- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- OLED TV topic
- Hobby elektronika
- Melyik tápegységet vegyem?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
- Milyen videókártyát?
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Milyen billentyűzetet vegyek?
Hirdetés
-
Mennyit érhet most Elon Musk AI-cége?
it A jelentések szerint most 6 milliárd dollárnyi tőkét vonna be az xAI, és 18 milliárd dollárra becsülik a cég értékét.
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
válasz volvoguy #214395 üzenetére
A 2,4- es honda 10 alá nem nagyon megy, a 2.0 azért lejjebb vihető 8-9 környékéte, attól függően hol használod
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz TrollBalint #214392 üzenetére
Gyakorlatilag nézhetjük így is, bár helyszíni átvizsgálás sem gond ha jól emlékszem. Márkakerek hajlamosak enyhe feljegyzések helyett egyből nagyobb munkákat ajánlani… így viszont kellően független és hiteles az állapotlap. Valamennyire ismerem belülről őket (EF), szóval befolyásolt vélemény - de egy fillér hasznom nincs belőle -, szerintem ritka korrekt hely. Meg ott a garancia-biztosítás lehetősége is, ha nagy kiadástól félsz. Ezeknek vezérlés cserén felül azért kevés bajuk van 200-250 ezerig, és ahogy írtad a hosszú távú/külföldi utakat, arra én inkább dízelt vennék (euro 6 kitiltás messze van még). Octavia népszerűbb, kereslet feljebb viszi az árakat, meg lehet egy ideje hirdetik már és lejjebb vitték, csak tippelgetek.
[ Szerkesztve ]
-
Pfiucska
aktív tag
-
Mauzes
őstag
Amennyire én tudom, ez az olcsón cégautó eladás nem ilyen egyszerű (értsd: valószínűleg nem lesz belőle baj, de egy NAV vizsgálat esetén meg bőven lehet):
- Kapcsolt félnek vagy alkalmazottnak csak piaci áron lehet eladni, ahol igazolni kell a piaci árat
- Harmadik félnek is piaci áron kell eladni - igen, átlalánosságban a harmadik felek közötti adásvétel önmagában indikálja a piaci árat, de nagymértékű értékaránytalanság esetén kilólág a lóláb, hiszen egy gazdasági társaság érdeke az lenne, hogy maga realizálja az értéket. NAV-nak meg azért szempont, mert adót kellett volna fizetnie a cégnek
- Könyvvizsgáló is problámát támaszthat, ha kiszúr egy ilyen furcsa tételt
- Ha meg mégis a magánszemély nagyon olcsón vesz, akkor nála keletkezhet 5 éven belüli eladás esetén szja kötelezettség (önbevallás alapján)Ezek könyvelői infók, de ha valamit rosszul tudok, kérem javítsátok.
-
volvoguy
addikt
válasz rbalint88 #214401 üzenetére
Való igaz. De dizelbol is csak olyat tudok venni amibe már jópár száz ezer km van. Aztán otthon félévente pucolhatom az EGRt szivosort moshatom át a coolert meg a csöveket. Nyakig tiszta olajosan a szomszédok meg rajtam röhögnek mert kb ezeket az öreg dizeleket is hiába common rail otthon már kell szerelgetni
Asus P8H67, Core i3 2120 (3,3Ghz), RAM 2x4GB 1333Mhz, Sapphire HD6850 1GB, 500GB Seagate Sata3, Sharkoon Vaya + BenQ G2020HD 20" - Nexus S 4.0.3
-
addikt
Van valakinek tapasztalata tolatókamera utólagos beszereléséről? A kocsiban gyári navis multimédia van, elvileg arra rá lehetne kötni, és a rendszámtábla fölé berakni a kamerát. A verda a már korábban említett 2016-os Octavia.
-
Xero
nagyúr
válasz Pfiucska #214407 üzenetére
Errol jut eszembe, megvan az elso teljes, normalisan jegyzet tankolas spritmonitoron a Mazdaval.
50%-ban teli gumival, teljesen vegyesen es palyan is 150 tempomattal a 8.6 szerintem teljesen vallalhato tole.
Raadasnak ugy tunik, a bc is teljesen pontos szamokat ir.[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz molnarpeter #214418 üzenetére
Köszi, öcsém már be is lépett.
-
nagyúr
Nem rossz, nálam volt ilyen céges mazda6 egy ideig, manual 2.0 szivoval, 8.25L/100km volt vele az atlagom, mondjuk az főleg Bp-re ingázva. Ott felteszem a nagymotor + automata is tobbet kerne ennel.
Amugy az a példány nem tetszett, de egy kombi AT 2.5 az jöhetne nekem is.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz tboy93 #214423 üzenetére
Nekem is kap a pofajara XIII-III. Kerben boseggel, de valoban valoszinuleg picit tobbet kerne.
Ultem 2017-es alapabb modellben. Szerintem itt is sokat szamit a felszereltseg. Hangszigeteles es tarsai.
Amit az elvezeto faktorrol irtal az pontos. Mondjuk en csak egy nem feltuno, de belul jobbacska autot akartam, ami konnyeden kozlekedik mindenhol. Ez ebben a setupban szerintem tudja.szerk: Kicsit kifejtve. Ha atnyomom sportba, azert egeszen becsulettel megindul, de nyilvan ez meg mindig szivo, hiaba 2.5L, es az atkinson ciklus sem a kirobbano erore van hangolva.
Ami nagyon tetszik, hogy ebben a formaban elegans de megis understated, belul viszont siman hozza azt az eleganciat es kenyelmet amit kerestem. Szoval osszessegeben egy jo kis csomag.Az meg, hogy haver 1.5T fokaja alig eszik par decivel kevesebbet az kulon szorakoztato. Downsizing my ass.
[ Szerkesztve ]
-
Thom!
veterán
Focus mk 3.5 magyar a menürendszere?
-
hdanesz
senior tag
válasz cappa72 #214428 üzenetére
Bocs cappa72, véletlen neked válaszoltam. De Thom!-nak ment volna a válasz.
Azt passzolom, nekem az MK4-ben volt Apple Carplay és Android Auto. De lehet felszereltségtől is függ. Nekem 'Business' felszereltségű volt. Igaz, nem vezetéknélküli volt...csak vezetékes.
[ Szerkesztve ]
-
Thom!
veterán
2017 FOCUS 1.0 EB 60-80ekm mennyire gázos?
Gondolom itt már javítva voltak a dolgok...vagy inkább 1.6 ti vctToyota Autis 1.6 alig van ami van csillagászati áron, civic 1.8 dettó.
-
hdanesz
senior tag
válasz Thom! #214432 üzenetére
Én csak egy vélemény vagyok, de én az 1.0 Ecoboost-al nagyon megszívtam.
Soha többé....mert ahogy a szerelő mondta: 'megcsináljuk...de az Ecoboost az Ecoboost marad'. Igaz, nekem 2019-es volt, 178 ezret futott.Persze ettől függetlenül van itt 369 ezret futott is...
[ Szerkesztve ]
-
Thom!
veterán
válasz molnarpeter #214436 üzenetére
Az is jó lenne nekem csak nincsen 😅
-
hellomi
tag
Kerhetnek egy gyors velemenyt erre az autora? A heten tervezek elmenni es megnezni, ude szinfolt, hogy vegre egy nem fekete/feher auto, tipikus fekete/bezs belso nelkul, de azert kivancsi lennek mas velemenyere is.
Valami amire figyelni kell ennel a tipusnal esetleg?ASUS ROG B450-F Strix | AMD Ryzen 7 5700G | Crucial Ballistix Sport 2x8GB DDR4 | eVGA RTX 2080 Super XC | Samsung 970 Evo Plus 500GB | Corsair RM750x | NZXT H510i White | ID Cooling SE-224-XT White | Samsung CHG90 49" | Apple Macbook Air M1 |
-
hellomi
tag
válasz tboldi #214440 üzenetére
Cayennebol meglehetosen ritka....
En mar annak is orulok, ha nem fekete/feher az auto.
[ Szerkesztve ]
ASUS ROG B450-F Strix | AMD Ryzen 7 5700G | Crucial Ballistix Sport 2x8GB DDR4 | eVGA RTX 2080 Super XC | Samsung 970 Evo Plus 500GB | Corsair RM750x | NZXT H510i White | ID Cooling SE-224-XT White | Samsung CHG90 49" | Apple Macbook Air M1 |
-
őstag
válasz Pfiucska #214399 üzenetére
én már több autót vettem meg a cégből amiben én vagyok az ügyvezető, tehát úgy, hogy kijelöltem magam, mint harmadik személy
a NAV-ot csak az érdekli (az sem nagyon) hogy ha eladod, akkor a keletkező nyereség után fizess SZJA-t (15%)
az első autómnál ez eszembe se jutott, és ők se kerestek, a másodiknál már szóltak mások, hogy ne kockáztassak
de ennyi“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
sagesz93
addikt
válasz f4lcon #214443 üzenetére
"a NAV-ot csak az érdekli (az sem nagyon) hogy ha eladod, akkor a keletkező nyereség után fizess SZJA-t (15%)" = ez egyébként mennyi év után évülhet el? Ha ilyen módozatban kerül az emberhez egy autó, 3-5év? Vagy akár 10 év után is, ha pl millióval többért sikerül eladni mint a maradványértéken vásárolt ár, akkor is fizetni kéne?
[ Szerkesztve ]
-
Mauzes
őstag
válasz f4lcon #214443 üzenetére
Ezt mi alapján gondolod, hogy a NAV-ot csak az érdekli? Volt esetleg adóvizsgálat a cégnél? Persze a magánszemély jövőbeli eladásánál valóban érdekelheti a NAV-ot, hogy van-e szja, de ezt senki nem látja előre, hogy lesz-e (ha sokáig tartod az autót, akkor nem lesz semmi, és ez a valószínűbb). Viszont a NAV-ot az miért ne érdeklné, hogy ha a jelenben történik egy adásvétel (cég -> magánszemély), akkor az piaci áron történjen és a cég fizessen az eredmény után nyereségadót? Vagy esetleg átnyilvánítsa-e burkolt személyi jellegű juttatásnak, hogy áron alul kapott kapcsolt fél/alkalmazott egy eszközt?
-
őstag
válasz Mauzes #214448 üzenetére
nem teljesen látod a történetet, vagy félreértelmezed a sztorit.
a nyílt végű pénzügyi lízing esetében a cég a lízingbe vevő, az autó tulajdonosa azonban a lízingbe adó (MKB Euroleasing, Avis, stb)
amikor a lízingszerződés lejár, akkor az autó nem kerül automatikusan a cég birtokába, hanem nyilatkoznia kell, hogy mi történjen vele (ezt leírtam korábban már)
ha a cég úgy nyilatkozik, hogy egy harmadik személy veszi meg az autót, akkor a lízingcég és a harmadik (magán)személy között lesz adásvétel, innentől kezdve az autót használó céget nem érdekli, hogy mi lesz az autóval, miért érdekelné a NAV-ot?
Az elmúlt 10 évben már több NAV ellenőrzésünk is volt, köszönöm kérdésed.[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
válasz sagesz93 #214444 üzenetére
Ez nem évül el, Szerintem erre azért nem adtak le a szabályt mert régebben folyamatosan csökkent az autók ára, mire elévülne már nem ér többet az autó,mint amiért vetted.
Csak most kicsit másabb a helyzet, hogy nem esik annyit az árukEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest