- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Gaming notebook topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Projektor topic
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
Hirdetés
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
g4bb3r
tag
válasz Declare #119449 üzenetére
2010-ben mikor még én is ködös albionban laktam 6-700 fontért egy 407-es Peugeot is jó vételnek számított (lengyel kollégám vett olyat és örült is neki mekkora vételt csinált). Kint olcsóbbak a használt autók de szerintem is lejjebb kellene adni ennyiért az igényekből Magyar haver egy Rover 75-el ült fel a rollerre.. jó áron vette aztán pár hónap után a motor kuka lett..
-
(ADAMKA)
csendes tag
válasz Declare #119449 üzenetére
Az a lényeg,hogy most decemberig kellene megvenni az autót.
Addig van idő gyűjteni elemezgetni.
Az, hogy utána kell egy kicsit rá költeni, nem olyan nagy dolog.
Bírja ki a hazautat kényelmesen, biztonságosan(#119449) Declare : Remélem tudatában vagy annak amit már sokan mások leírtak.
Itt nem annyiba kerülnek a kicsit megkopott, elunt autók mint otthon.
Ha kell küldhetek linkeket is. PL.: egy Lexus IS200 jó autónak számít itt is, mégis
csak fele annyiért ki lehet fogni ugyanolyan állapotút.
Viszont úgy gondolom ez kicsi lenne a számomra.
Felhozhatnám a fiatalok körében igen népszerű e46 3-as sorozatot is,
amit otthon kb 800E-1M között lehet jó állapotút találni.Na hát itt kb. a feléért.
Nem az volt a kérdés, hogy "lehetséges-e" hanem az ,hogy milyet?!(#119450) !Overdose! : Igen beleférhet,és gondolkodtam is már rajta.Jó választás lehet.Köszi!
Egy példa.(#119452) Qru : Talán még egy S60 -at is megnézek! Köszi!
[ Szerkesztve ]
-
(ADAMKA)
csendes tag
válasz stickermajom #119456 üzenetére
Bocsi akkor "csak" harmadáért már jó állapotú akad a piacon .
[ Szerkesztve ]
-
válasz (ADAMKA) #119457 üzenetére
Azt tedd hozza hogy 50£-os oradijak vannak, es egy lexus vagy egy 7-es nem feloraig fog ott allni ha valami beut, marpedig egy 1000 fontos lexuson tutura gatya a futomu, kormanymu es meg ki tudja mi. Lehet elmegy 5 ezret, de lehet doverig se jutsz el vele.
Erdemes olvasgatni az injektor, nemreg volt bent egy hetes aminel tobb szerviz se jott ra a problemara, na ok igen, ellenben az alkatresz usa only es 1700£
-
válasz (ADAMKA) #119457 üzenetére
Akkor vedd azt. Ennyiért elvileg totál mindegy, mit veszel, csupa kompromisszum, én a legfontosabbnak azt tartanám, hogy megbízható legyen az eladó,és még akkor sem 100% (messze nem annyi), hogy nem fog ledobni valahol Nürnberg és Regensburg között hazafelé.
Németeknél erre egy ADAC-klubtagság a megoldás, ha már a gyári assistance szolgáltatás nem éri meg, a lényeg az, hogy valami ilyesmiben lenne érdemes gondolkozni, mert ilyen idős autóknál már nem elég, ha vásárlásnál jól megnézed, hogy mindein rendben van-e, utána meg szereted, mert bármikor beüthet bármi. És ugye ez is csak arra vonatkozik, hogy nem hagynak állva az út mellett (vagy az úton, ami a németeknél nem olcsó mulatság), a javítás nyilván továbbra is a te játékod.
Nem véletlen a sok ledobott régi prémium (öreg Saab-ok, Audik, Mercedesek) ideiglenes rendszámmal, vagy anélkül elhagyva az autópályaparkolókban. Megveszi a keleti figura jó áron, aztán valahol útközben megáll, és nincs tovább. Párszáz EUR volt az autó, rákölteni meg ennek a sokszorosát kéne, inkább otthagyja, és örül, ha valahogy haza tud vergődni.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
(ADAMKA)
csendes tag
válasz aero. #119458 üzenetére
Pont erre voltam kíváncsi mit érdemesebb venni. Lehetőleg az elvárásoknak megfelelően.
Egy ugyanannyiba kerülő, de már korosodó nagy tepsit, vagy elégedjek meg egy
alacsonyabb minőségi osztállyal, amit olcsóbban fent lehet tartani.
Szerintem elég sok a választási lehetőség, de sajnos egyik típussal sincsen komoly
tapasztalatom. Arra számítottam, hátha itt van valakinek ezek közül ilyen autója,
és tud pár jót, rosszat mondani.(#119459) peterkeT : Azért maradjunk annyiban, hogy nem teljesen mindegy milyen
típust is választok akár ennyiért. Melyik hangzik tartósabbnak egy Honda Accord 2.0 i vagy egy C5 2.0 HDI,
jah és ugyan annyiért. Az eladó is számít, de vannak megbízhatósági tesztek is.
Vajon miért keresem ebben az árban az egyik legmegbízhatóbbat? Az ADAC-ról meg köszi az infót! -
válasz (ADAMKA) #119460 üzenetére
"Pont erre voltam kíváncsi mit érdemesebb venni. Lehetőleg az elvárásoknak megfelelően.
Egy ugyanannyiba kerülő, de már korosodó nagy tepsit, vagy elégedjek meg egy
alacsonyabb minőségi osztállyal, amit olcsóbban fent lehet tartani."Nem igazán erről volt szó, azt elég egyértelműen kijelentetted, hogy prémium szedánt szeretnél, ha jól rémlik.
"Azért maradjunk annyiban, hogy nem teljesen mindegy milyen típust is választok akár ennyiért. Melyik hangzik tartósabbnak egy Honda Accord 2.0 i vagy egy C5 2.0 HDI, jah és ugyan annyiért. Az eladó is számít, de vannak megbízhatósági tesztek is. Vajon miért keresem ebben az árban az egyik legmegbízhatóbbat? "
Éppen ezt mondom, hogy teljesen mindegy, hogy a statisztika mit mutat, simán beleválaszthatsz bármibe. Egyszerűen ezek az autók már mind időzített bombák. Simán lehet, hogy elketyegnek még 10 évig, de ugyanúgy benne van a pakliban, hogy 10 nap múlva megáll, és az árának a hatszorosát mutatja a szervízszámla.
Az gondolom már lejött a korábbi hozzászólásokból is, hogy ha a megbízhatóságra hajtasz, akkor érdemes a minél kevésbé komplikált technikát keresni, ezzel gyakorlatilag a prémium szegmenst úgy ahogy van, elfelejtheted. Alapvetően minél több technológiai különlegesség szólt ezek mellett új korukban, annál több a hibalehetőség idősen. Nem véletlen, hogy olcsóbban adják már őket, mint egy ugyanannyi idős, ugyanannyit futott, és ugyanolyan állapotú kommersz kompaktot...
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
(ADAMKA)
csendes tag
válasz parandroid #119463 üzenetére
"kényelmesen,biztonságban kellene végig utaznia. (hagyjuk a miért-eket most)
- Tehát valami normális méretű sedan."
Nem volt szó prémiumról, de igazából lényegtelen.
Nagy elvárások nincsenek, nem kell tökéletesnek lennie.
Főleg nem pl. a fényezésnek. Ezeket a típusokat csak példáknak, ötleteknek
vetettem fel amiket a leírásban megtaláltál.
Egyszerűen ilyen méretű autót keresek, és ezekből általánosan egy elég megbízhatót.
Tulajtól, bizonyos kortól függetlenül azért lehet lőni egy irányt.(német - nem német, benzin - dízel)
Merre induljak, mit nem érdemes egyáltalán megnéznem.
Erre kaptam is már egy két jó tippet, köszönöm a fáradtságot. -
válasz (ADAMKA) #119464 üzenetére
Ha már itt tartunk, én egy Mondeo-Passat-régi S80 vonalon indulnék el, de tényleg borzalmasan meg kell nézni, mit veszel. Esetleg Octavia / Superb. Akármilyen árfekvés van a szigeten (én a németet ismerem csak többé-kevésbé), mindenképpen keveslem kicsit a rászánt összeget. Amit ennyiért odaadnak, azt azért már nem véletlenül, meg puszta jó szándékból adják oda ennyiért.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
runner 125
nagyúr
válasz parandroid #119465 üzenetére
Első gen S80-at én kihagynám.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
válasz parandroid #119465 üzenetére
Még egy ötlet: utolsó szériás Vectra? Csúnya, meg kocka formájú, de benzinmotorral kb agyonüthetetlen, még ha lomhácska is (minden relatív), és az 1,9-es dízele sem rossz.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
mmdms
addikt
Hahó!
Nemsokára kell vennem eyg kocsit városi használatra, elég szarok az utak erre szóval bírni a kell a gyűrődést, és lehetőleg kis szervizigényű legyen. Nos ilyesmi kritérium,ok valamelyikét egyáltalán lefedi ez a kocsi?
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
hobizoli
nagyúr
több drón kell ;P
-
TaaT
veterán
-
mmdms
addikt
válasz !Overdose! #119471 üzenetére
Nemtom, itt dögivel akad az utakon, mindegyik verziója. De mindegy is, találtam sokkal jobbakat, holnap megyek megnézek 2-t, meg talán egy harmadikat is. 1 2 3
Ezek közül az első tetszik, a szempontjaimnak megfelel, de drágább jóval a biztosítás, így korza és a klió a lényeg, a klión az a kis sérülés szerintem lepkekaki.ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
lorcsi
veterán
a mobile.de nézegetek
mi az árulkodó jel, hogy török kereskedő az eladó? -
-
kolosanyi
veterán
Találtam egy ígéretesnek tűnő Renault Lagunát: link. 1,6 szívó benzin, ilyet keresek. Nem erős, nem is lesz dinamikus egy ekkora autóval, de az én igényeimnek megfelel. Valószínűleg költeni kell majd rá, esetleg lehetnek elektronikai hibák, viszont ha a fő részek rendben vannak, jó vétel lehet. Mit gondoltok?
Esetleg tapasztalt Renault tulajoktól kérdezném, mik a típushibák, mire érdemes odafigyelni? Szerelőt persze viszek magammal a megtekintésre.
-
sasa134
addikt
lehet velem van a baj, de nekem tetszik ez a Subaru Lavór
Avanti Roma
-
Pecc
őstag
válasz kolosanyi #119483 üzenetére
Keresd Lion01 kollégát, igaz neki 2.0 van de hozzáértő tulaj. A trafókat nézd meg egyformák e, ha beru akkor jó, ha nem, akkor előbb utóbb csere. Ha rángatja a váltókart beindítás előtt az eladó valszeg jeladó piszkos, kábele nem érintkezik. Nem olyan gáz ez a motor elviszi azt a kasztnit is nem nyöszörögve. Csak nem egy turbós autóhoz kell hasonlítani.
-
-
sasa134
addikt
válasz runner 125 #119486 üzenetére
2 dolog van, ami miatt Európában ez leves lesz:
- nyista dizel
- az ár.ami 28.9K Eurótól indul (Trend csomag) - ez bőrrel, 1-2 csacskasággal felugrik egyből 33k-ra.Értem, persze, hogy nem tud sokkal olcsóbb lenni, de ez így tényleg pár ezer db-os eladás lesz maximum, mert senki nem fog ilyet venni egy A4 helyett.
Avanti Roma
-
BullZeye
veterán
2 millió forintig milyen autót javasoltok? Eddig Xsara volt 13 évig, előtte egy Golf, mindkettőt szerettem, de most nem nagyon tudok dönteni. Vagy esetleg mely oldalak ahol nem kereskedők vannak, hanem tulajdonosok?
Kinéztem egy C5-t (tudom sok hiba van velük), és egy ismerősöm az alváz szám alapján pár infóból leszűrte, hogy jó 1,5x annyi km van benne, mint amennyit a kereskedő állít...szóval picit kevésbé bízom bennük. Nem beszélve, hogy pl Fordok általában céges kocsik, és jóval több km van bennük mint amennyit az óra mutat.
Amire szükségem van:
- kombi legyen
- lehetőleg magasan lehessen ülni (szüleimnek lesz, xsara túl alacsony volt nekik)
- dízel (cégen keresztül gázolaj jóval olcsóbban tudják venni)
- 2010 utáni legyenAmik eddig szóba kerültek
Citroen C5
C4 Picasso
Golf kombi -
nagyúr
válasz BullZeye #119491 üzenetére
Citroen C5 mk2-vel egyaltalan nincs sok baj (nekem is ilyen van, de nezegess statisztikakat).
A C5 meg a C4 Picasso tok mas karakteru autok, a C4 az egy tokjo csaladi kocsi, sok hellyel, stb., a C5 inkabb hosszabb utakra valo, a csomagtartoja sem akkora. Szoval a stilust dontsd el eloszor
while (!sleep) sheep++;
-
-
BullZeye
veterán
Nekik egy dolog a fontos, hogy legyen csomagtartóban hely, legalább akkora mint Xsaraban volt, és kényelmesen tudjanak ülni elől, nagyon hosszú utakra nem mennek, max évente 3-4x, nekik a lényeg, az ár, és hogy ne legyen olyan rossz. Emellett egy Citroen Berlingojuk lenne, szóval karakter nem nagyon számít nekik.
-
Declare
őstag
válasz (ADAMKA) #119455 üzenetére
Es azon elgondolkodtal, hogy miert is dobjak el könnyen a regi autot?
Nyilvan a jobb eletszinvonal, nyilvan a balkormanyossag is lenyomja az arakat, de a masik az, hogy irto draga a szerviz es a szolgaltatas. Ha veszel egy felsö kategorias autot, ami tele van elektronikaval es draga alkatreszekkel (pl egy lexus a japan alkatreszeivel), ehhez hozzaadod, hogy többször, több munkaoraval kell rajta dolgoznia a kinti szerelönek, akkor könnyen azt kaphatod, hogy valoban az auto aranak többszöröset költheted szervizre könnyeden.
Ezert mondtuk, hogy inkabb, egy egyszerübb autot lenne erdemes valasztani, amiböl több van, olcsobb az alkatresz, egyszerübb a szerviz.
Vagy persze veheted a 7 es bmw t, de akkor azzal kalkulalj, hogy a fenntartasa igen költseges lehet, sokszorosa pl egy octavianak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Call of Duty: Mobile
- Milyen autót vegyek?
- Xbox Series X|S
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Háztartási gépek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen