Hirdetés
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
milkabrams
őstag
válasz ph_5.5 #185175 üzenetére
Az opelből nagyrészt hiányzó tárolórekeszek miatt hajlok a fiat felé. Legalább a telefonom és pénztárcám tudjam hol tárolni. A fiat hangszigetelése milyen? Megrögzött zenehallgatóként (chord mojo+hifiman he560) gondoltam, hogy beszereltetek valami jobb hagrendszert is.
Ó, nagy volt az én lelkemnek bűne,/ és olyan nagy a rá mért kárhozat,/ égi fény rá hiába vetülne/ és enyhülést a sír sem tartogat:/ lent végtelen korokon át ont rá kegyetlen, bús átkokat.
-
Sarrukin
csendes tag
válasz ph_5.5 #213013 üzenetére
Köszönöm a leírtakat. A Ceedekkel ilyen szempontból én is bajban vagyok, ezért is akarom mindenképpen akér a Ceedvadásszal akár egy másik megbízható szakemberrel átnézetni a motorteret is.
De sima 1.6-os szívóbenzines Focusra is vadászok, vagy a fórumtárs által is javasolt Renault-ra. Még türelmes vagyok, még ki tudok várni
Amúgy jelenleg egy 2004-es 1.4-es Peugeot 307-esem van. A gázpedál autópályán érezhetően inkább placebo élményt nyújt... Ami annál dinamikusabban gyorsul, már jó"...és ne feledjétek, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek!" :)
-
válasz ph_5.5 #213013 üzenetére
Fiat tipo ugyanazzal a motorral?
Amúgy valóban az 1,6 crdi a legjobb motor a kia/hyundainál, nincs kettős tömegű és nagyon csendes , jól fogyaszt, megbízható.[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
saen
veterán
válasz ph_5.5 #213019 üzenetére
"(tudom, általánosítás... de mivel nincs baráti körben eladó így maradna a lutri- idegentől)"
Használt autó mindig lutri és minden autót tönkre lehet tenni azzal ha elmaradnak a karbantartások. Ez megtörténhet bármilyen márkánál, régebben volt az divat, hogy aki tudta, hogy három évig használja csak a kocsiját az nem költött szerelőre... -
nagyúr
válasz ph_5.5 #213850 üzenetére
Teljesen mindegy, hogy mennyi volt 10 éve újonnan az autó. Most egy hasonló kompakt 1.5-2x annyi. Ez felhúzza a használt autó árakat. Ha 8 helyett már 11 ugyanaz az autó mint 2 éve (pl. KIA Ceed (!)), akkor aki eladja 2 évesen nem 7M-ért hanem értelem szerűen inkább 10-ért adja el, ha nem drágábban, mert mondjuk bizonyos konfigurációkat rendelni sem lehetett egy ideje (dct váltó, stb.) És mondhatod, hogy ki az a hülye aki azt megveszi. Hát sokan, mert elment a szalonba a jóember és jött a pofán csapás hogy mennyi lett az új, majd jött a 2. pofon hogy mennyi a gyártási idő Been there, done that. 2 éve körbementem a szalonokban automatás keresve és leesett az állam olyan szállítási határidőket mondtak. A KIA kamuzta a legkevesebbet, de végül onnan is 1 év lett az új kocsi. Ez van, drágább lett autót tartani mint pár éve. Legyen az bármilyen autó.
-
Mauzes
őstag
válasz ph_5.5 #213869 üzenetére
Ez tök jó, értem én, előző autómnál én is kiszámoltam, hogy az új jobban megéri (a mostanit mondjuk 18 misi új ár helyett 9-ért vettem 3 évesen). De az emberek 80%-ának (vagy 90?) mégsincs pénze új autóra, úgyhogy marad a használt, ami annyiba kerül, amennyibe éppen kerül.
-
_drk
őstag
válasz ph_5.5 #213874 üzenetére
Ebben van igazság is meg nem is. Nekem is kedvencem mostanában, hogy ismerősiemmel beszélgetve az autóvásárlásról fogalmuk nincs mennyit változott a piac az elmúlt pár évben.
Igen, pár éve lehetett venni 2-3 millió környékén 150 ezret futott, 10 éves jól felszerelt kompetens(nem 1.0 fabia, inkább 1.9 Octavia) autót.
Ez ma már 4-5 millió ft. Persze sokan felvitték már 6-ra is, na azaz amiben igazad van, hogy van túlárazás.
Látom napról napra, hogy kicsit most korrigál a piac. A drágább autók már 2-3 hónapja ugyan úgy ott vannak.
Viszont 2-3 millió ft már nem lesz! Ez meg kell emészteni! -
slett27
addikt
válasz ph_5.5 #222275 üzenetére
Köszönöm ! Igazából ezt nézzük ma meg. Kb 400k marad egyéb javításra. Csak elég lesz. Külföldre melóba járós autó. DPF okosítva.
[ Szerkesztve ]
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
426os
őstag
válasz ph_5.5 #222300 üzenetére
"18-as gyári kerekekkel, hibátlan futóművel kanyarokban is jó"
Csak amíg nem ülsz át egy olyan autóba, amiben hátul is rendes futómű van Egyébként inkább hangulatosnak mondanám.Én bátran ajánlom a T-jet Bravo-t, mert ár/érték arányban tényleg jó (nekem is van), de azzal érdemes számolni, hogy azért nagy a minőségbeli szórás, szóval a mindig hibátlan példányok mellett vannak kicsit problémásabbak is. Illetve ilyen korban már nagyon-nagyon sokat számít az előző tulajok hozzáállása is. A 1,5 Millás autóra nagyon peches esetben simán el tudod költeni még 1x a vételárát (A T-jet is tud igen költséges lenni), bár azért a lehetséges hibák nagyrésze kiszűrhető egy típust ismerő(!) szakival.
.
-
426os
őstag
válasz ph_5.5 #222310 üzenetére
oh, a digit klíma, már bánom, hogy megcsináltattam. Külső-belső terelőmotor volt rossz természetesen, de mindet kicseréltettem, ha már szét volt szedve. 2 hónap után az egyik új motor tönkrement, újabb műszerfal ki-be. Pár hónappal később most megint tönkrement egy, szerencsére nem befolyásol semmit a hibája. De na... Mondanom sem kell, egyik szereléssel sem voltam elégedett (rosszul visszarakott műszerfal, zörgések, csavarral elcsípett vezeték, stb...), pedig elismert, számlás helyen javíttattam...
Golf 7-be ültem át, hátul multilink futóművel. Ég-és föld a különbség minden tekintetben a két autó között. Persze ár tekintetében is, de most már értem, miért toltak a kanyargós osztrák utakon sokszor, miközben érzésre tök gyorsan mentem a Bravoval. A Golf sokkal stabilabb.
.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest