- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Androidos tablet topic
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Gaming notebook topik
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Rárepültek a gyártók a Snapdragon X-re
- Léghűtés topik
Hirdetés
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
DOOM: The Dark Ages címmel jön a sorozat új része?
gp Lehetséges, hogy a következő játék az eddigiektől drasztikusan különböző helyszíneken és időszakban játszódik.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zolás
addikt
válasz vzsryl #220348 üzenetére
Ezt pont nem láttam, 150k-nál húztam meg a limitet, ez meg pont fölötte van.
Akkor elengedem a fluencet, gondoltam hogy baj van vele, jó áron megy, meg fiatal is, túl jó hogy igaz legyen .Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
szebe
őstag
válasz Zolás #220347 üzenetére
2010-est ennél drágábban nem vennék (nem néztem át tüzetesen, csak ár-évjárat-felszereltség miatt) [link]
2013-ast vettem 2.6-ért, de az csak 101 ló 5-ös váltóval (+ ülésfűtés, elektromos kézifék, visio (használja azt valaki?) Navit meg cseréltetem valami kínai cp képes csodára).
A linkelt 2015-ös egész jó, hátha enged a sérülések miatt."ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
nagyúr
Nissan Juke (2013) 1.6 szívó benzin manuális váltó fronton van komoly probléma?
-
sajtee5
csendes tag
Sziasztok!
Lecserélnénk az idén 20 éves Fiestánkat.
Évi kb. 8k kilométer megy bele, kb. 2-3 hetente megyünk vele nagyobb távot (250 km), ekkor nagyobb részt pályán, országúton, emellett bevásárlás, kisebb kirándulások, néha Bp-re való beutazásra használjuk, de keveset megyünk városban.
Valószínűleg az újjal évi 2 külföldi túra is bejönne a képbe. Ezek miatt azt gondolom a benzines az ideálisabb nekünk, manuális váltóval is megelégszünk, felszereltségben sincsenek nagy igények, egy tempomat jó lenne, de az ebben az ársávban nagyrészt már alap az eddigi kutakodások alapján.
Hamarosan aktuális lesz a gyerek projekt, ezért mindenképpen olyat szeretnénk, ami a következő 7-8 évben 2 gyerekkel, és a sokszor "alaptartozék" 20 kilós husky-val is kényelmesen használható. Nem vagyunk válogatósak (na jó, oldalborda kicsit az ) , jöhet ötletnek kombi, SUV, szedán, bármi (Jelenleg 2015 utáni Volvo V40-ekkell szemezünk, kb itt áll a kutatás).
A keret 5 millió, ha van valami jobb ajánlat, akkor 6 millióig tudunk nyújtózkodni, Jó lenne 120-130k km körülit találni, persze tudom, hogy ez ez kell legyen a fő szempont.Köszi előre is!
[ Szerkesztve ]
-
bukottangyal
csendes tag
Sziasztok,
Totál nem értek hozzá!
Megbízható benzines "kisautót" vennék a páromnak 7-8 év max 3,5M
yaris
polo
i20
mazda 2
c3Legmélyebb tisztelettel a szakértők előtt, esetleg pro-kontrát kaphatnék tőletek ezekhez a típusokhoz?
Ajánlott megbízható motor? Eszi a rozsda stb....Előre is köszi szépen!
Üdv.:
buky -
őstag
válasz tibbike01 #220361 üzenetére
Mondjuk előző generációs rav4-ben nem ültem, de a mostani nem annyira szörnyű (bár igaz hogy azért kategóriában nem a hangszigetelés bajnok). Mondjuk kevés városra én sem venném mert az előző generáció hybrid pályán nagyon zabál rav4-nél (+ 2 liter is lehet a mostanihoz képest).
-
veterán
válasz tototos #220360 üzenetére
a heten pont egy rav4 taxi hozott haza a repterrol, ami mondjuk 20-25p autopalya. amennyire faszan nez ki kivulrol, belul annyira bantott engem minden. direkt figyeltem a kritikus reszeket: ecvt, zajszigeteles, belter. fajdalmasan szereny mindegyik, ennyi penzert. plusz a 3 honapos kocsit viheti vissza a csoka, mert beragadt a vezetoules, nem lehet allitani nekem annyira van a sajat q3-amtol, meg altalaban a vagtol, mint mondjuk az en kocsim egy e-klassetol, vagy s6-os auditol. szoval… eleg messze. sosem adnek erte annyit amennyibe kerul.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
őstag
válasz bandus #220364 üzenetére
Na jó a q3 azért nagyon más... A rav4 amerika suzuki vitarája kb. Tágas és megbízható (már hogy menni fog, kis szarságai neki is vannak) aztán pont. Mondjuk nekem is tervben van hogy előbb utóbb átülök egy lexusba (lehetőleg kicsit kisebb külméretbe ha összeszedi magát a lexus külméret per belméret együtthatóban amire általában éppen az audi a példám, hogy ők meg tudják csinálni a prémiumot anélkül hogy minden sokkal kisebb lenne belül).
-
tibbike01
őstag
válasz bandus #220364 üzenetére
Pont ugyanígy gondolom én is, pedig nekem nem Q3, hanem egy Octavia 4em van, de már ez is mérföldekkel jobb, mint bármelyik Toyota. A HSD rendszer is jó volt annó, mikor megjelent, de ma már elég bután hangzik és működik és igazából semmi előnye nincs pl egy mai mild-hibriddel szemben, se a fogyasztás, se a dinamika, se a karbantartás...semmi.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz tibbike01 #220366 üzenetére
Ez azert így erős. Egy toyota corolla hsd (szivo benzin + ontolto hibrid) mint karbantartásban, mind fogyasztasban jelentos elonnyel bir mondjuk egy octavia 4 1.5TSI DSG-vel szemben. 10 eves korban azert majd kijon az, hogy a száraz dsg mennyire tartos a cvt-vel szemben, meg a szivo vs turbos mennyire lesz tartos. Mondom ezt ugy, hogy nekem is 1.5T DCT (=DSG) ceedem van.
Azt nem vitatom, hogy europai szemmel egy corolla eleg fapadosnak hathat.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
-
hobizoli
nagyúr
válasz szőröscica #220370 üzenetére
mintha folyamatosan csuszna a kuplung
ket CH-R-l voltunk romaniaban a nyar vegen, eloszor aszittem vmi baja van...több drón kell ;P
-
BigBlackDog
veterán
válasz hobizoli #220372 üzenetére
Mikor először vezettem CH-R-t, a céges mélygarázsban 50 méter után félreálltam, mert furcsa zaj jött a futómű felől. Aztán kiderült, hogy semmi extra, csak a gumi és a műgyanta padló hanghatásai kicsit jobban beszűrődtek, mint a Poloban.
Autópályán tényleg fárasztó tudott lenni és az ülést sem tudtam 3 hét alatt kényelmesre beállítani, de egyébként sok szempontból finom szerkezet volt.
-
tibbike01
őstag
válasz tboy93 #220367 üzenetére
1.5etsi-t hajtok, 6.2 az átlagom többnyire városban, 250nm és 150lóérő, 7sebesség. 140nél 2400at forog. 200ezer kmnél kell vezérlést cserélni, 60ezrenként gyertyát, ennyi, semmi más (nyilván olaj-szűrők, de azt máshol is kell). Csendes, dinamikus, jól szervózott, szépen szól a hifi, led matrix a világítás, tágas, 600literes csomagtartója van a sedánnak. Mit tud a Toyota?
[ Szerkesztve ]
-
tibbike01
őstag
válasz BigBlackDog #220377 üzenetére
Szóval 0.5-1 literrel kevesebbet eszik a Toyota, és a többi?
Dinamika, pálya tempo, csendesség, csomagtartó, minőség, extrák...stb.Ha nem lenne a Toyotának HSD-je, akkor venné valaki?
Bocsi ma rossz kedvemben vagyok.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz szőröscica #220370 üzenetére
Ezzel egyetértek, kiemelve hogy azzal a tempóval próbálja ki amennyivel járni szeret pályán. Hogy nekem 120-nál nem megy az agyamra az azért nem jelenti hogy 150-nél is pöpec... És azért én is átülnék Lexusba ha összeszedik magukat (vagy már nem kell annyi hely a kocsiban ).
-
rbalint88
addikt
válasz Tom1939 #220380 üzenetére
A C-HR 1.8 hybrid tok kulturalt volt 130-140 kozotti temponal, meg a begetes sem. Igaz akkoriban epp egy Suzuki Splash-seljartam, ami kifejezetten hangos De az teny, hogy nem egy autobahn-bomber, a belso savot nem azzal kell takaritani, de szerintem normal hasznalatra tokeletesen megfelel, ezt az eladasi szamol is igazoljak
hozzateszem hibridseg nelkul en se vennek toyotat -
rbalint88
addikt
Mk4 Supra sututuval oke, az uj inkabb BMW csomagolasban kellene GT86 es GR86 nekem nem annyira nem adja, sorry A keves loval nagyot autozni esszenciajat meg mindig az MX-5 adja nekem, zart kasztniban meg elferne valami combosabb hajtas is, csak azt meg Supranak hivjak
[ Szerkesztve ]
-
Yany
addikt
Látom, többeket is érdekel, szerencsére engem a kütyüzéses része is megérint, ezért nem csak felhasználói, de techie szemmel is értékelem a verdát, úgyhogy az alábbiakat vegyétek egy mini logout bejegyzésnek.
Mire kerestem autót
Habár kifejezetten érdekel a fejlett technológia és a vérem is zöldebb az átlagnál, de nem vagyok se sötétzöld, se gazdag, ezért a szemléletmódomat ésszel szerettem volna kielégíteni nehezen megkeresett fizetésből történő elköltéssel. Egy extrém módon babusgatott, gyakorlatilag új állapotú (sic) 2009-es Passat CC-től váltam meg, annak utódjaként szerettem volna egy olyan autót, ami
- praktikus (korrekt csomagtartó, vezetés, beszállás, stbstb)
- minél zöldebb, de panellakás-kompatibilis
- ki bírom fizetni (gyakorlatilag a 0 thm-es hirdetés jött szembe, addig nem is gondolkodtam még cserén)
- Sokáig jó lesz és megbízható.
Lényegében egy környezettudatos utódját kerestem a Passat CC-nek, ami egy a mindennapokban megbízhatóan szolgáló négykerekű.
A trigger a 0% THM volt a figyelmemre, de arra, hogy elmenjek ki is próbálni egyet, az az e-Power volt. Az e-Power praktikai aspektusban egy olyan hibrid, ami 1:1-ben úgy viselkedik, mint egy 100%-osan elektromos meghajtás, de 1:1-ben benzines jellegű igényt támaszt a tulajdonos felé.A gyakorlat... nem rizsálok többet, felsorolom, hogy mik azok, amik bejöttek az autóban, majd utána azt is kendőzetlenül összeszedem, hogy NEKEM mi nem annyira oké. Egy Tekna felszereltségű lett végül Bose hangrendszerrel, arról szólnak az alábbiak.
Mi tetszik
- Maga az e-Power eszméletlen durva jó. Mármint élményben. Technikailag is biztos marha oké, de az full másodlagos ahhoz képest, hogy az ember egy vagyont költ egy kocsira és milyen élményt/értéket/minsőgéet kap érte. Jelentem, aki kipróbál egy e-Powert, biztos, hogy kritikusabb lesz a Toyota féle hibridekkel szemben utána. Röviden: nincs váltó, nincs turbólyuk, nincs hörgés, nincs kenődött, gumiszerű gyorsulás, csak odalépsz és elindul. Mármint ELINDUL!
- A hang: mivel a CC iszonyat jó volt zaj tekintetében, magasak voltak az elvárásaim. De nem csak teljesített a kabin csendességét illetően, de simán felül is múlta a várakozásaim a Qashqai. Állítólag a hangrendszer aktívan zajcsillapít, ezt nem tudtam igazolni, de nem is érdekel onnantól kezdve, hogy csend van odabenn. A motor amúgy persze itt is fel tud pörögni terheléskor, de nem akkora nyekergés, mint a Toyota hibridjénél. (félreértés ne essék, a Toyota már évtizedes távlatban bizonyított a megbízható hibrid rendszereivel, szóval nem fikázom, de a motorzajok szempontjából a Nissan szimpatikusabb.
- Töltés: 95-ös benzint kér. Nincs konnektor. Én panelben lakom, konkrétan vagy öntöltő Toyota hibrid, vagy e-Powerem lehetett volna csak, ha zöld irányba megyek. (amúgy az e-Powerről soha nem hallottam még az ominózus hirdetésig, de nagyon alaposan utánajártam, iszonyat mennyiségű youtube és írott cikket néztem végig vásárlás előtt).
- Kényelem: nem mindent elsöprő, de hoz egy kötelezőt, nekem az elég, könnyű beszállni (ld. majd' 90°-ig kinyíló ajtók + SUV testalkat + hátul is bő fej- és lábtér).
- Kilátok. Aki nem érti, hogy miről beszélek, üljön be egy Tiguanba, vagy egy egyterű Kiába. Előbbinek az övvonala van olyan magasan, hogy a szélvédőn is alig látok ki, utóbbinak akkora A oszlopa van, hogy a nyakam is megfájdul a sok hajoldosástól. A Nissanból iszonyat jól kilátni.
- HUD: zöld ide, zöld oda, eldöntöttem már évekkel ezelőtt, hogy olyan autót nem lesz többet, amiben nincs HUD. Nem azért mert menő, vagy techie, de a balesetek túlnyomó részét a műszeregység és/vagy telefon felé való elkandikálások okozta figyelemhiány okozza. Nekem kedves a saját életem és másé is. Minden fontos dolog ott van előttem a szélvédőn, mint pl. akt. sebesség, megengedett sebesség (igen, van táblafelismerője), navigáció, de még a zeneváltásoknál is felvillan, ami szól. Persze beszélgettem már olyan emberrel, akinek a HUD nem tetsző dolog, én nem törvényekről beszélek, csak arról, ami nekem számít.
- Vezetés és biztonság: 1 hete volt meg a kocsi és már 3 hónapja vártam, hogy beválthassam a vezetéstechnikai tréningre a jegyem. Jelentem, messze a legstabilabb és legmegbízhatóbb volt a viselkedése a 10 kocsis brancsban, akikkel összekerültem. Feleségem szerint a pilóta is jól tette a dolgát, de a kocsi eszméletlen kiszámítható és robusztus volt. Nagyon meglepett, hogy egy ilyen pockos alkat (SUV) mekkora agilitásról tett tanúbizonyságot. Igaz, elektromos autók között könnyűnek számít, de az 1700 kg körüli saját tömeg nem annyira pille. Persze az segít, hogy a 2 kWh akksi az autó aljában elhelyezve süllyeszti le a tömegközéppontot. De az ABS, a menetstabilizátor, az azonnali reakcióidő is sokat segített ott a pályán. De csipog, ha veszélyesen közeledek valamihez, szól, ha holttérben vannak körülöttem, szól tolatáskor, ha keresztirányú forgalom zavar, stb. Tömve van mindennel, ami rám és a gyalogosokra vigyáz.
- A csomagtartó láblóbálásra is nyílik, bár kicsit szigorú vele, nagyon alá kell lépni, de lényeg, hogy van és jól jön. Az ajtókilincseken gombot benyomva nyílik, jobb, mint a CC, ahol be kellett nyúlni a kilincs mögé és az szatyorral a kézben kevésbé volt kényelmes.
- A kulcs mindvégig maradhat a zsebben, ráadásul a kulcsban van mozgásérzékelő, így ha leteszed, abbahagyja a jelküldést, ami 2 dolog miatt is nagyon jó: nem merül folyamatosan, mint pl. egy korábbi VW kulcs, másrészt egy pihenő kulcs jelét nem tudják az ismert rádiotranszmitteres módon lenyúlni.
- A belső: a felhasznált anyagok a kategóriatársaknál (ld. Corolla Cross, Kia, Honda, stb) sokkal korrektebbek és a műszeregység is egy modernebb összhatást kelt. De ez részben ízlés kérdése is. Viszont, ami már konkrétabb: tele van fizikai gombbal az egész. Hangerő, klíma, mindenféle kapcsoló, de közben ízléses maradt, letisztult, mindent megtalálok azonnal vezetés közben is.
- A kamerarendszer: messze a legjobb külső kameranézet autóban, amit valaha vezettem: felülről látod az autót és úgy tudsz parkolni. Látok persze ezen belül is fejlődési potenciált, de maga az alapelv már önmagában köröket ver minden tolatókamerára és minden másra, amit ismerek.
- USB: elöl és hátul is van USB-A és USB-C. Persze elöl még van egy szivargyújtó aljzat is, sőt még egy a csomagtartóban is. Ugye mondtam, hogy praktikus?
- Van kormányfűtés, szélvédő fűtés, sötétedő belső visszapillantó, meg egyéb praktikai finomságok, de akit ezek érdekelnek, az úgyis megtalálja felsorolva őket a katalógusban.
- Hatalmas panoráma üvegteteje van, ami motorosan kemény kárpittal besötétíthető. Az üveg nem nyitható ki.
- A ProPilot II adaptív tempomatja nagyon bevált. Teszi, amit kell, még állóra is szépen kényelmesen lefékez és ha 3 sec-en belül indul a sor, akkor magától el is indul.Mi nem tetszik
- A középső képernyőn minden autóba üléskor engem váró jogi blabla, amit le kell nyomni. Engem nagyon zavar.
- Habár mindegyik képernyője nagyon szép, de sötétben vezetéskor a legalsó fényerőnél én még mennék lejjebb (automatikusan vált amúgy).
- Apróság ugyan, de ha már van dekorvilágítás, egy picit azt viszont fényesebbre venném az ajtókon. Azoknak szép, szórt fénye van, nem lenne zavaró.
- A fogyasztást ugyan lehet nyomkövetni, de szerintem a legelfuseráltabb az összes kijelző-képernyő közül. Ez csak azért sajnálatos, mert az e-Powert vásárlók egy jó része esélyesen hozzám hasonlóan a környezettudatos gondolkodás miatt is döntött mellette, márpedig pont annak kijelzése méltatlanul gagyi.
- A csomagtartó nyitásának láblóbálással való nehézkessége is picit zavaró. Működik, de azért ki kell ismerni, hogy gördülékeny legyen.
- Az index hangja.
- A garancia mennyisége a konkurrenciához képest szerintem sovány. Egy Toyota, vagy Kia nem kicsivel jobban megbízik a saját termékében, ha a garanciális paraméterekből indulunk ki.
- A ProPilot II "önvezetése" totál nincs kész a magyar utakra. Autópályán még oké (és eleve csak ezt igéri), de ott is nagyon szeret jobbra tartani a saját sávban, az pedig nagyon messze van az én vezetési szokásaimtól, folyamatosan veszélyérzetet okoz nekem ezzel. Ami viszont nagyon jó pont ebben a rosszban, hogy egyetlen fizikai gombbal a kormánykerék vezérlését (vagyis az "önvezetést") ki lehet kapcsolni úgy, hogy a ProPilot II minden egyéb funkciója aktív marad.Ami nem jó, vagy rossz, de az összképhez tartozik
- Nem tudom, hogy mennyi van még készleten, de 4 milliós kedvezményeket még nemrég is láttam hirdetve és a 0 THM is létezett még pár hete. A kettő együtt egy ilyen megbízhatatlan pénznemmel, mint a forint, egyszerűen kihagyhatatlan, ha valakinek passzol az igényeihez az autó.
- Viszonylag feszes a rugózás és az oldalirányú fejbillegtetés sem ritka, de ez elsősorban a SUV-os magas testalkat ára. De valahol középen van a sportos feszesség és a hajóringás között.
- A kormányt nagyon könnyű tekerni.
- Hátul nem tekerhető le 100%-ig az ablak, 1-2 cm-nyit fent marad.
- Én kicsit sajnálom, hogy elvitték előlem az összes Tekna+ kivitelt, annak az ülése esélyesen kényelmesebb lenne, de ahogy fent írtam viszonylag rendben van a Teknáé is.
- Fogyasztás: városban 3.5 ~ 6.0l, leginkább 5 liter környékén. Nyáron gyakran voltam 3.5 és 4.5 között, hidegben inkább 5 és 6 között mozog. Autópályán 7.5, precízen betartott 130 km/h-val.
- Szélzaj korrekt, gördülésből már több betör, de ebben annak is szerepe van, hogy rögtön a vásárlás után eladtam a gyári gumikat és lecseréltem 4 évszakosakra. (Michelin CrossClimate II és Hankook Kinergy is ajánlottak).
- Van egy NissanConnect alkalmazás, ami szinte semmit nem tud, de arra jó, hogy nyomon tudod követni a kocsit, meg felhívni a garanciális gyorssegélyt, ha elakadsz valahol valamiért. Ez az aszisztens szolgáltatás 1 vagy 2 évig része a garanciának. Fel tudod villantani vele a lámpáit és/vagy dudát, de pl. nem tudod bekapcsolni a kormány vagy ablakfűtést, ami hasznos lehetne.
- A fordulóköre a Passat CC-hez képest kellemesen szűk, de nem tudom, hogy a kategóriatársaihoz képest mennyire jó.
- Van automatikus parkolás, de egyrészt tudod parkolni, másrészt szeretek vezetni, úgyhogy ennek értékelését ráhagyom azokra, akik támaszkodnak rá.
- Ami érthetetlen számomra, hogy egy szanaszét kamerázott, érzékelőzött kocsihoz miért kell vegyek fedélzeti kamerát, ha szeretném ezt a funkciót. Az sem érdekelne, ha nem férnék hozzá (hogy pl. németországban se legyen belőle jogi probléma, mert ott ugye tilos), csak ha ellopják, összetörik, jó lenne, ha a biztosítónak lenne hozzáférése. Emiatt használok egy saját Vantrue N4-est, ami nagyon szépen teszi a dolgát, de ez már off.
- A kocsihoz szép hosszú, de magyar nyelvű, de meggypzpdésem szerint magyarul nem beszélő által megírt/fordított leírás tartozik. Én perverz módon jó felét átolvastam vásárlás után, azért vannak benne hasznos dolgok.
- A zene alacsony hangerőnél korrekt, picit nagyobb hangerőn viszont elfogy, mint a közpénz. Hiába Bose, márkafetisiszták biztos jónak tartják, de gyerekek, ez nagyon gyér ahhoz képest, hogy feláras és szerepel a "Prémium" kifejezés a megnevezésében. Mélynomó ide, vagy oda.
- Android Auto + Apple Carplay: mindegyik van, utóbbi vezetékmentes. Viszont, AliExpressen vettem 20 dodóért egy USB-s kütyüt, ami szuperül vezetékmentessé tette a telefonomat. 100%-os megbízhatósággal teszi a dolgát, nagyszerűen megy a YT és a navi. Ami miatt nem a pozitívumokba tettem, hogy az árba illett volna beférjen a vezetékmentes Android Auto is.
- Szintén hasonló: nagyszerű, hogy van vezetékmentes töltés is, de sajnos picit kevéske az ereje abból a szempontból, hogy tokban az én telómat már nem tölti. Egy iPhone 15-öst viszont tokban is töltött. Viszont legalább látom, mert kijelzi, hogy tudja/nem tudja.Összességében
Először is hadd szögezzem le, leszarom, ha valaki megveszi az autót, vagy sem, szóval nem érdekem sem ajnározni, se szídni indokolatlanul, azért írom meg mindezt, hogy segítsen. Akár mellette, akár ellene szól valami.Azonban azt hadd áruljam el, hogy a magam részéről újra és újra azon kapom magam, hogy okot keresek beülni és elmenni vele valahova, mert jó benne lenni és mert biztonságban érzem magam benne. Habár ízlés kérdése, de szerintem nem harsány, mint mondjuk egy CHR és nem teljesen szappan, mint sok másik SUV, vagy akár a saját elődje, inkább olyan visszafogottan elegáns, és modern kívül, belül. Nagyon sokba kerül, vészesen közel van az ára egy BYD elektromos autóhoz és lehet, hogy akinek a napi töltés az opció, az jobban is jár egy BYD Seal U-val pl., de akinek nem opció a konnektor, csak a hibrid jöhet szóba. Én azt látom, hogy akár újra 1000km-es távokat kell vezessek majd egyszer, akár csak a városban lófrálok, ez a konstrukció nagyon jó összképpel teszi a dolgát és kezdeti e-Powerrel szembeni szkepticizmusom a gyakorlatban is elmúlt. Viszont 4e km után egyszerűen nem lehet felelősségteljesen azt mondani, hogy van olyan jó, vagy akár jobb is megbízhatóságát tekintve, mint a Toyoták, de adtam neki egy esélyt bizonyítani, majd mindenki eldönti, hogy hajlandó-e ugyanerre a saját pénzén megtenni. Az az igazság, hogy a CC-ből átülve sokszor még most is ráncolom a homlokom, hogy gyanúsan túl sokmindent eltalált a Qashqai a saját igényeimből, mármint elég kicsi az esélye bármely terméknél, hogy egyszerre ennyi mindenben pont passzoljon ahhoz, amit elvárnál, még egyszerűbb dolgoknál is, nemhogy egy ilyen komplex terméknél, mint egy hibrid autó.
Ha van konkrétum, amit kihagytam, vagy félreérthetően írtam le, kérdezzen, akit érdekel. De elsősorban tapasztalatokkal tudok segíteni, a többire ott vannak a hivatalos Nissan oldalak és a YT, ahol még ASMR POV vezetések is vannak e-Poweres Qashqai-jal.
[ Szerkesztve ]
Építs kötélhidat - https://u3d.as/3078
-
WasabiTrsr
csendes tag
Szerintetek mi lehet az oka, hogy ennyire ar alatt adjak ezt a tobbihez kepest? Van ezeknek valami hibaja, ami csak helyben derul ki? Nem olyan jol felszerelt? (Mi hianyzik?) Vagy esetleg elkezdtek esni az arak?
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/volvo/v60/volvo_v60_2.4_d_d6_phev_awd_momentum_geartronic-20349901#220388 Yany: Koszi az osszefoglalot.
-
dellfanboy
őstag
válasz WasabiTrsr #220389 üzenetére
ár alatt? lassan 10éves, dízel is, rendszámot nem mutatnak, szóval ki tudja hogy magyar v kulfoldrol hozott. ráadásul a színes autók mindig olcsóbbak mint a fehér-szürke-fekete...
sztem egyáltalán nem olcsó, és mivel januárban kapott műszakit, lehet hogy most hozták...
nem írják, hogy magyar, hány tulaj, az a 2év -lehetséges-garancia meg parasztvakítás..eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
WasabiTrsr
csendes tag
válasz dellfanboy #220390 üzenetére
Hat lehet, nekem ugy tunik kicsit kilog a tobbi V60 kozul arban, elotte/utana is tobb km-esek vannak, vagy regebbiek. Bar azok mind a Summum felszereltseg, lehet az a kulonbseg, bar nem tudom pontosan mit takar.
Mondjuk nekem a szin az pont bejon.
A kulfoldiseg, ha mondjuk hollandia, sztem meg elony is lehet.Igazad lehet mondjuk, ilyen szempontbol nezni a listan, annyira nincs nagy kulonbseg.
-
dellfanboy
őstag
válasz WasabiTrsr #220391 üzenetére
én is szeretem a világos/ élénk színű autókat szóval avval nekem se lenne gond( mondjuk ez a kék pont nem jön be, lenne inkább zöld)
ha kulfoldrol jott akkor meg 100, hogy porgetett/torott...
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
tibbike01
őstag
válasz tboy93 #220393 üzenetére
Sajnálom, hogy csak ennyi az előnye! Ezért a 2 literért (csak városban használva, amúgy pályán meg 8-9et eszik) valóban érdemes benyelni a többi paramétert hátrányként?
Tehát inkább egy zajosabb, kisebb, gyengébb dinamikájú, alacson minőségű autót vennél, ami 2 literrel kevesebbet eszik városban (csak városban)m
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
veterán
válasz WasabiTrsr #220391 üzenetére
Az árát nem tudom hová tenni, nem követem.
Momentum -> Kinetic -> Summum. Ez Momentum, a Summum nappa bőr üléseket és bi-xenon fényszórókat kapott, leginkább ezek hiányoznak belőle. El tudom képzelni, hogy esedékes a 180 ezer km-es szerviz, ami tényleg zsebbe nyúlós.
A színe OK.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Nők, nőügyek (18+)
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Linux kezdőknek
- Horgász topik
- Politika
- Milyen monitort vegyek?
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Filmvilág
- További aktív témák...
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- UPPSPEL Gamer állítható magasságú számítógépasztal, fekete, 180x80 cm
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Eladó Ford Mondeo 2.0 TDCi Trend
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs