- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Gaming notebook topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Projektor topic
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Milyen SSD-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- Monitorkalibráló eszközök
Hirdetés
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
DOOM: The Dark Ages címmel jön a sorozat új része?
gp Lehetséges, hogy a következő játék az eddigiektől drasztikusan különböző helyszíneken és időszakban játszódik.
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
válasz m3tr0 #119900 üzenetére
Esetleg egy vw polo 1.4 comfortline. Nem annyira mini auto, letisztult design, szerintem siman alternativa lehet ez is
-
Qru
MODERÁTOR
válasz m3tr0 #119900 üzenetére
Jazz vagy a Note ha pakolni is akarnak. Yaris és a Swift/Ignis kiesik a pici csomi miatt. Esetleg még a Fabia de az meg nem japó...
Plusz ha idősebbek a Jazz azért is jó mert viszonylag magasan ülsz benne elöl. Bőven elég az 1,2-es belőle bőven élhető autó.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
demars
addikt
Jazzt még nem vezettem, de pl egy volt kollégám ( nyugdíjas) épp tegnap panaszkodott, hogy sajnos a swiftben nincs ülés magasság állítás és emiatt nagyon nehézkes neki a ki - be szállás...
m3tr0: Esetleg SX4...?
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
hobizoli
nagyúr
-
fi:zi'k
nagyúr
-
Kornel
veterán
Mekkora igazsag.
[link]
Foleg a vege! -
-
Kornel
veterán
válasz SzlobiG #119915 üzenetére
Legjobb motor.
Van benne boven tartalek, soha nem megy tonkre, olaj meg viz legyen benne, ennyi.
Sss-ban is bizonyitott, amennyit ezekben kapnak, azt nem koszonne meg semmi.Amugy az uj vitara nem regi sx4 padlolemeze, hanem az uj scross-e.
Teljesen uj, nagyszilardsagu acelokkal operalnak, amivel a viszonylag nagy meret mellett is kis sulyt, es nagy karosszeriamerevseget es jo torestesztet tudnak prezentalni.[ Szerkesztve ]
-
tomiii.
aktív tag
válasz roberto211 #119825 üzenetére
Én sem értem...
1 millió kevés egy sima E36-ra??? Na ez már tényleg a vicc kategória. Fél millióért venni egyet, 300-ból rendbe tenni, 200ból papírok, plusz maradék és kész.
kopott váltógomb, szilent csere, nem megy egy elektromos ablak, horpadt egy lemez...és akkor? Megcsinálja a megmaradt pénzből vagy megcsinálja jövőnyáron. Aki 20 éves teljesen átlaosan használt autónál szalonállapotot keres, az defektes, menjen pszichológushoz.
Szerviz összeg? Gombokért vannak hozzá alkatrészek.
Néha olyan olvasni a topikot, mintha az épp befutott Nagy Gatsby kommentjeit olvasnám.
Igényeket a pénztárcához kell igazítani és minden tökéletes.
TheProb:
Szóval, ha BMW-t szeretnél, mert nagy álom meg etcetc, akkor 1 millióból nyugodtan vehetsz E36-ot, meg még egyet az utcaihoz játszósnak/donornak.[ Szerkesztve ]
-
válasz tomiii. #119918 üzenetére
4 szimpla ok
1- akik eladják, többségében már -unalomból vagy csak pánztelenségből- nem költöttek rá
2- akik beárazzák eladásra, német prémium brand okán túl szokták árazni
3- akik veszik, sokszor nem hozzáértők, és gyerekkori prémium brand vágyukat akarják megélni, olcsón
4- akik megveszik és üzemeltetik, többségében nem olyanok mint te, h megveszik az alaktrészt nagy kedvezményekkel, és otthon megcsinálják, hanem megveszik az elérhető legolcsóbb alkatrészt és fizetik a szerelőt is.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
tomiii.
aktív tag
válasz bitpork #119919 üzenetére
Jó, akkor matekozzunk
Jó, 2-3 hónapig nem nagyon autózik, de utána van egy új autója.
(ezekre a dolgokra ilyen árakat szoktam látni ismerősöknél Budapesten, semmi ismeretség, csak kis utánajárás)-Autó: 250.000ft
-Lakatos: 150.000ft
-Fényezés: 150.000ft
-Motor: 150.000ft
-Futómű: 100.000ft
Beltér: 50.000ftLegyen 900.000ft és semmit sem kell egyben.
Ha viszont nem álom a BMW és nem nagy autóbuzi, akkor tényleg vegyétek semmisnek, amiket írtam és venni kell egy Swiftet, Focust, Puntot.
u.i:
Ez az autó nem volt 1 millió forint és azért a fél topik 1-2.x milliós autóinál sokkal autóbb.( Ez mondjuk, akit hidegen hagynak az autók, annak tökmindegy, csak érdekességnek tettem be)Szóval ez alapján:
1- akik eladják, többségében már -unalomból vagy csak pánztelenségből- nem költöttek rá2- akik beárazzák eladásra, német prémium brand okán túl szokták árazni3- akik veszik, sokszor nem hozzáértők, és gyerekkori prémium brand vágyukat akarják megélni, olcsón4- akik megveszik és üzemeltetik, többségében nem olyanok mint te, h megveszik az alaktrészt nagy kedvezményekkel, és otthon megcsinálják, hanem megveszik az elérhető legolcsóbb alkatrészt és fizetik a szerelőt is.De itt megint fontos a kiemelt rész, ha csak A-ból B-be kell, és 2-3 havonta nem lehet szerelőnél 1 napot vagy zavarja a néhol kopott beltér, horpadt lemez, egy kis rozsda: Ne vegyen ilyen autót!
-
válasz tomiii. #119920 üzenetére
Még mindig ott vagyunk, hogy meg akarjuk mondani, hogy más pénztárcája és gondolatai merre-meddig?
Amiket megemlítettem nem kőbevésett tények, ugyanakkor nagyon sok vásárlóra igazak. Amikor autóvásárlásról beszélünk sokszor elkövetjük a hibát hogy a magunk vágyait vetítjük ki. Ha Te olyat akarsz amire csorog a nyálad, vedd azt. Ha Te meg tudsz csinálni egy autót, csináld meg. Ha mindezt olcsón tudod, akkor csináld olcsón. De ne várd el mástól alap nélkül. Legközelebb elmész egy sebészhez, az meg közli hogy óhh ugyan már ezt otthon is meg lehet csinálni így-meg-úgyhttps://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
kolosanyi
veterán
válasz SzlobiG #119915 üzenetére
Vitarát vett keresztapám is, nagyon jó autó.
(#119917) kornelka
Mondjuk a nagyszilárdságú acél se mindig jó. A katasztrófavédelemnél dolgozom, mesélték a tűzoltó kollégák, hogy anno a Splasht demózták ezzel, és a bemutatón tartottak egy vágási gyakorlatot, ahol kiderült, hogy az A és B oszlop olyan merev, hogy csak 800 baros hidraulikus feszítővágó tudja csak átvágni. A probléma ezzel, hogy nekünk nincs, csak 720-750 baros, amivel nem tudják megbontani a lemezt. Persze meg tudják oldani, van nagy vágókorong, de azt nem szeretik, mert szikrázik, meg hangos, megijed tőle a sérült, akinek amúgy is van van elég baja. -
Viszont elszomorító, hogy amíg tomii és jó páran innen tudjátok mit csináltok és ezt jól meg is tudjátok oldani olcsón, a fődik mentalitása szerinte ez jár! Pedig nem és ebből születnek az igazi kókány szökevények, mert magának és a külvilágnak is szeretnék sokan bebizonyítani hogy megy ez kapcsolat, pénz és legfőképpen tudás nélkül.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-v-
addikt
válasz bitpork #119926 üzenetére
Ne írd T/2-ben mert én nem tartozom ide
Én a kókány szerelőkre vagyok utalva, úgyh kb. a focussal nekem el is ment egy életre a kedvem ettől amennyit szoptam vele, legközelebb én akkor fogok hobbiból autózni amikor a) meglesz a saját műhelyem és szaktudásom hogy magamnak hegesszem b) van annyi lovettám hogy veszek egy olyat ami már alapból kurva jó és/vagy viszonylag leszarom a pénzt amit bukok a trógerek miatt[ Szerkesztve ]
-
tomiii.
aktív tag
válasz bitpork #119922 üzenetére
Én nem akarok megmondani semmit Itt lett megmondva, hogy 1 millió kevés prémium autóra. Egy E36, hol prémium? Egy E30 már kuriózum, lehet, hogy 3 év múlva már az E36 is az lesz, de egyelőre a 1 milliós összegből néha még az ablakon is kidobálhat pár 10-est, úgy is tud használhatót találni és fenntartani.
Sőt1, pont én írtam, hogy vehet ilyet és vehet bármi mást is.
Sőt2, pont előbb írtam, hogy ezek az árak budapesti ~árak, amikkel ismeretlen szerelők/fényezők/lakatosok dolgoztak autókkal és ezeket leírták más fórumokon.(Itt 20 évvel ezelőtti autók költségeiről van szó természetesen)
Sőt3, pont nem jut eszembe már semmi, de vegyük még egyszer a Sőt2-t, mert nálad is redundanciát véltem felfedezni a témával kapcsolatban.Hopp még egy
Sőt4, azt is leírtam, ha kicsit is magasabbak az igényei, mint ami megoldható ebben az árban, rohadtul ne vegyen ilyet, de tényleg ne.
(#119924) [rvilike] : Sőt2-t ajánlom
(#119930) roberto211: Ja, igen meg a Golf II, meg a Golf III Nem is, hisz ez mind "életstílus", legalábbis, ahogy egyesek hirdetik ismerősi/facebookos/internetes körökben
[ Szerkesztve ]
-
roberto211
őstag
válasz kolosanyi #119925 üzenetére
De jó,hogy végre beírod ezt ide aki tapasztalatból letudja írni mennyire papír az újabb suzik és mennyire nem.
Legalább a sok tévhitben élők itt(is) láthatják,hogy mégsem annyira "papír sz@r" az újabbak mint amennyire gondolják
Amúgy a és b oszopot még szép h csak nehezen tudják átvágni,régi swiftnél lehet kb visszahajtogatni DE a motorháztető és körülötte gondolom úgy van megtervezve ahol a nagy csattok szoktak lenni h legyen gyűrődési zóna, tudjon gyűrődni.. VAgyis nem gondolom hanem ez tuti..
tomiii: " Egy E36, hol prémium?" Amíg a tizen meg huszonéves a4/a6 meg bimmer itt prémiumnak számít, addig szerintem ez nem meglepő.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
De hát itt soha nem mondtad h bajos a kókusz
(#119929) tomiii.: Amit leírtál az arra alapul -nem csak szerintem, de ezek szerint félreértettünk- hogy túlárazott a példány. Ezért prémium. Mert a többség azt akarja hinni egy propelleresről, attól függetlenül h milyen kategória és állapot. Azt meg gondolom nem akarod cáfolni hogy ha a gyári alkatrészeket összehasonlítjuk ár szempontjából pl egy suzkával akkor a bimmer drágább lesz.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-v-
addikt
válasz bitpork #119931 üzenetére
Nem a kókusz a bajos, a tróger magyar szerelők
(#119929) tomiii. én elhiszem neked ennek ellenére nekem nem ez volt a tapasztalatom (lásd #119928 ) és sajnos mással sem ez itt kis hazánkban (vagy inkább ) - szóval én már biztos nem vágnék bele, de másnak persze hajrá, aki be meri vállalni, vagy van elég info/kapcsolat/tudás, hogy ne fusson lukra
[ Szerkesztve ]
-
tomiii.
aktív tag
válasz bitpork #119931 üzenetére
"Ezért prémium. Mert a többség azt akarja hinni egy propelleresről, attól függetlenül h milyen kategória és állapot."
Én is azt akarom hinni, hogy gazdag vagyok, de sajnos, ha megnézem a bankszámlám egyenlegét, mindig így járok: [link]
De egyébként értem, mire akarsz kilyukadni. Viszont! Egy BMW magasabb igényeket is kielégít, mint egy Suzuki, amiért hajlandó némely ember fizetni, amit - a te szavaidat átfogalmazva - mi nem tudhatunk, hogy hajlandó-e vagy sem. Ezt szerintem pont neked át kéne érezni. Szóval én csak a ferde topik irányzatot vissza akartam kicsit egyenesíteni, hogy olyan nincs, hogy 1 millió alatt nem találni E36-ot.
-
alienpapa
senior tag
''Science has failed our mother Earth.'' - S.O.A.D.
-
kolosanyi
veterán
válasz roberto211 #119930 üzenetére
Egyáltalán nem szar.
A két oszlopot azért hangsúlyoztam ki, mert vannak különböző vágási technikák. Gerincsérültet például úgy emelnek ki, hogy teljesen lebontják a tetőt, majd felfelé szedik ki, lehetőleg üléssel együtt, hogy minél kevesebbet mozduljon el a sérült teste.
Egyébként a régi Swift se egy guruló halálos ítélet, mint ahogy sokan gondolják. Gyenge a kaszni az igaz, de semmivel nem jobb egy korabeli kategóriatárs sem. Sőt, a régi Wartburgok meg zsigulik még rosszabbak ilyen szempontból, rengeteg halálos baleset volt anno.
De mondok mást, pár hete nagyon durva baleset volt a mi működési területünkön. Egy 18 éves srác a sásdi úton Pécs felé menet 140-el akart bevenni egy kanyart és átsodródott a másik sávba, ahol frontálisan ütközött egy hazafelé tartó családdal. Meghalt a srác, a másik autóban anyuka, apuka, pici gyerek mind. Egy túlélője volt a balesetnek, a csecsemő, aki annak köszönhette életét, hogy a gyerekülés rosszul volt rögzítve és kirepült a szélvédőn. Hiába ment csúcs felszereltségű Mazda 6-al a gyerek, illetve talán Honda Jazzel a család, ilyen sebességnél nem számít. Nem szabad száguldozni, pláne nem egy éves jogsival, mint a srác, nem játék ez.
(#119932) bajnokpityu
Rendben, de ha hibázik a tűzoltó - ami előfordulhat, mert ember -, akkor a vágókorong sérülést okozhat. Bitangságosabb a feszítővágó.[ Szerkesztve ]
-
válasz tomiii. #119934 üzenetére
A topik nem nagyon van elferdülve! Ha egy ember úgy jön ide, hogy olcsón akar prémium autót venni, aminek a fenntartása minél olcsóbb legyen, akkor Te azt ajánlod neki h vegyen olcsón és költsön rá sokat akár részletekben is? Mert - ha nem önigazolásért jött csak hanem valami valós segítségért- akkor nem tudom őszintén azt mondani, hogy segítesz neki
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Integrale
veterán
-
tomiii.
aktív tag
válasz bitpork #119937 üzenetére
leírom, mit olvastam(roberto üzenete után tényleg nem olvastam még tovább, hogy azóta mi derült ki, emiatt lehet valamit félreértettem)
-"900-1mill-t tudnék rá nagyon-nagyon max rászánni jelenleg"
-"havi szinten 50k-s max elkülöníthető lehetne a kocsira" ----> ha ez már sokszor megismétlődök, na akkor ott már valaki vakon vett autó
-"320i-s e36-osokat nézegettem"Itt olyat nem láttam, hogy minél olcsóbb fenntartás kell és, hogy ne adj' Isten, ha valami meg makkan, nincs rá kes.
Pár tényleg bölcs gondolatot szeretnék zárásul megosztani, amit átnézve rájöhetünk, hogy tényleg nem látjuk a fórumtárs gondolatait, ezért a minél több féle lehetőség felvázolása nem bűn. Mert Te sem ismered, hogy kinek mit mondasz, ahogy én sem. Így viszotn eldöntheti, hogy neki rohadtul nincs kedve részletekben százezreket autóra költeni, meg autó nélkül maradni hetekre pár havonta.
"Még mindig ott vagyunk, hogy meg akarjuk mondani, hogy más pénztárcája és gondolatai merre-meddig?"
"Még mindig ott vagyunk, hogy meg akarjuk mondani, hogy más pénztárcája és gondolatai merre-meddig? "
Szóval, mindent összevetve, ha valakinek nincs affinitása eziránt, akkor szerintem én többet tettem az E36-ról való lebeszélés érdekében a leírt árakkal, módszerrel, mint bármelyik másik komment a témában. Ezzel nem értesz egyet?
-
válasz tomiii. #119940 üzenetére
PMben folytathatjuk de a fórumot már teli szemeteltük Amikor azt írta hogy tud havi 50-t költeni kocsira úgy tűnt, hogy nem szívesen tenné, rgo nem az a célja amit te javasoltál, hogy több részletben 100-150k.kat költsön. Le lehet úgy is beszélni vkit hogy közben nem vetetsz meg vele valamit amit nem biztos h akar.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
TheProb
veterán
válasz tomiii. #119940 üzenetére
Hogy én is hozzászóljak már a témához...
Tényleg nem tudom már, hogy mit gondoljak az e36-os témáról, hol azt mondják, hogy vágjak bele, hol azt, hogy nem. Többet közt a te hsz-eidben is hol megerősítést, hol lebeszélést vélek felfedezni... Közben már nézegettem az olcsóbb, szerényebb teljesítményű 316i,318i-ket is, de tényleg nem tudom. Akkora a szórás az árakat tekintve, hogy félelmetes és képek alapján nem látni különbséget köztük, csak képek alapján, meg nem fogok elmenni az ország full másik végébe egy autóért amiről aztán kiderül, hogy egy hugy.
Itt van pl ez az e46-os 318i, ezért is keveslem a 800k-t. Képek alapján tényleg szép, de jön a kérdés, hogy miért nincs belülről egy kép sem, etc.
Emberesen bevallom, hogy hót hülye vagyok az autókhoz, használtautó vásárlásba szintén, így nem tudom mit kell nézni, stb. Ezért is hangoztatom, hogy pl állapotfelmérés vagy "ismerős, ismerőse aki szerelő", jöjjön el velem, stb.
Többek közt ezért is írtam ide, segítséget kérve. De jelenleg ott lett lezárva a témám, hogy nem, hogy 20 éves BMW-t, de semmilyen normális autót nem fogok találni az általam megjelölt feltételekkel...
Mint írtam,egyedül egy mazda 121-et vezettem eddig hosszú távon, ami a fostos kis ~70 lovával, minden lesz nekem, csak nem mérce, mármint teljesítményileg. Bár azért ezt, hogy 900k-max milla alatt nem fogok normális autót találni azért nem akarom elhinni. Az említett mazdát 6-8 éve vettük, kb 600k-ért, 96os és egy-két kisebb nagyobb kiadást leszámítva nem volt vele gond és még mindig autó.Ezért ha ezek fényében valaki tudna mégis ajánlani vmi 4kerekűt akkor azt megköszönöm, nyílván nem ragaszkodok egy seggrakétához, bár példának okáért a 316 se lenne az (csak, hogy a bmw-s vonalból példázzak), bár még így is erősebb lenne, mint a 121-es mazdánk.
(#119941) bitpork: Így van, nem tervezek minden hónapban 50rugókat költeni a kocsira. De természetesen azzal számolok, hogy az elején ezt be kéne nyelni, ezért is kalkulálok, min 100k-t javításra a megvétel után. Bár leírtak alapján, lehet ez alulkalkulált lenne egy e36-nál. tényleg nem tudom.
[ Szerkesztve ]
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
tomiii.
aktív tag
válasz bitpork #119941 üzenetére
Hát, egy másik alkalommal nagyon szívesen folytatnék egy hasonló vitát, de a mostani helyzetben úgy érzem valami oknál fogva nem megy át a mondandóm, pedig ismeretségi körömben messze én vagyok a legobjektívebb, ezért inkább kihátrálok. + Átolvasva, amiket írtam, a betűk mögött én már nem erről a bmwről és TheProb autóvásárlásáról beszéltem, hanem az itteni tanácsok egyoldalúságáról, ami ellen személy szerint 2-3 példám van, a mellettük szóló sok 10-100 sikeres autóvásárlással szemben, ami itteni segítséggel született.(nem beszélve a sok százezerről, amik máshol, de ezen elvek alapján születtek)
Így ez én általam felvázolt perspektíva statisztikailag jelentéktelen, belátom, hogy kár volt belekezdeni és szemetelni a topikot.(#119942) TheProb:
Pedig azzal vádoltak, hogy én juttatlak a pokolba ezek szerint mégis van lebeszélés is a mondandómban, így megnyugodtam, hogy úgy írtam, ahogy szerettem volna.[ Szerkesztve ]
-
kaszaking
tag
Okmányok jellege: Érvényes magyar okmányokkal
Műszaki: 2017/10
Leírásban viszont külföldi papírok szerepel. Szerintetek ilyenkor mi a helyzet? Külföldi papírok miatt mennyibe kerül többe az autó átírása? -
válasz TheProb #119942 üzenetére
Amit írtunk itt többen, ugyan jellemző, de azért a keresést nem kell feladni. Nekem pl nagyon sokan segítettek innen a pH-ról azzal, hogy a nem helyi autókat körbefotózták és megnézték első körben. Uh hajrá, vesd bele magad a keresésbe. Szegeden itt vagyok én ha itt találsz kiszemeltet.
(#119944) kaszaking: hirdetést tudsz adni?
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz kaszaking #119946 üzenetére
körülbelüli költség lista
Vételár
449 999 Ft
Regisztrációsadó
88 783 Ft
Vagyonszerzési illeték
29 700 Ft
Műszaki vizsga
16 290 Ft
Egyedi forgalomba helyezés
22 800 Ft
Rendszám
8 500 Ft
Érvényesítő címke
585 Ft
Forgalmi engedély
6 000 Ft
Törzskönyv
6 000 Ft
Összesen
628 657 FtHa van rajta műszaki, akkor a műszaki ára megspórolható pl
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Új hozzászólás Aktív témák
- bambano: Bambanő háza tája
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- World of Warships
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- E-roller topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Wuthering Waves
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Gaming notebook topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest