Hirdetés
-
Skull and Bones - Egy hétig ingyen játszhatunk vele
gp Az önjelölt kalózok ránézhetnek az Ubisoft játékára, hátha valaki úgy dönt, hogy megvásárolja azt.
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Bakancslista Route 66 Chicagótól Los Angelesig 3.
lo Sziasztok Olvasók! A harmadik rész immár elkészült egy kis betegeskedés után (mármint a jelenben sajna), és a múltban már teljesen gyógyultan folytatjuk utunkat az USA-ban.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
8th
addikt
válasz bitpork #120398 üzenetére
Oké, de neked olyan a munkád ami hozza magával, hogy sokat kell menned.
Jelenleg a dél alföldön élek. Innen a 11km-re fekvő városba ingázik be mindenki mókuskereket hajtani. Ha heti 6 munkanappal számolunk akkor a munkába járás durván évi ~6800 kilométert tesz ki valójában kevesebbet szabi, táppénz stb. Ha számolunk még egyszer ennyit ügyintézésre, bevásárlásokra, szórakozásra, rendezvény látogatásra, rokonoknál pofavizitre, nyaralásra stb. még akkor sem jön össze 15k sem. Nem hogy 20k. Aki pedig belföldön nyaral csak 5napot dolgozik egy héten esetleg csak a környéken mozog az autóval az ennél is lényegesen kevesebbet megy. Nem tudom honnan a tökömből szedik a biztosítósok azt az évi 20k kilométert. Az nagyon sok, gondolom így nagyobbat lehet avultatni. Az átlag autós szerintem valahol 8000 és 10000 km között megy egy évben ennél sokkal többet nem hiszem."Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #120402 üzenetére
Jol tette, nem versenygep az.
8th: most 3 honap alatt ment bele nekem kerek 5000 km. Ergo evi 20k. Es most mar joval kevesebbett hasznalom, mert a melohely mar csak 40 km oda-visszs az eddigi 80-hoz es az azelotti 120-hoz kepest.
Szoval nekem pont az atlag van meg most, de volt ennel joval tobb is(evi 30-35k), pedig csak munkabajarashoz es havi 1-1 hazauthoz, meg a szokasos kiruccanashoz van hasznalva, semmi extra, hogy ez a munkaeszkozom, stb.[ Szerkesztve ]
-
-
kolosanyi
veterán
válasz Kornel #120410 üzenetére
De nem mindenki fővárosi. Itt vidéken napi 10 az átlag, vagy még annyi se.
Én akkor megyek 20-at, ha össze-vissza szaladgálni kell meló miatt meg családot összeszedni. Természetesen ugyanez tömegközlekedéssel egész nap eltartana, nyáron óránként, iskolaidőben fél óránként járnak buszok és mivel frankó csillag alakzatban épült ki a tömegközlekedés, 2-3 busszal tudsz eljutni A-ból B-be. Nyáron bringával még rendben lenne, de most már hideg van hozzá.
-
-v-
addikt
válasz Kornel #120410 üzenetére
Esetleg azért tartsunk már fent a lehetőségét annak, hogy nem mindenki autóval jár dolgozni És ha igen se biztos hogy napi több 10 km-eket kell mennie. Senki nem mondta, hogy egyedül vagy vele, de aki szerint az év 365 napján minden nap 41 km-t autózni nem sok, és az a "minimum" amennyit átlag ember megy ugye, és ezért évi 15k km alatt nincs is élet ... mind1 akkor nem szóltam. Nekem sokkal több ismerősöm van aki közel nem megy ennyit mint aki igen.
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
Urak ha valakinek porosodik egy PSA 1,9TD motor DHX kodal a garazsba az ne fogja vissza magat de erdekel 1.9D/TD hengerfej is vezermutengelyel.
Tegnap szantod hataraba megtortent amire soha senki nem gondol, az adagolon levo bordasszij kerek darabokra tort.
-
Kornel
veterán
Nem akarok vitat inditani, csak egy pelda, hogy minden gond nelkul megvan ennyi km, extra felhasznalas nelkul is.
Persze nyilvan van joval kevesebb, es joval tobb is.
Busszal meg persze lehet jarni, csak kerdes erdemes-e. (De ez mar egy masik tema, mar annyira se tartozik ide, mint a ki hany km-t megy kerdes)Nesa: na... Egy francia motornak is lehet baja?
Rvilike: csak par peldat hoztam, nem vitatkoztam, de en is kiszallok, mert tenyleg nem idevalo mar ez.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Kornel #120414 üzenetére
Hja, jarhatnek tomeggel en is 10 perc seta a buszig, varakozas a buszra ami ossze-vissza jar, utana varok a hevre ha nem kesem le a busz miatt akkor keveset, ha lekesem sokat, utana hev 40 perc, aztan seta, villamos, seta, laza 2 ora, hazafele tobb, mert este 8-9-kor mar nem jarnak tul surun a tomegkozlekedesi eszkozok videkre/en Autoval meg 40 perc.
[ Szerkesztve ]
-
roberto211
őstag
válasz tboy93 #120417 üzenetére
2hétig jártam a suliba, város másik felébe 13kerbe Érdről tömegközlekedéssel amíg törött volt a stift.. Senkinek nem kívánom.. 3átszállás+ kb 1km séta..... Szörnyű volt és a menetidő kb 2óra vagy több egy kicsivel.,mindezt úgy h jegyre napi 1500am elment... Több mint amit eszik az autó.. (Vagy ugyanannyi)
Most 15.20ra kell kb beérni és elég 14:40 -45kor elindulnom h beérjek olyan fél4re.. És ebbe benne van a parkolás elindítása, a kicsi gyaloglás, meg a dugó..Ilyenkor értékelem igazán h jó dolog autóval járni.. Persze ha csak közelbe kéne menni akkor lehet Én is tömeggel járnék de így nem..
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
nagyúr
válasz roberto211 #120418 üzenetére
Rugalmas munkaidom van, ugy vagyok vele, hogy inkabb dolgozom itthon napi egy oraval tobbet es megyek kocsival suliba-meloba, minstem tomegkozlekedjek.
[ Szerkesztve ]
-
demars
addikt
válasz roberto211 #120418 üzenetére
Nektek legalább van alternatíva... Ha nekem nincs kocsim, vagy kérek kölcsön, vagy szabi... Nincs tömegközlekedés!!!
Városok felé van napi 3 járat a 3 műszakba azt csókolom... Ez a helyzet a fényes nyugaton...Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
szőröscica
addikt
Ez egyébként viszonyítás kérdése, én napi minimum 60km-t megyek, és nem érzem soknak. Nyilván aki 10-et jár naponta, annak brutálnak tűnik.
De még így is ma számoltam, hogy 3 hónap alatt csak 5 ezer km ment az autóba, az szinte semmi. Holnap lehet, hogy el is megyek Szlovákiába kirándulni egyet.
-
Typhoon47
őstag
válasz roberto211 #120418 üzenetére
Nagyon sok függ attól is, hogy melyik vonalon milyen tömegközivel tudsz eljutni a célig. Ha csak 3-as metrózni kell és letudom tenni a kocsit ingyenes vagy ócó parkolóba, akkor mindig metrózok mert gyors és kultúrált. De buszos átszállásos sétálós téma már egyszerűen lélekölő tud lenni, nem beszélve a rengeteg elcseszett időröl.
"Education is important but big biceps are importanter"
-
-
-
-
rwin5
őstag
Kolosanyi leendő autóján felbuzdulva, így látatlanban erről a kocsiról vélemény? Eléggé egyben van, szerintem km óra állás is reális - jó + itt volna a közelben a kocsi, jövőhéten meg is néznénk. [autó-]
-
Kornel
veterán
válasz rwin5 #120435 üzenetére
Jo.
Csak megint ott vagy, hogy 10 eves auto.
Persze, keves km, de altalaban abban van keves km, amit jellemzoen varosba hssznaltak. Aznmeg rosszabb, mintha sok lenne benne, de kint hasznaltak. Foleg dizelnel.
Illetve 10 evesen igy is ugy is jonnek a bajok, egy kis szilent, egy ket erzekelo, dizelnel ugye a befecskendezorendszer is kerdeses lehet mar, stb.
Ehhez kepest egy kisebb vagyon ez az osszeg. -
runner 125
nagyúr
válasz Kornel #120436 üzenetére
10 éves Honda kevés km-rel 20.000 alatt 2 izzóhibát produkált. De jahm, majd jönnek a hibák... egyszer 800.000 körül, 30 évesen.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
rwin5
őstag
-
válasz runner 125 #120437 üzenetére
Add ide napi használatra, biztos többet fog kérni
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
kolosanyi
veterán
válasz rwin5 #120433 üzenetére
Szép tényleg, de vagy én fogtam ki nagyon jól, vagy ez drága egy kicsit. Ebben már tengely irányban is állítható a kormány, az én leendő autómban még nem. Nem tudom, hogy ennek milyen a futóműve, anyukám békalámpás Corollája eszi a lengéscsillapítókat, nem szereti a risszrossz somogyi utakat, ezen kívül 200 ezer km alatt csak gumit meg olajat meg fékbetétet kellett cserélni. Ja meg egyszer kiégett a műszerfal megvilágítás izzója.
-
Kornel
veterán
válasz runner 125 #120437 üzenetére
Ja persze, a honda megtalalta a szent gralt, es elkeszitette a soha el nem romlo autot, amibe csak tankolni kell, es azt is csak keveset...
Persze, en is japan szivok mellett vagyok, nyilvan kevesebb gond lesz vele, de a kopo dolog itt is elo fognak jonni.
Az, hogy most nem volt semmi, nem jelenti, hogy nem is lesz. -
szőröscica
addikt
válasz runner 125 #120437 üzenetére
Most nem azért, de az elég ciki, ha ilyen instabil izzófaló elektronikája van... De ez Honda jellegzetesség lehet, fater 8gen Accordja is zabálja az izzókat, ráadásul ott a tompított cseréje nagyon macerás. Én meg néha rápillantok a helyzetjelzőimre és a hátsó lámpákra, mert az elsőkben már megint van vagy 80 ezer (tehát tapasztalataim szerint még minimum 40 ezret elmennek), a hátsók pedig 205 ezer után még gyáriak - gondolom lassan illene kiégniük.
-
runner 125
nagyúr
válasz szőröscica #120442 üzenetére
Egy jobb első tompított szállt el nemrégiben és egy hátsó helyzetjelző korábban. Nem tudom, lehet közrejátszhat más is. Másik topikban javasolták az Osram Ultra Life szettet, rendeltem egy párat, megnézzük mit nyújt.
Viszont szerencse h baromi könnyű cserélni őket.bitpork
1,5 év alatt a 20.000 nekem napi használat. ..és még ez alatt a Volvo-ba is került újabb 1500km, így lassan elérjük a 79k-t.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
szőröscica
addikt
válasz runner 125 #120443 üzenetére
Soha el ne add azt a Volvot, gyönyörű autó!
Egyébként mennyire csendes menet közben, 130-140 körül?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen