- TCL LCD és LED TV-k
- Hobby elektronika
- RAM topik
- Vezetékes FEJhallgatók
- MILC felhasználók szakmai topikja
- Madzag nélküli ollós klaviatúrát villantott a Keychron
- Azonnali processzoros kérdések órája
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
Hirdetés
-
Így fest a Steel Effigy korai béta változata
gp A külső nézetes hack&slash akciójáték az előzetes információk szerint PC-re érkezik.
-
Oukitel WP35 - az 5G-s faék
ma Kedvező árú, 5G strapamobil bukkant fel szerkesztőségünkben.
-
Zimbabwébe ment a Starlink
it Immáron Zimbabwe területén is hivatalosan működik a SpaceX Starlink műholdas internetszolgáltatása.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lehet közben változtattak rajta, fiat tipo-nál is csúnyán kopott az első széria és megváltoztatták a használt anyagokat
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
janos1988
addikt
Állapot az kiváló, kímélt. Műszaki 2020 végéig érvényes. Csak annyi, hogy nem volt használva az utóbbi egy évben (esetleg nagyon nagyon nagyon ritkán). Nem tudom ez mennyire baj egy régi ilyen típusnál. Végül is meglennék alapvető extrák nélkül (meg ami nincs az nem is tud elromlani ) . Heti 1-2 (hosszabb) használat is aktuális, nem csak városi furikázás (Debrecen, Budapest, Győr). Swiftet nézegettem, de nehéz kifogni egy tényleg jó állapotban lévőt és a megbízhatóság is számít. Meg persze az sem utolsó, hogy lehessen hozzá olcsón alkatrészt szerezni, ha úgy hozza a sors.
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/watch?v=mkDSGbRyjz8&list=PLVJH24yGtE_w5Ke4aWmRV8erFQmqRD1dK Minden egyes új rész rátesz még egy lapáttal :-D
-
Na ja, i20-at eladtam és amíg vártam a tipo-t addig egy 1999-es honda civic-el jártam, se abs, se lufik, 1x kellett vészfékeznem ki is tőrt a feneke, mert ugye csúszott az eleje, féket felengedtem, össze szedtem, aztán megint satu, nem lett baj, de abs-el kicsit másképp szokott történni
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
tboldi
nagyúr
-
Tin
veterán
Például Mazda és Toyota van szívó. Nem az út szélén cserben hagy sorozat azért. A Mazdánál mondjuk az alvázvédelemre oda kell figyelni.
Ja van a Toyotának, ilyen Yaris szinten. NY-EU piacokon már nincs az 1.6 szívó se, mondjuk sokra nem is menne vele az ember. Mazda meg - bocs hogy ezt mondom - vagy 5 évvel késett "csak" el a SkyActive motorjaival. Szép, jó, de egy letűnt kor motorjának tökéletesítése. Már kopogtat az elektromos hajtás, a hibridek kora jött el, a "régi" motorokra pedig mindenki turbót rak. A Honda is beszállt a turbóba már mikor. Eljárt a Mazda technológiája felett az idő.
Esetedben az a ciki, ha jól értem, hogy te a német autópálya belső sávjában is akarnál 250-el menni, és a városi dugót is megúszni 10 liter alatti fogyasztással.
Dehogyis, éppen Magyarországról beszéltem. A német autópályán pár barmon kívül senki nem tol le. Másrészt több a dugó/terelés/lassú haladás, mint a korlátozás nélküli szakasz, szóval igen, lehet néha 250-el menni pár km-t, pl. délelőtt-éjszaka olyankor, amikor mindenki dolgozik vagy alszik (te is), de nem ez a jellemző. Pont arról beszéltem, hogy egyszerre nem lesz a fentieknek megfelelő kocsid. Vagy drága lesz, vagy folyton szervizeled, vagy elfoglalod a helyed a külső sávban. A Camry meg Sedan.
-
batai15
félisten
Mondjuk ezt nem tudtam . Mondjuk a kulcs csekély összeg , emelő meg hogy jó legyen a típushoz már más kérdés .
Egyébként bocs hogy a kollégának belevau ,de a turbós motor is a sima szívó tokeletesite , a hibridek sem igazán különböznek ettől .
Sőt bwt a turbós motor hatásfoka jobb, mivel kisebb köbcentiből jön ki nagyobb teljesítmény . Ebből a szempontból igen pazarlóak a régi motorok , és nem igazán hallani sem a kisebb turbós motorokról hogy annyira szét akarnak esni ,maximum több törődést igényel ,bár ma már melyik motor nem . A régiek melett maximum a hang szól .[ Szerkesztve ]
-
Tin
veterán
Elmondhatom még egyszer, de NY-Európában a Toyota NEM ÁRULJA az 1.6-os szívó benzines motorját. Ahogy a Sedan karosszériát sem. Van 1.2T és a kétféle hibrid, és pont.
A Mazdánál meg senki sem kritizálta a SkyActive motort. Egy remek motor, tartós is, a szívó benzines gyakorlatilag "csúcsa" egy olyan korban, amikor rajtuk kívül már gyakorlatilag senki sem használ szívó benzinest, max sportkocsikban. Ezzel kezdtem. Szóval ha azért veszed, mert tartós, cserébe elviseled a kisebb turbóshoz képest a magasabb fogyasztást és a nagyobb kibocsátást, akkor hajrá. Én ezért írtam, ha ők ezt a mai motort 5 éve lerakják az asztalra, egész más lenne ma az állás a piacon, és talán mások is követik őket. De egyszerűbb volt a piacnak a csigát feldobni, és probléma megoldva. Ja, és nem azzal kezdtem, hogy a szívó benzin tartósabb?
A szedánról meg: bocs, de elveszítettelek.. te hoztad be a sedant, hogy "a Camry jó", de én nem vennék többet Sedant. Volt kettő. Nagyon nem praktikus autó.
-
-
knoxhu
senior tag
-
doc
nagyúr
En nagyon kivancsi voltam a Sanderora, a Dacia szalonban meg is neztem kozelebbrol. Haaat... amikor kinyitottam az ajtot, elrohogtem magam a 20 eves fapados Citroen kisautom kilincse ezerszer komolyabb mint a vadiuj Sanderoe, ami egy gagyi, sorjas muanyaglapka ami vagja a kezemet...
Emellett meg tok jo kis auto, jatszosnak, szaladgalosnak siman vennek egyet
-
Dare2Live
nagyúr
Mi lett a vége?
Így utólag bánom, hogy nem fotóztam le őket, írhattam volna egy jó bejegyzsét... legalább a legdurvább csodákról ahol brutál kilogott a loláb pl 99% biztos voltam a motorgenerál szükségességében meg azon felűl még 300-400k rálocsolásában. Mindez 2.5misiért.
Ja és nincs fent már hahun. Eladták. És akkor jön a sírás, hogy szar. Bzzeg amennyi pénzt rá kell költeni végén azért ~kijön az új. És akkor nem egy 7éves autód van...Rohadt nagy szivás a használt piac és igazán most jönnek még csak piacra a DI, turbós, részecskeszürős csodák. Pfu...
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
molnarpeter
nagyúr
Ma csak úgy random kérdeztem le egy autót, mert hangos volt. Kiváló golf 4, pár méterről teljesen pofás... 440 ezerről lett 200k-ra tolatva Cégnél meg többen úgy vették a használt autókat, hogy már ismerősnek, vagy maguknak a következő autót is ott keresték, mert elégedettek voltak. Van ilyen is, olyan is
-
-
SaNyEe
aktív tag
Nekem nincs ezzel bajom, almát ne hasonlítsunk körtéhez. Mondjuk egy 8 éves Loganhoz egy 0 km-es logant vagy egy 2M körüli sx4 .. ezerszer különb, biztonságosabb, jobban felszerelt jármű.
Nálam a stratégia elég egyszerű vásárlásnál: leszűrt kínálat (típus, évjárat, felszereltség, futásteljesítmény) felső harmadának alját áttekintem. Innen kihullik képek, leírás alapján a fele minimum, a maradékból a közeli und szimpatikusakat felhívom és az első nagyonbestbuy vételnél be is fejezem a történetet.
Mellényúlások száma 0/3. Persze nem garancia semmire, lazán beeshetett volna akármelyik autómnál valami költségesebb tétel, de csak azok jöttek, amik kopásból eredtek, vagy szériagond.
Persze ha úgy csinálnám, hogy melyik az a legfiatalabb, extrásabb stb, stb autó ami éppen keretembe még belefér, úgy lehet még ma is kutatnám az aranyat a kakihalmazban :) és az igencsak frusztrálna engem is.
-- end of transmission --
-
diegho
nagyúr
Azért hasonlítom össze, mert az egy reálisan megvásárolható autó ma egy itthoni átlagfizetésből, a 6 milliós pedig nem az. Valamint, ha az egyetlen érv a 6 milliós mellett a 4,4 literes fogyasztás, mert ez esetben ez volt az egyetlen érv, akkor már érthető is az összehasonlítás.
-
addikt
Igen, tudom, hogy az A3-asban felár a márka, a konszernen belül a Seathoz és a VW Golfhoz képest. De nemcsak a márka. A belső tér szebb, jobb látványra és érzésre. Kívülről pedig dizájnra nekem jobban tetszik. Ráadásul az úton a futása simább. (ezeket egy online összehasonlítóból szedem). Nekem ezek az előnyök így megérik azt a plusz 20%-ot árban. Ha mondjuk közel 1M-val lenne olcsóbb, tehát 4 helyett 3-ból kijövök, akkor azt mondom hogy akkor már inkább talán azt veszem az A3 helyett.
De egyébként 2,5M lenne nekem az irányár leginkább. Csak fontos, hogy minél kevesebbet kelljen szervizbe vinni, mert az Ausztriában rohadt drága. Inkább veszek egy alapból drágább autót ha minél inkább megúszom hogy ezt vagy azt kelljen cserélni, csinálni rajta.[ Szerkesztve ]
-
őstag
továbbra is tartom hogy semmi gond nem volt a hozzászólással, nem is lett törölve
tény hogy nincs benne felesleges polkorrektkedés, de nem is tartom szükségesnek egy fórumon ahol nicknevekkel szerepel mindenki (facen kis jóskának lehet nem így írtam volna le, hiszen akkor személyében megbántva érezhetné magát, látják az ismerősei, stb.)(#182019) Kickass
az a baj hogy megpróbálod kiforgatni amit írtam, lehet hogy szándékosan, lehet hogy észre sem veszed
azért a 200 ezret futott dízel és az új autó között vannak még fokozatok, az én véleményem az előbbire vonatkozott[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
-
batai15
félisten
80Lesz az , dízel legyen Szedán és jó kontrukcio. A napokban való hezitálás miatt több ilyenről is le maradtam .
Tegnap előtt néztem egy Corolla 2.0 d.
Első tulajtól ,1363 km .egy napig volt fent ,én meg lemaradtam róla.
Ezt már el döntöttem hogy Toyota lesz , hogy avansis vagy Corolla.[ Szerkesztve ]
-
SaNyEe
aktív tag
Nomeg a tipikus eset:
Húú sz@r.
Amúgy is el akartam adni...
Látható hiba?
Nem?
Akkor halgassuk el jóleszazúgy.
Mondjuk most lehet családon belül nyal vissza a fagyiV.Stryker: Apóspajtinak járt a keksz? Bár ha 500-at fizettél rá a beadott autóra, nem fogsz belerokkanni, ha a végén Te állod a javítást, jó olcsó merítés volt Ennyire nem kapkodtak utána, vagy hogy engedtek hirtelen ennyit?
-- end of transmission --
-
Tin
veterán
Nem lenne nehez a valasztas, ha neki kellene fizetnie a kocsit vagy a benzint. Azonos arban a Toyota jobb vetel, a fenntartasa is olcsobb, a felszereltsege is jobb, es az uzemanyagkoltsege is kisebb.
Ha viszont "csak" mennie kell vele, mar nem annyira egyertelmu... Az 1.5 TSI mar kelloen eros atlagos hasznalatra, az Octavia kombi sokkal jobban kihasznalhato meretben a Corolla TS-hez kepest, es bar valoban "fapad", meg igy sem feltetlenul van a Toyota mogott, akar ha csak az infotainment rendszert nezzuk. Mivel irta, hogy csakis automata, igy a Toyota automata mivolta sem lesz elony, mivel a tobbi is az lenne.Ezek kozul en sajat zsebbol a Toyotat vennem, cegesbol, "hasznalni" viszont eros dilemma lenne...
-
richies
senior tag
Kedves Cifu,
Igen, nagy a homály :D.
Koszos ez a kristály!Valszeg focus bőven eleg lenne meretileg, de a mondeo szebb sokkal s (gondolom) minőségibb, ezert kacsingatok rá is, persze akkor idősebb, s több km-el lehetne megvenni a fokaval ellentétben.
Napi 45 km, fele város lenne. üzemanyagot fizetik, szóval nem fontos hogy 6 vagy 7.5 et eszik pl.
Megbízhatóság a fő szempont most.
Köszi
Rozsomak of Power
-
kekigyu
aktív tag
A kínálat es az alapján, hogy mennyire tetszik az adott auto. A swiftet es a skoda fabiat ismerem, van a családban es valami mast szeretnék kipróbálni. Az astra nem tetszik.
Az ibiza tényleg jo választás lenne? Mármint egy jo ar ertek arányú autó? Mennyit eszik kb az 1.4 benzin?
Aveorol nem tudok sokat, nem is ajanlottatok, meg neznek szemelyesen akkor par sanderot es ibizat es az alapján dontenek.
-
simii16
aktív tag
Köszönöm szépen mindenkinek a tanácsokat, nagyon jó kis méregzsákokat ajánlottatok.
A legnagyobb problémám, ami még nagyban leszűkíti a kört, hogy kevés az az ötajtós forma, ami tetszene külsőre. Emiatt sok hothatch kiesik a képből.
Az ajánlottak közül, ami emészthető formavilág számomra, az az ST Focus és a Mazda 3 MPS.
Sedan vagy inkább coupé bárkinek jut eszébe az adott feltételekre/felhasználásra?
Úgy érzem visszakanyarodtam a BMW E92-höz. -
Laraxior
titán
3+ guriga egy 12, lassan 13 éves autóért?
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
kekigyu
aktív tag
Ez egy 2003-as 1.2 Mitsubishi Space Star benzines, 7 éves átlaga ( idén sajna már 6.3 az átlag fogyasztás. Többet megyek, városban is dugóban, de nem az önuralmamról vagyok híres... )
(#182396) molnarpeter: nem merek dízelt. Ha kitiltják napi 4 óra tömegközlekedéssel tudom kiváltani. Meg nem is nekem való
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen