Hirdetés
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kolosanyi
veterán
válasz Gergőke88 #119756 üzenetére
Most egyelőre megnézem az Astrát meg egy másik ismerős hirdet egy 2002-es Polo Classicot comfortline kivitelben, azt is megnézem. Utóbbi nagyon tetszene, ott alap volt az ülésmagasság és a kormány állítás, ráadásul tág határok között, elég jól ülök a volánnál. Csak haza kéne már jutnom Pécelről, mert ez a negyedik hete, hogy munkanapokon itt ülök továbbképzésen.
Mindenestre köszönöm a tippet, nem tudtam erről a funkcióról.
-
raczger
őstag
válasz Integrale #119754 üzenetére
"A szempontok továbbra is: olcsó fenntarthatóság és megbízhatóság."
Ez volt a szempont, majd ő eldönti, neki melyek tetszenek ezek közül, mennyire számít neki pl a beltér minősége, stb.
Egyébként nem érzem, hogy egy Logan visszalépés lenne egy F Astrához képest.www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
őstag
válasz rbalint88 #119758 üzenetére
+1
Nekünk hirdetésfigyelő, nekik pénzért autóvadász. Ők azonnal kapnak értesítést, ha valamilyen általuk keresett autót tesznek fel, míg mi egyszer egy nap.
mod: +(#119760) Gergőke88
van egy pár ismerősöm, akik autót vásároltak, vagy komolyan szándékukban állt, de olyan nincs aki magánszemélyként ezért a szolgáltatásért tízezreket fizetett volna.
[ Szerkesztve ]
-
gooool
őstag
Sziasztok!
Tovább kérdezősködtem a témában, ugyebár mostanság sűrűn megfordulok itt.
Megkérdeztem az összes szervizes és szerelő kollégám, hogy mit ajánlanak és végül is lebeszéltek a dízelről, benzinest ajánlottak mindenképp. Szóval ez és a legutóbb általatok másoknak ajánlott modellek alapján gyorsan átfutottam a piacot és ezek amik érdemlegesnek tűnnek:Citroen Xsara 1.6 - Nem tűnik rossznak, ha valós a futása. Egyedül azt az ablakemelő kapcsolót rakták irdatlan hülye helyre.
Mazda 323 1.5 - Tetszik, ésszerű döntésnek tűnik az állapota alapján.
Peugeot 306 1.6 - Nem egy agyon extrázott darab, de a lakhelyemen van egy épp ugyan ilyen és mutatós, nekünk is PUG van, nincs velük bajom.
Megane-ból kettő is van:
Megane Classic 1.6 első - Olcsóbb a többinél, ami feltűnő, de így maradna bőven a zsebben pénz, amit rá tudnék fordítani egy esetleges átfogó megbízhatósági szervizre, ha az szükséges.
Megane Classic 1.6 második - Azon az ocsmány kormányvédőn kívül szimpatikus.
Mit gondoltok?
Üdv, Balázs
-
roberto211
őstag
válasz gooool #119762 üzenetére
Xsarat én speciel nem vennék. Olyan semmit mondó az egész, ettől függetlenül lehet fasza autó. de egyik ismerősömnek volt amíg a friss jogsis fia nem pusztította le addig amíg bontóba kellett vinni.. Hááát.. Az is 1.6 os de a 110le-höz képest alig ment...
Pugot nem ismerem..
Mazdaval lenne szvsz a legkevesebb bajod, igaz kicsit japán puritánság uralkodik mint sok más japánnál a régi időkben Szög egyszerű forma, belső se valami nagy szám de eléggé megbízható főleg 323 véleményem szerint..
Megane: Én álláspontom szerint ennek van a legjobb kiállása, legszebb kívülről és belülről , kényelmes, komfortos, volt is ilyenünk nem volt semmi baja, nem is szokott valami huhh de nagy baja lenni ellentétben a tévhitekkel.
Hááát.. Ha arra mész h minél megbízhatóbb, egyszerűbb akkor 323 ha viszont akarsz mellé egy kis dizájnt, kényelmet ,akkor megane..
Az a baj h ez a megane nekem is nagyon tetszik és mindig mikor meglátok egy ilyen szép darabot hírdetésben rámjön az 5p h elkéne adni a suzim.350ért f*s lehet a megane még kint se kapsz nagyon 300 alatt nem h itt.. 500as meganet megnézném..
Tehát én vagy mazda vagy megane.. Amelyik jobb állapotban van azt venném..
Azért olcsóbb a renault szerintem mert nincs valami nagy presztízse, elterjedt régen az FFF és gondolom ezért vannak áron alul.. Közbe semmivel nem különb mint egy g astra vagy 406 vagy 323 csak hát ugye....Név számít. Engem pont nem érdekel se a presztízs se az h villogjak, ha ez nem érdekel téged se akkor meganet nagyon megnézném..
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
sasa134
addikt
Évente elég kevés futásra (max 10k km), nem munkábajárásra, leginkább hétvégi, kirándulós autót keresek- legyen kényelmes, biztonságos, beférjen 2 felnőtt + 1 poronty, meg 2-3 bringát rá tudjak akasztani. Van vmi, ami miatt rettegnem kéne ettől a Rav4-től szerintetek? [link]
Kb ennyiért lenne 1.4 TSI Jetta (szíjjas), 2012-es. Vannak érvek, ellenérvek - valszeg a Jettát könnyebben el tudnám adni később, de nem vagyok bele szerelmes.A Rav4-nél a fogyasztás gondolom nem nagyon van 10L alatt, de inkább legyen magasabb fogyi + megbízhatóság, mint a dizel esetén 1-2 literrel kevesebb + cumi. Meg ilyen futás mellett nem nagyon izgat. Nézegettem még S80-akat, de itt kint nálunk lehetetlen kéziváltósat venni sajnos.
[ Szerkesztve ]
Avanti Roma
-
-
roberto211
őstag
válasz bitpork #119765 üzenetére
Én egyszr ültem rav4 taxiba,igaz 1800ért hozott el 2km-re de brutál jó érzés abba az autóba ülni. Minden csili vili, középen valami multimédiás fejegység , dízel volt de kb annyi hangot hallottam 80nál mint most a suzukimba alapjáraton. Ugye elég magas vagyok nekem általában autókba lekell ülnöm.. Itt felkellett mászni konkrétan.. (Mondjuk ez nem tetszett, alacsony autókat jobban bírom )
Full finom volt az egész autó, olyat bármikor elfogadnék...Persze benzinesbe
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
gooool
őstag
válasz roberto211 #119763 üzenetére
Hasonlóan gondolkodunk, mivel én is második körben kizárnám a Xsara-t, valahogy nem áll össze a fejemben, hogy örömmel szállnék bele akármikor.
A PUG szintén ilyen csirke, szép, de nincs must have érzés mikor ránézek.A Mazda viszont bejön, egyedüli értetlen dolog benne, amit nem tudok hova tenni az alacsony és rövid elülső könyöklő ( ), egyébiránt meggyőző.
A Megane-nal ugyan így vagyok, a presztízst leszarom, nekem tetszik, kényelem legyen és ne álljon többet a szerelőnél addig a 2 évig amíg meglesz, mint nálam.A Megane-t könnyen meg tudnám nézni, egy órára van autóval kb. innen, a Mazda már egész napos program lesz.
Üdv, Balázs
-
Integrale
veterán
válasz gooool #119762 üzenetére
306 és a Xsara is megbízható autók között van, nagyapámnak volt 306-os Peugeotja, hátsó futóművön kívül minden rendben volt vele, de asszem a Xsaranak is ugyan olyan a felfüggesztése hátul.
Megane belsejével sosem tudtam megbarátkozni, szétszórt játékautó benyomását kelti bennem.Ezek közül én a Xsarat venném, főleg kombiban, modern kívül belül, és ezek közül szerintem a legtágasabb.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
sasa134
addikt
köszi, igen, ezek mind felmerültek. Az Outlandertől nagyon félnék, boxed dizelt nem merném megvenni, de a benzinesben is látok rizikót. A CR-V meg szimplán nem tetszik sajna (elismerem érdemeit, de a Rav4 szebb, főleg ez a faceliftes). Apósom most vett egy zsír új CR-V amúgy, benzineset, az már nagyon szép lett kívül-belül, de árban az sajnos nem fér bele.
Tiguant is nézegettem, de 1.4TSi-ből csak az első generációs férne bele ebbe a kb 4 millába - azt meg megint kihagynám.[ Szerkesztve ]
Avanti Roma
-
gooool
őstag
válasz Integrale #119769 üzenetére
Teljesen összezavarodok a végére.
Tágasság annyira nem mérvadó, igazság szerint még a Ford Puma-t is elfogadnám, mert max. másodmagammal utazok majd, de azért inkább használhatóbb modelleket nézek.
De akkor átnyálazom még egyszer a Xsara-kat, hátha megnyerik a tetszésem.Üdv, Balázs
-
roberto211
őstag
válasz Integrale #119769 üzenetére
"modern kívül belül, és ezek közül szerintem a legtágasabb."
Azért ez túlzás. Legfőképpen az első állítás.. Ültem benne, nagyon egy semmitmondó forma kívül belül.. Kombi meg lehet tágas de h amit linkelt az nem tágas az tuti...
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Integrale
veterán
válasz roberto211 #119772 üzenetére
Én leginkább erre céloztam.
Nem kérdés, hogy melyik az esztétikusabb. Persze, tudom, hogy szubjektív.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz roberto211 #119774 üzenetére
Nem lehet róla jobb minőségűt lőni.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
gooool
őstag
válasz Integrale #119775 üzenetére
Na tessék milyen vita lesz ebből.
Citroenes márkaértékesítő vagyok, szóval hinnem kellene a termékünkben, tetszik is a Xsara, de ha Citroen akkor már legalább egy friss C5 Exlusive.
A belső térre visszatérve:
Egyik sem rossz a maga nemében, legalábbis számomra.Üdv, Balázs
-
roberto211
őstag
válasz kalmanchris #119777 üzenetére
Akkor én ültem rosszban.. Valami baja tuti volt, mert romokba állt az egész autó... Lehet ezért nem ment de passz.
Integrale: Na látod, ez már mindjárt jobb.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
kalmanchris
tag
válasz roberto211 #119778 üzenetére
Az megeshet.
Viszont az ablakemelő kapcsoló tènyleg nem az ajtón van. Nekem ez az egy bajom van a belsővel. Valamint az x2-nél már nem puha műbör borítású az ajtókárpit, mint x1-nél. Kivéve a coupe[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz sasa134 #119770 üzenetére
Outlander az Mitsu, abban sor 4-es motor van (ráádasul nem is saját gyártmány a dízelük se az automata váltójuk).
Outback-el kevered sztem de az terepkombi ez meg az álterepjáró kategória amit te nézel. Ott a Forester jöhet szóba a Subaruk közül abból nem rossz a dízel de csak 2010 után gyártotta szabad venni!!!!! Tehát 2011-es modellévtől vehető.
Benzines leeszi a gatyád azt nem javaslom ha csak nem számít a komoly terepképesség és/vagy ha nem mászkálsz vele sokat városban. Amúgy megbízható jó autó nincs velük gond.Ismerősnek is van 2010-es CR-V-je 2.0i-vel. Sokat eszik és nem megy az awd rendszere meg olyan buta mint egy döglött hintaló. Amúgy jó autó.
Tiguan túlárazott eléggé és az 1,4 TSi-ben amúgy sem nagyon bíznék (kivéve ha nem hosszú távra tervezel). Főleg ha az erősebb turbós kompresszoros változattal szerelt verzió.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
g4bb3r
tag
válasz kolosanyi #119737 üzenetére
Esetleg látogass ki a Fehéri úti nagy autópiacra , tényleg hatalmas csak bejárni is. Ott van mindenféle autó bele tudsz ülni próbálgatni még értelmes autót is lehet találni. Én voltam kint vagy 2-3x és láttam értelmes (megfontolandó, érdemes átnézni már alaposan) autókat, aztán a végén magánszemélytől vettem
Meglepően kevés széthullott autót láttam ott.
-
sasa134
addikt
Mea culpa, Outback-kel kevertem valoban.. Na meglesem a Mitsut, thx.
Terepképesség nem szempont, a Rav4 is azért jött csak szóba, mert jobban tetszik mint az Avensis és biztonságos(nak tűnik), valamint kényelmes, finom gép (egyszer utaztam benne csak, de akkor egy 800km-es túrűn és nagyon tetszett).[ Szerkesztve ]
Avanti Roma
-
kolosanyi
veterán
válasz g4bb3r #119781 üzenetére
Köszi, de én most úgy vagyok vele, hogy lebeszéltem hétvégére két autót. Az egyik a Polo Classic, a tulaj nem tudta megmondani, hogy van-e benne ülésmagasság állítás, sose próbálta. Amennyire én tudom, a Comfortline felszereltségben alap volt, ahogy a kormány, két lufi és a központi zár is, majd meglátjuk. A másik az Astra, megnézem mindenképp. Ha egyik sem jön be, akkor maradok a jelenlegi szutyoknál, aztán hajtom amíg szét nem esik, szóval már nem sokáig. Addig gyűjtök és veszek egy normálisabb autót. Hogy az mi lesz, azt nem tudom, de a jó kocsik 1,5-1,8 között vannak, akkor meg inkább ahhoz még hozzáteszek és kigurítok a szalonból egy új Logant vagy esetleg egy új Ladát. Az legalább biztos nem elhasznált fos.
-
g4bb3r
tag
válasz kolosanyi #119783 üzenetére
Oks.. anno énis 6-700-ről indultam de mivel láttam , hogy nincs értelmes ennyiért a végén már egy 1.5m-ás Honda Accordra alkudoztam és még személyi kölcsönön is gondolkoztam. Aztán pofán vertem magam egy péklapáttal (reality check) reseteltem a rendszert és újra nekifutva találtam egy megfelelő kocsit a kettő között.
De a "gyűjtök még" mindenképp okos értelmesebb autót fogsz találni amibe szivesen ülsz bele. Valahol olvastam lehet pont itt valamelyik fórumon "Ha nem nézel vissza az autódra mielőtt elhagyod a parkolót nem jó autót vettél." Gondolom értitek.
-
gooool
őstag
válasz g4bb3r #119784 üzenetére
Akár elég pár hsz-t visszamenni és én is tettem hasonló megjegyzést a tetszési indexre:
"...nem áll össze a fejemben, hogy örömmel szállnék bele akármikor.
A PUG szintén ilyen csirke, szép, de nincs must have érzés mikor ránézek..."Én most 500-ig nézek valamit speciel, persze kezdem én is látni, hogy sokat nem várhatok, de azért megpróbálom a lehető legtöbbet megtartani az igényeimből, elvégre minden nap közel 2 órát fogok eltölteni benne és azt szeretném elégedettséggel tenni, a lehetőségekhez mértem természetesen.
(A 323 és a Megane felé tettem egy lépést már, egyik csak összejön... )[ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
-
Integrale
veterán
válasz gooool #119785 üzenetére
Marea?
kolosanyi: szelteben elfersz, de a gejter ugyan ugybkicsi, sot.
g4bb3r: tenyleg jo autok, kiforrott (egy Renault 19 atdolgozva) ezaltal megbizhato is, ar ertek aranyban egyik legjobb, foleg ha a biztonsagot is szamitasba vesszuk.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
gooool
őstag
válasz g4bb3r #119789 üzenetére
& Integrale:
A végén tényleg maradnom kell az I-es Megane-nál.
Igazából nem igen tudok ellene érvet mondani, a külseje szép, számomra legalábbis, a motor szög egyszerű, a beltere meg olyan amilyen (nem csúnya legalább), de kényelmes és tágas, ami a fő szempont elsősorban.Üdv, Balázs
-
dj79
senior tag
Szerintem az a baj a használtautó piaccal, hogy a tényleg jókat az ár felső harmadában lehet kifogni. Amikor árultam a 98 százalékos állapotú Megane 1 ph2-t, elég kevesen érdeklődtek (gyakorlatilag senki). Most, hogy már nem hirdetem, a fórumon mindenki ilyen árkategóriában keres jó autót .
Amúgy mindenkinek nyugodt szívvel ajánlom akármelyik 16 szelepes motorral, annak ellenére, hogy jónéhány apró nyűg jött elő rajta (bár mi nagyon kevés kilométerrel vettük, és sok kopó alkatrész nálunk fáradt már el).
-
TheProb
veterán
Sziasztok!
Első kocsi vásárlása előtt állok (szeretnék állni) és segítséget, tippet szeretnék kérni a nálam gyakorlottabb, tapasztaltabb fórumlakóktól.
Kezdjük a releváns infókkal:
-900-1mill-t tudnék rá nagyon-nagyon max rászánni jelenleg (még nincs meg a tőke, ezért pár hónap múlva lesz csak ténylegesen aktuál a dolog.), ebbe benne kéne lennie mindennek -> autó ára, átíratás, első szerviz, biztosítás, etc.
-havi szinten 50k-s max elkülöníthető lehetne a kocsira, de ez gondolom csak akkor releváns, ha nem csak tankolni kell a kocsit...
-Városi, valamint hetente-2 hetente otthon és suli közti ~2x70km-es oda-vissza útra használnám első sorban.
-Amit mindenképp szeretnék bele: szervo, klímaTekintve, hogy egy 3-as BMW, már kb azóta álmom, mióta az eszemet tudom (szóval nem rég óta.. , viccet félre téve, tényleg az), így eddig csak a 320i-s e36-osokat nézegettem "komolyabban". De eléggé gyér a választék azokat tekintve ami már csak kép és/vagy leírás alapján is normálisnak, megtekintésre érdemesnek látszanának... Aztán kiderült, hogy esznek is, mint az állat, bár ez lenne a legkevesebb, ha lenne normális állapotú az általam megadott árkategóriában...
Szóval a kérdésem az lenne, hogy kénytelen leszek-e elvetni, odázni a bmw-s álmom megvalósítását és körülnézni, pl vw golf vonalon vagy mi legyen? Várom válaszotok mind bmw téren, mint alternatívák terén.
Köszi előre is!
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
-v-
addikt
Én azt látom itthon, a legtöbb lefingott, ami viszont nem az túl van árazva ... mert annyit meg az sem ér, olyan nincs hogy megveszed és azzal semmi nem lesz, első szerviz arra is van, plusz ugyanúgy használt autó az is, arra is költeni fogsz, ha meg eladod más is húzni fogja a száját az árra ha ugyanígy nagyon drágán adnád .. tehát ott se tudod érvényesíteni és buksz rajta. A legjobban az érné meg, ami az ársáv felső felében van, de azért nem a legtetején, tehát már viszonylag rendben lévő autó, 1-2 hibával, cserébe reális áron van. Na ilyenből van nagyon kevés .. vagy a lefingott átlag fos van, vagy ha valaki tényleg rendben tartotta az akkor marhára büszke is rá, és másfélszer annyiért akarja eladni ..
[ Szerkesztve ]
-
ADAM1337
nagyúr
Ezek közül ha egyenlő felszereltségű mindegyik melyiket ajánlanátok ?
Ford Focus 2006 5ajtós 1,8tdci
Ford Mondeon 2002 kombi 2,0 tdci
Opel Vectra C kombi 1,9tdci -
dj79
senior tag
Értem, hogy mit írsz, de ez pont azért volt fura a helyzet, mert az árat sem a legtetejére lőttem be, hanem kb a felső harmad aljára, maradva a realitás talaján, minden tudnivalót leírva az autóról. Ezért is vettem le a hirdetést (illetve az AAA autósok reggeli ébresztő SMS szolgáltatása miatt )
-
Engem is sms spammeltek Domi miatt es egyszer beragtam es kuldtem egy valasz smst h ne hivogassanak kecsegteto ajanlatokat lebegtetve mert anno a szegedi telephely vezetesere voltam naluk beszelgetesen es ismerem a munkamodszeruket. Na onnantol mar semmire nem reagalnak tolem pedig lett volna egy touaregjuk sk ban
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen