- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Gaming notebook topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Projektor topic
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
szebe
őstag
válasz tboy93 #220101 üzenetére
megane 2012-ig (regi 1.6 101 le)
3-as esetén mehet az '15-ig, és inkább a 110 lovasat, a 6-os kézi biztosabb pont.
Illetve ennyiért már megjelennék 4-esek is, nissan-féle láncos 1.6-ossal (sce)."ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
Qru
MODERÁTOR
válasz grizlisandor #220083 üzenetére
1.8 Hsd, az a raerosoknek van. Azf felejtsd el.
#nincsbennetarcsi
-
Bikkrom
senior tag
válasz rbalint88 #220100 üzenetére
Ez viszont igaz. Nem lesz egyszerű megoldani. Mondjuk évi egyszer egy hétre Margit-sziget stb a gyerekek előtt szokásunk volt feleségemmel. Tehát egybe lehet kötni egy kis budapesti kikapcsolódással a szerviz látogatást. Amúgy sem lesz sok az autóba téve. Évi 8-11 ezer. Ez a napi 40 km ovi járat. Évi pár kiruccanás.
Hátha nem leszünk sokat szervízben. De az tényleg vicces, hogy még egy olajcsere sem egy alap dolog ezekben a V60-akban. Komoly gépezet.Sic vis pacem, para bellum! - Ha békét akarsz, készülj a háborúra!
-
veterán
válasz Bikkrom #220107 üzenetére
Túl van misztifikálva.
Olajcsere teljesen alap a D6-ban, fórumtárs cserélte az enyémben 2x, full basic körülmények között. Nincs nívópálca, helyette kiírja a műszerfalon a szintet.
Semmi gond a V60 Service-vel, valóban normálisak; reggel vittem az autót, adtak csereautót, azzal elmentem dolgozni, délután kész volt. Ők is túl vannak hypolva, szerencsére nincs facebookom, mert még agymosottabb lennék. A váltóátmosás vélhetően felesleges volt, megteszi helyezte 2x sima olajcsere a váltóban. A klíma kompresszor átmosást passzolom, lehet, hogy szükséges, lehet, csak agymosás az is - 2019-ben megtörtént, azóta rendben működik.Megértettem, hogy a napelem miatt PHEV-et tervezel venni. Az olajcserén túl a Volvót nem olcsó fenntartani, ha gyári alkatrészekre lenne szükséged, az zsebbenyúlós, pl. a D6 generátorékszíj szett 5 éve volt 90-100 e. Ft, csak gyáriban létezik. A cascoról lemondtam, akkoriban lett volna 400 e / év.
-
Bikkrom
senior tag
válasz focvis #220110 üzenetére
Olvastam a listádat korábban. Árnyalja a képet. Jó az ilyet őszintén olvasni. Ezért is dilemmázok a fenntartáson.
Csak lenne más jelölt. 3 millióról indultunk, hogy majd egy Leaf.
Jó, jó, de újabb, nagyobb aksival 4 millió.Oké, legyen 4, de bírjon már ki pár kicsit hosszabb utat. Nem fog. A használt EV tisztán városi második autó. Pláne ennyiért. Na bumm. De lássak csodát PHEV kell nekem.
Szuper csoda. Csak egyikben több a kompromisszum, mint a másikban. A két kicsi miatt kell az 5 személyes, mert az asszony hátul ül sokszor köztük. Csomagtartó nem gond. Nagyon minimalista életet élünk. Nagyon kevés tárgyat birtoklunk, downsizing a köbön. Lábtér sem gond, alacsony mindenki. Feleségem főleg, hát még a 11 hónapos.
Outlander nem fogja elhasználni a napot, se a merci, se semmi ami nem tud 20-25 km-t télen is. Ez a kritikus paraméter ahol minden más elvérzik.
Már 5 millió felett járunk és sok a kompromisszum. Esküszöm már azon agyalunk, hogy veszünk valami 5-ös golfot, meg egy Leaf-et. Nade az sem lesz olcsóbb, kettőt fenntartani. Meg egy garázs van, ki alszik kint?
Valamit valamiért. Szerintem belevágunk a Volvo-ba. Remélem beválik. Van még 2-3 hónapom a jogsiig. Alszok rá párat.
Ha nem válik be, akkor sem gond. Ráköltök 1-2 misit, addigra beesik a piaca mégjobban és még plusz 1 milla bukóval eladom. De lesz autónk, elmehetünk bárhová. Az ingyen áram kicsit mérsékli a bukóm. Évi fél millóval kb. Igazi vesszőfutás, előbb romlik el valami drága benne vagy azért kihúz pár évet elektromosan?
Na irány, leszedem a panelokat. Pedig olyan jól kitaláltuk. 8-as inverter 7kw panel. Plusz 3,5 kw-ot meg feltettem stikába a második stringre magamnak a garázsra negyed áron. Jó lesz az EV-t etetni. Gondoltam. Szedem le. Csak azóta a panel árak 40%-ot estek. Tiszta haszon itt minden.
Végülis használati tárgy. Ára van, amortizálódik, meg kell barátkoznom azzal, hogy ez drága lehet ha valami nagyobb elromlik. De ami biztos, ebben nyugodtan biztonságban érzem magam, meg a családot. A Volvo a biztonság.
Utolsó morfondírozás, ha megint feljebb tolom a keretet VW GTE-re akkor jobban járok? Töltés, karbantartás, biztonság, felszereltség stb.
Sic vis pacem, para bellum! - Ha békét akarsz, készülj a háborúra!
-
vzsryl
nagyúr
válasz Bikkrom #220111 üzenetére
Én is agyaltam ezeken, de én kb kétszer annyit spórolnék évente az itthon töltéssel, mint te, pedig napelemem sincs egyelőre, csak sokkal többet utazok.
Nekünk két autónk van. Az egyikkel napi 2x25km-t ingázok fixen (+ hosszú utak is vannak hetente párszor), tehát 50km-t mindig tudnia kéne az akksinak. A másik bölcsi/ovi járatban a feleségemnél. Ez utóbbi is jó lenne akksiból, de akkor már ~10M ráfordítás lenne. Na, ez felejtős. Inkább a házat pimpelem tovább. Az ingázásra még agyalok a legjobb megoldáson, de egyelőre marad minden a régiben, mert szerencsére van mivel közlekednünk (mocsok drága üzemanyagért cserébe ). Nálunk még jön a 3. poronty is, tehát nem egyszerű a történet.
A méret is egy necces dolog. Pl. Golf 5-ben felejtsd el, hogy az asszony beül a két gyerekülés közé. Jetta 5-ös az egyik verdánk, ami a C oszlopig egy Golf 5-ös. Egy kistáska befér az ülések közé, és az ISOFIX rögzítő pontok mindössze 2-3cm-esek, tehát nem tudod a szélek felé tolni a gyereküléseket. A V60 ilyen szempontból gondolom jobb, de nem árt letesztelni.
Szerintem két autó kell nektek is. Kell egy egyszerűbb, olcsó fenntartású, belső égésű, nagy hátsó térrel, amivel tudtok hosszabb utakat abszolválni, és kell egy elektromos a rövidtávokra. Pl: VW Touran 1.6@102 Le + Nissan Leaf. A csillaggarázsba a belső égésű menjen egyértelműen.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
rbalint88
addikt
válasz Bikkrom #220111 üzenetére
Ne torj le, 20-30millioert is konpromisszum az auto, csak mashogy.
[link] ez is befer 5 misi ala, Budaorson dolgozom, ha gondolod megnezem neked, meg le is alkudom
Egyebkent phevet pont jokor akarsz venni, nost volt egy komolyabb areses, mert belengettek, hogy elveszik toluk a zoldrendszamot es akik csak adot optimalizalni es ingyen parkolni vettek, hirtelen ki akartak ugrani belole es ez szepen elkezdte levinni az arakat. Szoval ugy nezd, hogy azok a phevek ket honapja 0,5-2 millioval dragabbak voltak…
De mondok jobbat, villanyautok a ket evvel ezelotti szinthez kepest 25-30%-kal olcsobbak sokszor, (az egy-masfel evvel ezelotti hype-tetohoz kepest meg akar 50%-kal) es meg igy is nagyon nyogvenyelos, csomo tok jo aras auto van fent honapok ota. Ja es kozben azert volt egy komolyabb inflacio, meg azt is hozza kell tenni az ertekveszteshez.
Egyebkent siman lehet, hogy jobban jottok ki az 5 millios budzset ket autora felosztva egy 100km-t legrosszabb esetben is tudo EV es egy egyteru felosztassal.
Nalunk nincs napelem, viszont van villanyauto. A faceliftes eGolf a 70Ft-os (dragabb lakossagi) arammal is kb 2 literes fogyasztasnak megfeleloen uzemeltetheto, de nalunk tutira nem megy ki a megyebol, hosszu utakra van benzines mellette. De azt beszeltuk, hogy ha ugy adodna, kompromisszumosan ezzel is el lehetne menni hosszabb tavra es lehetoleg ne az ev 5 napjara optimalizaljuk, hanem 360-ra, ami Bp-i vagy agglomeracios kozlekedes.
Ki kell szamolni, nem egyszeru dolog ez es nyilvan minel kevesebb a budzse, annal nehezebb jot talalni. -
Kickass
őstag
válasz Bikkrom #220111 üzenetére
Én azzal kezdeném, hogy letesztelném két gyerekülés közé befér-e egyáltalán az asszony a V60-ban vagy a Golfban, hiába kisebb termetű. Egyikről se vagyok meggyőződve. Golfban 8-ban ültek így hátul barátok, neccesen, de elfértek, viszont ott az egyik csak ülésmagasító volt, se Golf 7 se V60 nem szélesebb hátul.
V60 csomijának legalább az alapterülete értelmezhető, Golf GTE-ben még az se.
V60 kontra, az 5M környékiek már inkább 10 év körüliek lesznek…[ Szerkesztve ]
-
Bikkrom
senior tag
válasz vzsryl #220113 üzenetére
Nem Isofixesek az üléseink. Mindenhová bringáztunk, de azért a kicsiket oltásokra vinni, meg ilyen kivételes esetekben taxi volt, havi 1 nem egy ökör ára. Lényeg a lényeg ezért nem Isofixesek. Meg ha édesapám, anyósom elrabolta a kicsiket akkor szintén fontos volt, hogy ne Isofixes legyen. Anyós 5-ös Golfjában totál nem zavarja hátul feleségemet a két gyerekülés között. A V60-ban sem fogja, azt mondta ezen ne idegeskedjek. Mentek már polskival az Adriára.
Nem tudom mennyire éri meg egy 15 éves benzines masinára meg egy 10 éves Leaf-re beruházni. Szerintem egy szállal nem lenne kevesebben a szervíz, mint a V60, sőt. Dupla fenntartás, idősebbek, azokba is minden horror áron lesz.rbalint88: Jó hallani, hogy fentebb is minden kompromisszumos. Akkor megállok a büdzsével. Lehet akkor már inkább molnarpeter javaslatára hajlok. Bérlés+Leaf. Jobban végiggondolva nagyon óckodom a 2 autó fenntartásától. A szerencsémet ismerve kétszeres anyagi csőd.
molnarpeter: Valóban. Megnéztem a holland oldalakat. Szóval a fenti javaslatra hallgatva írtam Balázsnak is. Kíváncsi leszek.
Kickass: Elfér anyós 5-ös golfjában. Két nem Isofixessel. Rendben lesz. Igazad van, a plugin golf felejtős. Az már tényleg pici.
[ Szerkesztve ]
Sic vis pacem, para bellum! - Ha békét akarsz, készülj a háborúra!
-
tototos
őstag
válasz molnarpeter #220115 üzenetére
Hát én 1 ideje figyelem a holland Prius árakat és azok nem igazán mozdulnak semerre. Most ott járunk, hogy drágább kint egy plugin Prius mint itthon(kell hozzá a 380-as euró is)
A v60 is inkább 10 ezer euró környékéről indul.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz Kickass #220116 üzenetére
Tesomek is elvannak ket kislannyal a plugin V60-ban. Nagyon szeretik, miutan totalkarosra torte oket a furgon, ok viszont serules nelkul kiszalltak, utana is olyat vettek.
Engem egyedul a szervizeles aggasztana, az Amperaval is szivas volt, pedig Bp-n elek.
[ Szerkesztve ]
-
Bikkrom
senior tag
válasz szőröscica #220119 üzenetére
Na ez a legfontosabb. A biztonság definíciója a Volvo.
Szervízzel mi a tapasztalatuk? Hova hordják és mennyire futottak bele a költségesebb típushibákba?
Sic vis pacem, para bellum! - Ha békét akarsz, készülj a háborúra!
-
nagyúr
válasz Tothgera30 #220112 üzenetére
Astra meg a tartósság 2db 1.4-es van nekik, mindkettő első magyar tulajtol. A keveset futott (130e km) az epp most van motorgeneralon mert issza az olajat. A sokat futott (200e km+) meg klíma hibás, 500k-t mondtak javításra.
-
user12
őstag
válasz tboy93 #220121 üzenetére
Motorgenerálról jut eszembe...
A napokban olvastam ezt a cikket, megosztom itt ishttps://telex.hu/belfold/2024/01/26/opel-puretech-motor-garancia-vezermuszij-olaj-csere-szerviz
[ Szerkesztve ]
Rendszergazda vagyok....ha röhögni lát, mentsen
-
Kickass
őstag
válasz Bikkrom #220117 üzenetére
A debreceni Belme a Leiningen utca elején nem foglalkozik plug-innal?
Akkor nem kellene Battára hordani. Én is hordtam anno a Mercit Nyíregyháza mellé Rozsrétre Diósdról, a tervezhető dolgokkal nem is volt gond.szőröscica: nem is a két gyerek hanem a közöttük ülő szülő, de ha nekik nem gond akkor véhatvanaznak, max eladják ha mégse jön be.
-
szőröscica
addikt
válasz Bikkrom #220120 üzenetére
Ahhoz a V60 specialistahoz. Nekik egy sokat futott auto volt az elso (300k felett), amin az elozo tulaj megcsinaltatta a tipushibakat, igy kulonosebb problema nem adodott. A hatrany tenyleg az, hogy idopontot szerezni nehez. Jol gondold at, en budapestikent az Ampera szervizeltetesevel is szenvedtem, pedig nem sok baja volt es azt tobb helyen is ismerik, de honapokra elore kell idopontot kerni, varatlan hibanal pedig megszivod.
Kickass: igen, ott szukos lehet, de szerintem azert viszonylag hamar elmulik az az idoszak, mig kettojuk kozott kell uljon az anyuka.
-
zgospel
őstag
válasz Bikkrom #220120 üzenetére
Egy kicsit értetlenkedve olvasom ezt a szerviz kérdést a V60 PHEV-vel kapcsolatban. Mármint persze, ha a hibrid rendszernek van nyűgje, akkor kell a speckó szerviz.
Minden egyéb meg ugyanaz mint a többi 2.4-es dízel automatáknál (D5 jelzésűek általában), Volvora szakosodott szervizekből meg azért van egy pár az országban, nem csak Budapesten és környékén.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Bikkrom
senior tag
válasz zgospel #220127 üzenetére
Annak is van nyűgje. Szimering, töltő túlfeszültség, erad stb. Azért vinném én is szívesebben olyan helyre ahol ezekre a PHEV-ekre szakosodtak. Beléptem egy hete a v60 csoportba facen. Szinte mindenki őket javasolja. Ellen javaslatot nem is láttam.
De Kickass javaslatára hallgatva holnap felhívom a két debreceni Volvo szervizet is. Belme meg OMP. Köszönöm neked is a javaslatot!Sic vis pacem, para bellum! - Ha békét akarsz, készülj a háborúra!
-
kirisz
tag
2-2,5 millió Ft körül keresek automata, dízel autót. Első autóm lesz, 2-3 évre tervezek vele. Nem nagyon értek az autókhoz, nekem az a fontos, hogy legyen megbízható egy esetleges szervízelésnél ne kelljen otthagyni a gatyámat is.
Előre is köszi. -
vzsryl
nagyúr
válasz kirisz #220129 üzenetére
2-2,5M környékén egy használt dízel+automata biztosan gtk, ha komolyabb szervizre van szüksége. A megbízhatóság rendben is volna sok típusnál, de semmi sem örökös, és ennyiért csak olyat fogsz találni, aminél bármikor közbejöhet bármi.
Ilyen feltételek mellett egy hagyományos automatával szerelt verdát keresnék a lehető legjobb motorral. A duplakuplungot kerülném.
Az PSA féle 1.6-2.0-2.2 HDI-k, a Renault 2.0DCI-k mellé rakott automatákról eddig jókat hallottam a megbízhatóságot illetően, és a motorok sem rosszak. A VAG DSG-k (duplakuplung) alapvetően jók, de egy komolyabb javítás hétszámjegyű is lehet. A Volvo geartronic is necces, pedig 2.4-es D5-ös dízel szerintem a VAG 1.9PD-nél is jobb volt. Az olaszok 1.9JTD-je is piszok jó motor, de a váltókat nem ismerem.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
imyourfriend
őstag
-
kirisz
tag
válasz tototos #220132 üzenetére
Igazából egyenlőre a fogyasztás, illetve vidéken lakom így, ha akárhova megyek minimum 25-30 km-re van az első város, Budapest 60 km. De nem vagyok benzin ellen sem, csak ne egye meg az életem, ha ott megbízhatóbb automata váltós járművek találhatóak vevő vagyok rá.
iamyourfriend #220133
Nincs igazán kiszemeltem, nézegettem opel astrákat, ford focusokat, vw passat, golf elég sokmindent. Az a baj tényleg nem értek a műszaki részéhez.
-
eWro
csendes tag
válasz tototos #220136 üzenetére
Azokban van olyan, hogy az automata tönkremegy? Hallottam már azt is szidni sok embert, taxisok meg nyilván agyondicsérik. Egyébként láttam elég sok HAHU-s hírdetést Priusokról amik 300 ezer körül hengerfejezve lettek és akkucellákat cserélgettek. A gondom az ilyen típusokkal, hogy mindenki csak azt terjeszti róla, hogy képtelenség, hogy elromoljon és még az olajcserét se csináltatják meg rajta, ezáltal egy jó konstrukcióból is kilehet fogni könnyen rossz példányt.
-
tototos
őstag
Van olyan hogy tönkre megy ha nem cserélnek benne olajat. De mivel egy full mechanikus szerkezet így ezen kívül nem igazán kell vele foglalkozni. A második generációs Priusnak kevesebb ismert hibája van mint a harmadik generációnak.
Itt is igaz, hogy ha ütöd vágod akkor ez sem fogja bírni, de ami szerintem fontos, hogy ha odafigyelsz rá akkor kis költségvetéssel üzemeltethető. Mivel nem mai jószágok így szinte minden lehetséges hiba ismert és jól lehet számolni a költségeket. -
tototos
őstag
Milyen csodákat szeretnénk? Elvisz A-ból B-be kis fogyasztással megbízhatóan. Szerintem első autónak tökéletes. Főleg olyanoknak akik nem igazán szeretnek vezetni, csak kell nekik az autó közlekedni.
Az árakat a piac határozza meg. Évek óta ilyen áron mennek tehát ha csak hype lenne mögötte akkor már lecsengett volna.[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
válasz kirisz #220129 üzenetére
Ha nem dugózol Budapesten napi szinten és nem valami fizikai fogyatékosság miatt kell automata, akkor én elengedném és vennék ennyiért valami kismotoros megbízható fiatalabb technikát, pl Swift.
A 2-3 év pont az az időintervallum ahol be fog esni valami egy 10+ éves autónál és akármikor szállsz ki, rossz érzésed lesz mert költöttél rá.Ha mégis Prius akkor Sturcz Anti check engines vonatkozó videóját azért megnézném, több szempontból is tanulságos.
-
laszak
tag
Sziasztok!
Családi autót keresek br.15M HUF-ig.
- 3 fő használná többnyire (2 felnőtt, 1 csecsemő)
- kombi (esetleg SUV)
- automata
- évi kb. 8-10k km-t mennénk, de annak 80%-át országúton, autópályán
- relatíve jó minőségű - hagyományos felépítésű - belső (pl a kormányon gombok legyenek)
- minél kedvezőbb fenntarthatóság- mostani referencia: 2012-es A4 Avant, 3.0 V6, szeretjük, de azért időnként szűk a csomagtere
A fejben levő opciók: ~2 éves, garis autók:
- Passat Variant, itt viszont picit elbizonytalanodtam, hogy dízel (150, de inkább 200LE), benzin, vagy GTE (tudnám otthon tölteni) lenne jobb?
Mindegyik mellé tudok pluszt tenni, de ellenérvet is.
- esetleg RAV 4 (ebből nem plug-in változat)
- titkos tipp?Köszönöm.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz laszak #220144 üzenetére
VAG vonaltól elrugaszkodva pl. hibrid Mondeora és Mazda 6-ra is ránéznék.
Ha nem az Audi színvonala a mérvadó minőség terén, akkor esetleg Suzuki Swace-t is bedobnám (ami igazából egy Toyota Corolla). Árlistát elnézve ebből új is beleférne bőven a keretbe. Mondjuk ennél azért a beltér és a külső is erősen megosztó szokott lenni.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz BigBlackDog #220145 üzenetére
Szerintem a hibrid Mondeo fájna egy 3.0 V6 után, azért az tud bégetni rendesen.
A Mazda 6-ost adom, jó gép és klasszikus értelemben autó. És én a dízelt venném, szerintem az erősebbik 2.2 illik hozzá, nem a szétforgatós 2.5 benzin. Viszont ha az A4 kombi kicsi, akkor ez se biztos, hogy elég lesz.
Passat GTE is jó ötlet.
Új autó terén viszont el lehetne gondolkodni egy Octavian. 2.0TSI fullra extrázva kijön ennyi pénzből, és a csomagtartójába belefér egy Bentayga.
[ Szerkesztve ]
-
dj79
senior tag
válasz tototos #220142 üzenetére
Ahham, értem, tisztában vagyok vele, elég sok kilométert belevertünk családilag a hsd-kbe, Itt már előjön az olajfogyasztás, katalizátor-hatásfok gondok, a bélázásra is van bőven kevésbé elégedett vélemény, meg azért egyre többen jövögetnek is hozzám hibát olvasni. Mi még időben kiszálltunk a p2-ből és relative kevés ráfizetéssel át tudtunk ülni egy hsd auris touringba, utóbbival nulla gond volt eddig.
-
tibbike01
őstag
válasz laszak #220144 üzenetére
RAV4-be belehalnál
Kombi Passat, Superb, Octavia, A6, 150-220ló közötti dízel.
Amit én csinálnék, besétálnék egy Skoda márkaszervizbe és berendelném a legújabb faceliftes Octaviat 2.0tdi DSG7-el és jó sok extrával. Elvileg február közepén jelenik meg, de már elindult a gyártás.
Ha jövőben városozni is többet fogsz, akkor meg 2.0TSI 4x4.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Háztartási gépek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen TV-t vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen