- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Gaming notebook topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Projektor topic
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tin
veterán
válasz tboy93 #182802 üzenetére
Ja hat az akkor nehez eset. Egy kicsi + egy nagy eleg, viszont a sedan nem eppen többgyerekes megoldas, nalunk is csak 1 gyerekig mukodott a szinten sedan Accorddal, de mar az is sokszor problemas volt, hogy bepakolj rendesen. Egy kombi vagy SUV az igazi, gyerekes es hosszutavu utazasokhoz, melle meg valami kicsi, meloba jarashoz.
-
válasz molnarpeter #182788 üzenetére
E34-ben opcióként, E39-től fixen lufis.
-
Tin
veterán
válasz tboy93 #182805 üzenetére
Ha anyagi oldalrol akarod megfogni az autozast, akkor bizony sehogy se fog kijonni a matek. Nalunk a Corolla Verso bejott, az pont egy tokeletes "mindenes" auto, boven van hely, konnyu vezetni, egyedul a fogyasztasa magas, de rovid tavon hasznalva teljesen mindegy, nem mesz annyit vele. Viszont hosszutavon is jo, boven van benne hely. Ez a SUV-ra is igaz.
Szerintem kis futas eseten ne a fogyasztast nezd, inkabb a kenyelmi faktort, az ertektartast, es persze a megbizhatosagot. Ha ahhoz kepest evente par tankkal tobbet kell tankolnod, kit erdekel... -
hobizoli
nagyúr
"Mindent tudunk, amit a Tesla"
több drón kell ;P
-
nagyúr
A helyzet ugye nálunk az, hogy van az Accord sedan, amit én használok minden nap munkába járásra és van asszonypajti C corsája, ami ugrálós autó, nem megy bele évi 5.000km (boltjárat, hétvégente nagyszülők, gyerekdoki stb.)
Az Accordot ha lecserélem teszem azt egy CRV-re, akkor az a Bp.-i dugózós körülmények között meg fog enni 13-14L benzint, cserébe nem is fog menni. Évi 12-15e km-el számolva ~200.000Ft-al lenne több a benzin, ami nem a világvége amúgy, nem emiatt nem akarok magamnak CRV-t. Sokkal inkább azért mert lomhább, kevésbé sportos a futómű, kevésbé tetszik a forma, nem férek le normálisan a garázsba.
Ha a Corsát cserélném le egy CRV-re, akkor ahhoz hitel kéne, amit nem akarok, illetve az Accord mellé fenntartásban már soknak érezném minden téren (gumi, alkatrész, tankolás a legkisebb gond arra az évi 5k km-re).
Valószínűleg fenn tudnám tartani egyszerre az Accordot és a CRV-t, csak nem akarom hogy az autók ekkora összeget emésszenek fel a családi kasszából. Van egy olyan dilim, hogy mindig próbálom a legjobb és nem a legolcsóbb megoldást választani, ami az autóim karbantartását illeti.
-
hobizoli
nagyúr
válasz SaNyEe #182808 üzenetére
ott, hogy ez meg csak a sima Taycan Turbo fogyija, az Turbo S-re pedig meg a Porsche maga is kevesebbet adott meg eleve
szoval ha ez is "csak" 201merfold EPA szerint, akkor a Turbo S mennyi lesz, 180?
ez hol all szemben a ModelS P100DL 373merfoldes EPA hatotavjaval?es akkor meg ment a vaker, hogy 800VDC-s enchanced system, es fuuuu
ja es meg van benne ehhez egy valto is, ugy ennyi
több drón kell ;P
-
SaNyEe
aktív tag
válasz hobizoli #182810 üzenetére
A váltó tudjuk jól, hogy csak amiatt került bele, hogy meglegyen az áhított gyorsulás a teljes tartományban, amúgy 2. fokozatban van all time, ha nem parkettázza a user.
A 800VDC-t amiatt kultiválják, mert jelentősen kisebb áramfelvétel mellett tudja felvenni ugyanazt a kakaómennyiséget, így nem terheli túl a cellákat töltőárammal, tartósabbak lesznek. Ez is speciel egy tök frankó feature, meg lehet nézni a gen1 leafeket amiket folyamatosan villámoztak ...
Majd dolgoznak a hatékonyságon, egyelőre fogyasztásban tudnak nagyobbat mutatni Porsche-ék@tboy93: Nálunk úgy nézett ki, hogy jött a kisgyerkőc, csomagtartó szügyre pakolva a bébiholmikkal, ruhákkal, egyebekkel.
Iperedett aztán a bébiholmik jó része elmaradt, helyette lettek egyéb cuccok, szval térfogatban nem lettünk beljebb. Aztán jött ketteske és a bébiholmikat is vissza kellett paszírozni valahogy[ Szerkesztve ]
-- end of transmission --
-
Tin
veterán
válasz tboy93 #182809 üzenetére
Ertelek, amugy en nem az Accord helyett, hanem a Corsa helyett gondoltam a masodik autot. De ha a keretbe nem fer bele, akkor "ez van". A CRV-nel nekem az ara es a fenntartasa is magas, ami nekunk volt, az viszont eleg olcson fenntarthato kocsi (es belul nem kisebb, mint a CRV, sot).
-
Tin
veterán
válasz tboy93 #182813 üzenetére
Nekem is azt mondta, hogy az tul nagy auto, keptelenseg, hogy azt vezesse. 1-2 honap utan mar nem akart kiszallni belole. Nagy, kenyelmes, boven eleg eros varosi hasznalatra, es nem akarta mindenki letolni az utrol. Es hat ugye nem hatrany, ha a gyerekeket allva kotod be, es nem pedig behajolsz a kis autoba. Plusz, abban valos 3 ules volt, tehat meg 2 gyerekules koze is be lehetett ulni (pontosabban preselodni). A legtobb autoban ez sajnos nem mukodik.
-
Tin
veterán
válasz tboy93 #182820 üzenetére
Igen, ez az, de csak a 2015 augusztus elott gyartott motorok, utana javitottak a hibat. Ez a kocsi decemberi volt, es mivel paraztam, alaposan utananeztem vasarlas utan, es valami japan oldalon talaltam infot a motorszambol arra vonatkozoan, hogy asszem szeptemberi gyartasu volt. Aztan az ido is igazolta: 1 csepp olaj nem fogyott 2 csere kozott, pedig sokat volt rovid tavokon is hasznalva.
-
Tin
veterán
Nem mentek, csak az autovasarlok nagy resze egyszeruen hulye a kocsikhoz. 4-5-en neztek meg, es bar semmi problemat nem talaltak, tovabb keresgeltek, gondolom a kulcsin is fontos volt. De addig nem jutottak el, hogy alku utan 1.5-1.6M-bol egy koppra kijavitott, karcmentes autojuk lett volna - mert amugy torve sosem volt, csak az elozo tulaj nem tudott parkolni, en meg minek javitgassak esztetikai hibakat, amikor ugyis maszkalos auto, es par even belul ossze-vissza karcoljak a Tesco parkoloban. Vegul jott egy vevo a szerelojevel, atnezte, egyedul valami kezdodo gombfej logast talalt az egyik kereknel, el is vittek. A ket szeriahiba, az onindito es a feltengely 1 evvel korabban volt cserelve.
De sok embernek nem a muszaki allapot a fontos, volt, akinek elmondtam, hogy nincs fenyesre glancolva a muszerfal, el se jojjon, ha ez a fontos, de persze eljott, es ez volt a fontos.
Aztan csodalkozik az autovasarlo, ha a nepperek szemrebbenes nelkul atverik a kiglancolt-visszatekert autoikkal. Es ezt vartak el egy 14 eves hasznalt autotol. -
Spancho
őstag
Sziasztok.
Az öcsémnek kéne első autó (csak a kocsi 1,5millió körül)
Városba kéne + nyaranta balaton stb...
Csak benzines.10 év körülieket nézeget, ami neki kinézetre tetszik.
Chevi Aveo - Cruze (ecotec motor )
Amiket én ajánlgattam neki :Corolla e12 1.6
Kia ProCeed 1.4-1.6
Seat ibiza 1.4
Punto 1.4 T-jet
Bravo 1.4 T-jetSzerintem ilyen árkategóriában Ibizából lehetne a legfiatalabbat kifogni.
Ezek közül (vagy ezeken kívűl) mit ,vagy melyiket ajánlanátok ?
Köszi.
A nyuszik és az őzgidák is várják a majálist, hát miért lennél épp te szomorú?
-
nagyúr
válasz Spancho #182825 üzenetére
Szerintem a 10 évet engedd el, inkább egy jobb állapotú régi, mint egy leharcolt fiatalabb.
Talán van Honda Jazz is tűrhető ennyiért.
Amik még eszembe jutnak: VW Golf V. és VI. 1.4 és 1.6 (nem FSI, nem TSI, sima), sokat esznek városba, de amúgy ha gondos gazdájuk volt, nem rossz.Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Spancho #182825 üzenetére
Ha Bravo és Corolla merült fel, méretre a Leon is oda esne. Jó lenne körbeülni pár autót, hogy melyik méretkategória kell (parkolni Polo/Ibiza méret jobb, de ha szűkös, akkor a Golf/Leon nagyobb, hosszabb utakra azokkal szívesebben indulnék el).
Prius, Fiesta, Mazda2?
Punto alatt gondolom a Grande értendő, arról tudok vallani
-
Spancho
őstag
válasz molnarpeter #182828 üzenetére
Köszi mindenkinek.
A Jazz/Mazda 2 szerinte nőies.
A Fiesta MK7 1.6 nem lenne rossz.
A prius az túl nagy neki, általában egyedül ,néha 1-2 személyre kellene.
Golf VI kombival tanult vezetni ,egy sima VI-ost bevállalna szerintem.A nyuszik és az őzgidák is várják a majálist, hát miért lennél épp te szomorú?
-
őstag
válasz Spancho #182825 üzenetére
Ha ceed akkor inkább 1,6-os ha belefér. 1,4-es i30-asom volt minden motorikus gond nélkül 10,5 évig. De benne vagyok mindenféle hyundai csoportban és az 1,4-esről kezd néhány horror sztori is jönni (benne van a nem megfelelő szervizelés/olaj is gyakran, de kezd úgy tűnni hogy nem olyan golyóálló mint a sok gari miatt várná az ember, kb toyota 1,33-as mostanában romló híréhez hasonlítanám).
-
Spancho
őstag
Köszi.
Akkor maradunk az említett Ibiza/Fabia/Polo (Ceed 1.6) vonalon
A nyuszik és az őzgidák is várják a majálist, hát miért lennél épp te szomorú?
-
-
batai15
félisten
válasz Luck Dragon #182834 üzenetére
Általában ezek említve vannak az adott típus használt tesztekben .
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Luck Dragon #182834 üzenetére
Vezess használt tesztek említik jellemzően.
-
dj79
senior tag
válasz Luck Dragon #182834 üzenetére
Tesztek, fórumok a legjobb információs források. Én ennek ellenére simán bele mertem ugrani a láncos tsi-be, korábban siemens rendszerű hdi-be, kettes megane-ba, egyik sem hagyott ott sehol, mert normálisan karban voltak tartva)
-
Köszönöm nektek. Akkor marad a topic(ok).
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
richies
senior tag
Sziasztok,
Le lett szűkítve a kör.
Seat arona-t néztemm ma, hát az egy játék kb :)
Szóval,
Mind 4 Milla körül van.,Seat leon 1.2tsi 2017 evvegi 30e km
Vagy
Hyundai i30 (uj forma) 1.6d 2017 evvegi 40e km
Vagy
Skoda rapid 1.4tsi 2018 evvegi 15e kmMind gyári garis meg.
Köszönöm
Rozsomak of Power
-
őstag
válasz richies #182839 üzenetére
Biztos leírtad valahol mire használnád de lusta vagyok és szenilis Szóval ha nem full városban használod akkor én ezekből az i30-at venném. Az 1.6 crdi-ről sok rosszat nem hallottam. Az 1.2 tsi-ről igen, de az korábbi verzió volt (bár én leonban 1.4tsi-t akarnék). A rapid szerintem más kategória, felfújt kisautó jellege van, én azt kihagynám.
-
vzsryl
nagyúr
Akkor megvan a válasz. Idézek Hadházi Lászlótól: "Aki 30 méternél többet megy gyalog, az csavargó."
Megtartod a kocsit, esetleg váltasz hibridre, az asszony meg majd megoldja.Viccet félretéve egy hibridre váltás nem lenne hülyeség, és főleg a párodnak jöhet jól, ha még hazafele be is tud vásárolni.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
-
dj79
senior tag
válasz molnarpeter #182844 üzenetére
Hja, skodriék bedobhatnák a citigoe-t privát bérletre. Amúgy jövőre, ha asszony visszamegy 8 órába a mostani 6 helyett, kell még egy jármű, nekik meg van töltő a cégnél dolgozói használatra.
[ Szerkesztve ]
-
dj79
senior tag
válasz molnarpeter #182846 üzenetére
Kérni lehet, de nem jár
2db prius lesz ebbű asszem. -
z00li
senior tag
Sziasztok!
Kíváncsi lennék a véleményetekre, mit javasolnátok 1,5-1,6 mFt-ért egy öttagú családnak. Két gyerkőc még gyerekülésben, egy már csak ülésmagasítóval. Az autó ritkán van teljes kihasználtságban, az esetek döntő többségében egyedül használnám munkába járásra (napi 2x15km vagy rövidebb távok). Hosszabb távok mondjuk havi 1x. Mindenképpen szívó benzinesben gondolkodom, lehetőleg minél fiatalabban. Jó lenne ha tudnátok ajánlani egy olcsón fenntartható, rozsdásodásra kevésbé hajlamos típust. Segítségetek előre is köszönöm!
Z
Új hozzászólás Aktív témák
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen TV-t vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- Milyen légkondit a lakásba?
- bambano: Bambanő háza tája
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen