- iPad topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
Hirdetés
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Bakancslista Route 66 Chicagótól Los Angelesig 3.
lo Sziasztok Olvasók! A harmadik rész immár elkészült egy kis betegeskedés után (mármint a jelenben sajna), és a múltban már teljesen gyógyultan folytatjuk utunkat az USA-ban.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
Vegyél gyári használtat.
mod. Még egy.
molnarpeter
250km, Pest, nincs túl közel.
Index-en már érdeklődtem, kaptam a megerősítést.., holnap beregelek a veteranvolvo.hu-ra és keresek tulajt. Mobile.de-n ránéztem, 3-4-5000 euroért csak leélt darabokat látok. A patika 7-8000-től indul.hobizoli
Áh, Csikós Merdzsára izgul.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
molnarpeter
nagyúr
Gyári +1.
runner 125: itt már csak az a kérdés, hogy menyire van közel/távol a patika állapottól Konzerválni, kisebb javításokat megejteni nem vészes idő, sem pénz; külföldre eladással akár ki tudsz szállni belőle nullán, ha eléggé egyben van most. Nyugatabbra ugyebár mindenféle munka drágább.
-
Qru
MODERÁTOR
Cvt váltót elsőre fura lesz de meg lehet szokni. Én pl szeretem de van aki hülyét kap tőle.
A fogyid is nagyon baráti lesz már az alap benzines se eszik sokat (nekem is mk1 Jazz-em van havernak meg mk2, van összehasonlítási alapom).Nem olyan kifinomult mint a Toyota cucca de egyáltalán nem rossz és tartós is. Szóval mellé nem nyúlsz vele.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
A Subaru Trezia az egy átcímkézett Toyota Yaris Verzo S, amiben az 1,33-as motor kényes az olajra. Azt inkább kerülném ha nem találsz igazolt előéletűt belőle...
2007-es Jazz van nekünk is, eddig 1x kellett izzót cserélni benne (újkora óta nálunk van), szóval nálatok vmi elektromos hiba lehet a háttérben.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Jazz vagy a Corolla. Pedig elfogult vagyok mert egy Subaru a másik autónk.
Mazda 3 nagyon tud rohadni azt ne de a H Astra az is jó választás. Nem rohad, sok szerelő ért hozzá, van hozzá alkatrész és mivel elterjedt autó van hozzá dögivel dömping áron.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
szabonagyur
félisten
Jazzért nem adnék amúgy 1,5-2M-t... Le lesz lakva nagy része, és mellé 17 éves már most.
Kérdezd meg Boldit, hogy a nagy becsben tartott (komolyan) Jazzükön mennyi mindent kellett megcsinálni akár preventíven is, meg mennyi minden van a sorban (rozsda stb). Na és a piacon nagy része nem ilyen lesz, mivel hogy Honda Jazz és kimegy a világból.
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
tboldi
nagyúr
Ha engem kérdezel, azt mondom, hogy igen. Legalábbis a tapasztalataim azt mutatják a családi flottából, hogy egy bizonyos Lancia Ypsilon és egy bizonyos Alfa MiTo semmivel sem rosszabb, mint egy bizonyos Honda Jazz és egy bizonyos Suzuki WagonR+.
Ezek az 1.4 T-Jetek egyszerű vasblokkos motorok kovácsolt főtengellyel, sokat kibírnak jó olajjal és időben történő vezérműszíjcserével. A 120-asnál előfordul a turbó és leömlő (kollektor) repedése, de észre sem vennéd, mert az autó ugyanúgy megy tovább. A 155-ös icipicivel masszívabb turbót kapott és másfajta kollektort, arra már nem jellemző ez. EGR egyikben sincs, olajfogyi lehet némi, de közel sem 1 liter 1000 km-enként.
A váltóra viszont érdemes odafigyelni, a MiTóban az Opelekből is jól ismert M32 van, ami csapágyasodik, de egyszer kell rendbe tenni, onnantól nincs gond. A Deltában pedig C635-ös van, ezzel 2012 nyaráig voltak szinkronproblémák, tehát a linkelt példány pont beleeshet, ezen is egyszer kell csak túlesni. Egy váltófelújítás valahol 200 és 300k között lehet manapság, de lehet, hogy már meg is csinálták rajtuk, erre érdemes rákérdezni.
Illetve a Deltára (és a tesó Bravóra) jellemző még a kis szervomotorok törése, amik digitális klíma esetén állítgatják a levegő irányát. Ezt is jó móka megjavítani, szét kell bombázni a műszerfalat hozzá. De rezsógombos kivitel esetén (ilyen ez a kék is) nem kell ettől tartani.
szerk.: A piros MiTo iránt korábban maximilian4 érdeklődött, akkor írtam róla ezt, de nem tudom, ő mire jutott vele, elment-e egyáltalán megnézni.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
1 millerig a Jazz-ek 99%-a rohadni fog
hogy egy itteni törzsgárda tagot idézzek: az autó legdrágább része a karosszéria.
ha nincs lakatos ismerősöd, akkor átvizsgáló nélkül 1 millióig nem rohadó Jazz-t venni önsorsrontás (kivéve annak, aki szereti, ha fáj)“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Ace Ventura
addikt
Pont erre a célra van egy Ford Fusion autóm, igaz 1200-1300 km megyek vele havonta.
Nem rohadós, egyszerű konstrukció. Viszonylag magasabban ülsz, keretedbe bele is fér.
1.4 benzines, 17 éves, 6.5L átlagban.Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
-
tboldi
nagyúr
-
dj79
senior tag
-
this is life
Ármester
Előző tulajtól/októl függ. Váltó, abs kocka gond lehet ha nem kapta meg időben a törődést, érdemes ránézni a leömlő felfogatásra is, nem e túl korrodált (csere csak katalizátorral egyben lehetséges), a b oszlop alatt a küszöböt hajlamos megcsípni a rozsda,250k fele a gátlok is túl vannak a fénykorukon. Az 1L kerülendő a nem létező ereje miatt. Próbaúton a váltót érdemes figyelni, nem lötyögős, remegős, az ötödiket mennyire stabilan fogja.
Motorikusan megbízható autó, nem egy benzin temető, pályán fix 130-nál 7 alatt fogyaszt, 160 felett viszont már nem komfortos menni vele, mert kissé libeg a karosszéria.A volt splashem hiba/javítási listája 200.00-235.000k km-ig: toronycsapágy,első rugó,féktárcsa és betét,váltó és kuplung, generátor csere, középső és hátsó kipufogódob, első stabi rúd, hátsó fékszerkezet komplett felújítás az új tulajra maradt a hátsó lengéscsillapító, leömlő katalizátorral és a két első féltengely cseréje.
[ Szerkesztve ]
Aztán a szomszéd tehenének, hogy szolgál az egészsége?
-
fogkefe21
kezdő
2005 és 2010 közötti 1.3-as suzuki swift. Nekem nagyon tetszik kis matchbox autó. Sose cserélném le, ha lenne csomagtartója. 1-1.2 millió körül már jókat lehet kapni, de lehet olcsóbban is ha az ember alaposan utána megy. Nem tökéletes autó bőven van hibája, de kategóriájában nem nagyon tudok jobbat.
-
A rádió kb semmiben sem veszi rendesen a jelet mióta variáltak vele. Pl radio 1 Blelléről elindulva kaposvának félúton elmegy Mernye körül és Kaposfüred környékén jön vissza.
Ha Keszthelynek megyek Bszentgyörgy környékén elkezd felvaltva menni a keszthelyi vs balatoni, ha Bp megyek akkor meg Siófok környékén ugyanez és a köztes részeken recseg. Ezt kb 7-8 autóban tapasztaltam.
Amúgy látom 1M Ft-ig nézel autót
1,5-2M Ft már kapsz olyat amit csak használni kell és nem kell rá folyamatosan költeni.
1M Ft az egy nagyon rossz kategória.
Én inkább gyüjtenék még kicsit[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Igazából az a baj hogy az 1 millió az a kategória ahol vannak ilyen lerúgott 15-16 éves autók, "jó" állapotú 20 éves autók. Mindegyikre költeni kell.
Akkor már lehet jobb lenne venni 500-ért egyet és használni amíg megy, azt kidobni és venni a másikat.
De én azért gyűjtenék hozzá, mert a régire ráköltöd egy újabb árának különbségét, de attól az még egy régi marad.
Csak egy példa, én tavaly novemberben vettem egy 2013- as 27 ekm-t futott seat ibizat 2,3M Ft-ért. Kvázi újszerű.
Itt van pl egy 2M Ft 50ekm, nem volt törve nem jellemző a rozsda
1,7M Ft ibiza
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Ne akarj ennyi idős autónal tökéletes működést.
2-3 éves autókban tudnak ilyen hibák lenni.
Pl 2017- ben vettem egy 50 ekm-t futott akkor 2 éves 2015- ös i20-at, reccsent benne a rükverc, kiesett a harmadik féklámpa, rozsdásodott a 2 éves gyári lemez felni...
Az ismerősödnek hiba nélkül menő autójába, lehet sokkal több gond van, csak ő nem is veszi észre
Zsír új MG ZS-ben ingadozik az alapjárat indítas után, nyekereg a kuplung...[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
Qru
MODERÁTOR
Gratula! Erre mondják, hogy egy Citroen vásárlásánál csak az eladása okoz nagyobb örömet.
Almera 2 is van/volt a családban, a kaszni hajlamos rohadni és a motorja hajlamos enni az olajat. Amúgy jó autó, nem elromlós és jól megy az 1.5-ös motorral még pályán sem érzed úgy hogy küzdesz vele az életedért.
Fusion: Egész jó, 2 haveromnak is az van. Pályán azért a magasabb építése miatt érzékeny az oldalszélre és kicsit billegős a bódé de motorikusan jó és megbízható, noha nem egy erőgép. Rozsdára itt is figyelni kell. A kopó alkatrészek sem drágák hozzá és sokan értenek is a Fordhoz nem kell márkagurut keresni hozzá.
#nincsbennetarcsi
-
dj79
senior tag
A fiesta 1.25 motorja tényleg jó, emlékeim szerint közel 30 éve kezdték el beszerelni az akkori fiesta/mazda ikrekbe.
Az 1.4 problémásabb hírét az okozza, hogy a focusokba is szerelték, de egyszerűen forgatni kellett, hogy menjen, így sajnos 200e km futás felett szeretik az olajat. -
őstag
ferdén van benne a motor, múltkor a szerelőmnél volt egy szétbontva
mutatta, hogy sokat állt és hozták vezérlés cserére, de mivel állt, a vezérmű tengely tetejéről lefolyt az olaj, majd egyszerűen megrozsdásodott (!!), így a vezérlés 200 ezres munkadíja egyből milliós lett, mert síkolni is kell a hengerfejet, ha már szétszeded a vezérmű tengely cseréjéhez... és 3 nap, mert szét kell borítani az egész autót“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S24+ - a személyi asszisztens
- alza vélemények - tapasztalatok
- iPad topik
- iPhone topik
- Ukrajnai háború
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Autós topik
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- További aktív témák...
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Einhell BT-CD 14.4 + BT-SD 3.6 akkumulátoros fúró-csavarozó készlet
- 1 db Megkímélt Barum Bravuris 3HM 195/45 R16 80V
- Új!Visszapillantó tükörbe épitett Kamera és tolatókamera 9 990 Ft
- Új!Automata szenzoros telefontartó és vezeték nélküli autós töltő
- Hibás, de potenciálisan javítható Roborock S5 Max eladó!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen