meg
-
addikt
válasz TrollBalint #214529 üzenetére
Passat 2.0 TDI nem lehet játékban?
Csak azért kérdem, mert ugye öcsém most ült át melegváltásban egy régebbi Passatból egy újabb Octaviaba, és hangosabbnak tartja. Lehet, hogy a dízel kerregése miatt, de azért köztudott, hogy a Skoda zajszigetelésben is rosszabb, mint egy VW. Pályán pedig a szélzaj nagyon zavaró tud lenni nagy tempónál. Gondold végig.
[ Szerkesztve ]
-
imyourfriend
őstag
válasz vzsryl #214524 üzenetére
Az autópiacon egészen meredek az áremelkedés, betudható annak hogy mind a saját portékát dicséri és kb egymásra licitáltak az emberek így a kb 3-4x-es ár még komolyabb mint az infláció.. 500 ezer forintért kb egy légzsák nélküli teljesen alap, kezdő sofőrre főleg veszélyes bódét lehet kapni. Értem ezt úgy hogy se szervó se ABS se légzsák meg a bódé műszaki állapota ami sok kivetnivalót hagy maga után. Gyanítom a jelen inflációból kiindulva az emberek emelnének még tovább, viszont már kezd elfogyni a fizetőképes réteg.. ide ne számoljuk a Németből vagy Ausztriabol hazatérő embereket akik megtudják venni ők más kategória. 2M alatt amúgy nem vennék és nem is ajánlanék autót az egy határ.
-
őstag
válasz jdani1998 #214519 üzenetére
ha attól tartasz, hogy meg fogod húzni, és ez számodra vásárláskor egy fontos szempont, akkor olyat vegyél, amiből sok volt, hogy a csavarozható elemekből legyen színazonos a bontóban szotyiért (Astra, Swift)
a Jazz egy egész mérettel nagyobb ám, mint a Picanto, sőt belül inkább másféllel. egy baj van, másfélig az összes el van már rohadva, max. jobban kendőzik.
én első autónak olyat vennék, amiben 1) nem félek, hogy ha törik, akkor menne maradok, és úgy fejtik majd le rólam a tűzoltók mint egy konzervet, 2) annyira egyszerű, hogy minden sarkon legyen hozzá szerelő és 3) annyira sokat adtak el belőle, hogy tele vannak az alkatrészeivel a bontók meg a FB csoportok és az utángyártóipar is felfedezte magának, tehát 8 ezertől 38 ezerig lesz hozzá 25 gyártónak fékbetétje vagy vezérműszíja valamint 4) szívó benzin, minél kisebb meghibásodási aránnyal
másfélig ha ezeket leszűröd típusokra, akkor a típusokból azt a konkrét példányt venném, ami éppen nem rohad. a karosszériázás a legrosszabb munka, és sokan nem jól csinálják. egy talpas gömbfej kicserélése nem akkora truváj mint egyenes karosszériaelemet csiszolni vagy színazonosat fújni.“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
veterán
válasz Tapsi #214531 üzenetére
amikor a ocatvia 4-eket konfigurálgattam, akkor extra zajszigetelés az kérhető extra volt bele (azt hiszem az ablakokra), lehet így volt a hármasnál is. amit a hármasból használtam szerintem teljesen élhető volt hangügyileg, de az 1.5 tsi volt.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
vzsryl
nagyúr
válasz imyourfriend #214532 üzenetére
Nagyjából egyetértek veled, kivéve a 2M-val. Lehet alatta is találni nagyon jó műszaki állapotú autót, de ne teljesen amatőrök keressék és nézzék át megvétel előtt.
1M felett még mindig találni olyan eladókat, akik abban a tudatban élnek, hogy az “egy millió forint” soknak hangzik, pedig már kb. semmit sem ér. Amikor egy új építésű ingatlan négyzetméter ára 1M-nál kezdődik, de sok helyen 2M sem elrugaszkodott, akkor az “egy millió forint” mehet valami társasjátékba játékpénznek.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Coporno
aktív tag
válasz imyourfriend #214518 üzenetére
Köszi a tippet, de pont az lenne a lényeg, hogy a vásárlást és a fenntartást is jóval olcsóbban megússzam egy Mercihez képest. 2010 körüli 308 1.6 HDi-k, i30/Ceed 16 CRDi-k, Corolla 1.4 D4-D-k és hasonlók vannak terítéken, de akár egy karosszéria- és motormérettel lejjebb is szóba jöhet bármi. A nagy kérdés az, hogy volt-e akkoriban olyan alacsonyabb kategóriájú/presztízsű autó, amelyikben a Mercihez közelít a tempomat okossága.
-
TrollBalint
addikt
válasz Tapsi #214531 üzenetére
Passat akár még játékban is lehet, de dízelt nem szeretnék. VW-t amúgy nem néztem, mert legútobb még kb. 1 millióval többe került, mint a hasonló Skodák. A zajszigetelést én is szeretem, de ez a rosszabb - jobb, nem igazán tudom mit takar. Nem ültem még Passatba, nem tudom az milyen. Az Insigniám tudom, hogy milyen
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
Qru
MODERÁTOR
válasz TrollBalint #214529 üzenetére
Akkor nem éri meg. Bár ha erősebb az autó és sportosab vezetsz akkor minden kanyar álom vele. Nálunk a 190/400-as TDI mellé már jól jött volna mert pl lendületesen elindulni, kikanyarodni nem lehetett vele mert egyből leszbályozott. Alacsonyan ébredő 400 Nm túl sok az elsőkeréken.
#nincsbennetarcsi
-
addikt
Igen, azért kanyarokban tényleg érezni az összkerék jótékony hatását, de ha nem vagy erre különösen kihegyezve/nem erős az autó, akkor felesleges.
#214537TrollBalint
Mi az oka a dízelutálatnak? Elvi, és operatív kérdés is, mert 5+ éves kocsik esetén biztosan nagyobb a dízel kínálat ebben a szegmensben, illetve a cégesek is mind dízelek voltak. -
TrollBalint
addikt
válasz Tapsi #214540 üzenetére
Jellemzően évente 10-12ezer km-t megyünk a kocsival (hétköznap nagyon ritka, hogy használjuk) ilyenkor ugyan hosszabb utakra megyünk, de szerintem ennyiért még nem éri meg a dízel, plusz, ha néhány év múlva el akarom adni, akkor nem tudom hol fog tartani ez a dízel kitiltásos mizéria, mert ha valami hasonló szinten lesz, mint most, akkor sokan nem akarnak majd dízelt venni, ergo áron alul fogom tudni eladni csak. Összefoglalva, két oka van, egyik anyagi, a másik anyagi
Jah, és még plusz egy, én nagyon tartok attól, hogy hasonlóan járunk, mint a mostani autónkkal, hogy nálunk jön elő minden baja, és ha mondjuk ez egy kettőstömegű lesz, akkor az megint zsebbenyúlós (de igazából itt is az anyagi oldallal van gondom )https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
pècsimunkás
addikt
válasz BigBlackDog #214541 üzenetére
Kisebbik öcsém vett egy dízel Insigniat, mikor ezt mondtam neki nemrèg, megsèrtődött .
Merthogy leszaroztam az autóját. Pedig nem .Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
BigBlackDog
veterán
válasz pècsimunkás #214545 üzenetére
Mondjuk én sem vagyok a dízel ellen, de legyen meg legalább az 5 hengere.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz pècsimunkás #214545 üzenetére
Mikori évjárat, melyik motor?
-
veterán
válasz BigBlackDog #214546 üzenetére
neked milyen volvod volt korábban?
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
Paxker315
addikt
válasz Tapsi #214540 üzenetére
plusz szakmai ártalom, én EUR6-tól lefelé nem komázom ezt a megoldást. Kulcs: nitrogén-oxidok. Emiatt, bár nagyrészt a meglévő technika életben tartását részesítem előnyben, de, városokban inkább nem kívánatosnak értékelem az EUR6-tól lefelé levő dízeleket & az adblue rendszert kiiktató szakemböröket is. Néha pont ezért gondolkodom el azon, hogy szabadulnék én is tőle.
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
pècsimunkás
addikt
válasz molnarpeter #214547 üzenetére
Újabb Insignia. 2017-18 körüli. 2,0l, 170ló. Kombi. 80-90 ezer km.
Egyébként nagyon rendben van.
Nehezen lett meg, mert amikor egy ilyen- ilyesmi a piacra került, kb rögtön elvitte valaki.[ Szerkesztve ]
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs