- Formálisan megjelent a Microsoft felskálázó eljárása
- Zenelejátszó építése, a kiváló hangzásért
- Dell notebook topic
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- iPad topik
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Projektor topic
- Milyen videókártyát?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- HTPC (házimozi PC) topik
Hirdetés
-
Premier előzetest kapott a Venture to the Vile
gp Befutott a PC-s kiadás, a későbbiek során PlayStationre is megkapjuk a játékot.
-
Három új színben lesz választható a Nothing Phone (2a)
ma A múlt héten még csak jelezték, hogy színvariáció(k) várhatók, a legfrissebb előzetes viszont már informatívabb.
-
47,5 milliárd dollárt költ chipekre Kína, várja a Samsungot is
it Kína egy 47,5 milliárd dolláros alappal pörgetné fel a saját félvezetőszektorát, a miniszterelnök pedig további befektetésekre bátorítja a Samsungot.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz BigBlackDog #219402 üzenetére
Aránylag rendszeresen vezetek egy új Leont a 116 lovas 2.0 TDI-vel (kézi váltóval).
A 152 lovas V40-emhez képest érezhetően gyengébb, viszont a fogyasztása nagy átlagban 5 liter, csak országúton 4 liter alá sem művészet bevinni!
"Less but better" - Dieter Rams
-
pepucs
tag
Belvárosba a 8km is tud 30p lenni 10p odáig elérnem
Ha becsusszanna egy gtd 4 alá, lehet elmennék megnézni.Golf 7 1.4 TSI 140LE-vel van esetleg tapasztalat? Lehet vele szórakoztatóan is autózni?
Nem zárkózok el a régi szívó benzinektől se[ Szerkesztve ]
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
BigBlackDog
veterán
-
Qru
MODERÁTOR
válasz pepucs #219404 üzenetére
CBBB motorossal 5 km-rol jartunk be dolgozni tehat napi 2x ennyit ment telen nyaron. 282k km-ig nem volt kulonosebb baja. Egr ami megkotlott meg a dpf (bar a ketto osszefugg).
Akkor ne vesd el a CTR-t. 201 lo es azt nem csak papiron tudja. Vagy akkor egy ATS az 2.4i ami 190 lo de konnyen 200 fole viheto kis okositassal.
Esetleg a Corolla 1.8 TS, 192 lo bar abban alulmert a fek es a futomu...
G7 1.4 tsi nem jatekos, az egy sima polgari tomegmodell.
#nincsbennetarcsi
-
pepucs
tag
Köszi a tippeket, G7 lekerült és Type-R és a G6 GTD felkerült a figyelő listára, bááár a honda interior nagyon nem egy giulietta
Ismerősi kör a BMW-ket ajánljgatja az alfa helyett, Chris54 csatornáját még Attilás BimmerGarázs óta követem és ott pedig nagyobb számlák készülnek mint az alfásoknál.
Swift Sporttal futok egy kört, üzemeltetési költségre az lenne a befutó.[ Szerkesztve ]
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
őstag
válasz BigBlackDog #219405 üzenetére
Amikor életemben először beültem a Leonba, az első gondolat, ami megfogalmazódott bennem: "Mi ez a sz*r?" A minőségérzet köszönőviszonyban sincs a V40-hez képest, de talán még az előző generációs Leonhoz képest sem (akárcsak Golf 7 vs. Golf 8).
De ha ezen túl tudja magát tenni az ember és megpróbál semmihez nem hozzáérni a beltérben (a kormányon kívül), akkor viszont kellemes gép, kicsit túlszervózott a kormány, de nagyon jó a futómű (225/45 R17 gumikkal), nagyautósabb és lágyabb, mint a Volvo (4 centivel hosszabb a tengelytáv, talán ezért).Egyértelműen hangosabb autópályán a V40-hez képest, de még elviselhető, viszont az alap gyári hifi az minősíthetetlen, én soha nem hallgatok rajta zenét még városban sem, mert bántóan rossz. Nem tudom a Seatba gyárilag mit raknak magasabb szinten (Bose?), kötelező belerendelni!
Eddig még nem kért olajat, igaz csak 10.000 kilométer van benne, de a flottában lévő 150/200 lovas SuperB-ek rendszeresen, ahogy a vizet is szeretik.. Pár kilométer azért kell neki, hogy meleget fújjon a szellőzőn, ez nem hibrid Toyota.
"Less but better" - Dieter Rams
-
tboldi
nagyúr
válasz pepucs #219400 üzenetére
Én a MA elé venném az 1.75-öt, az 1.6-2.0 JTD-khez hasonlóan ebben is cserélni (kiváltani) kell az olajpumpa szívókosarának tömítését, más jellemző hiba nem ugrik be most hirtelen.
De ja, az egyszerű vezműtengelyes 1.4 T-jet is fasza, a repedő kollektort és turbót leszámítva azzal sincs gond. Mindkettőre van megoldás, amivel + pacikat is elő lehet csalogatni.*A Giuliettánál viszont érdemes a váltóra is odafigyelni. M32 ugyan nincs, az összes variáns C635-öst kapott, de 2012-13-ig voltak vele szinkronproblémák, az azutániakkal már nincs probléma.
*Kollektorból olyan kell, aminek a hengerfejre felfekvő felülete nem egyben van, hanem az 1-es és 4-es hengerek "le vannak fűrészelve", a 150/155 pacis T-jeteken, valamint az Abarthokon ilyen van alapból. Az IHI turbók közül meg állítólag egyedül a VL36 az, ami nem repedős, de icipici átalakítással felmegy rá a MA-esek GT1446-ja is, ami kicsit masszívabb az összes IHI-nél, és nagyobb nyomást is képes tolni. Csak a downpipe felfogatása különbözik (komplett csere vagy vágás-hegesztés), az olajcsövet kell meghosszabbítani, illetve szívócsőből kell olyan, ami a nagyobb átmérőjű kompresszor oldalra felmegy, de szerencsére ezek gyári alkatrészként is fellelhetőek, a kutya nem mondja meg, hogy nem így gurult le a gyártósorról.
[ Szerkesztve ]
-
pepucs
tag
válasz tboldi #219410 üzenetére
2014 (első fl) utáni Giuliettából ha találnék egy 1.75-öt ami nem nincs lelakva: "MEGJÖTTEM". Az esély nagyon alacsony, ezért muszáj az alternatívák felé vándorolnom.
Tudtommal a Kizashikkal is az alkatrész beszerezés hatalmas szopacs"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
-
pepucs
tag
válasz tboldi #219413 üzenetére
Elugrottam megnézni a tegnap kirakott 2011 G 1.75 QV-t.... 4,15m-ért van kint de mind a 4 sárvédő ív már rozsdásodik, bal elöl hatalmas terpesz. Bele már inkább nem is ültem
Hatalmas f00s halmaz autókat tartalmaz a 4m-es árkategória. Az egyik kereskedő TypeR-jén az első két fékpofa vason van, tárcsák vállasak, feszítő görgő gyakorlatilag úgy üvölt mint egy 2002-es lelakott transporterben. Nem is csodálom hogy nem saját cégnévről árulják.
Elég sok autót megnéztem de nevetséges milyen lelakott sz@rokat árulnak "megkímélt karbantartott" néven.
Túl sokat várok el 4m-ért?
Haver 4 körül vett 2014 VW Polo GT-jébe egy mukkot nem lehet belekötni, még kavicsfelverődése sincs.Minél több autót nézek ebbe az ársávba, annál jobban értékelem a műszakilag tökéletes 455k km-t futott toledom.
[ Szerkesztve ]
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
pepucs
tag
válasz Vismajor01 #219416 üzenetére
Egyre hosszabb a figyelő lista és kevés a szabi
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
rbalint88
addikt
válasz Vismajor01 #219416 üzenetére
IS200 eleg gyenge sajnos. Egy kompresszor vagy turbo kellene bele, hogy a futomuhoz eleg eros legyen.
Vagy lehet IS300-at venni, aztan konvertalni manualisra, mert itt csak 4sebesseges automataval arultak.
Ja meg husz evesek, rozsda, egyeb problemak… Szoval inkabb hobbiautonak ajanlanam.
4 millaig ma sajnos nem lesz nagy tuzijatek, szvsz 2milla korul nem kapsz erdemben rosszabb autot, mint 4misiert -
chopin42
őstag
válasz pepucs #219415 üzenetére
Autószerelő ismerősöm gyári állapotú 2014-es 3-as oktávja, 1.4 tsi, 130k km, csak hétvége, garázs ponyva alatt stb. Tényleg mintha most jött volna ki, 3,35 milláért is alig akart elmenni...Egy fostalicska kereskedő ennyit volt érte hajlandó adni. Egy másik amit neten láttam, hasonló paraméterekkel hetekig fent volt.
Én instant megvettem volna még a "fos száraz 7es dsg"-vel is, de sajnos nem volt rá.Szakmai kérdések csak a fórumban...
-
pepucs
tag
válasz rbalint88 #219418 üzenetére
Az utolsó mondattal totál egyetértek ennyi autó megnézése/kipróbálása után. Kari utánra találtam pár N52B25-b30-at amire ránézek személyesen. Ráadásul 3körül.
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
rbalint88
addikt
A 4 millioig fun verda kerdesre egy meglepo valasz: [link]
-
őstag
a PHEV XCeed-ben is az a DCT van, ami nem ajánlott?
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz rbalint88 #219426 üzenetére
igazából azért kérdeztem, mert így 3 év vágyakozás és 3/4-ed év használat után a feleségem kinyögte, hogy nagy neki a CX-5
szóval valami kisebb kéne, pirosban ofcourse
és hamár homár, akkor legyen PHEV az ő felhasználására az a legjobb[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Biqci
aktív tag
válasz pepucs #219415 üzenetére
A TypeR-t sürgősen meg kell venni, kicserélni amit kell, mert a mobile-n 10000€ alatt csak 4db van, abból is 2 jobb kormányos. Egész Németországban...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
vzsryl
nagyúr
válasz WasabiTrsr #219424 üzenetére
Nem tudom elégszer leírni, de ma 3.3M JMF annyit ér, mint 2-3 éve 1.65M JMF. Ezt nem szabad figyelmen kívül hagyni.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
pepucs
tag
-
Biqci
aktív tag
válasz pepucs #219430 üzenetére
Miért nem népszerű az FN2, miért lenne az EP3 jobb? A motor ugyanaz, a futómű is megegyezik, hátul is ugyanolyan csatolt lengőkaros mind a kettő, ráadásul a 8gen TypeR modernebb és kevésbé is rozsdásodik. Dobós cég? Lehet, de azért akkora rejtett hibák nem jellemzőek úgy általában, de nem zsákbamacskát veszel, hanem előtte azért átnézed, vagy átnézeted...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
pepucs
tag
válasz Biqci #219431 üzenetére
Átnézetnéd... amennyiben nem csak átvétel előtt van rá lehetőség szigorúan a telephelyükön.
Nekem azt tanította anno egy vizsgáztatásból élő ismerős, hogy dobós cégről tökmindegy milyen az autó, nem veszek semmit. Márpedig ő vitte vizsgákra a BP körüli dobós cégek sz@rjainak nagyját. Utólag meg aztán jogilag esélytelen vagy.
Van egy influ srác (akit lekapcsoltak veszprémnél régebben), az egyik autóját az akkori szerelőm ismerőse vette meg. Félév után kiderült hogy valami grafitos? adalékkal teletolták eladás előtt hogy ne füstöljön.[ Szerkesztve ]
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
dellfanboy
őstag
válasz pepucs #219432 üzenetére
adalékkal teletolták eladás előtt hogy ne füstöljön
kati nincs alatta, hogy megfogja a fustot? en meg nem hallottam ilyen grafitos cuccrol, meg errol a storyr-rol se, vmi cikk, yt link van?eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
pepucs
tag
válasz dellfanboy #219434 üzenetére
Forrás? ... Take it with a grain of salt
A szerelő mesélte miközben az enyémet javította és dumálgattunk, hogy utána nekik kellett szétkapni a motort. 5+ éves sztori... Egy régi japánról volt szó kályhacsővel alatta, milyen katalizátorról beszélünk?Nyilván nem szeretném jobban részletezni, régi történet, nekem is csak azért maradt meg mert baráti társaságnak elmeséltem utána " Messziről jött ember".[ Szerkesztve ]
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
pepucs
tag
válasz dellfanboy #219434 üzenetére
Arra céloztam, hogy dobós cég esetén ilyenkor integethetsz a pénzednek Azt pedig egy telepen autó alá fekvős átnézés nem fogja megmondani mizu a blokkban. Márpedig az egyik Type-R esetén kijelentették hogy szerelőt hozhatok de a telepről ők ki nem viszik a kocsit.
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
Biqci
aktív tag
válasz pepucs #219432 üzenetére
Várj, te megnézted ezt a kocsit? Beszéltél velük, hogy mit lehet, mit nem az átvizsgálásnál? Hogyhogy csak az átvétel előtt? Vakon lehet csak megvenni? Nem értem... Ne hidd, hogy mindenképp rá akarlak beszélni, de azért sok minden kiderülhet akár egy alaposabb helyszíni átnézés során is. Azt azért le lehet vágni, hogy rommá volt-e törve, vagy valami nagyobb gebasz van. Mert ha csak a fék és a feszítő görgő hiba van, az kopó fogyó cucc, csere és kész. És azt azért ismerjük el, hogy az a modell, azzal a motor-váltó-futómű együttesel eléggé bombabiztos, nem véletlenül Japánban szerelik készre...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
pepucs
tag
válasz Biqci #219442 üzenetére
A sztori:
Potenciális vevő jelöltként mentem el megnézni, átnéztem, körbemértem, beszélgettünk a típusról stb... Elhangzott, hogy a telepen lehet max átnézni mert az ide-oda rohangáláshoz nincs elég emberük. Ez egy érthető érvelés.
A kereskedés Google értékelései között ugyan úgy az szerepel amit nekem is mondtak, "Próbakör a foglalóhoz van kötve, amikor már tutira meg szeretnéd venni akkor, foglaló letétele után lehet kipróbálni". Ha esetleg valakinek új info: A foglaló nem jár vissza ha a vevő lép vissza az adás-vételtől. (Nyílván a tesztpilótákat ki kell szűrni, de így..?) Utaltam rá, hogy vételi szándékkal jöttem. Mínuszban nem szórakozásból pingvinezem körbe a kocsit, próba nélkül viszont kizárt hogy bármit is foglalózok (volt nálam KP is, nem azon múlt) . Elbúcsúztunk. Elég nagy a forgalmuk, nem gondolom hogy problémát jelentek. Azt is megértem, hogy emberek próbakör nélkül vesznek autót, saját ügye mindenkinek.
Ha valakinek nagyon tetszik és külső alapján tudja hogy ez kell neki, annak jó vétel lehet .
Az is lehet, hogy én vagyok túl elővigyázatos miután első autót egy CBA parkolós átnézés után vettem csak a szenvedés volt vele az elütött futómű geometria és a rozsda - gitt halmazok miatt.[ Szerkesztve ]
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
zgospel
őstag
válasz rbalint88 #219421 üzenetére
Ezt a minap láttam a Volvo csoportban is, nem emlékszem a konkrét érvekre már, de a kommentekben eléggé le volt húzva ez a hirdetés. Próbáltam most visszakeresni a bejegyzést, de nem találtam. A kommenteket persze érdemes fenntartással kezelni, de jogosnak tűntek. Szóval ezzel a darabbal nem árt óvatosnak lenni.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
molnarpeter
nagyúr
válasz pepucs #219443 üzenetére
Szerintem egyszerűen a sorrend az kéne legyen, hogy szerelőt hívsz, és ha fain a portéka, mentek egy próbakört. Munkában sokat ültem egyik típusból a másikba, szerintem a próbautak túl vannak értékelve... 1-2 km alatt sok dolgot úgysem tudsz kideríteni, ha meg kell egy stabpálca vagy gömbfej, hát legyen - mindezt mondjuk fiatalabb autók alapján mondom, de azért nem tudja annyira rejteni egy kocsi az általános állapotával sem, hogy elhanyagolt vagy korrekt állapotú, azt meg a szakember kéne lássa helyben is.
-
Biqci
aktív tag
válasz pepucs #219443 üzenetére
Értem, így világos. Természetesen ismerem a foglaló fogalmát és a különbséget a foglaló és az előleg között. Ha ez az üzletpolitikájuk akkor ez ellen nem lehet tenni. De már álló helyzetben, beindítva is elég jól fel lehet mérni a lényeget, ha addig minden rendben, akkor a próbakör, mint itt fent molnarpeter kolléga is mondja.
Az lehet, hogy egy kicsit túlaggódod, de ez természetes, ha egyszer megégette magát az ember..."For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
maximilian4
addikt
Valaki ismeri a hahun hirdetett rs twingok valamelyikét? Nem sok van fent. Csak azért kérdem melyik az amit kapásból felesleges megnézni. Szerintetek melyik tűnik jónak? Ui: nálatok megy a jszp? Nálam tegnap óta semmit nem ad.
[ Szerkesztve ]
Maxi
-
eWro
csendes tag
válasz maximilian4 #219449 üzenetére
Nálam állandóan cookiekat akar törölgetni a jszp, a műszaki adatlekérdezés amúgy sem megy, ritka egy hulladék rendszer.
Új hozzászólás Aktív témák
- Formálisan megjelent a Microsoft felskálázó eljárása
- Zenelejátszó építése, a kiváló hangzásért
- Vigneau interaktív lokálblogja
- Revolut
- Linux kezdőknek
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Xbox Series X|S
- Az EU szerint a ChatGPT még mindig nem felel meg a szabványoknak
- Gyúrósok ide!
- Jövedelem
- További aktív témák...
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Gorenje KAM 35 THP 3.5 kW mobilklíma
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest