- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Milyen egeret válasszak?
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Királyi menetben érkeznek a G.Skill új DDR5 memóriái
- Milyen videókártyát?
- Apple notebookok
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen asztali médialejátszót?
- Computex 2024: gamer alaplap és „AI” PC az ECS-től
Hirdetés
-
Az Amazon eurómilliárdokat hozna az olasz és az európai felhőbe
it A jelentések szerint Olaszországgal folytat megbeszéléseket az Amazon a több milliárd eurós befektetésről.
-
Fekete misztikum: DeepCool Mystique 360 vízhűtés
ph Fekete ventilátorokkal, visszafogott világítással, de LCD kijelzővel érkezik a gyártó új topmodellje.
-
Hivatalos, hogy Game Pass-be jön a Call of Duty: Black Ops 6
gp Bár a játék jön PlayStationre is, akik PC-n vagy Xbox-on játszanak, azoknak elég lesz megvenniük az előfizetést.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
retesz147
addikt
válasz retesz147 #181991 üzenetére
Sziasztok!
Rossz volt az időzítése a kérdésemnek, vita közepébe kérdeztem bele.
Azóta látom, lecsengett.Kérhetnék Tőletek tanácsokat/véleményeket, hogy Ti melyiket választanátok?
Volvo XC40 T3 vs. VW T-ROC 1.5 DSGKöszönöm szépen!
Xiaomi 13 eu dev...
-
Doki16
addikt
válasz retesz147 #182048 üzenetére
Arra 10-30km városi használatra egy Corolla TS hybrid sokkal jobb választás lenne. 10 év hibrid garancia és nagyon keveset fog enni. Csak sajnos nem "menő" SUV. Benzinesből ettől kisebb fogyasztásút és megbízhatót nem fogsz találni.
De ha minden áron a kettő közül kellene választani és VW-t mellé tenném le a voksom. Szerintem nagyon szép lett és a T-ROC belseje is jobban bejön mint a Volvo. De ez egyéni ízlés kérdése. Anti csinált videót a Volvoról. [link]
Az 1.5 TSI még nagyon új, nincs róla sok tapasztalat. De már az 1.4 TSI-nél is sok hibát kijavítottak. Új autóban bátran vehető. DSG-vel se lesz gond, de városban nem fog tapsikolni örömében a szárazkuplungos. A következő tulaj fog majd szívni vele
Az a baj, hogy a napi 10-30 km város előbb vagy utóbb ki fog nyírni valamit. Most új autónál nagyon soká lesz gond, ha egyáltalán lesz. Mániákus vagyok tudom, de az E-CVT-nél nincs jobb választás oda[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
veterán
válasz retesz147 #182048 üzenetére
Ha nekik tetszik a T-Roc külseje, én inkább azt venném: ugyanannyi pénzért több autót kapnak; jobb a motorja + ennyi pénzért elvárom a 4 hengert; feltételezem, hogy belül tágasabb.
Nem tudom, hogy az XC40-be milyen váltót szerelnek (8 seb. Geartronic); a VW szárazkuplungosa nem örök élet. -
őstag
válasz retesz147 #182048 üzenetére
Ahogy a kolléga is mondta elég nehéz. De szerintem a 8-as aisin a volvoban sokkal jobb a hosszú élet szempontjából mint a 7-es száraz dsg a vw-ben. Annyival talán nem jobb a tsi a 3 hengeres volvo mocinál mint amennyivel jobb az aisin a száraz dsg-nél... Én mondjuk megelégednék momentummal és 2.0-ás benzinnel kérném a volvot Be kell ülnie egymás után a fullos T-Rocba és utána a közepes felszereltségű xc40-be, nem biztos hogy jobbnak érzik majd a vw-t.
Az viszont biztos hogy én száraz dsg-t nem vennék rövid utakra (hosszúra meg minek ugye... pályán azért 200 kilométerenként egyet váltani kevésbé megerőltető mint városban óránként 100-at...). Szóval ha T-Rock akkor manuál váltó (vagy a 2.0 tsi-nél utánanézni hogy az "nedves" dsg-e, sokáig az volt de hogy most az-e azt csak a nagy vw guruk tudják).
-
retesz147
addikt
válasz retesz147 #182048 üzenetére
Doki16, focvis, Tom1939, Qru és mindenki másnak köszönöm szépen a Volvo XC40 vs. VW T-ROC kifejtegetést!
Sokat segítettetek!Ahogy lejött, Volvonál a megbízhatóság és a 3 hengeres motor lehet a buktató, míg a Volkswagennél a száraz 7 fokozató DSG városi használata.
A kilométer kb úgy jönne ki, hogy kisvárosba futkározás (pár kilométer, bevásárlás, ovi, ilyesmik), hetente 1-2x elmenni a 15km-re lakó szülőkhöz és 2-3 hetente elmenni a z 50km-es nagyvárosba. Ez azonban, ha ott lenne munka az 50km (csak oda) napi rutinná válna a későbbiekben (erre meg már diesel kellene).
Xiaomi 13 eu dev...
-
rbalint88
addikt
válasz retesz147 #182091 üzenetére
én bedobnék még pár ötletet: ezek azért nem olcsó és nem annyira nagy autók. nézzék meg a toyota c-hr és toyota rav4 hibridet is, ártól és helykínálattól függően, valamint lexus ux, nx sorozatot is.
én városozni plugint vennék, az meg a volvoból van, de rohadt drága, soha nem térül meg. -
SaNyEe
aktív tag
válasz retesz147 #182091 üzenetére
Outlander phev? :) 50km-t eldöcög elektromosan, a többire ott a 2 literes benzinmotor. 5-7misku körül mozognak pár éves használt darabok, ha új játszik csak 15-16M
Ha 150.000km-re terveznek kalkuláljanak egy kb 2 liter/100km üzemanyag árat a tisztán elektromos futás árára, amennyiben 50km elég hatótáv lehet nekik az esetek nagy százalékában.-- end of transmission --
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- PlayStation 5
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Elhozná az olcsó önvezető autók korát az Xpeng
- Star Trek Online -=MMORPG=-
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- iPhone topik
- Milyen egeret válasszak?
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen