- Gaming notebook topik
- Milyen asztali médialejátszót?
- Vezetékes FÜLhallgatók
- OLED TV topic
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Amazon Fire TV stick/box
- Intel Core i5-7640X / i7-7740X "Kaby Lake-X" és i9-7xxx "Skylake-X" (LGA2066)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- iPad topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
Hirdetés
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Skull and Bones - Egy hétig ingyen játszhatunk vele
gp Az önjelölt kalózok ránézhetnek az Ubisoft játékára, hátha valaki úgy dönt, hogy megvásárolja azt.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
gg72
veterán
[Korábban] már írtam, hogy Honda Jazz csere előtt állunk és egyre aktuálisabb lesz a dolog. Max. 3 éves Jazz-eket nézegetünk, ezúttal az lenne a kérdésem, hogy megéri-ez 1.4-est (99 LE) választani az 1.2-es (90 LE) helyett? Az a 9 lóerő nem tűnik olyan soknak, nekünk a mostani 78 lovas Jazz-ünkhöz képest az újabb 90-es is nagy előrelépés lenne gondolom.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tresh #120100 üzenetére
Havernak van, városban lazán beveri a 8-9 litert azt mondja. Az nem baráti, nekem a 1,6 16V G Astrám is bekért ennyit városban szóval hihető a dolog nagyon is.
mod:
gg72: Jobb az 1,4-es nem a teljesítmény miatt, hanem a nyomaték különbség miatt. Érdemben nem eszik többet az 1,4-es sem. Ha belefér akkor inkább legyen 1,4. De ettől függetlenül a-ból b-be az 1,2-es is elvisz persze.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
tresh
addikt
válasz hobizoli #120106 üzenetére
Mert a b5 be az összes hosszba van téve, gyártás végett illetve az alkatrészek végett gondolom így volt gazdaságos.
Mi 1300kg ? G5 varinat full extra 1130kg (automata off) Megane szintén ennyi 7 litterrel köszöni elvolt. Nem várok én tőle semmit de ennyi erővel ott az 1.8T vagy a 2,4 v6 ugyan abba a b5 bodéba és átlag 10-et az is hozza cserébe megy.. nem írtuk hogy 5 literrel kell járnia szimplán hogy egy 1.6 tól sok a 9 liter.
Amúgy tényleg semmi bajom ezzel a mocival csak szerintem ez sok fogyasztás terén.
(#120109) hobizoli: ha keresztbe kell ott a a3/TT/oktáv/g4/leon van azért variáció.
[ Szerkesztve ]
-
-
Jim-Y
veterán
Sziasztok.
Egyszeru kerdes, hasznalt autot szeretnek
- benzines
- >1.6
- japan vagy nemet gyartmany
- viszonylag keveset lesz hasznalva legtobbszor autouton vagy palyan
- 1.5 - 2M kozottKi mit venne, mi az ajanlott ebben a savban?
Udv es koszi.
megj: bakker mar olyan regota tervezek autot venni, a cash is megvan ra, de felek, hogy porul jarok es adott penzbol a leheto legjobbat szeretnem, fck, meg nem tudok donteni
-
-
-
vjpeti
csendes tag
válasz hobizoli #120109 üzenetére
Csak azt elfelejted, hogy a Passatokba/A4-esekbe RENDES V6 motorokat tettek, nem helytakarékos (problémás, túlmelegedő) VR6-ot, ehhez alakították ki az egész motorteret, stb. Most nyilván nem csak a 2.8-as miatt csinálták így, hanem inkább a 2.5TDI miatt. Abból pedig nagyon sokat el is adtak, Audiban végképp.
[ Szerkesztve ]
-
Jim-Y
veterán
válasz tresh #120112 üzenetére
Apron van 1-2db 2.0 FSI a keretem felso hataran, ezek nekem tetszenenek.
Amiket eddig nezegettem es amik kozott nem tudok valasztani:
Kia Ceed 1.6 foleg, ujabb
Ford Focus ebbol meg csak 1.6 van foleg, ujabb
BMW 116i, regebbi (~2006)
Audi A3 1.6, regebbi (~2006)
Honda Civic Sport 1.8 vagy 2.0, ez meg nem nagyon van apronEs akkor vannak amiken eddig meg nem gondolkoztam de jatszhatnak meg
Passat,
Octavia, nekem ebbol csak a 2009 utaniak tetszenekAsszem ezeket neztem eddig
-
hobizoli
nagyúr
válasz vjpeti #120114 üzenetére
bazze Alfa 155-ben gyarilag bent volt 25 eve a V6 "Busso" motor
ez Tipo padlolemezes, azaz az osszes Tipo osztalyu autoba ugyanugy befermeg a 182-s Bravo-ba is, a sor5 20v HGT helyere
vagy ott 147 GTA = 3.2 V6 24v
ja es a 147-ben (is) DW futomu van ez melle
nehogymar a Passat-ba mi ennel nagyobb meret osztalyu auto ne fert volna be keresztben akkor egy rendes V6 is?2.5 V6 TDI meg egy hirhedten legendasan szopohegy motor, kezdve a VP44-s adagolojaval, meg a elkopos vezermutengelyeivel
aztan ujan egy A4 kerult vele 15-16M-ba anno, ennyiert "ez jart"
több drón kell ;P
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Jim-Y #120115 üzenetére
A 2.0 FSI is kokszolódásra hajlamos azt kihagynám.
BMW 116i-t felejtsd el az a Prince motor eléggé betegágy.
Ufo Civic 1,8-as az viszont korrekt technika.
De előbb sztem méretügyileg dönts mekkora is kell mert az általad felsoroltak és a Passat/Okti nem egy méret csoport...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
vjpeti
csendes tag
válasz hobizoli #120119 üzenetére
Persze, tudom hogy vannak ilyenek. De ha belegondolsz, a Passat méretű, meg nagyobb autók 90%-ában hosszában van a motor, akkor is, ha elsőkerekes. (Abba a 10%ba az én 9-5-öm is benne van, mint kivétel)
Ha a passatot az auditol függetlenül nézzük, ott volt a motor, váltó a golfokban stb, nyugodtan szerelhették volna ebbe is így.
Csakhogy a passat 90%-ban A4. És akkor visszafele kell jönni gondolatban: A8, A6, A4.
Ezekben nagyon sok közös motor van, legyen az a 2.4, 2.6, 2.8, 2.5TDI, vagy 1.8T (A8ban nem).Nyilvánvalóan az Audinak, meg egyik gyártónak sem érdeke, hogy külön váltót, motortartóbakokat stb fejlesszen ki ugyanahhoz a motorhoz csak azért, hogy keresztbe szereljék be. Az egész karosszériát, motorteret, kábelköteget úgy tervezték, hogy hosszában lesz a motor, nyilván ez volt az egyszerűbb megoldás. Ez a váltó téma amúgy is kényes kérdés, mert ott az indítómotor, a kábelei, a féltengelyek, a rudazat, stb.
Egyébként nem hiszem hogy bármi előnye származna a passatnak attól, hogy keresztben lenne benne a motor.
A 2.5TDi tényleg nem jó, de most nem a mai, 3-4-500.000et futott motorok meghibásodásárol van szó, hanem az újkori tervezésről.
Az alfánál meg a 155-ös idejében mindegyikben keresztbe volt a motor, a 166-ban is, pedig elfért volna hosszában. Az autógyárak igyekszenek nem túlbonyolítani (saját gyártásuk számára) a dolgokat.
[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
válasz bitpork #120120 üzenetére
ja hat azok mindenert sipakolnak, mint a furdos qrvak
nekem a sor5-s JTD-re is aszondtak, hogy fuuu a motor ki a vezerlescserenel, aztan erdekes megsem kell kivenni hozza, csak nem olyan kicserelni rajta, mint a Tipo-ban a sima SOHC sor4-s "Zastava" motornal kicserelni azt, ahol majdnem meg be lehet allni is a motor melle a vezerlesoldalon ehhezecce elso-hatso fektarcsat es fekbetetet akartam csereltetni, de azon is huzta vmelyik a szajat
pedig nem egy fuha ezeken a '90-s evekbeli tervezesu autoknal ez meg, nem kell hozza kb semmi extra eszkoz, nemis elektromos kezifekes
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz vjpeti #120122 üzenetére
de ennek ellenere pont a VAG-nal van az hogy van a 1.6, 1.8T, 1.9TDI-bol kereszt es hosszmotor is, es mas hozza a kuplung is, meg ha 5-s vagy ha 6-s a valto melle, akkoris mas
azmegmiafaszejougy?es messze ezekbol adtak el a legtobbet, nem a 2.5 V6 TDI-bol
több drón kell ;P
-
-
Nos úgy fest, hogy lassan eljön az idő az autóváltásra. Összeg csak az autóra kb. 2M forint, 2007 utáni és dízel kell legyen.
Nekem tetszene az octavia, accord, laguna, C5 vonal, de párom által le vagyok tiltva, mondván kisebb kell.
Felszereltségben a szokásos; ABS, légzsákok, stb. kívül xenon, tempomat, eső/fény szenzor, digit klíma esetleg ülés fűtés, tolató radar amiket preferálnék.Nézelődöm egy ideje és pár típus van amik elgondolkodtatóak számomra:
1, Honda civic 8gen: 2007 környékiek már kifoghatóak 2M körül, 2.2CTDI -vel, ami ha jól tudom örök élet+1nap, illetve az autóról is csak jókat olvasok. Executive felszereltséggel érdekelne.
A bajom vele, hogy ilyen ársávban 8éves civicek kaphatóak (ettől függetlenül ez a favorit).2, Renault Megane 3: nos itt már fiatalodik a dolog, 2009-2011 közöttiek vannak ennyi pénzért, felszereltségben is van az igényeimhez passzoló, viszont a fentlévők 99%-a 1.5dci. Jelenleg is ilyen motorral rendelkezik az autóm, az az igazság, hogy nagyobbat szeretnék. A megane kérdést valószínűleg ez fogja eldönteni, hogy itthon a 2.0dci ritka, mint a fehér holló.
3, Ford Focus MK3: az évjárat itt is rendben van 2009-2010, választék is nagy van belőlük, így a megfelelő felszereltségű is könnyen megtalálható lenne, viszont itt is szintén a motor problémájába ütközöm. Itt is 99%-ban 1.6tdci van fent hahu-n és jobb szeretnék erősebbet.
Nagyjából ennyi. 5-ös golf, pug 307, H astra, nem kell, még esetleg J-ből van fent pár darab hasonló árfekvésben, de ez nagyon csak az alja lenne a választéknak.
Még egy titkos befutó lenne, csak az szintén a méretei miatt eshetne ki, illetve megmondom őszintén, hogy picit tartok is tőle: Alfa 159, erről jöhetne bővebb infó. Ebből a civichez hasonlóan inkább "idősebbek" vannak 2007-2008 és a 2.4JTD izgatná a fantáziámat.
Jöhetnek vélemények, ellenvélemények, javaslatok esetleg még mik vannak ilyen feltételek mellett.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Integrale
veterán
válasz vjpeti #120122 üzenetére
Az a 10% nagyon keves. A Passat meretu autok 90%-a kereszt motoros. Mondeo, Vectra/Insignia, 93, 156/159, Accord, Avensis bla bla stb stb.
Illetve a Passatban is volt VR motor, gyakorlatilag a B4-től a b7-ig mindegyikbe. (W8, VR5, VR6)
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
-
válasz roberto211 #120133 üzenetére
DE azért én a kompromisszumig eljutottam: nuni is van meg nekem tetsző autó is
(#120135) mycso: a családi nunicsatolmány is megbarátkozott a Teddyvel. Mi több kifejezetten élvezi uh tessék tanulni
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz bitpork #120130 üzenetére
Na ja, láttam/olvastam az autóvásárlási sztoridat.
Meg az az igazság, bár nagyobb részt én használnám, nyilván ő is járna vele, tehát szempont, hogy neki is megfeleljen. (egyébként ő a civicre van teljesen ráfagyva, ami megmondom őszintén nekem is top)
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
válasz szőröscica #120138 üzenetére
Ez a TI-VCT lenne a benzin-turbó?? Ilyen árban pár darab van csak és ahogy nézem felszereltségben nem valami bajnokok.mod.: közben látom, ez csak valami változó szelepvezérlést jelent.Valahogy a dízelek jönnek be karakterükből fakadóan ez az elsődleges szempont a dízel mellett.
Csak munkába járáshoz megyek havonta 1000-1200 km-ert.
Egyébként meg éves szinten összességében 20-25k km a teljes futás.[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
SzlobiG
félisten
válasz szőröscica #120138 üzenetére
Ecoboostos fóka nem fér bele ebbe a keretbe, de az tényleg korrekt lenne.
Viszont az 1.6 tdci is korrekt belőle.
-
-v-
addikt
válasz szőröscica #120140 üzenetére
1.6 Ecoboostról beszéltem
Ja az a nagy motor?
-
kolosanyi
veterán
Na, módosult a felállás az autóvásárlást illetően. A szüleim segítségével kitoljuk a keretet 1,5 m-ig, ebből kéne egy minél fiatalabb, modern kisautót venni Kaposvár könyékén (ezeket tudjuk leinfózni). A következőket néztem ki:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/fiesta/ford_fiesta_1.4_tdci_ambiente-8662325
http://www.hasznaltauto.hu/auto/renault/clio/renault_clio_1.2_tce_100_cinetic_62.000_km-9361551
http://www.hasznaltauto.hu/auto/suzuki/swift/suzuki_swift_1.3_glx_cd_ac_97000_km_esp-9331766
Alapvetően idegenkedem a dízeltől, mert főleg városban, rövid távon használnám, de ha jó állapotú, kis odafigyeléssel azért a dízel sem egy guruló szervizjárat, cserébe keveset fogyasztanak. A Corsát próbáltam, elférek benne, szimpatikus autó. A Fiestát nem ismerem még. A Grande Punto se rossz, egy kicsit alacsonyabban van a kormánya, mint a Corsának, de tűrhető a méret és nagyon szép autó, tetszik. A Cliot nem ismerem, de állítólag tágas és dicsérik ezt a kis turbós benzines motort. Nem tudom... A Swift meg azért került a képbe, mert már átvizsgálták a suzukisok - ott személyes ismeretség van, anyám tanította az egyik szervizest középiskolában - és azt mondják, hogy nagyon patent az autó. Viszont az meg picike, meg ha már Swift, akkor inkább az 1.5-ös VVT egy GS felszereltséggel. Mi a véleményetek?
-
Declare
őstag
válasz Jim-Y #120118 üzenetére
Nekem opel astra H GTC-m van 1,7cdti mocival (110 lo).En is azet vettem, mert sokat megyek pályán. Tempomattal, 6 sebesseges valtoval 6 liter körül fogyaszt. 130-140 tempomattal 5,6-5,8 körül.
A motorrol nagyon jokat olvastam, megbizhato, nem tul komplikalt, 110 loval a kasztniban nyilvan nem erögep, de abszolut lehet dinamikusan közlekedni. Az elsö ülesek ergonomiaja hagy kivanni valot, de ilyen külön beszerezhetö ortoped derektamasszal en most megoldottam egesz jora 1,5 ev es kb 30k km alatt hozza, amit elvartam töle
-
alázógyík
őstag
-
kolosanyi
veterán
válasz Tsebacsi #120145 üzenetére
Nekem is tetszene az az autó. Mi alapján gondolod így? Mert én a Grande Puntot nem ismerem, egy II-es Punto van a családunkban, azt szeretjük, bár most rá kellett költeni vagy 250 ezret, mert egyszerre adta meg magát a kipufogó, termosztát, klíma, meg a futómű. Rohadt pesti zötykölődés...
(#120147) alázógyík
Tényleg nem rossz, de a kormány lehetne kicsit magasabban.[ Szerkesztve ]
-
!Overdose!
őstag
válasz kolosanyi #120144 üzenetére
A Grande Punto borzasztó. Vezetni is rossz (túlszervozott kormány, idióta fék), a kilátás is rossz belőle az A-oszlopok miatt és bár a hajtáslánc megbízható, de azon kívül nem túl tartós technika. Fogynak az ajtóhatárolók, a kilincsek, a csomagtérajtózár, a kesztyűtartózár, a kárpitok, az izzók. Egyébként is hanyag az összeszerelés sok helyen.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Declare
őstag
válasz kolosanyi #120144 üzenetére
Az eggyel ujabb punto volt a csaladban, vagy ugyan ezzel a motorral, vagy az ujabb valtozat volt...ezt most nem tudom viszont igenytelen es strapabiro volt, sok varosi hasznalattal es nem volt baja. Igaz 2-3 evig volt csak hasznalva, mert nagyobb kellett.
Viszont en sok rövid varosi hasznalatra akkor sem vennek dizelt....lassabban melegszik be, mint a benzines es addig az is szivatoval megy es eszik....nekem varosi rövidtavos hasznalattal 6,5 körül eszik, telen 7 vagy fölötte. Ezt egy kis benzines is hozna, vagy akar jobb lenne.
(#120149) !Overdose! szervo es a feket adom ugyanakkor ez megszokas kerdese...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Einhell BT-CD 14.4 + BT-SD 3.6 akkumulátoros fúró-csavarozó készlet
- 1 db Megkímélt Barum Bravuris 3HM 195/45 R16 80V
- Új!Visszapillantó tükörbe épitett Kamera és tolatókamera 9 990 Ft
- Új!Automata szenzoros telefontartó és vezeték nélküli autós töltő
- Hibás, de potenciálisan javítható Roborock S5 Max eladó!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest