- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Gaming notebook topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Projektor topic
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
Hirdetés
-
Bakancslista Route 66 Chicagótól Los Angelesig 3.
lo Sziasztok Olvasók! A harmadik rész immár elkészült egy kis betegeskedés után (mármint a jelenben sajna), és a múltban már teljesen gyógyultan folytatjuk utunkat az USA-ban.
-
Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
gp A folytatás PC-re és konzolokra készül, a megjelenési dátum egyelőre nem ismert.
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz aero. #120947 üzenetére
Dobd a stage 1 ötletet, most nézem van stage 7 is hozzá.
#nincsbennetarcsi
-
Jaja, maptun árulja ezt is, de már régóta, nem nagyon kelendő, a fanatikusok sem vállalják be. Ennyiért már lehet jobb autókat is kapni az az igazság. Meg azért a stage 7 már elég üzemórás jelleg, és kb az ára vagy minimum 2/3-a a tuning az autó árán felül.
Az injektorosoknál járt már Stage 3-as kikönyökölt 2.0t
Maptun Stage 6 az enyémhez 1,4 millió, ami persze erősen túlárazott alkatrészeket tartalmaz, pl. a turbót 254-ért adják, én 80-ért tudom.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
Fogyasztasban max. 1 liter van a kisebb javara, cserebe a nagyobb mar lep is.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bajnokpityu #120957 üzenetére
Gyorsabb voltam de lerázni nem tudtam úgy értem az ellépni nem tudtam tőlét. De ez nem meglepő, 4 le volt a diffi a két kocsi között és az enyém nehezebb is volt. Zöldnél eljöttem mellette de aztán jött végig a sarkamban.
#nincsbennetarcsi
-
bajnokpityu
félisten
enyém 200lóra 300Nmre van húzva, és 1200kg a kocsi. ehhez képest a 156 ló, 200Nm, 1700kg nagy difi.
hozzátenném, tok jól ellennék ma már a gyengébb, nehezebbel is. accordos barátom mindig vigyorog, h rohadt turbo.
anno, maikor motoroztunk, a dupla erős sportmotor se nagyon tudott ellépni a városban. ott főleg nem az erőn múlik, inkább a szerencsén, hogy jön ki a sávváltás.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
SzlobiG
félisten
Azért egy ilyennel meg tudnék barátkozni én is.
-
rwin5
őstag
Olvasom a legtöbb nullkilóméteres (olcsóbb kategóriás kocsikat) írják, hogy extrákkal növelt ár kb ~ +500e ft, de nem írja sehol azok mik lehetnek, gondolom az egyik, hogy nem manuális a klíma, a többire ötlet, hogy mivel nyújthat még többet a kocsi ennyi pénzért?
-
Integrale
veterán
válasz rwin5 #120967 üzenetére
Döntsd el, hogy mire van szükséged. Mind méret, mind felszereltség terén. Motorról és egyebekről nem is beszélve.
Úgy nehéz autót keresni, hogy csak az árat szűröd, és fennakad rajta 2 éves i20-től kezdve a 10 éves A8-on át minden.
Ha kompakt 5 ajtós kell, akkor keress azokra, nézz modelleket amik jobban tetszenek, szűrj azokra, üzemanyagra, hengerűrtartalomra, felszereltségre stb."Bad reklám is reklám too"
-
rwin5
őstag
válasz Integrale #120969 üzenetére
Igen csak még magam sem tudom mi volna az ésszerűbb, haverom mindenképp a golfra esküszik, csak azt nézem amiket fentebb leírtam a golf kivételével azok évjáratra nem öregek + km-ben is keveset futottak, ugyanazért a pénzért meg kb egy 150ezer km-t futott golfot kapnék, és félek, hogy belenyúlok valami széthajtottba. KIA-t meg 7 év garancia körül adják ami 1-2 éves, tehát még van benne 4-5 év, szóval magam sem tudom mi a legjobb. Ezeknél az új kocsiknál ez az 1.0-1.2-es motorok valahogy nekem nem bizalomgerjesztőek, meg legtöbbnél olvastam is, hogy lomhák, aztán ha úgy döntünk, hogy csak lemennénk balcsira ezzel a kis kocsival is akkor nem tudom neki merjünk-e ilyennel indulni, egyszóval bonyolult ez ..
-
Sutee89
aktív tag
KIA Cee'd 1,3-1,5 millió környékén mennyire lehet bukó? A 2008-2009-es példányok inkább 2 millió körül futnak és másfél millió alatt összesen 8 db van HaHu-n. (azt hiszem ezzel sajna meg is válaszoltam a kérdésem). KIA-nál mennyire vállalhatók a dízelek?
-
Kickass
őstag
válasz Sutee89 #120974 üzenetére
Az 1.6 Crdi egy elég jól sikerült konstrukció, nincs kettőstömegű, láncos a vezérlés (nem VW féle ) és a befecskendező rendszere se érzékeny.
Ha Kia-t nem találsz ennyiért érdemes lehet ránézni a Hyundai i30 kínálatra, egy cimborám pár hónapja adta el az övét (2008as) hasonló ársávban. Műszakilag rendben volt.
-
rwin5
őstag
válasz alázógyík #120973 üzenetére
Picanto-t azért néztem, mert azt lehet nullkilóméteresben kapni még azért a pénzért amennyiért én keresek autót. + A KIA-ról sok pozitívat olvastam
szerk: Bár elég aprócska autó, de egyelőre még nem köteleztem el magam sehol (bárcsak ott tartanék már )
[ Szerkesztve ]
-
Csak ne lenne annyira spártai, és mernék vele kimerészkedni autópályára is. Bár szoktam belőle látni, de ha belegondolok, hogy otthon kéne várnom az asszonyt, miközben tudom, hogy Citigoval autópályázik, no meg hogy pár év múlva a lányom is vezetni fog, és nyilván nem a Mazdán fog gyakorolni. Amúgy ár/teljesítményre és kizárólag városi használatra tényleg gyakorlatilag best buy.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
8th
addikt
válasz parandroid #120978 üzenetére
Nem annyira vészes az. 60lovas verzióhoz volt szerencsém egy éve. Az az óra szerinti 130-at hegyen völgyön át erőlködés nélkül tartotta két személlyel (én 130 cimborám kb. 100kg). 51-es úton Dunavecsénél van egy hosszabb egyenes szakasz ott megfutotta a 170-et (óra szerint) ment volna még tovább de istenkísértés azzal a cipős dobozzal már az a tempó is. Jóindulatúan viselkedik szépen fekszi az utat kanyarban is meglepően stabil. Ha 6éves korukra 1millió körülire esik az ára akkor lesz csak igazán best buy. Télen sem fogyaszt vegyesben 6liternél többet. No common rail no dmf no turbo no para.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
TayRol
veterán
bocs az offért, de ez a totyik pörög rendesen.
Jövő héten (p-sz-v) megyünk egy olasz körutat, Velence-Bologna-Firenze-Genoa-Milano-Verona, majd haza. Az volna a kérdésem, hogy kell-e oda téli gumi? Mert éjszaka +10, nappal meg +20 körül lesz a hőmérséklet az előrejelzés szerint. És 3000+ km alatt ilyen melegben full csomaggal a téli gumma le tud amortizálódni. Ha törvény, vagy szabályzás nem írja elő (és ezt nem tudom), akkor csak utána, már itthon rakatom fel.
-
nagyúr
válasz TayRol #120980 üzenetére
Szerintem talán nem kell, csak az Aosta völgyet mondják kötelezőnek, illetve egyes tartományok írhatják elő, de az meg passz. Az a szerencséd, hogy vagy sík terepen mész, vagy folyóvölgyben (A7) így valószínűleg nem fog kelleni se téligumi, se hólánc
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz TayRol #120986 üzenetére
Akkor bevállalhatod a nyárival szvsz. Olyan melegben akkora táv azért nagy pofon lenne a télidnek.
Bár hivatalosan ugye 14-én éjféltől téli kell de mivel a Szlovénok nem fejőstehénnek nézik az autósokat mint itthon szokás nem csesztetik az utazóközönséget amíg nincs hideg és/vagy hó.
#nincsbennetarcsi
-
-
TayRol
veterán
Kicsit on: barátaink olaj nélkül jöttek haza Békéscsabáról a kettes focusszal (útközben elfolyt de még tolták neki), az eredmény egy lyukas motor. Mennyiből lehet - és érdemes-e - motort cserélni? Amúgy pöpec a kocsijuk.
-
nagyúr
válasz TayRol #120990 üzenetére
Fel kell hívni néhány ford bontót. Attól érdemes motort venni, aki ad beépítési garanciát, szerintem pár 100k-ból megúszható a történet, lehet 150-200-ból benne van egy bontott moci. Arra mindenképp figyeljetek, hogy típusazonos motor legyen, különben nagy roller lesz a papírozás
-
-
hentes555
senior tag
Heló
Olyan kérdésem lenne, hogy azt meg lehet oldani nagyobb b*szakodások nélkül, hogy egy 190 km-re levő településen találtam egy megfelelőnek látszó autót, elmennék érte, megveszem, és többet nem kell arra mennem papírokat intézni, hanem mikor ott vagyok akkor elintézzük amit kell, aztán elbúcsúzunk egymástól és kész?
"Tiefe Brunnen muss man graben wenn man klares Wasser will"
-
-
demars
addikt
válasz hentes555 #120996 üzenetére
Persze!
Legyen nálatok megfelelő adásvételi ( én papirboltban veszem a 4 példányosat), személyi, tanuk, kocsi papírjai (forgalmi, törzskönyv)! Személyes okmányokat ellenőrizzétek le!!! Kitöltésnél olvasható legyen minden (kellően nyomjátok rá a tollat az indigós papir miatt) !
Minden adatot csekkoljatok le, nincs e elírás!
Ennyi!Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
Új hozzászólás Aktív témák
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen TV-t vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- Milyen légkondit a lakásba?
- bambano: Bambanő háza tája
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Delonghi mobilklíma eladó, megkímélt, hibátlan
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen