Hirdetés
-
DOOM: The Dark Ages címmel jön a sorozat új része?
gp Lehetséges, hogy a következő játék az eddigiektől drasztikusan különböző helyszíneken és időszakban játszódik.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Ádám16 #188818 üzenetére
Haveromnak volt IS250 meg autós topikban is van tulaj. Nincs velük gond nem nagyon kér alkatrészt de ha kér az sokba fáj (drága hozzá minden gyáriból). Nekem csalódás, mert sportosnak nem sportos (nehéz, nem megy olyan jól mint várnád), széltében szűk mert nagyon vastag a kardánalagút de amúgy kényelmes, voltunk vele Ausztriában is teljesen vállalható túrázós autó. De a IS -ből (mint Inteligent Sport) az utóbbit nyugodtan le lehet húzni. Havernak a 3 év alatt csak egy balos fényszóró csere volt (kanyarkövetős bi-xenon lámpatestben az állítómechanizmus halt meg). Vett egy utángyártottat és kész. A kipuff erősen korrodált volt és a difije sem volt már top formában de azok nem lettek megcsinálva már mert kapott céges autót, így eladta.
Viszont vezetési tréningen nagyon jól dobta a farát kikapcsolt ESP-vel, szóval a bugi azért benne van.Superb: mk2 pfl volt nekünk (1.8 TSI) az 0 km-esen jött és 50 ezernél már ette az olajat végül 100 ezernél gariban kapott motorgenerált (akkor lépte át a gyári 1 liter / 1000 km-es fogyasztást olajból). Kollégámnak 2.0 TSI volt, neki az M7-en előzés közben szakad el a vezérlés, az azért nem volt mókás... A TDI-vel viszont nincs gond, sok futott nálunk a cégnél belőle anno, 400k km feletti futás után sem volt semmi gond velük.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
diegho
nagyúr
Sziasztok!
Egy ilyen [link] ProCeed mekkora roller tud lenni? Ha jól gondolom ebben se részecskeszűrő se kettőstömegű nincs.
-
SzlobiG
félisten
válasz SzlobiG #188758 üzenetére
Már el is vitték, komolyan már a sokadik hogy elviszik az orrom elől rohadt nepper hiénák, holnap már 2.5-ért lesz fent. Egyszerűen esélyem sincs ezeket megcsípni, mire megindulnék már el is vitték. Pár hete fóka 900k-ért leakciózták aaa-nál egynapra rá megvette egy nepper már 1.5-ért árulja...
(#188852) diegho
Kicsi a sansz a szopó rollerségre, mert igencsak megbízható motorok, bosch befecskendező rendszer, láncos motor. DPF viszont van már benne sztem, de ahogy írod kettős tömegű nincs. Amire érdemes figyelni az a rozsda, ezt amúgy már régóta hirdetik, sztem a 3 ajtós mivolta végett.[ Szerkesztve ]
-
válasz SzlobiG #188853 üzenetére
Persze hogy nincs, ez csak marketing, haverok között rég le van zsírozva, csak arra van, hogy ha már nézed az autóikat, hátha elmész, és ha ott vagy, akkor veszel egyet. Klasszikus neppertrükk, autókkal, és ingatlanokkal is nagyban művelik.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
inf3rno
nagyúr
Hogyan néz ki egy igazán olajos motortér, amitől jobb menekülni?
Buliban hasznos! =]
-
-
nesa
veterán
PL 2.0 HDI több verzió is olyan hogy szinte lehetetlen úgy olajat cserélni hogy az ember ne olajozza össze a blokkot, olyan hülye helyen van az olajszűrő, ha nem mosta le utána a szerelő akkor azért lehet olajos úgy hogy közben semmi baja, sőt több alkalom után a beleülő portól olaj sáros is lehet.
(#188857) peterkeT
Úgy úgy a patika tiszta motortér az lehet problémás.
Én úgy szeretem ha kocsit veszek hogy azért látszik rajta az út pora.[ Szerkesztve ]
-
Ádám16
addikt
Az IS baromira tetszik, de “prémium” márka, prémium árú alkatrészekkel, ha mégis megnyekkenne valami. Azt is olvastam, hogy szűk, de nekem és a nejemnek -mint írtam, egy mx5 után- ezzel nem lenne gond.
Inkább az a bajom vele, amit írtál. Óriási átverés a Sport szót használni rá. Egy E92 (csak egy példa) keresztbe lenyeli minden tekintetben, ha vezetési élményről van szó, cserébe Az IS még sokat is fogyaszt. Akkor már lenne hibrid belőle.
A Superb MK2 után Passatot kaptál, majd egy új gen. Superbet, ami pedig a hűtővizet eszi, jól emlékszek?
Nekem a Superb egy tipik dízel autó, mással nem is venném szerintem. Hosszúutazós, jólfogyasztós, alulról nyomatékos motor illik a karakteréhez. Beletettem a kalapba.
Eddig így állok:
1. 159: míg nem ültem bele, nem vezettem, marad vakon szerelem. Szerintem vezetni is ezt lesz a legjobb.
2-3.: Laguna III, PUG508 (a kettő közül az ár miatt inkább az előbbit venném, de dizájnra az utóbbi szebb szerintem)
4: Superb: brutál nagy hely, de ha nem bézs belsővel rendelkezik, nekem túl hűvös, már-már antiautós a beltere. Minden más téren jó lehet.
5. C5: az asszony miatt hátrakerült, a másik két francia jobban bejön neki, s mivel nálam ugyanazon a szinten mozognak, nem ragaszkodok hozzá.Átnyálazom a típusokat, és jelentkezek még kérdésekkel.
-
inf3rno
nagyúr
válasz parandroid #188857 üzenetére
Azt már tudom én is. Azt próbálom belőni, hogy mennyi retek, ami még elfogadható, és mi az, ami már probléma.
Buliban hasznos! =]
-
inf3rno
nagyúr
Eddig csak használtban gondolkodtam, de most olvasgatok régebbi hozzászólásokat, és szóba került, hogy 3 misiből már kijön egy új Dacia Logan is. Van ennyiért értelme új szívó benzines kocsit nézni, vagy jobban járok a használttal? Az újak közül mik az ajánlottak?
Buliban hasznos! =]
-
nesa
veterán
válasz inf3rno #188862 üzenetére
A dacia nem rossz választás ha ennyiért új autót szeretnél, 10+ éves technika nagy gond nem lehet, egyszerű mint a faék, az elején és a kormányon a jel egyben extra is sörnyitó
Az a baj én akkor voltam gyerek amikor a dácsia a szar szinonimája volt, pedig azok alapjaiban véve a szoc ipar legjobbja lehetett volna de a gyártás minősége kritikán alulivá tette. -
Stylewars_kp
senior tag
válasz inf3rno #188862 üzenetére
Egyszerű technika. Anyaghasználata kopogós műanyag, low budget kárpitok. Kényelmetlen hosszú távra. 100km és már fáj a derekad. 0 presztizs. Nagy tér és csomagtér. 1,5dci motorral nagyon kotor. Cégesnek használtam egy Logant. Igazából amennyire utáltam annyira szerettem. Nem akart többnek látszódni mint ami. Klíma ki vagy be. Ablak le vagy fel. Ilyen on/off autó. Nem könnyeztem meg ha rámvágták az ajtót a parkolóba vagy rámtolattak. Kis pénzből ki lehet javítani vagy fent lehet tartani. 200 ezret beletettem komoly műszaki hiba nélkül.
-
olajbogyo
aktív tag
válasz inf3rno #188823 üzenetére
Szia!
"...Szóval minden esetben érdemes rákérdezni, hogy a kereskedő nevén van e a kocsi, nem pedig valami cégnek vagy magánszemélynek a nevén..."
A Honda Jazz, amiket néztem a "kereskedőknél" mind, az eredeti tulaj nevén volt...Olasz hölgy, német mami..stb
A Ford Fiesta, szintén német tulaj nevén, ....stb!
A legnagyobb piszokság, hogy pofátlanul beírják a hirdetésbe, hogy magyar okmányokkal, magyarországi forgalomba helyezéssel, érvényes műszaki 2020.07 akárhányadikáig...stb, és kiderül, hogy semmi nem igaz ebből. A szemétládák, csak azért írják be ezeket a hirdetésbe, mert aki a szűrőket is használva, bejelöli, hogy magyar okmányai legyenek a "jószágnak" ( ezáltal is elkerülve az ilyen jöttment, kintről behozott szarokat), tudják, hogy így kiesnének a feldobott találatok közül. Ezt elkerülve inkább beírnak mindenféle hazugságot, csak ők is ott legyenek a találati listán. Az, hogy amit írtak, az teljesen valótlan, apró kis nyomtatási hiba, hiszen ott van leírva az is, hogy a hirdetésben szereplő elírásokért, hibákért nem vállalunk felelősséget .........No, innentől kezdve, még védve is vannak ezek a szemetek. Magyarország, én így szeretlek.Soha ne félj valami újat csinálni! A bárkát is egy lelkes amatőr készítette, a Titanicot meg egy halom szakértő!
-
akooos
veterán
válasz olajbogyo #188867 üzenetére
Szerintem aki beleírja, hogy érvényes magyar műszaki (+2 év az aktuális hónaptól) az hajlandó friss műszakival eladni az autót. Amúgy én pont így vettem autót (Németországban), hogy bele volt írva a hirdetésbe, hogy friss műszaki. Nem volt rajta egy nap sem. Mondtam, hogy kösz én nem foglalkozok ezzel, csávó azt mondta, hogy akkor az grátisz lesz és megcsináltatta. 2 nap múlva átvehettem az autót friss műszakival.
Nyilván az nem Magyarország, de szerintem sokan ezt a gyakorlatot csinálják itthon is. -
olajbogyo
aktív tag
-
inf3rno
nagyúr
válasz olajbogyo #188867 üzenetére
Szerintem szinte már szükségtelen is levédeni magukat, mert úgysem tesz velük semmit a hivatal. Nagyjából most arra álltak rá az utóbbi 10 évben, hogy a külföldi cégeket bírságolják, gondolom mert rontják a hatalmon lévők üzleteit. Érdekes módon az ipon, aqua, edigital, stb. sosem kapnak bírságot, pedig a "garancia ügyintézésük" van hogy fél tucat törvényt sért, az alzának meg most odavertek 1 milliárdot valami mondvacsinált okkal. Nagyjából ez a szint. Gondolom nem csak számítástechnikában megy így, hanem minden másban is.
[ Szerkesztve ]
Buliban hasznos! =]
-
válasz Stylewars_kp #188866 üzenetére
+1
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
válasz akooos #188868 üzenetére
Amikor anno a hatéves autómat vettem a német (márka)kereskedő úgy vizsgáztatta le nekem kérés nélkül, hogy még volt rajta valami 4 hónap. Azt mondták, ha fél évnél kevesebb lenne, akkor eladás előtt automatikusan megy a tüv. Mondjuk itt alkudozni sem lehet, bár minis kulcstartót, meg egyméteres bmw esernyőt kaptunk ajándékba. Ja, természetesen névre írva, forgalmival, egyedi saját rendszámmal adták át. Valami murvás telepes albán neppernél persze biztos másképp mennek a dolgok errefelé is, de nincs az az olcsón hirdetett autó, amiért hahlandó lennék kipróbálni.
pI talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
mandleee
tag
válasz Ádám16 #188860 üzenetére
Laguna III - 4control, nézz utána, jól fordul és nem szokott gond lenni velük. Youtube Egyik kombi sem fogja azt az élményt nyújtani, mint egy MX5. Nyilván egyenesben jobban fog menni, (hacsak nem valami turbós sleeper Miatad van)
Én mindenképpen ajánlom, menj el a helyi kereskedésekbe és ülj bele, mennyire kényelmes neked. Nézz ki egyet ahol sok telep van egy helyen, és ha csak üléspróbára mész, hogy milyen motor van benne is nézd. Aztán ha kiderült vagy csak jobban elbizonytalanodsz, akkor érdemes követni a hirdetésfigyelővel, milyen kocsik bukkanak fel.
-
mandleee
tag
válasz SzlobiG #188758 üzenetére
Én kerülném ezt a váltót. Nem ismerem a konkrétan ez melyik váltó, de én jókat nem hallottam a Renault automata váltóiról. Elég butus és ha elromlik, nehéz hozzá találni szerelőt, de legalább jó drága lesz javítani. Ha mindenképpen Megane III-at keresel ajánlom a márka specifikus facebook csoportot, szoktak érdekes darabok felkerülni, akár hahu előtt is. Valamint sok hasznos infó begyűjthető a keresőből. Állítólag az újabbakban már jobbak (Megane 4).
-
Dan-szan
senior tag
Sziasztok.
SUV vásárlás projektbe vágtunk. Használt,benzines,városi használatra keresünk autót nagyvonalakban ennyi.
A kiszemelt típusok : Qashqai, Kia Sportage, Hyundai ix35. 2012-től felfelél kezdtem a keresést.
A Qashqai a fő vonal, viszont a motorválasztékkal nem igazán vagyok tisztába melyik jó , melyik kerülendő. Olvasgattam természetesen de ugye a tesztek csak egy része a dolognak.
Szóval javaslatokat,olvasnivalót bármi a mi segít dönteni szivesen fogadok. Nem tudom lehet e konkrét autót linkelni hogy esetleg az alapján mi a vélemény?Az igazság csak nézőpont kérdése ! ** Xiaomi Mi MIX 3 ** "Mert játszani jó!" #csakaHONDA
-
footy
addikt
válasz Doki16 #188742 üzenetére
DSG az olyan amilyen, nem biztos, hogy megíratnám. Előbb érdemes nullázni és tanuljon újra téged, hátha bejön ahogy végül megtanulja. Ha tempomat nélkül vezetek akkor képes már 48-nál ötösbe váltani. Hülyét kapnék tőle ha nem villannyal mennék.
Pontosan ez irrital engem is. Nem is csak azert, mert nincs semmi nyomatek 1200as fordulat korul, de a kettostomegu sem szereti es valoszniuleg a motor sem lajkolja hosszu tavon.Az executive ülés nekem elég kényelmes volt, mondjuk én pont az átlagpolgár vagyok méret ügyileg. Persze kanyarban sincs egy Golf GTE üléshez. A Passat Ergocomfort ülése meg etalon számomra, de ez már Highline Passatban van csak.
En se vagyok nagy darab (173/75) viszont a hosszu utakon(evente 6-8 alkalommal 2x640km)
nagyon fontos a jo ules es az Opel AGR-es ulesei kivaloak, nem szeretnek visszabb lepni. (a kihuzhato combtamaszrol eppen le tudnek mondani)Számomra egy GTE kellene e-cvt váltóval. Én nagyon szerettem a HSD hajtásláncot.
Corolla power hibriddel?
Most leginkabb arra hajlok hogy Passat lesz DSG tuninggal es 3ev mulva Corolla.
Augusztus-szeptember kornyeken lesz aktualis a dolog, meglatjuk mi alakul addig. Dizelt nem szerettem volna meg1x de benzinesbol es hibridbol alig van valasztek es ami van azt is dragan adjak... (legalabbis itt Ausztriaban) -
footy
addikt
válasz Ádám16 #188860 üzenetére
Az en tapasztalataim:
159:
- gyenge zajcsillapitas
- szukos belter
+ relative olcso
+ jo ulesekLaguna3:
- egy golf is nagyobbnak erzik
- gyenge zajcsillapitas (2db FL modellt probaltam, allitolag FL elott jobb)
- ules, izzados es keveset tamaszt
+ olcso
+megbizhatoPug508
- ritka a jol felszerelt/jol motorizalt (benzines felejtos)
+kivalo ulesek
+kivalo zajcsillapitas
+ jo helykinalat
+jo fogyasztasSuperb2:
- futomu nem tul harmonikus
- gagyi ulesek
+ nagy valasztekC5:
+ Executive jo ulesek
+ jo zajcsillapitas
- Ergonomia 0, egy fel literes palackot sem tudsz normalisan letenni
- a Hydractive oriasi csalodas volt (autopalyan majdnem hanytam)A focvis altal emlitett V70 finom, viszont joval dragabb mint a tobbiek.
A Lagunat es a 159-et mernem megvenni benzinessel, a tobbit csakis dizel. -
Doki16
addikt
válasz footy #188878 üzenetére
A kettőstömegű sem szereti meg alapvetően a motornak sem jó. De használt autónál már 100+ ezer kilométert belerakott valaki így sajnos. Én többek között ezért is váltam meg a DSG-s Passattol. Sokat járok a városban és nekem ide villany kell.
Nagyon szívesen vennék Corollát, csak baromi drága Na meg nincs belőle plugin, de ha lenne is akkor még sokkal drágább lenne.
Jó lesz a Passat neked tuti, mert nagy autó és kényelmes. Max mindig sport módban használod
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Ádám16 #188860 üzenetére
Igen, volt egy B5.5 1.8T, azt szerettem. 372k km ment bele és a kopókon kívül egy turbó csere volt (bár az is kopónak számít?!). Kezdte enni az olajat és már öregecske volt, így jött az mk2 pfl Superb 1.8 TSI. Azt utáltam, ette az olajat és (mivel fapad volt) borzasztó puritán volt, ami még egy fapados japán autóból (saját) átülve is mellbevágóan gagyi volt. Amúgy praktikus a TwinDoor, a motorerő nem letaglózó benne, a fogyi közepes de ha nem tolod neki tud keveset is enni. Skoda ment (szerencsére) helyette jött a B6 Passat. Azzal semmi bajom nem volt (jó az EGR megreked nyitott állapotban és telekormolta a DPF-et) de 282k km alatt más hiba nem volt a kopókon kívül. Még a hexagon tengely sem, pedig az nagy rákfenéje ennek a régebbi CR TDI-nek. Most van az új Superb (mk3 fl) ez már vállalható (az mk2-től sokkal jobb a beltér minősége) csak eszi a vizet és random elektronikai nyűgök vannak vele.
Laguna 3 jó, 2 ismerősnek is volt egyiküknek sem volt gondjuk vele soha. Noha nem szeretem a francia autókat de én előre venném a listán a Skoda elé. A Skoda igazi anit-autó, egy MX5 után sugárban fogsz hányni tőle 5 km megtétele után. Ha nyugis utazó autó kell akkor inkább egy Volvo S60/V70 1000x jobb autó minden téren.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz parandroid #188873 üzenetére
Itthon is megoldható, én pl úgy vettem autót itthon hogy friss műszakival névre szóló forgalmival kértem. Amikor ez megvolt felhívott nepper, majd mentem kifizettem az autót és elhoztam.
#nincsbennetarcsi
-
Bdanyy
addikt
jobb felszereltségnél más a superbnél az anyaghasználat? 1-es octavianál még elnézem hogy a facelift után is sok helyen kopogós a műanyag, de ebből a szempontól a 3-as (nem túl jól felszerelve) nem nagy előrelépés. Mondjuk még mindig jobb, mint ahol kárpit sincs az ajtókon.
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
Nyilván, csak annak kell tudatosulnia, hogy ez is egy szolgáltatás, ami beépül az árba. Ha a piacon található legolcsóbb példányt nézzük ki, akkor ott szó sem lesz ilyesmiről. Persze ha a hirdetésben leírja, a helyszínen meg kiderül, hogy eu csináld magad cucc, akkor ott kell hagyni a csába az egész kócerájt.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
q13579
senior tag
Sziasztok,
Alapvetően 1 mHUF környékén tudtok-e esetleg ajánlani problémamentesnek mondható autót automata váltóval (benzinest, zömében városi, városi jellegű használat lenne)? Teljesítmény nem szempont.
A lényeg, hogy egy gyerekülés kényelmesen beleférjen hátra és a csomagtartójába lehessen még bepakolni egy bevásárlást.Ennyiért lehetetlen küldetést normális autót találni? Illetve amennyiben igen, mi lenne árban a legalja, amiért már ezeket megkaphatjuk?
Köszi előre a tippeket.
-
inf3rno
nagyúr
Az mondjuk engem is érdekelne, hogy mi számít kopó alkatrésznek. Mert úgy ránézésre minden kopik vagy fogy a használattól, esetleg szétrohad a rozsdától. Talán esetleg az lehet kopó-fogyó, ami a többi alkatrésznél gyorsabban teszi mindezt?
[ Szerkesztve ]
Buliban hasznos! =]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz parandroid #188888 üzenetére
Igen ez így van. Kiegészítve azzal, hogy biankó adás-vételit sem ajánlott aláírni.
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest