- Azonnali processzoros kérdések órája
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Mini-ITX
- Dell notebook topic
- Xiaomi Pad 5 - hatásos érkezés
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- A PC-ből az asztalunkra is kilép a Noctua
- RAM topik
Hirdetés
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Skull and Bones - Egy hétig ingyen játszhatunk vele
gp Az önjelölt kalózok ránézhetnek az Ubisoft játékára, hátha valaki úgy dönt, hogy megvásárolja azt.
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
nagyúr
-
alienpapa
senior tag
Ez nagy hiba lenne?
''Science has failed our mother Earth.'' - S.O.A.D.
-
kalmanchris
tag
válasz gooool #119350 üzenetére
Ennyiért ne akarj c5-öt. Majd a duplájáért nézz és találhatsz épkézláb példányt. Vagy megvehted, de akkor majd te leszel a következő, aki szidja a franciát, mert miért kell rajta ezt is, azt is cserélni es rákölteni 1 év alatt megegyszer az árát.
Aki meg ebből az évjáratból vesz mondjuk a4-et másfél milkáért és rámegy hirtelen 5 kiló, az természetes. Így kalkulálj! -
tresh
addikt
válasz kalmanchris #119364 üzenetére
400k ért c5 ? Még viccnek is rossz ráver 800-at és jó lesz az ne beszéljétek mán le róla
-
nagyúr
Urak!
A jövőre gondolva azt kérdezném, van valami tapasztalat/hallomás/egyéb a Fiatal Német Autók-ról illetve a Matipro-ról? Merjek esetlegesen velük üzletelni, vagy inkább kerüljem az ilyesféle kupeceket?
Előre is Köszönöm!
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
gooool
őstag
válasz kalmanchris #119364 üzenetére
El is vetettem, beláttam én is miután írtátok a dolgokat, hogy ez ennyiért túl szép lenne, és 400k közelben nincs hasonló autó ennyiért.
Most délután elmegyek megnézni azt a Honda Civic-et 2.0-ás dízel, '97-es, rozsdamentes, vezetett szk., ilyesmik, igaz külföldi papíros, de annyi baj legyen.
Üdv, Balázs
-
-
válasz Tsebacsi #119369 üzenetére
Én anno bepróbálkoztam több nepperrel is ( egyik a becsületes volt ), de az általam keresett autókat megnézni sem voltak hajlandóak, egy egyszerű oknál fogva: nekik megvan a kedvenc helyük és környékük ahonnan jó alkuval el tudják hozni az autókat, így nekik nem éri meg ha Te nézed ki. Nekem innentől nem volt megfelelő a közreműködésük, mert nem viccből néztem azt amit, és ha nekem pl didgit klíma kell, akkor ha tótágast áll sem fogok kurblisat elfogadni. Az sem segített a helyzeten, hogy direktben megmondtam: ha ez 200k akkor 200k , de nem akarom, hogy más mondja meg nekem h mi kell.
Így én magam kerestem meg a végén Teddy-t is, és helyben autókereskedő forgalomba helyeztette nekem kb 20k jmf-ért. Én mentem el megnézni-lekápózni, majd magam hoztam el Pozsonyból.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
nagyúr
-
válasz Tsebacsi #119371 üzenetére
Nem viccből lett írva a TIR Találd meg ami tetszik, utána ismerd meg a hibáit ( a net és a sok billentyűhuszár itt is bőségesen elég információval rendelkezik ), majd ezek után kezd el a keresést. Sok eredményre nem vezet ha az ember minden márka és típus között tobzódik.
Én küldtem a volt tulajnak sms-t angolul, magyarul és google fordítóval szlovák nyelven is. Válaszolt angolul és kiderült h a felesége felvidéki magyar, így nagy baj nem volt - megértettük egymást.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
g@bo
nagyúr
válasz bitpork #119372 üzenetére
uff
érdemes lehet kintről /eu/ behozni egy toyota yarist /4000 eur körülii vételár/ vagy értelmetlen vállalkozás?
mennyi manapság egy ilyen bulinak az összköltsége? yarisra vetítve ami 1300ccm, pl 2006-os.
/lehet 2006-os nincs 4000 euróért, csak 5... de az a max. )regdij, áfa, béfa, üzembehelyezés, forgalmi, akármi.
-
Itt tudsz egy közelítő értéket számolni, ismerve a kérdéses paramétereket. Ugyanakkor ezek csak a puszta dologi kiadások a már kiválasztott autónál. Nekem csak a vadászat elvitt 100k-t.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
g@bo
nagyúr
válasz Tsebacsi #119377 üzenetére
"vagyonszerzési illeték"
ha van egy igazoltan leadózott jövedelmed, amiből kuporgatsz havi x összeget majd lesz egy autó, alapvetően nem aljas az illeték? a pénzedből lett autó. a pénz nem volt vagyon?
simán dupla adózás.bár ebben az országban sok mindenen nem lehet csodálkozni...
más, ha jól látom, Ausztria helyett olcsóbb lehet a Németországi roncsokat" lesni. viszont az utazás, az adminisztráció, elvihet pár rugót a beszerzésre.
-
válasz Declare #119375 üzenetére
Csak telefonos segíccségem volt, Mágus2 személyében - nem is véletlen a VAG csoportos autó Vittem magammal lapitopit első alkalommal, és nyomattam amit tudtam. Amikor megvolt Mágus2 jóváhagyása (bár én nagyon akartam ) megalkudtam rá.
(#119377) Tsebacsi : és még így is megérte behozni, akár azzal együtt h költenem kell rá. Mo jobban teljesít Nekem a teljes itthoni forgalomba helyezési költség 420k jmf volt.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
adatfalo
senior tag
válasz bitpork #119374 üzenetére
Hali!
Kicsit off, de létezik valami adatbázis, hogy melyik autó típus (motortól függően) melyik környezetvédelmi osztályba tartozik? Még mindig 2001-2005-ös 1.6-os Honda Civic-eket (D16W9) nézegetek, ha jól tudtam kibogarászni, akkor EURO II-be, de egyáltalán nem vagyok biztos benne.
Előre is köszi!
www.adatfalodesign.hu
-
válasz adatfalo #119382 üzenetére
Ez mindig visszatérő kérdés és igény. Sajnos megbízható forrást, én nem tudok, csak a vonatkozó KÖHÉM/NKH rendeletet , illetve a wiki-t idézni. Egyikkel sem könnyű boldogulni, ha nem ismerjük a motorunk mért értékeit.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
2thletme2day
őstag
Üdv.
Fiatal vagyok család, gyerekek nélkül ezért elgondolkoztam egy Mazda MX-5 vásárlásán. Mikor ha nem most alapon. Mit gondoltok kemény tetővel mennyire lehet használható télen? Napi használatban lenne az autó télen nyáron.
-
válasz 2thletme2day #119384 üzenetére
Vászon tetővel is jó, csak azzal többet kell foglalkozni az elöregedése miatt. Ugyan az MX5 öt nem ismerem saját tapasztalatból, de pl A4 kabriónak a vászon teteje is nagyon jól zárt és szigetelt télen is.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Qru
MODERÁTOR
válasz 2thletme2day #119384 üzenetére
A kemény tető egész jól szigetel, meg van fűtés a kocsiban. Nyilván -20-ban nem lesz olyan kellemes de használható télen is. A gond inkább azzal lesz hogy hátul ahol hajt alig van súly így könnyen eldobja a hátsóját a gép. Odafigyelve kell vezetned majd hóban (ami kb 1,5 nap / tél mostanság).
#nincsbennetarcsi
-
m3tr0
senior tag
válasz 2thletme2day #119384 üzenetére
Sajnos nekem sincs róla igazi tapasztalatom,de anno utána olvastam én is az Mx-5-nek meg persze a télen kabriózásnak. (Persze az MX5 nem kabrió..hanem roadster. )
Szóval ahogy említette bitpork is jó az vászontetővel is.
A lényeg,bár nem említetted melyik generációból vásárolnál, bármelyikből is csak klímával vegyél MX5-öt. -
adatfalo
senior tag
válasz !Overdose! #119388 üzenetére
3 ajtós, a faceliftes (sport) változat, amik 2003 után kerültek a piacra (wikipédiáról szedtem a motorkódot). Gondolom akkor a D16W7 -es lesz az amiről meg kéne tudnom a besorolását.
[ Szerkesztve ]
www.adatfalodesign.hu
-
adatfalo
senior tag
válasz !Overdose! #119390 üzenetére
Köszi szépen! Esetleg van valami nagyobb nyűgje ennek a motornak?
Már többször felmerült, egy 1.6-os mk1 fóka a hasonlítási alap, nem száguldozásra, hanem egy megbízható de egyben fiatalos, sportos küllemű kocsira volna szükségem ezért lett ez a kiválasztott.www.adatfalodesign.hu
-
adatfalo
senior tag
válasz !Overdose! #119392 üzenetére
Ezzel tisztában vagyok, klíma és elektromos ablak, másra nagyon nincs szükségem. Lekopogom de 3-4 évig tervezem megtartani, utána szeretnék kb. 10 évvel újabbra váltani (több extrával).
Köszi a segítséget!
www.adatfalodesign.hu
-
kovacsroli
senior tag
Sziasztok,
mire utalhat ha kb 80-as tempótól elkezd az autó rázni? Nagyon ráz, még a fényszóró kivetített fényén is látni ahogy vibrál.
A felnik és a gumik rendben vannak.
330 Dezső E90Ha hülye vagy az olyan mintha meghalnál. Te nem érzed, csak másoknak fáj.
-
Gergőke88
addikt
válasz kovacsroli #119394 üzenetére
pl. futómű?
-
nagyúr
válasz kovacsroli #119394 üzenetére
Futómű szerintem is ha a gumik rendben vannak, mert a szálszakadás szokott még ilyen tünetet produkálni.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
kew
senior tag
Sziasztok,
Eddig eléggé kimaradt az életemből az autózás, bár már a 2000-es évek eleje óta van jogsim, de nem nagyon vezettem.
Most néha nagy szükségem lenne egy kisautóra, hétvégente, nyaranta néhány kisebb útra. A mindennapi munkába járáshoz nem használnám.Mivel ritkán használnám, nem is akarok sok pénzt beleölni, viszont egy megbízható kocsi kellene. Így a keret ~400.000 huf plusz a járulékos költségek.
Első körben a régi swifteket néztem, de asszony leszavazta. Most a B Corsákon akadt meg a szemem, azokból is a 1.5 vagy 1.7 isuzu motoros dieseleket nézegettem (a gázolajhoz jó áron hozzájutnék, ezért gondolkodom ebben)
Ilyesmik:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/corsa_b/opel_corsa_b_1.7_d_city-9306626
http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/corsa_b/opel_corsa_b_1.5_td_swing_isuzu_motoros-9369774
http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/corsa_b/opel_corsa_b_1.5_d_swing-9414911Szerintetek egy ilyen kisautó jó vétel lenne? Valaki említette, hogy a TD változatot kerüljem, mert a turbo be szokott szarni, ez mennyire igaz? Inkább a sima szívó diezel változat ajánlottabb?
Kööszi
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest