Hirdetés
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
gp A folytatás PC-re és konzolokra készül, a megjelenési dátum egyelőre nem ismert.
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
SzlobiG
félisten
válasz deicide #120891 üzenetére
Ugyanilyen vagyok, ha én valamit eldöntök, akkor az azonnal kell. Jó persze előtte komoly utána járás és hezitálás van, de ha egyszer eldöntöttem addig keresgélek ameddig nem találok olyat amit ne vennék meg.
Az a 175k km tényleg nem sok főleg ha pályán rakták bele, nekem most lesz lassan a mondiba 170k, de le nem cserélném az tuti egy 60-70k-t futott darabra.
(#120894) deicide Ez mondjuk nagy baj, hogy ott 120-al ment az NFS, az utóbbi pár hónapba nem egy közutas halt meg ez miatt, mert nem tartották be a sebességhatárokat terelésnél nem hiába ugrott rá a rendőrség ezeken a pontokon lévő sebességmérésre teljesen jogosan. Elvárják az autósok, hogy rendben legyen a pálya, de annyit már nem tudnak várni ameddig elhagyják a terelést.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Mágus2 #120897 üzenetére
Nem ertem mi ez a feszkos legkör itt ma
1. mindenki mas, mindenkinek mas az igenye/elvarasa/tapasztalata/izlese. Innentöl kezdve nem csoda, hogy összeszedhetted ezt a listat. Nem erzem ebben a dramat Ezert jo a forum, ezert jo mindenkinek a velemenyet meghallgatni....en is sok mindenben valtoztattam, az itt olvasottak alapjan. Ellenben japan autom szerintem akkor sem lesz soha, mert ugy nagy altalanossagban nem tetszenek. Ez egy ilyen dolog
2. A masik dolog meg semmi mas, mint annak a kerdese, hogy mennyi penze van az embernek es ebböl mennyit költ el szivesen az autora. TC n volt egy cikk abban nagyon tetszett egy mondtad. (valami ilyen tipikus " vegyek egy 1.6 opel astrat vagy egy sokkal idösebb A6 audi 3.0 dizelt" kerdeskörben ) Valami olyasmi, volt, hogy összeszedte, hogy kalkulalni kell a magasabb biztositassal, nem annyi lesz gumizni az audit, vezerlest cserelni, volt meg par költseg, amit az audira jo esellyel ra kell költeni es a vegszo az volt, hogy ha az ember ezt szivesen kifizeti, akkor nem kerdes, hogy az audit kell megvenni, mert sokkal többet ad. Szerintem ezen a szivesen van a hangsuly es ez a lenyege az egesznek.
Hiaba egy alom a bmw nekem....de egyelöre en nem fizetnem ki szivesen azt a pluszt, ez tuti. Elötte, mas almaim es hobbijaim fontosabbak elöbb utobb lesz bmw , de nem most még, pedig az astra arabol vehettem volna azt is...ettöl még mondjuk nem erzem magam szar embernek, vagy szürkenek
(#120898) deicide megdobta volna az utiköltseget az tuti
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Most konzultáltam egy szerelő ismerőssel, ő nagyon le akar beszélni a 2010 utáni német prémiumokról. Ha gebasz van a porlasztóval, az darabja egy százas. És szerinte pont itt 200k körül kezdik el megadni magukat. Tanácstalanság a köbön. Egy átvizsgálásnál meg tudják ezt mondani, hogy van-e baj velük, vagy kell-e cserélni? És van ebben kettőstömegű?
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
SzlobiG
félisten
válasz Tsebacsi #120904 üzenetére
Egy porlasztó, ha 200k-t bírna ki már régen rossz lenne... Ez a korai porlasztó halál a VW PD elemeire volt igaz meg pl a mazda motoros fordokra, rönó korai 1.5 dci motorok, stb. Nem tudom honnét veszi ezt nyilván ha szar gázolajat tankolnak az nagyban hozzájárul a porlasztó halálához. Kettőstömegűvel viszont számolni kell használattól függően átlagban olyan 200-250k km-t bírnak ki ára szintén átlagba 200-300k nem tudom egy ilyen bmw-nél ez mekkora tétel lehet, de ezzel számolni kell a porlasztóval viszont szvsz ilyen ekvés km-nél nem.
[ Szerkesztve ]
-
bmwsan
senior tag
válasz Tsebacsi #120904 üzenetére
Van kettos, a porlasztókat pedig elore nem nagyon lehet jelezni, max ha már tényleg kezdenek gyengélkedni.
Ilyenek végett mondtam, hogy nem árt ha van mindig egy kis plusz a zsebben.Nem beszélve arról, hogy függetlenül a szervízkönyvtol vásárlás után lecserélném az olajat, olajszurot, legszurot, üzemanyag szurot (ezt max. 15e km-enként, a szar minosegu uzemanyagok miatt), pollenszurot,
meg kell nézni, ha automata váltós akkor meg kell nézni milyne van benne, ha longlife 200e km fölött cserélném, illetve 200e körül a differenciálmuben sem ártana. Nem nagy tétel a szilentek cseréje, illetve a dízel motorok járás kultúrájából kifolyólag lehet a motortartóbakokat is meg nézetném.Hát 200-300e körül sok minden megadhatja magát.
Kettos, porlasztó, turbo, EGR, légtömegméro, harditárcsa, részecskeszuro, nagynyomású/sima csövek.
A kérdés az hogy mennyi ideig akarod használni az autót, és ez ido alett hány kilométert teszel meg vele.
Tegyük fel veszel egy 80e kmes autót, használni akarod 130e km-t, akkor ott is cserélni kell majd ezeket.
Ha most ezeket kicseréled, akkor 200e kmt megitnnyugod lehetsz. majd valahol 300 körül egy vezérlés csere nem árt majd, illetve nem tudom, hogy zekebn a BMW-kben is olyan pocsék-e a szívósor pillangószelepe mint a régiekben.(#120905) SzlobiG: pontosan a szar gázolja megeszi, viszont ha évente vagy 15e kmenként cserélve van az üzemanyga szuro azzal sokat lehet segíteni.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz bmwsan #120906 üzenetére
Húú nyugtass meg, hogy más dízellel is lehet ennyi baj, nem csak ezzel.
10+ évre van tervezve az autó, ez már nem olyan kategória, amit 3 évente cserélek. Viszont az évi futás nem több 20ezernél, sőt inkább pár ezerrel kevesebb. Viszont ha megyek vele munkába, az napi 20km oda-vissza (azaz 40 össz), hegynek fel-le át a városon. A 15ezres csere kb. éves lenne, amit eddig is megkapott a civic, szóval nem probléma. Ha el is adom, az akkor lesz, ha nagyon legatyásodik a kocsi (amit azért kétlek) vagy valami komoly okból le akarom cserélni. Mivel 1-2 lurkónál nincs több betervezve, szerintem méretileg is elég kell legyen. Ha teszem azt megveszem, és ki tudom cseréltetni a navit nagyképernyősre, akkor az isten haragja is kevés lenne, hogy eladjam.
(#120907) Qru: Köszönöm, ha odaáig fajul a dolog, lehet foglak keresni!
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
sasa134
addikt
-
rbalint88
addikt
válasz Tsebacsi #120908 üzenetére
Szerintem neked az idealis auto valami atomnagy motoros szivo benzin lenne, 3 lityi felett. Fogyaszt, de nincs dmf, porlaszto, turbo, meg a satobbi. Azt inkabb vennek 10+ evre, mint dizelt. Mondom ezt tobbszoros visszaeso dizeltulajkent.
Amugy meg azt felejtsuk el kompaktoktol felfele, hogy nem kell ra kolteni. A kenyelmet valahol meg kell fizetni... -
bmwsan
senior tag
válasz Tsebacsi #120908 üzenetére
Nyugodj meg ha rendesen szervizeled nagyon jó autók.
Nem fogyasztanak sokat, cserébe nagyon mennek. A többi dízellel is ennyi gond, bár a 30D-kel picit kevesebb masszívabbak.
Ezek a hibák nem egyszerre jönnek kis szerencsére és nagyja bármelyik másik autónál elojohet.
A rövidebb utak miatt inkább a részecskeszuro ami elhasználódhat, de azt sem kell rögtön újat venni, egyszer ki lehet tisztítatni (kb. 60e ft) az új már húzosabb.
Navi az megoldható biztosan.Úgy látom Nálad sem az a gond ha vmit meg kell csináltani és véletlenül sokba kerül, egy BMW-nél ezt le kell nyelni, hanem inkább nem szeretnéd hogy állandóan szervizbe legyen meg mindig vmit csinálni kelljen rajta.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz bmwsan #120911 üzenetére
Pontosan, élvezni szeretném a kocsit, nem lenne agyonhasználva, hülyegyerek korból meg már kinőttem. Azért szeretem, ha az autó halad, ha lenyomom a pedált, de nem száguldunk ész nélkül.
(#120910) rbalint88: Biztos nem kell nagy szívóbenzin, városban használom, az 12+ legalább, és a honda is 10-et megeszik. A bmw meg legyen nagyondurván számolva 8, de akkor már hajtom a lovakat!
(#120909) sasa134: 1 hülye buzériám van: hátsókerék + automata. Emiatt a japánok 80%-a kiesik, a lexus mostanában nem tetszik annyira, infiti meg kevés van a piacon.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
-KP-
addikt
válasz rbalint88 #120910 üzenetére
és létezik ilyen? 2010 utáni autóról beszélt. bmw-nél kb. 2008-tól már a benzines motoroknál is direkt befecskendezés, piezo befecskendezők, nagynyomású rendszer, kettőstömegű stb. ugyanúgy van a benzinesben és a nagyobb modellekben turbó is. a legújabb modelleknél meg kb. mindegyikben 2007-ig használták kb. az n52b30 motort ami még sima szívó benzines volt. audinál mercedesnél nem tudom mi a szitu.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Tsebacsi #120908 üzenetére
Mondjuk abban igaza van a szerelődnek / barátodnak, hogy ha 10 évre tervezel autót venni, akkor nem feltétlenül egy 160k+ km-t futott darab az ideális alany, még ha amúgy csak 3 éves is, és te 20k alatt tennél bele még évente (az 10 év múlva már bőven 300k+).
Azt a dilemmát viszont átérzem, hogy normális (olcsón fenntartható, megbízható, keveset fogyasztó, jól húzó, kellemes karakterisztikájú) motor prémiumban egyszerűen már nem létezik, ellenben amit ezért a pénzért elvársz, azt csak egy prémium tudja nyújtani méretben, komfortban, dinamikában.
Én a helyedben valószínűleg kivárnék, gyűjtögetnék még, és vadásznék valami jó vételre 2l+ benzinmotorral. Németeknél valószínűbb, hogy találsz ilyet (illetve az az érzésem, hogy ilyet szinte csak itt találsz), érdemes lenne figyelni a nagyobb kereskedések beszámított autó kínálatát. Mondjuk olcsó nem lesz, cserébe minden számlával igazolt, leinformálható, belenézhetsz a korábbi szervizek szervizlapjaiba, pár év garancia még, meg mittudomén. Én is így vettem a Minit, persze az enyhe kifejezés, hogy az ársáv tetejéről, de a fentiek mind igazak rá, és prémium kisautóhoz illően agyon van extrázva.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
nagyúr
válasz parandroid #120914 üzenetére
A Mini nagyon hangulatos kis kocsi, ha nem rázna annyira, tuti vétel lenne a városba. De már a civic-nél is elegem van abból, hogy minden úthibát megkapok.
Ez az autó amúgy tök tiszta előéletű, minden korrekt a szervízkönyvében, semmi más problémám nincs vele, csak a fránya km. Németországból van, szóval visszakereshető is lenne. A másik gond: 320i ritka, mint a fehér holló, 328 meg 28-30ezer eurótól indul. Ez a 19ezrével szinte ingyen lenne.
(#120915) !Overdose!: A németek se félnek, én se teszem. 10 éve van mercink, az is hátsókerekes, és sosem volt olyan, hogy ne tudtunk volna valahova felmenni vele. A normafáhot ráadásul főút visz, általában takarítják azonnal. 1x volt, hogy nem, de akkor se miattunk állt meg a sor Szóval ez az opció nem félős.
Még a kiváráshoz/gyűjtéshez annyit: Már 1 éve akarok váltani, de eddig ültem a fenekemen, összeszorítottam mindenem, és vártam. Ez eddig a legjobb áron elérhető legjobbnak tűnő autól, ennél csak súlyos euróezrekkel drágábbak vannak ilyen felszereltséggel. Ezért van ez a nagy dilemma, bocsánat is érte, hogy velem van tele a fórum, de utólag is nagyon köszönöm mindenkinek a segítséget/hosszászólást, minden kis infó számít!
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
őstag
válasz bmwsan #120882 üzenetére
Inkább ülnék egy olyan autóban amiben 200e km autópálya, mint egy olyanban amiben van 60-80e km város, ahol csak gyorsításról, fékezgetésrol szól az egész, arról nem is beszélve, hogy a sok szar városi út
ezt sokan mondják, de tapasztalatom szerint egyáltalán nem igaz
két autó is van a családban amelyikben 60-70e km van és szinte 100% város
mind műszakilag mind esztétikailag gyönyörű állapotban vannak (az egyik 14 a másik 9 éves)
össze se lehet hasonlítani őket egy 200 ezret futott 4 éves leharcolt cégautóvalcryptot minden termékemért elfogadom
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Tsebacsi #120912 üzenetére
12+ bőven lenne 3.0i-nél. Nekem a 2,5i-m bekér városban katalógus szerint 11,5-et. Nos ez valós városi körülmények között 12,5 és akkor nem nyomtál kövéret sehol csak haladtál. No és akkor hol van ez még egy 3.0i-től... Azzal városban lazán számolhatsz 13-14 literrel kímélőben.
Már pedig városozol, akkor meg ez horror fogyi.Bár ugye a dízel pont nem szereti a rövid városi utakat (nem csak a dpf miatt). Nekem a 2.0 cr tdi addigra melegszik be télen mire beérek melóba, nyáron az út 2/3-ánál kb. Gondolhatod mennyire tesz jót neki a sok hidegüzem...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
sasa134
addikt
válasz Tsebacsi #120912 üzenetére
Ilyen autó nem nagyon lesz - vmi hibádzik mindig az egyenletedben
Ha napi munkába járós (is) lesz, ráadásul városban araszolgatós, akkor lehet el kéne gondolkozni egy munkába járós, rohangálós, városi lótifuti kocsin (kis benzin) + egy játszós hátsókerekes hétvégi autón, amibe befér a család is.
Avanti Roma
-
nagyúr
Ezért nem akarok, csak max 328i-t, ami még talán elfogadható. De nincs, ezért lett belőle 320D. A 20km szerintem elég kell legyen a melegedésre, ebből 5km hegynek fel. A merci is bemelegszik, nem döglött le, pedig majd 170k óta nálunk van, és ugyanerre van használva. Emiatt hiszem azt, hogy ez biztos nem ölné meg. Sokször rövidet nem megyek, mert mindig úgy intézem, hogy hazafele ugrom be vásárolni, stb.
(#120921) sasa134: Na ez az ami nem kell. Kényelmesen szeretnék bejutni melóba és hazaérni, ezt egy kisautóval nem lehet. Erre ott lenne a civic, de lassan menekülnék tőle, se navi, se bluetooth, se elfogadható rugózási kényelem Focusban nincs nagy dízel automatával, kicsihez szerintem nem is adnak, és még mindig nem hátsókerekes. Használtunk egy újabb fiestát, 1.2 benzin, hegynek fel 2 emberrel vicc kategória, és simán nyelte a 9 litert. Nanemár komolyan. Nulla dinamizmus, nekem ez nem kell.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
bmwsan
senior tag
válasz LuckyL #120918 üzenetére
Jogos, a nagy átlag nem ezt mutatja. De két azonos müszaki állapotú autónál inkább a pályásat venném.
(tegyük fel hasonlóan kopott belsotér, esztétikai és müszaki állapot). Ettol függetlenül egy városi autó is lehet ugyanolyan jó sot jobb is.
Ezért is a legfontosabb nem km-re hanem állapotra veszük az autót.Az általd említett autók nagyon megkíméltek rádásul, éves szinten 8 000km-t sem futottak.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz SzlobiG #120920 üzenetére
Tudom, Bitprokét is diaggal néztük meg múltkor. Ott álltam és bámultam, hogy mi mindenre jó a vcds.
LuckyL: Nem feltételnül. Én úgy használom a cégest mint a sajátom. De tényelg. Ha megvehettem volna az előzőt amit használtam gondolkodás nélkül megvettem volna. Az hogy minden céges autó lefingott ugyanolyan téves általánosítás mint hogy minden nő "rosszéletű".
Haver pl vett egy S60 D5-öt 500k km-errel. Céges verda Franciaországba járt vele egy manager. Most már több mint 580k van benne, semmi baja. Se a turbónak se semminek. Szóval a pályás km kb fele annyit ér mint a városi. Ott az olaj is sokkal kevésbé használódik, a fék is, a futómű is a jellemzően jobb utak miatt...
Ha igazolhatóan pályázós autó volt én nem félnék beleugrani egy ilyenbe. Inkább mint egy fele annyit futott de BP táblát soha el nem hagyó autót vennék meg.Tsebacsi: 20km már egész jó én nem egész 8-at megyek... Azért az más kaliber. Néha ki kell vinni városon kívülre dpf-et regenerálni és akkor nem lesz nagy gond sokáig.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
SzlobiG
félisten
válasz Tsebacsi #120922 üzenetére
Nekem 5km-re van a meló, ha jönnek a mínuszok mire beérek meg se mozdul a hőfok mérő.
Engem nem érdekel, az autó van értem és nem fordítva, ha kicsi benzines lenne az se melegedne be szóval tökmind1. Ettől függetlenül mindent megkap amit lehet minőségi anyagokból. Ahogy qru írja egyedül a dpf aminek nem tetszik a rövid táv a regen miatt, de én azt már megoldottam...
Qru: Jaja nagyon jók ezek az eszközök már néztem több autón én is. Fordhoz amúgy elég egy sima elm interfész is.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Nem áll távol tőlem, hogy leugrom a balatonra, vagy vidékre Asszonykával/barátokkal így ez sem lenne probléma. El kéne határozzam magam, hogy féljek beleugrani, vagy sem. De a vicc az, itt szinte mindenki azt mondja, igen, vágjak bele, személyes ismerősök meg 3-an is nemet mondtak. Most legyek okos
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Tsebacsi #120926 üzenetére
Más pérójával verni a csalánt tipikus esete. Neked kell döntened. Ha tetszik vedd meg. Költeni kell rá az tuti, mert mindre kell, a szeretet nem elég.
Engem mindenki értsd az összes ismerős le akart beszélni a kocsimról (a legtöbben azt mondták, hogy hülye vagyok mert ennyiért már nagyon faja bmw-t is kapok) én mégis megvettem ezt a kicsi japó gépet. Így több mint 2 év után is ugyanúgy örülök neki mint majom a farkának, egy percig sem bántam meg és már attól fülig ér a szám, ha eszembe jut mi pihen a garázsomban. És ha vmi akkor ez az ami igazolja hogy számodra jó döntést hoztál ha ennyi idő után sem bánod meg.
Szóval ha tetszik vedd meg, tökéletest nem találsz. Ez kicsit olyan mint a nőzés.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
trassher
addikt
válasz Mágus2 #120897 üzenetére
Egy dolgot nem vettél számításba és jelenleg ez a legfontosabb. Az átlag magyar fillérbaszó, ezen nincs mit szépíteni. Akinek nem az autózás a hobbija hanem az autó csak mint tárgy szerepel egy listán annak az kell hogy beüljön és eljusson A-ból B-be lehetőleg minél olcsóbban. Akár hogy is nézzük ma magyarországon az autó luxus amit mindenki akar de kevesen hajlandóak fizetni érte. Akinek van pénze az azért nem mert 1-2 év után vesz másikat, majd az új tulaj szívjon vele. Akinek nincs pénze annak meg marad az örök érvényű igazság miszerint a nincsből nem lehet. Ha mindenki a pénztárcájához való autót venne akkor lenne 10-12 ezer audi-bmw-mercedes, fele ennyi suzuki-renault-toyota-vagy más középkategóriájú autó, a többinek meg trabant-wartburg-dacia 1310. A népesség fennmaradó 50-60%-ának meg bicikli vagy buszbérlet.
Redmi Note 7
-
8th
addikt
Ez volt már? [link]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
demars
addikt
Emiatt választottam én is benzines autót... Olvasgattam, kérdezősködtem.. Nekem több helyről is a hondát ajánlották, mint megbízható autót... Be is jött, nagyon szeretem. 10 km re van a melóhelyem, télen nagy hidegben épp bemelegszik a motor és már állítom is le... Ezért is figyelek oda pl az olajra!!
Más: pár hete kerestünk ismerősnek kocsit. Végül egy 1.5 dci clio lett... Teljesen rendben van motorikusan, nem rohad, stb.... Belseje kissé leélt, de melózni teljesen jó. A fogyasztása az valami csúcs!!! Bruck oda vissza után 3,5 liter/100km !!!
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
pepusos
senior tag
Sziasztok! Ez is eljött... szükségem lenne egy autóra, a keret maximum 1 millió forint. Ebbe bele kellene férjen az összes induló költség is. Leginkább pályán lenne használva, heti 300 km kb. Ami fontos hogy kombi vagy egyterű kellene, legyen benne klíma, jó lenne tempomat, és persze ne fogyasszon sokat és ne álljon többet a szerelőnél mint nálam. 193 centi magas vagyok ha számít... Audi A4-eket nézegetem 90 lovas 1.9 TDI motorral...de nem tudom. Segítségeketekt előre is köszi!
-
akos727
senior tag
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
1-2 ev mulva uj autoban gondolkoztam, de akkor max. vitara, scross, esetleg rapid arkategoria johetne szoba.
Aztan most megutotte a fulem a bitpork fele egyszer elunk szlogen.
Premium meg mindig kizarva, de pl. egy ilyen hondaval mi baj lehet?
[link]
Mondjuk az automatatol irtozom, de manualissal mondjuk...
Ez meg akar fel even belul meglenne, ha akarnam. -
Integrale
veterán
válasz Kornel #120938 üzenetére
Nagyon jo autok. Magyarorszagi olasz fonokomnek van ilyene. 7 eves, 130e km korul van benne, semmi baja az eg vilagon. Kenyelmes, pont az a passzentos tagassag amilyet szeretek. A Mondeo es Superb fele dozsoles nem nekem valo.
Jok az utasteri anyagok, a motor hangja kifejezetten tetszett. 2.2 dizel fogyasztasa es erwje is elegendo.
Ami bosszantana, az az atkozott csomagban kaphato extrak."Bad reklám is reklám too"
-
-
Kornel
veterán
válasz szőröscica #120942 üzenetére
Nekem nem is kell, csak elheto legyen, es menjen azert.
2.0 vagy 2.4 benzin a jobb?
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz szőröscica #120942 üzenetére
Nem éreztem kevésbé prémiumnak mint egy E90-et. Tehát egy alapabb E90 és egy Accord között semmi különbséget nem éreztem, szemben pl egy W204-es Mercedessel, ami határozottan rosszabb (szerintem) mint a jelenlegi Accord. Annál talán csak a H Astra komorabb és ötlettelenebb.
A tompítottról már írtam itt korábban, szerintem pont Neked válaszoltam vele.
Házilag ráadásul nem is egyszerű a cseréjük. Egyébként a szóban forgó autónál eddig csak 2x kellett cserélni, és ha jól tudom, akkor csak az egyik oldalon. DPF itt nincs veszélyben, havi szinten 1-2 alkalommal kap egy Róma - Káta távolságot, és el van rúgva 160 környékére rendszeresen.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
-
Integrale
veterán
válasz roberto211 #120948 üzenetére
Egyszer élünk = 2.5 V6 TDi? Végülis, szervizben is lehet élni.
"Bad reklám is reklám too"
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen