- Házimozi belépő szinten
- Újra kiadták a Redmi Pad Prót
- Milyen notebookot vegyek?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- TCL LCD és LED TV-k
- Asztrofotózás
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Visszatérne a PC-s kliensbizniszbe az NVIDIA
- LG C3: egy középkategóriás OLED tévé tesztje
- Zenelejátszó építése, a kiváló hangzásért
Hirdetés
-
Az EU szerint a ChatGPT még mindig nem felel meg a szabványoknak
it Az EU adatvédelmi tanácsa azt mondja, hogy a ChatGPT még ma sem felel meg az adatpontossági szabványoknak.
-
Két projektorral bővül az Acer Vero család
ph A lézeres elven működő és 4K felbontást kínáló környezetbarát egység a HL68 családba érkezik.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz Gombinyó #219650 üzenetére
5 hengeres. Gyári a felni. A konkrét példány halogén fényszórós sajnos. Belülről akkora vagy picit kisebb, mint egy Golf.
Hangulatos autó. Kell banánnal is kalkulálni ennél a futásteljesítménynél.
(És a 2.4-es 215 lovas D5/D6 motorja is át tud szakadni a hengerek között.) -
Vismajor01
addikt
válasz Gombinyó #219650 üzenetére
Sztem akkor elég lehet a V60. V70 sokkal nagyobb belül de úgy is néz ki.
Nekünk azért kellett mennie a v60nak mert 3 gyerek lesz. 1 gyerekre biztos h nem cserélem le, imádtam azt az autót, még akkor is h az elején még 1 gyerekkel is szűkös (mózeskosaras babakocsi, nagy gyerekülés etc), mert utána meg már elfér (magasítós gyerekülés, sportbabakocsi), és a kombi jellege miatt jól pakolható még ha nem is olyan nagy literje. Én pl simán beraktam egy kerti sarokgarnítúrát a v60-ba, persze lehajtott ülésekkel, pedig az még PHEV is volt.
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
Vismajor01
addikt
válasz focvis #219651 üzenetére
Picit kisebb mint egy Golf? Mégis milyen univerzumban?
Vagy a GTE az sokkal kisebb mint egy sima? Merthogy ültem GTE-ben és csomagtartó+hátsó lábtér még v60 phevnél is kissebb/kevesebb. Hátsó fejtér nem annyira szűkös talán.
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
válasz Vismajor01 #219653 üzenetére
Focvisnak is volt v60 phev, elötte meg utána golf, szerintem úgy azért össze lehet hasonlítani
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
rbalint88
addikt
válasz Vismajor01 #219653 üzenetére
Rohadt vastag a V60 ulese, nagyon eszi a hatso labteret. Nekunk ugye eGolf van, az csak sima otajtos, de egy Golf kombi egyertelmuen tagasabb, mint a V60. Labterben ha nem is nagyobb a Golf, de kisebbnek se mondanam semmikepp.
-
Gombinyó
őstag
válasz molnarpeter #219658 üzenetére
Jegyeztem
-
profesur
csendes tag
Sziasztok!
Következő hónapokban tervezek autót vásárolni, ez lesz az első. Teljesen fogalmatlan vagyok e téren. 2-3 millió Ft-ot szánok rá. Már nézegettem hasznát autókat és egyenlőre a Chevrolet Cruze felé hajlok. Alapvetően megbízható autót keresek; aminek ha van is valami baja ne kelljen még egyszer az autóvételárát rákölteni. Mivel 185 cm, 100 kg vagyok legyen benne azért hely, meg tetszen is. Ezek alapján a Chevrolet Cruze már elsőre szimpatikus lett. 2-3 milliós ár kategóriában mennek, 10 év körülieket találni, tehát nem 15-20 éves autók. Jelenleg idáig jutottam, a véleményetekre lennék kíváncsi, hogy mit csinálnátok a helyemben, megéri nem éri meg, mit ajánlanátok inkább, mire figyeljek és hasonló véleményekre lennék kíváncsi. Köszi a segítséget előre is
-
Yiggdrasil
aktív tag
Sziasztok!
Rokonnak próbálok segíteni autót találni, de eddig elkeserítő a felhozatal.
Az alábbi paramétereket kaptam tőle:
5-800.000ft-ig
Többnyire pesten használná, időnként országon belül pályán menne ide-oda, illetve évente 1-2 alkalommal külföldre.
Nem szeretne Suzukit, Opelt, Fordot vagy VAG-ot.
Mivel nem ért az autókhoz, valami olyan kellene, amit bárhol tud szervizeltetni, és nem egy betegágy.
Nem szeretne nagy kocsit (206, C3, Polo kategória), és kerülné az 1.2 alatti motorokat, mert országúton/pályán az előzéseknél esetlegesen komfortosabb lenne neki egy erősebb motor.Eddig francia vonalon nézelődtünk, egyelőre csak neten, de ahogy nézem, itt vagy mindegyik rohad, vagy már megtákolta a helyi ezermester "ócsón".
Picit úgy vagyok vele, hogy ilyen autó nincsen ebben az ársávban. Szerintetek?[ Szerkesztve ]
-
Gombinyó
őstag
válasz Yiggdrasil #219662 üzenetére
1.4-es (benzin/dízel egyaránt jó) 206-ból elég nagy a felhozatal ebben az ársávban. Sztem jó az irány, nagy merítésből hátha találtok egy épkézláb darabot.
-
szebe
őstag
válasz Yiggdrasil #219662 üzenetére
Picit úgy vagyok vele, hogy ilyen autó nincsen ebben az ársávban. Szerintetek?
Fogalmazzunk úgy, hogy az igények nem teljesen fedik a lehetőségeket.
Ebben az ársávban nem igen van mozgástér a válogatásra. Venni kell ami nem híresen szar konstrukció, és nincs lyukasra rohadva."ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
zgospel
őstag
válasz profesur #219660 üzenetére
Gyakorlatilag megegyezik a korabeli Opel Astrával, szinte ugyanazokat kell róla tudni. Opelmuhely.com-on olvasd el a J Astra motorjairól szóló leírásokat.
Hogy futóműben vagy egyébben van-e eltérés azt nem tudom.#219662 Yiggdrasil ebben az ársávban pedig egy jó G Astra 1.4 nem Twinportos motorral pont ideális lenne. Az 1.6 szinte észrevehetetlenül erősebb, de észrevehetően többet fogyaszt. Én a 206-ot kerülném. Fiat Puntoó ebben a kategóriában jó lehet még.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
profesur
csendes tag
válasz tboldi #219665 üzenetére
Nincs család, tehát igazából kényelmi szempontból én számítok . Vidéken lakom, legközelebbi város ahova adott esetben mennem kell 30 km, Budapest 60 km, ilyen távra már dízelt gondoltam venni. Ránéztem az Alfa Romeora, nem kicsi? Ahogy írtam nem vagyok kis termet. Nézegettem golfokat amúgy, csak végül a méretük miatt skipetltem inkább.
Köszi, ránézek.
-
tboldi
nagyúr
válasz profesur #219667 üzenetére
Ha én 194 centivel és 130 kilóval kényelmesen elvagyok a bal 1-ben, akkor neked sem lenne kicsi.
Erre még nem feltétlenül kell dízel szvsz, de mondom ezt úgy, hogy mi 3-5 km-ekre vettünk egy dízel Ypsilont (immár másodjára). Habár ezt a szerelem szülte, semmi racionalitás nincs mögötte.
szerk.: Golf is mire nem elég? Ha jóformán csak egyedül utazol, akkor szerintem bőven megfelel a B-C szegmens és méretosztály.
[ Szerkesztve ]
-
profesur
csendes tag
válasz tboldi #219668 üzenetére
Elkezdtem nézegeti az alfákat és eléggé tetszenek Nem is néztem őket eddig azt hittem jóval drágábban mennek. Benzin vagy dízel, nekem igazából mindegy csak ne zabálja meg az életem. Eddig csak hátsóülésen utaztam, esetleg jó esetben anyósülésen, úgy hogy lehet ez rossz beidegződés, hogy kis autóban nem fértem el.
Ez a Mito mennyire szervízigényes? Milyen áron mennek a szervízelések például kötelezőknél (olaj, fék stb) más márkákhoz képest? AR Giulettaval kapcsolatban mi a véleményed? -
tboldi
nagyúr
válasz profesur #219669 üzenetére
csak ne zabálja meg az életem
Ha a fogyasztásra (is) célzol ezzel, akkor a 155 pacis turbóbenya MiTót rögtön kihúzhatjuk tapasztalataim alapján.
Amik közül válogatnék, az a 1.4 16V szívóbenzinek 78 és 95 pacival (C514.6), a 120-as turbóbenya (C510.5), illetve az 1.6 JTD 2013 után (C635). Ezek egyszerű motorok, és a hozzájuk kapcsolt váltók (ezeket írtam zárójelben) is megbízhatók.
A MultiAireket kerüld, hacsak nem cserélték igazoltan ezt az egységet a közelmúltban, akkor esetleg vállalható, illetve a GM M20 és M32 váltói is meggondolandók (utóbbi volt kezdetben az 1.6 dízelekhez). Az M-es váltó igazából a kisebbik gond, 200-250-ből újjá lehet varázsolni, a MulitAires móka viszont fél misi alsó hangon.Ja, hátul valóban nem kényelmes.
Árakat nem tudok, a legtöbb dolgot magam végzem az autón, alkatrészekből meg sokszor nem a kommersz darabokat választom. És a fékem is a nagyobb, 4 dugattyús változat, nem az olcsóbb úszónyereg.
De amúgy egy Fiat Grande Punto más köntösben, egyszerű felépítés, különösebb extrát nem igényel az alap karbantartásokon kívül, ha a felsorolt 4 motor közül választasz.
Az 1.6 dízelnél van egy filléres tömítés az olajpumpa szívókosaránál, amit preventív jelleggel érdemes kicserélni időben és időnként, de ennyi. Vagy akár ki is váltható egy erre a célra gyártott másik alkatrésszel, és akkor többet nem kell vele foglalkozni.Giulietta hasonlóan ajánlható, bár ott kivétel nélkül az összes C635-ös váltót kapott, amivel 2012 közepéig voltak szinkronproblémák, de utána oké. Ezekből 105 és 120 lovacskás T-Jeteket és szintén ugyanilyen teljesítményű 1.6 JTD-ket néznék.
A hátsó futóműve lehet, hogy egy kicsit drágább, ugyanis multilink, nem pedig csatolt lengőkar, mint a MiTo.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz molnarpeter #219672 üzenetére
Eleinte én is azt hittem, de nem, sőt még VVT-s is.
955A1000 a motorkódja. -
tboldi
nagyúr
válasz rhunseeker #219677 üzenetére
Nyilván komolytalan volt az előző hsz-em második mondata.
Valamilyen szintű katt biztos kell, legalábbis a FB-os, képfeltöltős dologhoz, de ez megvan sok másik márka vagy típus csoportjában is, egyáltalán nem alfás tulajdonság.
Az úton vissza szoktam inteni, néha kezdeményezni is, de ez a ritkább. Amíg motoroztam, akkor is ugyanígy tettem, de csak a rendszámosoknak.
Ha már kialakult ez a szokás (hívjuk így?), nekem nem derogál alkalmazkodni.[ Szerkesztve ]
-
szebe
őstag
válasz rhunseeker #219677 üzenetére
Facebook csoportban is mikor látom, hogy töltik fel a képet, mert láttak egy másik alfást
J Astra dettó, aztán találd meg a releváns infót a sok szemét között"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
user2
csendes tag
válasz zgospel #219666 üzenetére
Pontosan, szóról-szóra. 👍 Facebook csoportokat én is messziről kerülöm, mocsár. Típus specifikus honlapokat érdemes böngészni.
#219660: Astra H-t is érdemes nézni, 2mFt körül, kicsivel felette szép, megkímélt példányok is vannak. Szerintem alulértékelt típus, legalábbis "szakmai" berkekben. Technikában valóban kb ua. mint a Cruz.
-
pepucs
tag
válasz tboldi #219678 üzenetére
Integetni szokás és bunkóságnak veszik ha nem mert "összetartás". Aztán akinek a jelleme olyan ugyan úgy mosolyogva b@ssza át a másikat adás-vételnél vagy bárhol.
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
kenguru99
aktív tag
válasz Yiggdrasil #219662 üzenetére
Teljesen irreális elvárások, nagyon kevés pénzért.
"Nem szeretne Suzukit, Opelt, Fordot vagy VAG-ot."
"Mivel nem ért az autókhoz, valami olyan kellene, amit bárhol tud szervizeltetni, "
A fentiek a leggyakoribb autók magyarországon azokhoz értenek mindenhol. Majd a következő feltétel ki is zárja őket...
Ha találsz _bármilyen_ gyártmányú autót jó állapotban ebben az ársávban, azt meg kell venni. Ha pedig ennyire finnyás a vevő akkor legyen sokkal több pénze. Vagy kevesebb elvárása. Plusz egy 5-800 ezres autóra rá fog menni még egyszer ennyi a vásárlás után, akkor is ha nem rossz állapotú. -
eWro
csendes tag
válasz kenguru99 #219684 üzenetére
Alapjaba veve ez igaz, de ezert kell valogatni az autok kozott es kitartoan keresni. En 450-ert vettem melos autonak egy 1.6hdi 307-est, amin csereltek turbot, kettostomegut, kuplungot, elso futomuvet, feket, klimakompresszort, meg az osszes tipushibajat javitottak, uj gumik rajta stb… Lecsereltem az olajat es azota csaj haladok vele valahol 4-5 liter kozott
Persze ez a kisebbik eshetoseg, foleg olyannak aki nem igazan ert az autokhoz, de erdemes ebbe a kategoriaba is egy baratot vagy egy szakembert megkerni, hogy segitsen mert valoban a regi autokra is pont a korukbol kiindulva lehet boven kolteni, akar csak a kopo dolgokra. -
őstag
válasz Yiggdrasil #219662 üzenetére
800-ig azt kell megvenni, amelyik nem rohad
a többi probléma tuti olcsóbban lesz javítható, mint a rohadás
sokszor komplett bontott motor vagy váltó is van 100 alatt, futómű/fék elemeket is megveszed 100 alatt, de ha karosszériázni kell, akkor elemenként 70-80 ezertől idul a beszélgetés fényezésre, plusz a lakatolás.... a 206-nak a hátsó futóműve a leg problémásabb (meg az elektronika, például az első utas légzsák aminek van érzékelője az ülésben ami a sok előre-hátra mozgatástól eltörik, és légzsák hibát dob) de szerencsére van cég, aki a bontott rossz + KP cserébe ad egy felújítottat.“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Yiggdrasil
aktív tag
válasz Yiggdrasil #219662 üzenetére
Köszönöm a választ mindenkinek!
G Astra kiesett, mert nem tetszik neki. Suzuki kizárva szintén.
Egyelőre ezeket nézzük:
Citroen C3 1.4 benzin/dízel
Fiat Punto 1.2 benzin (nem nagyon tetszik neki)
Ford Fiesta mk5 1.25/1.3/1.4 benzin, Focus mk1 1.6 benzin (ezek se annyira, de meggyőzhető)
Honda Civic 7gen 1.4 benzin, Jazz gd1 1.2/1.4 benzin (szintén “csúnyák”)
Kia Ceed 1gen 1.4 benzin (ezt még nem mutattam neki)
Mitsubishi Colt cz30(?) 1.1/1.3 benzin (ez sem a szive csücske)
Peugeot 206 1.4 benzin/dízel
Renault Modus 1.2/1.4 benzin
Toyota Corolla e12 1.4 benzin (Yaris Mk1 nem tetszik neki, valszeg a corolla sem)
VW Polo Mk4 1.4 benzin (ez is csak végszükség esetén)Továbbra is főleg bevásárlás, illetve vidékre utazás, évi 1-2 szomszédos országba kirándulás, 5 ajtóst szeretne és nem kombi/szedánt, és kinézetre se mindegy milyen.
Keret nagyon max 900e.
Mit húzzak le a listáról/tegyek hozzá?edit: tisztában vagyok a keresési paraméterek inkompatibilitásával, illetve tudom mennyire szívás a rozsda, illetve én kapásból a suzuki vagy yaris vonalat mondtam volna, esetleg g astrát, de ezeket nagyon nem szeretne. Kb úgy vagyok vele, hogy coin flip, csak félek hogy beleszalad valami brutál szar kocsiba.
[ Szerkesztve ]
-
szabonagyur
félisten
válasz Yiggdrasil #219688 üzenetére
Szepsegre vasarolni ekkora kerettel jo nagy buko lesz😂
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
eWro
csendes tag
válasz Yiggdrasil #219688 üzenetére
Szerintem ezek kozul mindegyiket nezzetek, es amelyikbol jon szembe a legjobb allapotu, jo vetelnek tuno, karbantartott azt kell megvenni. Ennyi idosnel egy jo konstrukcio is lehet rossz.
-
Biqci
aktív tag
válasz tboldi #219678 üzenetére
Nekem a múltkor az autópályán állt mellém egy márkatárs és addig pacsiztunk és integettünk, míg a következő kihajtónál le nem tért. Mondjuk nem is csoda, a kocsiból Németországban az 5 éves életciklusa alatt valami alig 2600-at adtak el a Wikipédia szerint.Ferrarit vagy Lambót többet látni...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
szebe
őstag
válasz Yiggdrasil #219688 üzenetére
kiesett, mert nem tetszik neki
szintén “csúnyák”
Ezt a nézőpontot kéne valahogy elengedni ennyi pénzért.
Fabia? Szülőknek volt 1.4 16V (BUD), 16 év alatt kopókon kívül mást nem kért. Rozsdára ott se árt figyelni azért. Ja, VAG kizárva..."ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
tboldi
nagyúr
válasz Yiggdrasil #219688 üzenetére
Lancia Ypsilon/Musa? Ugyanaz, mint a Punto/Idea, de azért szebbek.
-
Biqci
aktív tag
válasz tboldi #219694 üzenetére
Ezzel én is így vagyok, ezért ilyen az autóm és a motorom is, nem jön gyakran szemben egy hasonló. Csak ne lenne méregdrágától is drágább minden ami kívül van. Bár ez az exkluzivitás ára...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
zgospel
őstag
válasz Yiggdrasil #219688 üzenetére
Fúbazzeg… De jó, hogy nem az én rokonom
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
dj79
senior tag
válasz Yiggdrasil #219688 üzenetére
Ha esetleg találtok 1.4 benzin clio3-t, az sem egy ördöglakat, biztonságos, nem rohad.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz rhunseeker #219677 üzenetére
10 eve meg a Subarusok is nyomtak de szerencsere mara kikopott ez a dolog.
#nincsbennetarcsi
-
Llew
senior tag
válasz Yiggdrasil #219688 üzenetére
1.2-1.4-el külföldi kirandulás?
Szerintem azt húzd le, hogy segítesz neki keresni.Egyébkent a Citroen C3 egy használhato kisautó. Nyilvan nem az a fő terepe, de országuton is elég fürge, illetve hosszabb úton is kényelmesek az ülései a méretéhez képest.
Az emberiség olyan, mint a krumpli: a java a föld alatt van.
Új hozzászólás Aktív témák
- Mászós topik - falmászás, via ferrata, sziklamászás, hegymászás
- EA Sports WRC '23
- Elemlámpa, zseblámpa
- Politika
- Büszke apukák és anyukák topikja
- Windows 11
- NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
- Győr és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Peugeot, Citroën topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest