Hirdetés
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
gp A folytatás PC-re és konzolokra készül, a megjelenési dátum egyelőre nem ismert.
-
Bakancslista Route 66 Chicagótól Los Angelesig 3.
lo Sziasztok Olvasók! A harmadik rész immár elkészült egy kis betegeskedés után (mármint a jelenben sajna), és a múltban már teljesen gyógyultan folytatjuk utunkat az USA-ban.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
(Bundás)
addikt
Kis alkuval? 1.6-os motorral milyen fogyasztásra lehet számítani. Eddig elég vegyeseket olvastam.
-
kolosanyi
veterán
válasz Tsebacsi #119045 üzenetére
Igen, ez az elsődleges. Úgy tapasztaltam, hogy a VW, Ford, Opel gépekben eleve jobban elférek, mint a többiben, amihez eddig közöm volt. Egyelőre csak barátnőmmel ketten autóznánk, legtöbbet városban, ezért is tartom túlzásnak a Mondeot.
(#119046) rbalint88
A Passat szintén ugyanez. Nem volt hozzá még szerencsém, de városba szerintem túl nagy.(#119047) Declare
Az I-es Octaviát probáltam, ott nem állítható elég magasra a kormány és eléri a térdem. -
roti86
őstag
válasz (Bundás) #119052 üzenetére
Kollégának Octavia van ilyen motorral nála 8liter. Spritmonitoron az átlag 7.77 liter.
-
-
8th
addikt
válasz Kornel #119055 üzenetére
"Hogy miért kerül egy ilyen 400k-val többe, ergo majdnem duplájába, mint egy hasonló évjáratú megane1, azt a mai napig nem értem." A piac mindent mérnöki pontossággal és kíméletlenül beáraz. Nem véletlenül ér a Renault csak annyit. Ez olyan mint ha egy hét éves Dacia Sandero-t hasonlítanál egy azonos évjáratú Honda Jazz-hez. Pont ugyanúgy ég és föld a kettő mint a Megane meg a Golf.
(#119058) kornelka: nem vagy ízlésficamos. Toronymagasan a Golf 4 a legocsmányabb golf mind közül (sorry TaaT) . Tök mindegy honnan nézi az ember, elölről hátulról mindenhonnan atom bénán néz ki.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
Kornel
veterán
Ja, piac.
Nemetben nincs ekkora felara ezeknek a golfoknak (es mas magyarok altal premiumnak tartott nemet autoknak se, igen, itt a g4 is premium sokaknak... ).
Szoval itthon van egy nemet autoparti rajongas, ami nyilvan az aron is meglatszik.
Nemetben a japan autok sokkal jobban tartjak az ertekuket, mint a nemet autok.
Erdemes hahun kivul a mobile.de-n is bongeszni neha. -
8th
addikt
válasz Kornel #119061 üzenetére
Mit vársz abban az országban ahol úgy veszik az emberek a széttaposott import E36 BMW-ket mint a cukrot. Zabálják a parasztok mert csak addig látnak el, hogy jujj béjjemvé és milyen jól mutat a negyed évszázados hitelre vett lakótelepi panel parkolójában a lúzer szomszéd 15éves suzukija mellett. Paródia ez az ország nagyon sok szempontból.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
TaaT
veterán
válasz Kornel #119055 üzenetére
"Hogy miért kerül egy ilyen 400k-val többe, ergo majdnem duplájába, mint egy hasonló évjáratú megane1, azt a mai napig nem értem"
Mert van aki kifizeti ezt a felárat.
Amúgy facés csoportban láttam már 200e-ért is 1.9TDI négyeset külföldi papírral.
"Toronymagasan a Golf 4 a legocsmányabb golf mind közül"
Hát én a hármas és négyes között vacilláltam anno, de inkább a négyest választottam
Give them hell Ukraine!
-
Kornel
veterán
Na, volt mar ilyen, hogy valamiben 100%-ig egyetertunk?
Amugy azt kihagytad, hogy ho vegen vagy tankol, vagy eszik, de ha valami behal a "premiumjan", akkor a honapban csak tuskos parizer jut
#119063: a nezeset meg a jarasat figyelted csak, es megbabonazott?
[ Szerkesztve ]
-
Lacy6
senior tag
válasz (Bundás) #119057 üzenetére
Igaz ez II-es Megane, de szerintem elég fiatalos. Link1, Link2
Nekem még nem volt semmi komoly problémám vele.
Mondjuk ez ritka példány 2.0 Dci -150 Le
Családba 1.5 Dci van ami jóval gyengébb ennél bár annyira nem tragédia.
Minket elkerültek a problémák pedig 5-6 megane van ismeretstégi körömben.
Összes dízeles, benzinesekről nem tudok véleményt mondani.
A 1.5 Dci-nek 5,1 l az átlag fogyasztása a 2.0 Dci-nek 6 l.
Azért is írtam pár sort ide, hogy a tapasztalataimmal segítsek az esetleges döntésbe.
Kérdésre szívesen válaszolok.Én vagyok Isten büntetése. Ha nem követtetek volna el nagy bűnöket, Isten nem küldött volna engem büntetésként rátok!
-
LógaGéza
addikt
válasz tboy93 #119059 üzenetére
178cm vagyok, és nekem se mindig kényelmes - pl a kulcs mindig a térdem simogatja, és a középkonzol lehetne egy kicsit keskenyebb...
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
Lacy6
senior tag
Valóban nem rossz, de árba is a megfelelője?
Én mondjuk 1,5 milliót adtam ki érte, de cserébe csak 64 ezer km-el.
1 milla alatt vannak 100-200 ezer km-el.
Nem ismerem a golfok használt piaci árait, de akkor gondolom azt is meg lehet venni ennyiért ha párba állítottad.Én vagyok Isten büntetése. Ha nem követtetek volna el nagy bűnöket, Isten nem küldött volna engem büntetésként rátok!
-
(Bundás)
addikt
válasz Lacy6 #119066 üzenetére
Sajna nekem pakolás miatt csapott hátsó játszik, amiből nekem a Meg nem tetszetős.
Focus-t kipróbáltam, de olyan fapados érzésem volt benne és az a műszarfal...
Csapott G Astra-ban gondolkodom még, egyes példányok egész pofásak. Audi A3 1.8 is szimpi, de abból jelenleg csak öreg, hajtott példányokat látok.A G4 itt lenne helyszínen, viszont mint kiderült azért ennyi az ára, mert fél milla hitel van rajta. Ez benne van az árban, de ugye lekérik az egy összegest, stb; törzskönyv pedig csak később kerül a kezembe, már ha mindent rendeztek a bank felé. Már ha rendezik... Biztos be lehet szopni, de vaj le lehet-e papírozni ezt rendesen...
tboy93: élőben még nem láttam, így képen szó-szó érzés.
-
Lacy6
senior tag
válasz (Bundás) #119072 üzenetére
Azok nekem se tetszenek.
Audi A3 sztem jó választás lehet, még ha sok km-es is de ez csak magánvélemény(#119073) TaaT: Jah értem. Én mindig egy számomra megfelelő árkategóriába nézegettem a lehetőségeket. Egyenlőre nem cserélném le a megane-t de azért érdekel az autós használtpiac.
Sokan dicsérik a daciát is meg éppen ma olvastam.... kíváncsi vagyok mit hoznak össze.[ Szerkesztve ]
Én vagyok Isten büntetése. Ha nem követtetek volna el nagy bűnöket, Isten nem küldött volna engem büntetésként rátok!
-
roberto211
őstag
Nem is a minőségét kifogásoltam , csak mikor valaki azt nézi h 4-5 ft al drágább a jobb gázolaj ott és ezért nem tankolja azt akkor szerintem fölös itt ez a "ki a nagyobb spúr" vita mert nincs nagyon hitelessége..
(#119019) bitpork : Nem omv,shell meg ilyenekre céloztam.. Amúgy oké akkor itt 100liternél 2500ft.. És 1200km körüli távnál ez a +2500ft olyan nagy összeg? Szerintem nem... Most az olcsó és normál kutak közötti különbségről írok nem a sima vs premium üzemanyagról..
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
runner 125
nagyúr
válasz LuckyL #118981 üzenetére
Vontatásra nincs jobb egy nyomatékos diesel terepjárónál és még ccm-ben sem kell nagy. 3,5 tonnát bármelyik 2.5-ös diesel kihúz a világból 10-11 literrel.
Az összes autómentős diesel Patrol-lal, Pajero-val, Navara-val vontat, nem véletlenül.
Mint írtam engem az a tény frusztrál, h a felső kategóriás prémiumba utólag belefaragják, h occsóbb legyen a tankolás. Egyszerűen kontraproduktív egy prémium V8 benzin az utólagos gáztartállyal.
Szoktam követni a használt piacot, úgy hobbyból. Akárhányszor látok nagy ccm-es prémium gázosított benzinest, az 99%-ban lelakott kotla.bitpork
Írtam h V8 prémium, direkt. Egy Swift-nél számomra belefér a barkácsolás és még az is, h más színű ajtókkal, lökhárítókkal használják, mert épp bontott piros volt kéznél az ezüst autóra. Ez a kategória szólhat erről, de a prémium nem.
8th
Hagyjuk ezt a környezetkímélősdit. 2 tonnás V8-at 100-ból 100 user azért gázosít, mert nem telik benzinre, ennyi, ezen nincs mit vitatni.
Pótkeréktartály megintcsak kompromisszum, mind űrtartalomban, mind pótkerék szempontjából.
De úgy érzem kicsit elbeszéltünk egymás mellett, egy Mondeo kategóriával nincs bajom, de amikor egy 7-es BMW-be, S4-be, S osztályba kerül gázszett, az számomra szentségtörés.
Egyébként ha ennyire tuti a módszer, gyárilag miért van elvétve dupla üzemű autó? Sőt, felsőkat. prémium kb. nincs.
Ha egyszer belefér a budget-mbe én is veszek 4.4 V8-at, de nem fogom szétbarkácsoltatni, hanem beállok a kútra és rakok bele benzint. Annyit amennyit kér.
De mindegy, nem vitatkozom, meg egyébként is lezárult már a téma, csak most volt időm válaszolni, de techbuziként nálam nem fér bele prémium autónál ez a kettősség."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
szőröscica
addikt
válasz roberto211 #119075 üzenetére
Én nem vagyok a saját pénztárcám ellensége, bőven millió km feletti üzemeltetési tapasztalatunk van már diszkont gázolajakkal, nem fogok mást tankolni. Az auchanos bevált, de az ENVI kutakon lévővel sincs gond.
-
8th
addikt
válasz runner 125 #119076 üzenetére
"2 tonnás V8-at 100-ból 100 user azért gázosít, mert nem telik benzinre, ennyi, ezen nincs mit vitatni."
Ezt butaság így kategorikusan kijelenteni. Sokan sugárban hánynak a dízeltől inkább vesznek egy jobb felszereltségű nagy ccm benzinest ugyanabból típusból és belebaszatják a gázt. Én magam is ismerek ilyen embert. Megehetné, hogy benzinnel etesse az autóját (Jaguar S-Type V6) de gázzal hajtja mert sokkal olcsóbb. Miért itasson meg 13liter drága benzint az autójával teljesen értelmetlenül amikor 15liter gázzal pont ugyanúgy pont ugyanoda elviszi az autó ráadásul a benzinnél jóval olcsóbban? Azért mert az embernek van pénze még nem kell ész nélkül szórni. Fillérbaszás? Hát aztán? Mindenki pénzből él. Amúgy araszoltál már kilométereken át bármilyen V8 benzines mögött a dugóban? Semmivel sem jobb móka mint egy dízel mögött araszolni. Büdös mint a szar ez is az is.
"Egyébként ha ennyire tuti a módszer, gyárilag miért van elvétve dupla üzemű autó?"
Volkswagen, Ford, Fiat, Opel, Skoda, Mercedes de még a Volvo is gyárt(ott) gyárilag cng-s autókat. Nálunk kúthálózat hiányában természetes, hogy nem terjedtek el de például a németeknél még inkább az olaszoknál rengeteg fut belőlük ebben a percben is a kisautótól az egyterűeken, kisteherautókon, autóbuszokon át a nyerges vontatókig minden. Csak nálunk ilyen mostohagyerek a téma.
"Sőt, felsőkat. prémium kb. nincs."
Felső kategóriában valóban nincs ill. én nem tudok róla de például a mercinek van gázüzemű prémium limuzinja. [link] Üzemeltetni olcsóbb mint a dízel verziót és ez halkabb kulturáltabb és sokkal tisztább. Szerintem zseniális.
Én nem ítélem el ha valaki gázosít akkor sem ha egy papucsos atlétás c*gó az illető és egy négy kilóért vett ex-prémium autóval teszi. Sőt szerintem államilag kéne támogatni a dolgot pl. egyszeri adókedvezménnyel vagy ingyenes műszaki vizsgával, akármivel. Azután mégis csak sokkal kevesebbet fog szennyez az ember szarja. Na meg lehet, hogy XY azért ragaszkodik a kényelmes nagy autóhoz mert a fél életét benne tölti és 3x annyit autózik egy évben mint te meg én összeadva. Ha XY zsigerből utálja a dízeleket akkor sajna nem sok választása marad. Vagy felfújja a pofáját és fizet a kúton mint a katonatiszt vagy elgondolkodik és meghoz egy teljesen racionális döntést és gázosít."nálam nem fér bele prémium autónál ez a kettősség."
Nem vagyunk egyformák, nálam ez simán beleférne. Én személy szerint rohadtul leszarnám, hogy a hátam mögött mekkora spúr gecinek tartanának mások ha gázüzemű prémium vagy ex-prémium kocsival járkálnék.
Nem volt itt semmi vita, beszélgettünk.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
kolosanyi
veterán
válasz rbalint88 #119056 üzenetére
Akkor inkább a Golf, az Audi nekem túl drága. Mármint fenntartani. De egyébként mondom, a G Astra egész tűrhető volt hosszabb távon is. Előnye, hogy rengeteget eladtak belőle és egész fiatal példányokat ki lehet fogni jó áron. Van vele tapasztalat a topikban? Érdemes számításba venni?
-
demars
addikt
válasz !Overdose! #119051 üzenetére
Meglestem amiket ajánlottál!
A polo tetszetős, illetve a megane is, de a megane ii ... Megpróbálom picit feljebb tornázni a keretet...
Polo motorválaszték közül mi az ajánlott?
Bátyámnak megane ii van, 1.5 dci motorral ( 101 lovas ), azt tudom, hogy jó és keveset fogyaszt, de kellett vele foglalkozni, mert folyatta az olajat...Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
veterán
válasz kolosanyi #119080 üzenetére
Egy használt Golfhoz ugyanannyiba kerül az alkatrész, mint egy vele egyidős A3-hoz.
Astra G 1.4-nél én nem korlátoznám a keresést a láncos motorra, sőt magamnak inkább a szíjast venném, ui. ott olcsóbb a vezérlés cseréje. Valamint nem a lengyel gyártású Classicot, hanem a 2004. elejéig gyártott "eredetit" keresném. -
válasz roberto211 #119075 üzenetére
De mi az a "4-5 forinttal drágább, jobb gázolaj" ?
Ezt én sem értem.
Én amíg útba esett auchan kúton tankoltam, amióta nem azóta lukoil.
Igen ezek olcsóbbak 5-10-stb forinttal, mint a shell, mol, stb. Viszont semmivel sem rosszabbak. Akkor miért kellene drágábban tankolnom? Ez miért is fillérb@szás?“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Declare
őstag
válasz rbalint88 #119056 üzenetére
A3 nem tagas elöl marmint atlag magassaggal jo, de a közepkonzol a valtonal ugy van kialakitva, hogy a terdet elerheti annak, akinek kifejezetten hosszu labai vannak. 195cm el gondolom az van neki, meg sportolo, szoval gondolom nem is 70 kg
unokatesom is 190+ es neki is ez volt az A3 al a baja, en mondjuk a 185 körüli magassagommal kenyelmesen el vagyok vele. Ki kell probalnia mindenkepp.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Pardise #119091 üzenetére
Olvasni kell róla teszteket. Emlékeim szerint amolyan semmilyen autó, nem nagy élvezet vezetni, kicsit dől a kasztni kanyarban, de óriási a hely benne. Én focust vennék, nem ezt. Valamiért nem tetszik, bár egyáltalán nem rossz autó. Az Auris szerintem randa
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
senior tag
válasz roti86 #119094 üzenetére
Köszi mindenkinek. A renault motor nem valami jó? Az újabb autókban belül az ajtókárpit már megszűnt, helyette műanyag borítás van. Ezek jó minőségűek? Ha bajuk lesz kilehet cserélni ezeket a burkolatokat? R.clioban lelehet csavarozni ahogy láttam.
[ Szerkesztve ]
Your car, your life ;)
-
fi:zi'k
nagyúr
Egy 2010 körüli 5 ajtós Focus ST mennyire kompromisszumos a hétköznapokban?
96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Háztartási gépek
- Politika
- Formula-1
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- SSD kibeszélő
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Ukrajnai háború
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- További aktív témák...
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs