Hirdetés
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Skull and Bones - Egy hétig ingyen játszhatunk vele
gp Az önjelölt kalózok ránézhetnek az Ubisoft játékára, hátha valaki úgy dönt, hogy megvásárolja azt.
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
válasz gzbotii #99539 üzenetére
Autohause tol tudsz venni garanciaval is, azok allitolag eleg megbizhatok. Maganszemelyben is szerintem sokszor sokkal jobban meg lehet bizni mint otthon.
De amit a többiek is irtak.....szervizben utananezetni, török/lengyel neppert kerülni, független szervizzel/emberrel atnezetni.
-
nagyúr
válasz gzbotii #99544 üzenetére
A garancia csak akkor él ha németországban marad az autó, máskülönben nem! Erre vigyázz!! Amúgy a neten meg tudod nézni mik a kötelezettségei az eladónak, még neked is!!! Valami fél vagy 1 év ha valami hiba lesz, ami bizonyíthatóan megvolt az eladáskor is pl. azt neked kell állni.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
-
Declare
őstag
válasz gzbotii #102560 üzenetére
Hat hogy mennyibe kerül, az mondjuk attol függ honnan nem mind1, hogy Münchenböl, agy Bremabol hozod autopalya dijak 10 euro kb mindenhol, osztrak, szlovak, cseh....1 et vagy 2 kell venned, rendszam sem nagy kaland, mondjuk en anno sarga rendszammal voltam itthon, cseh, szlovak nem bant erte, a Magyar meg nem tudja mi az es amugy sem mer megallitani, mert fel hogy nem tud kommunikalni (ezt egy rendör kapitany ismerösünk mondta, amikor rakerdeztem )
Osztrakok megesznek a sarga rendszammal. Amugy az kb 40 euro. A piros se sokkal több es cserebe nincs riziko....de mit er ugy az elet
a hazai atiras, sz@rkeveres az mas teszta, ahhoz nem ertek, allitolag vegtelen idö+bosszankodas....de nem kivitelezhetetlen, csak legyen ismerös aki jartas a bürokracia utvesztöjeben
-
nagyúr
válasz gzbotii #103381 üzenetére
Nekem egy idoben bejott a stilo, igy utana neztem valamennyire. Az 1.2 es az 1.4 az ajanlott a benzinesbol, tobb tulajjal beszeltem, egyontetuen azt mondtak hogy az 1.6 az egy betegagy. Olyan elektromos problemak vannak vele amiket meg a szerelok se tudnak kibogozni. Az 1.2-esek extrasabbak, kesobb az 1.4 valtotta az 1.2-ot es ebbe mar rendelhetoek voltak az extrak, nem jartak alapbol, igy nem is vettek annyira az emberek. Az 1.2-1.4 kb 8 korul eszik. Nem minden alkatresz szerezheto be konnyen, ha jol emlekszem valami legszurohaz muanyag (ez nem 100%) szokott elrepedni es horror aron adjak a bontottat.
[ Szerkesztve ]
-
#76385920
törölt tag
válasz gzbotii #103381 üzenetére
Stilo volt apámnak. 1.8 benzines. Amíg garis volt semmi gond nem volt vele, aztán jöttek a gondok...(elektronika)
Motorja egy csoda volt, jól ment keveset fogyasztott. Maga az autó meg kényelmes volt, csomagtartója is elfogadható volt, minősége is rendben volt.
[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
válasz gzbotii #103381 üzenetére
a dizel JTD-k eleg jo konstrukciok, tobb mas autogyar is atvette azt a motort
amugy a benzinesekkel sincs olyan fudenagy gebasz, mint pl a VAG-knal
egyik munkatarsamnak egy 1.4 6speed Stilo-ja van, ujan vettek, meg ~2008-ban van benne 320k km, es most volt benne a kupplung cserelve eloszor
a legszurohaz a kipufogo leomlo sugarzo hojetol megy tonkre, neki ez 6 evesen jott ki, na az tenyleg nem olcso hozza meg a bontokban sempersze ha ele rak(na)nak egy hovedo lemezt, akkor az megovna ettol...
az hogy vmit rtkan ashznalnak semmit nem jelent
tesom is volt hogy 2 honapig nem inditotta be az Ignis-t, le is merult benne az akku
a 2. ilyen utan mondtam neki, hogy akkor alljon inkabb itt, majd neha gurulok veletöbb drón kell ;P
-
m3tr0
senior tag
válasz gzbotii #103476 üzenetére
Tudsz szöveget értelmezni?
Persze itthon a sufniban azzal voltam elfoglalva,hogy anyám autóján tekergessem a km számláló órát.mod: mi forgattuk át mert ha 100 ezret eléri akkor ez átfordul,nem pedig forgattuk vissza, vagy tekertük vissza...
De így akkor mindenki érti.
[ Szerkesztve ]
-
válasz gzbotii #103504 üzenetére
koszi! eddig ugy nez ki, hogy van alkatresz boven, nem egy vag de megteszi.
!Overdose!:
Szinten 21 vagyok, nem birtam ravenni magam focusra, golfra, stiftre. Nyilvan sokkal tobbet kell ra kolteni, de most meg nem igazan zavar. (300k korul a vezerlescsere pl., tobb mint az auto aranak a fele)
98as szuletesu 2 literes turbo eco. Hutheto kesztyutarto, ulesfutes, sialagut, hatso szellozo az ablakra is fuj. Digit ketzonas klima. A lampat magatol lekapcsolja ha kiveszed a kulcsot, ez az igazi sved luxus meg ott a gyari valtozar is. 7 hangszoro, oldallegzsak.
Nesa: ez egy B vectra de nyomokban sem erzodik rajta.
[ Szerkesztve ]
-
Typhoon47
őstag
válasz gzbotii #103515 üzenetére
Ezt én se értettem soha. Volt egy pár fordom (3 mondi, 1 focus) és hát egyszerű paraszti autók ezt aláírom, de tisztességesen teszik a dolgukat megfelelő karbantartás mellett többnyire olyan helykínálattal amelyről a konkurens modell csak álmodhat.
"Education is important but big biceps are importanter"
-
tresh
addikt
válasz gzbotii #104820 üzenetére
110 lovas verzió nagyon jó kis moci és van benne bőven tartalék Ha ésszel hozzáértő piszkálja meg zokszó nélkül tud 130-140lovat és 300Nyúlmokust (1700tól kb 250Nm ) az pedig dinamikus közlekedésre több mint elég szerintem ha nem versenyezni kell. Nekem a4 be van ez a moci benne még gyári állapotba de így is azt mondom jól megy. Amikor átültem benyából ebbe én is megszokottan pakolgattam a sebességeket aztán nézem hogy 5ik és 100-al megyek 2000rpm mellet
-
Integrale
veterán
válasz gzbotii #105106 üzenetére
Nem szandekosan kapcsolja fel, csak ha leveszi a gyujtast akkor lekapcsolja a lampat is, amikor meg raadja akkor felkapcsolja. Persze csak akkor ha te nem kapcsolgatod manualisan.
Szerencsetlen Dedrat lattam mar korabban, es egy idoben a hasznaltauton is volt, lepukkant 1.6 mpi
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
hobizoli
nagyúr
válasz gzbotii #105111 üzenetére
minden fogyaszto kikapcsolodik ha kiveszed a gyujtaskapcsolobol a kulcsot, nem lehet vilagitva hagyni a lampakat veletlenul, csak direktben
azt is csak ugy, hogy erre a gyujtaskapcsolon van egy kis fekete gomb, azt benyomva 0-rol -1 forditva a is ki lehet venni a kulcsot, es akkor helyzetjelzon vilagit az auto
de alapbol minden kikapcsoldik, ezert nem kell leallitas utan semmit se kikapcsolgatni kezzel
inditozas kozben minden nagy fogyasztot automatikusan kiejt es csak a helyzetjelzo feny marad rajta addig
sot, rainditani sem lehet a jaro motorra, mert a gyujtaskapcsolot csak 1x lehet elforditani gyujtas allasbol inditozasra, utana RESET-lni kell 0-ba forditva es egy picit kihuzva a kulcsot a gyujtaskapcsolobol
ekkor hallani is, ahogy kattan vmi, es akkor oldodik ez a 2x elforditast gatlo reteszelo mechanizmus benne[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest