- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Riasztó topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Milyen TV-t vegyek?
- Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Steam Deck
Hirdetés
-
Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
gp A folytatás PC-re és konzolokra készül, a megjelenési dátum egyelőre nem ismert.
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz Radioactive #185888 üzenetére
én nem olvastam az előzményeket de ha az uj camry helyett 508-as peugeot-t veszel nem vagy ........ szerintem
(direkt pontoztam ki nem akarok senkit megsérteni)cryptot minden termékemért elfogadom
-
Dare2Live
nagyúr
Az e merci / camrynak nincs metszete annyira más a profiljuk, célközönségük.
Uaz mint a költség rész. Aki e mercien gondolkodik nem fogja érdekelni ha 2lel többet eszik, meg hogy 10év után meghal a turbo... bum felújítatja vagy vesz egy újat. De az igen, hogy ha lepadlozza nem felvisít az atkinoson hanem a szigetelt utastérben megidul a hajó meg kipihentebben száll ki 200km után mint ahogy beszállt.
camry meg jó egy pl 3 gyerekes családnak akinek van 10+misije autóra mert olcsón üzemeltethető... sztem amúgy itt bukik meg MOon. 2-3-4 gyerekes családoknak 99%ban még új 5milliós autóra sincs pénzük, nemhogy 10+misisre.
De persze kinek mi.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
batai15
félisten
Bár az új camryt nem vezettem, csak a 180 lovas corollát, ami érzetre ugyan nem volt ennyi, de nekem kellően dinamikus volt.
Igazából számomra a belső technika legalább annnyira fontos mint minden más, külső, belső kialakítás.
Nekem is a kedvenc az 508 volt, de pontozás alapján a camry egy hangya fasznyival többet kapott. Mondjuk nekem a carmry külsőleg legalább annnyira tetszik mint az 508.
Számomra ha vennék camryt a 180 végsebesség, meg talán a belső fedcom , és android auto /carplay hiánya lenne a negatívum. -
batai15
félisten
válasz pècsimunkás #185906 üzenetére
Gyártói adat szerint.
-
Doki16
addikt
válasz pècsimunkás #185906 üzenetére
Ennyi a vége neki. [link] GPS szerint 186.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
Coyot
őstag
Egyéni ízlés kérdése. Én egyáltalán nem értem a japán vonalakat, az én szememnek egyszerűen ronda az új camry is - pedig az új Corolla után azt hittem kezdenek felzárkózni.
A te Skodád viszont iszonyat jó, a színe is dob rajta, de a forma is nagyon begyere.
[ Szerkesztve ]
Má' nem
-
vzsryl
nagyúr
válasz máyköl #185913 üzenetére
Egyszerű a megoldás. Corollát kell venni. Az szép is, jó is, és az is nagyobb belül, mint az 508.
Btw. a Camry és az 508 nem is kapható azonos kivitelben. A Camry csak szedán formában érhető el, az 508 pedig csak ötajtósban (kombi is az tulajdonképpen), de szedánban tudtommal nincs.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
pit stop
addikt
válasz Radioactive #185888 üzenetére
Ha a szervízszámla szempont, és az 508-ban elfértek, akkor én azt választanám.
Pug flottánk volt (igaz dízel), de ott törés nélkül nem tudtak összehozni milliós számlát (első generációs 508-assal sem). Mostani flottában van BMW, Merci - hát ha valami komolyabb dolog bedöglik az a gyári óradíjakkal fixen 7 számjegy kb.Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
-
Valaki 1,5M ig keres autót, akkor ez elég jó vételnek tűnik, elírás gyanús seat ibiza st 1,2 tsi 2015 64ekm
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz Doki16 #185923 üzenetére
Igénytelen ez tény és a madár kicseszett velünk , de kb 1M Ft-al van piaci ár alatt, ha nincs valami le nem írt baja elég jó vétel, de szerintem 2,5M-et akart írni, csak még nem hívta senki, hogy észrevegye.
Bekapcsolva maradt az értesítés, tegnap kaptam, de nekem akkor sem lett volna jó, mert nekem szívóbenya kellett és nem alap üléssel (mondjuk utóbbit könnyebb orvosolni)[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz Doki16 #185925 üzenetére
Ha nincs semmi infó a km mellé és van benne 163ekm az jobb, mint az infó nélküli 63ekm?
Legrosszabb esetben dióbeles tisztítas 150eFt és még akkor is kijjebb vagy 850eFt-al.
Legtöbb esetben jobb ha nem látod a szervizkönyvet sem, mert többnyire a sírás kerülget amikor látok egyet, két évente minden 20-25ekm-en szakszevizbenEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Doki16
addikt
válasz kisza25 #185926 üzenetére
Konkrét példány ami nekem van az végig vezetett összes számlája megvan. Ez eléggé jó így nekem
Sajnos a 20-30k km csereperiódus a flottakezelő miatt van. De van kis remény az alagút végén, mert gyakorlatilag ennyi km-t csak autópályán lehet beletenni. Úgy meg talán jobban viseli az olaj.Amúgy a linkelt példány még akár jó is lehet, de az egész hirdetés gány. Ha lenne egy jó autóm amit a hirdetés feltételez legalább lemosnám, nem egy bokorba beleparkolva fényképezni le. Ilyenkor mindig az van bennem ha egy legalább 5 perces mosásra nem képes valaki, meg normális hirdetésre akkor milyen lehet az autó karbantartása. Ingyen adja a HAHU a dokumentumkezelőt, de nem képesek vele élni.
Ami tény, hogy ennyiért simán vehető lenne a kocsi egy hibakód olvasás és átvizsgálás után. 90k egy dióhéj Barcsiknál.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
válasz Doki16 #185927 üzenetére
Vannak ennyire igénytelen emberek, látok sokszor olyankktól hasonló hirdetést házakról, akik évek óta ezzel foglalkoznak
Lehet a kijárás/vírus miatt nem mert vele elmenni lemosatni. Tudok olyanokról itt is, akik annyira félnek, hogy nem mozdultak ki 3 hete és polgárőrök vásárolnak nekik meg viszik a kaját. A pénz meg lehet pont ez miatt kell. Fel kell hívni és hamar kiderül. Hamar megtanúltam, hogy ne ítélj elsőre, vannak olyan szépen fotózott romhalmazok, ez legalább őszinte
A másik, hogy az olajcsere is beleszámít a károsanyag kibocsáltásba, ha jól tudom.[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Doki16
addikt
válasz Ádám16 #185928 üzenetére
Ha gyártókon múlna akkor 5000 km-es lenne a csereperiódus. De el kell nyújtani ezeket a környezetvédelmi előírások miatt. Mellesleg az így elnyújtott cserék miatt kieső szervizpénzek is visszajönnek, mert hamarabb halnak a kocsik.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
válasz Ádám16 #185928 üzenetére
A legtöbb új autó eladás a flottakezelőknek megy, azoknak meg az a jó, ha minél ritkábban esik ki az autó szervíz miatt. Meg ezekkel mennek évente 30-50ekm-t, ne keljen 3-4*szervizbe vinni az autót egy évben, ami mind bevétel kiesés és költség. 3-4évet így is kibírnak (általában) aztán mennek a használt piacra.
Amúgy ahogy észrevettem a Német/Osztrák magánszemélyek is tartják az előírást és ha keveset mennek 2 évente cseréltetnek olajat. Amekkora egy spúr népség, elhiszem, hogy szempont nekik ez is a vásárlásnál.
Ezt ide akartam:
A másik, hogy az olajcsere is beleszámít a károsanyag kibocsáltásba, ha jól tudom.[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz kisza25 #185931 üzenetére
Kb. így van, nálunk 30k alatt ritkán mennek autók (általában a különlegesebb darabok, amiket utána saját használatra megvesznek és a cég állja az értékcsökkenést), haszongépjárműveknél van köztes olajcserénk, mert azok a 40-50k-s periódusok már túl vannak a vicc kategórián. Enélkül is egyfolytában hullanak a Jumperek, Transitok. A tervezhető szervizek tervezhető költséget jelentenek, az a kisebbik gond, eleve úgy megy ki az árajánlat, hogy ezek benne vannak. A gond azzal van, amikor hullik az autó, pl: most a Transitoknál elreped az adblue tartály és nincs gyártás, nincs cseredarab. Áll heteket az autó, assistance buszt/áruszállítót kb. soha nem tud adni, ha tud, akkor is pár napra alapvetően. Na ez az igazi szívás, mert így ez az autó nem keres és helyette egy másikat is be kell fogni doglozni.
És jól tudod, az olajcsere is beleszámít, ezért is vannak így kitolva az intervallumok.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
molnarpeter
nagyúr
-
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz molnarpeter #185933 üzenetére
Általában új autó értékesítésnél kompenzálnak vételár kedvezménnyel az adott márka központjai, csak bosszantó a tendencia. Ford 2.2-es motorjai sokkal jobbak voltak, mint a mostaniak.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Richard!
addikt
válasz GeneraL_XTX #185784 üzenetére
Üdv!
Ennek az adás-vételnek lett folytatása? Érdekelnének a fejlemények.
Ma kezdődik életed hátralevő része!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz mate317 #185934 üzenetére
Karbantartásnál szerintem a lista azokat az elemeket tartalmazza, ami fizetős javítás volt. Garis motorcsere meg gondolom ingyen volt, adott az adatbázis és annak csak egy részét mutatják meg a publikumnak. Végső soron szvsz érthető a dolog, persze kellemetlen, ha így derül ki. Ha viszont kiderül nagyobb gond, korrektnek mondhatók, pl. Octavia klubban egy olajevős 1.2 TSI-t visszavásároltak.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz CactuS #185935 üzenetére
csak hirtelen eszembe jutott, hátha gyorsabban túl lehetne lenni az ügyön, hogy az üf is boldog legyen
2.2 problémákat is szoktam látni a Jumper/Boxer/Ducato fb csoportban, cégnél Rangerekben volt pár motorcsere ami rémlik, nameg ott volt a doki lakóautós kálváriája is speedzone-on :/ talán a 2.3-at szokták gari után is dícsérni, ami újonnan is kapható még, bár talán drágább is a Fiat, mint a Pug/Citrom.
-
GIJoe
addikt
Kátyúba kerültek a használtautó-kereskedések ...
akkor olyan 1-2 hónap, és meg lehet kérdezni, mennyit enged a feléből
ha közben mondjuk engem is kirúgnak akkor nem persze ...Amúgy épp gondolkodtam mi a célravezető taktika, ha messze van a kocsi?
Bevizsgáltatod valami ottani szerelővel bízva benne, aztán alkudsz (persze ha engedik)
nyiván akkor nem fog engedni olyan sokat.
Előbb alkudsz, aztán bevizsgáltatod és max a vizsgálat díját bukod... Csak kérdés, ha több autó van ez már tetemes összeg is lehet...[ Szerkesztve ]
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Ádám16 #185928 üzenetére
Az eladások elég nagy hányada flottás/céges eladás, ahol a flottakezelőt/céget nagyon is érdekli mennyi lesz a várható üzemeltetési költség abban a 3-4 évben amíg náluk fut az autó (hogy aztán mi lesz a 2.-3. tulajnál az nem érdekes, mert az nem az ő bevételük már).
Nem rest kiszámolni, hogy mennyibe kerül neki egy autó pl 15 ezres vagy 30 ezres olajcsere periódussal üzemeltetni...#nincsbennetarcsi
-
Sidorovich
senior tag
Sziasztok!
Életem első autójának vásárlását tervezem 1-2 hónapon belül. Az autóra szánt összegben rugalmas vagyok, most 2 - 2,5 között nézelődöm.
A legfőbb szempontok: automata váltós legyen, működjön, és ne legyen túl öreg (10 évesnél öregebbeket már kerülném), biztonságos és megbízható autót szeretnék. 90%-ban 2-en használnánk kevés csomaggal, így akár a 3 ajtósokra is nyitott vagyok, de mivel a legtöbb automata váltós Ford az Mondeo, így azokat is nézegetem.
Nagyrészt hétvégente lenne csak használva hosszabb utakra, hétköznap városon belül max heti 1-2 alkalommal, naponta biztosan nem. Budapesten lakom és a belvárosban dolgozom, így munkába járásra még hatékonyabb a BKV.
A családban 2 Ford is van (2010 Focus 1.6 benzin és 2008 Kuga 2.0 TDCI), így elsőkörben Ford-okat nézek, mert ezeket ismerjük, nem volt velük nagy gond és van a családnak szerviz tapasztalata velük.
De nyitott vagyok más márkára is, pl. Toyota Priust is néztem, Totalcar cikkek szerint a megbízhatóságuk legendás, és 2,5 millióból egy 3. generációs Prius is kijönne.
A közelmúltban egy 2010-es Audi A3-at és a ShareNOW 2019-es 1-es BMW-jét vezettem pár száz km-t, mindkettő automata.
Emellett utasként utaztam már DSG váltós Skodában és Priusban is, mindegyik nagyon tetszett, ezek alapján biztos vagyok benne, hogy nem szeretnék kézi váltóval autót.Ford Powewshift automata váltójával kinek mi a tapasztalata? Mennyire problémás? Esetleg a fenti szempontok alapján mit ajánlanátok? Olvastam a 20 legrosszabb motor cikket TC-n, esetleg ugyanilyen cikk a kerülendő automata váltókkal nincs?
Előre is köszönöm a segítséget!
Így első körben ezeket a Fordokat néztem:
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/ford/c-max/ford_c-max_2_0_tdci_titanium_powershift_17kf_pdc_tempomat_traction_k-go_2_x_d_klima_sony_sync_microsoft-15617853
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/ford/focus/ford_focus_1_5_tdci_titanium_automata_plusz_nagy_navi_plusz_start-stop-14882456
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2_0_tdci_titanium_powershift_bor_navi-15450155[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz Sidorovich #185945 üzenetére
Priust nagyon támogatom. A legmegbízhatóbb autó és a váltója legendásan soha el nem romló. Ez nem mondható el a powershiftről.
A probléma az, hogy ennyiért nem igazán fogsz kapni jó P3-at. De érdemes nézelődni az FB csoportban ott néha felbukkan jó példányok amik ki sem kerülnek hahura. Ha mégsem a toyotát választanád, akkor legyen még tartalék a zsebedben, mert elképzelhető, hogy az ennyit futott automata váltós autók dízellel már kérni fogják a törődést. Ha hosszabb távra tervezel akkor biztosan tönkre fog menni vagy a váltó vagy a CR rendszer véletlenszerű alkatrésze.
A TDCI nem fogja élvezni a várost, de a rendszeres hosszú utakkal életben lehet tartani, ha pont akkor fog regenerálni.Mennyit mennél egy évben egyébként?
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
pit stop
addikt
válasz GIJoe #185940 üzenetére
Az adott szituációban kell mérlegelni szerintem.
Ahogy írták is, ha látatlanban elkezdesz alkudozni akkor sokan el fognak hajtani. Alacsonyan van az üzemanyag ára, menj el, nézd meg. Ha körbenézted mehet egy alku kör szerintem - ha ott meg tudtok állapodni, akkor szakinál átnézés fényében második kör. Ez a legjobb út szvsz.Ha beviszgáltatod és azt mondják tökéletes az autó kb. akkor mi alapján alkudsz pl.?
[ Szerkesztve ]
Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz #46372352 #185939 üzenetére
Ha maradnál az újabb Subaru Forester/Outback fronton:
2.0i (FB20B): Feltétlenül 2013 utánit vegyél (MY14+), mert a korai darabok hibás lehúzógyűrűvel jöttek, ami nem megfelelő üzemeltetés (olajcsere, hidegen tiporva) esetén komoly motorproblémát okoz. A 2013/2014 utániak javított konstrukciók de azok is kényesek az olajra, csak 0W20/0W30 olajjal szabad őket használni. Szívócső befecskendezős, nincs koksz csak az újabb direkt befecskendezős (FB20D) kokszosodik.
2.5i (FB25B): A Subaru egyik legjobban sikerült motorja nincs velük gond de az olajra itt is oda kell figyelni (0W20/0W30). A korai darabok még szívócső befecskendezésesek az újabbak (FB25D) már közvetlen befecsekendezősek, itt már van kokszosodás.
2.0XT (FA20F): Itt a gázkezeléssel voltak problémák kezdetben (üresben is felpörgött a motor) de azt egy ECU szoft. frissítéssel orvosolták. Ez a motor különösen kényes a olajra nem csak a viszkozitás terén, hanem a gyakori olajcserére is. Ezek betartva nincs gond de ha hanyagolva van ez is egy olajzabáló motorrá válik, rosszabb esetben olajnyomás probléma is fellép ami egyenlő a motor halálával. Több ilyen motort cseréltek ezen hiba miatt gariban itthon is. Ez is direkt befecskendezéses ezért kokszosodik.
Használtan nem mernék beleugrani.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Ádám16
addikt
Szívesen vettem volna céges autót (nem riaszt el a sok km, sokszor tök igényes autókat látok hahu-n, amik cégesek), de ha ilyen fszán tartják az előírtakat, akkor erősen kerülendő kategória.
Apropó. Unokatesóm vett egy Lodgyt (családtámogatási bolondéria):
"1000km nincs még benne, de 160-nal már repült párszor". -
Sidorovich
senior tag
válasz Doki16 #185946 üzenetére
Ha egy idő után kéri a törődést az autó, az nem probléma, leginkább azt szeretném elkerülni, hogy megveszek egy autót 2.5 millióért majd pár hónapon belül egy teljes váltófelújítás vagy valami egyéb nagyjavítás miatt megint 1 milliót kelljen előteremtenem.
Ha pár év után rá kell költeni ennyit, azzal már kibékülök.Vételárban a 3 millióig tudok max elnyújtózni, de ez már nagyon a teteje, 2.5-nél nagyobb buffer maradna javításokra ha kiderül még valami az első hónapokban.
Leginkább szülőkhöz/barátokhoz és programokra mennék vele hétvégente, hétköznap max. pesten belül heti 1-2 rövidebb út, szóval lenne olyan is, hogy 3-4 napig csak áll az autó. Ezek alapján szerintem évente valahol 5 - 10.000 km között mennénk.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs