Hirdetés
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
gp A folytatás PC-re és konzolokra készül, a megjelenési dátum egyelőre nem ismert.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
batai15
félisten
válasz hobizoli #220600 üzenetére
Hát nem tudom eddig se voltam nagy Vag fan, és úgy néz ki ezután sem leszek . Volt egyszer egy foshtalicska audim , életem legrosszabb autója volt , rengeteg gondal . Kevesebb mint egy év kínlódás után sikerült el takarítani , azóta és előtte is Peugeot vonalon mozogtam,nem mondom hogy Peugeot nem volt hiba mentes , de a jelenlegi autómban sincs meg ez a jajj mikor fog megállni alattam érzés ,bármikor elmerek vele indulni .
Köszönöm az infókat srácok , azt hiszem hogy az elmúlt pár nap tapasztalatai alapján letisztult a kép[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
válasz BigBlackDog #220586 üzenetére
Kormánybőr vajákolásból azóta nem hiszek mióta láttam haver kezében egy Ceed kormánya hogy porladt szét 100k km alatt. Valami alien savat izzad a tenyerén.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #220592 üzenetére
Operativ lizinges autok ezek tobbsegben. Odanyomjak a berlonek az meg tapossa instant, miert is ne tenne, nem az ove a kocsi, csak berli. Leszarja ha baja lesz. A lizing cegnek meg az a lenyeg, hogy a lizing ido alatt minel kevesebbet kelljen ra kolteni, amire a skoda eleg jo opcio, a 2 eves 30e km-es olajcsere periodusaval. Aztan 4-5 evesen megy a piacra, majd sz.pik vele a következő tulaj
-
SirRasor
őstag
Autót venni jöttem ide, de elolvasva az utolsó 20 hsz-t teljesen elment a kedvem az egésztől
Gondoltam veszek egy megkímélt használt autót, amire vigyázok, mint a hímes tojás, viszem az előírt szervizekre évente 1x és akkor kb. sosincs baja mondjuk 200k-ig. Van egyáltalán ilyen autó? Nemhogy egyterű, nagycsaládosnak stb..Hmm..létezik olyan oldal, ahova beírom az autó pontos típusát és kiköpi, hogy milyen motorja van és az mennyire megbízható?
Make Love not war!
-
-
pepucs
tag
tele a hahu 200k km fölötti 1.6cr , 2.0cr meg 1.4 tsi-kkel. Lehet hogy kehesek de annyira azért mégse kakik ha egyáltalán ennyit elfutkorásznak. Az 5m az új 3m
Én is december végén csattantam, amikor nekiálltam 3-4m-ért "játszósat" keresni. AHHA... Volt kollegináék 2020-ba 3m-ért 1.4tb multiairt vettek 70k km-rel. Most 4 misikért mennek.[ Szerkesztve ]
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
batai15
félisten
válasz bandus #220608 üzenetére
Sry de nem felhők felett ,hisz mondjuk egy 4 éves autó azért ne legyen már lerugva ,technikailag legyen rendben stb . De még a picit idősebb esetén is elvárható. Azért 6 millió már minden csak nem kevés. Értem én hogy covid autó minden kotlák többet ér,de azért ez szemel jól látható összeg.
Vagy akkor mindegy ha a kínálat alját nézem és akkor be tudom ezeket ,meg rá költöm , igenis ennyi pénzért el lehet várni hogy egy szép állapotban lévő műszakilag jó állapotú autót kapjon az ember .
Nekem ezt jelenti az újszerű .[ Szerkesztve ]
-
tibbike01
őstag
válasz batai15 #220610 üzenetére
Lehet kapni ilyet, csak keresni kell és kivárni. Te nem jó configot néztél (1.6cr tdi-dsg), ráadásul külföldit, ezért ajánlottunk jobb configot (2.0cr tdi-dsg). Bár hozzáteszem, hogy még ez az 1.6cr tdi is messze jobb, mint a többi PSA, Ford dízel motorjai...Szóval nem az a konklúzió, hogy szar a vag, hanem az, hogy a vag motorkínálatán belül érdemes a 2.0tdi-t választani. Összességében a vag mind dízel mind benzin vonalon verhetetlen és a zajcsillapításról, futómű, kényelem, tágasságról nem is beszéltünk...
-
426os
őstag
válasz batai15 #220610 üzenetére
4 éves autó azért ne legyen már lerugva ,technikailag legyen rendben stb
Az ára miatt ezt várnánk, de az az igazság, hogy az autó is csak egy használati tárgy az emberek 99%-nál, mint egy tv, telefon, mosógép, számítógép. Azoktól sem várja el az ember, hogy 4 évesen hibátlanok és újszerűek legyenek... Ki lehet fogni, de sajnos nem egyértelmű..
-
batai15
félisten
válasz tibbike01 #220611 üzenetére
Hát azért bele olvasva az egyes csoportokba ,és a az annyira ajánlott céges 2.0 cr Octavia (150ps) is eszi az olajat ,nem mondanám hogy hűha. Ráadásul a PSa dízelek meg igenis jók , én azért elég régóta hajtok HDi motoros autókat ,és jelen vagyok az egyes csoportokban mind az 1.6 mind a bluehdi kevésbé problémás mint a cr dízelek az olvasottak alapján.
Én inkább maradok PSa vonalon mint írtam ,végleg elment a kedvem a némettől .
Értem én hogy némileg elfogult vagy ,csak hogy a valóság meg nem az.
Pedig amúgy tökre tudnék élni egy dsg szedán octáviát.[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
válasz bandus #220614 üzenetére
Pár sorral fentebb leírtam ,keress vissza please .
Ha mégis lusti vagy ,akkor meg: Szedán, (teszik a csomagtér megoldás) dsg karaktere is tetszik, és nagy a kínálat . Arról viszont nem tehetek hogy nem akarok olaj zabáló , kevésbé strapabíró konstrukcióval szívni.
Nem mondom hogy van egy két szívó faktor PSa vonalon ,de inkább azok mint ezek a dolgok.[ Szerkesztve ]
-
kenguru99
aktív tag
válasz batai15 #220597 üzenetére
"volt főnököm bitdi passatja 8 millió volt nem is régen , úgy kezdődött hogy 1 millió ment rá ."
Mennyibe került ez az autó újonnan? 15-20? Ehhez képest rá kellett költeni 1 milliót? Már megbocsáss, de ezzel semmi baj nincs. Ez nem egy egyszerű szívóbenzin autó amiben csak olajat kell cserélni. -
batai15
félisten
válasz szőröscica #220616 üzenetére
Bluehdibe is 0w20 van mégsem eszi.
Mint írtam tökre örülök hogy a VW az isten ,csak engem nem győzött meg .[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
válasz BigBlackDog #220620 üzenetére
Amúgy tök érdekes mert ismerősnek hatos golf van ,húzva ráadásul nem finoman jár vele . Neki elmondása szerint nincs vele gond . Én magam is sok jót hallottam egyébként de így az olvasottak alapján inkább elmegy tőle a kedvem. nekem egyszer volt német autóm életem legrosszabb autója volt.
Megértem egyébként hogy nem tetszik itt mindenkinek hogy leszólom a vwt, de inkább nekem az a konklúzió hogy maradok a bevált márkánál.[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz tboy93 #220603 üzenetére
Én kedden voltam Budaörsön a Weltautónál 1-2 éves A4-eket nézni. Az egy dolog, hogy az eladásra felkészített autó belül olyan retkes/poros, amilyenbe én már bele sem ülnék, ha a sajátom lenne, de emellett minden beltéri elem összb*szva, karcosak és le vannak horzsolva a dekorelemek (nem zongoralakk), ajtó- és üléskárpiton ismeretlen eredetű foltok, amiket nem voltak képesek kitisztítani. Mindezt 12M forintért.
Belegondolok, hogy mit kaptak az első 40-50e kilométer alatt, el is ment a kedvem az egésztől, pedig nem egyet néztem! Győrben voltak szolgálati autók.
"Less but better" - Dieter Rams
-
grizlisandor
addikt
válasz batai15 #220621 üzenetére
Erre mondta az autószerelő, hogy amit kímélnek, meg hogy óvatosan vele mindig minden baj van vele, aminek meg kinyomják a szemét, meg semmi baja nincs.
Vannak jól sikerült, meg kevésbé jól sikerült konstrukciók minden gyártónál, elég jól utána lehet járni, hogy mire kell odafigyelni az adott típusnál és hogy néz ki a karbantartása.
Az információkat meg kell tudni szűrni, tudod mennyi 2.0CRTDI fut az utakon és mennyi ebből mennyi jár rinyálni a facebookra, hogy ne vedd meg, mert eszi az olajat.
-
batai15
félisten
válasz grizlisandor #220624 üzenetére
Mint írtam jókat hallottam,csak azért bennem van az hogyha belenyulok a szarba,nem jó. Az említett audim 3 hónapot állt,és nem lett jó vége,lehet csak rossz beidegződés,és előítélet.
[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
válasz grizlisandor #220626 üzenetére
Jó hát eleve olyantól vettem aki annak valotta magát
Viccet félretéve tényleg tetszenek az autók,de kicsit félek tőlük. PSa vonalon nincs ilyen,tudom mire számítsak.
De ettől függetlenül meg fogok nézni pár autót majd.[ Szerkesztve ]
-
Rodzser Mór
senior tag
Sziasztok!
Fiatnak a 2.2 JTD és 2.0 JTD motorjai megbízhatók, strapabírók? (általános felhasználásra, semmi állatkodás) Van valami nyűgjük 250e km-ig? És utána?
Ennek van köze a Peugeut/citroen HDI motorjához? Ahogy nézem ugyanaz a lökettérfogat és teljeítmény.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz szőröscica #220616 üzenetére
ahogy a másik kollega írta a topikban, nekem az jön le, hogy a 23 előtti 2.0-ák városban olajevősebbek, a 23 utániak, mint az enyém is, meg pályán. idegesítő, de a valóságban annyira nem zavar, ha tényleg 10k km-enként kell rácsorgatnom fél litert, akkor belefér.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
SirRasor
őstag
válasz szebe #220607 üzenetére
Nagyon max 3M, de inkább 2,5-höz közel. 6-7M újonnan csak és kizárólag kamatmentes kölcsönnel mehetne.
Felhasználás továbbra is nagyrészt város, kisebb túrázással kiegészítve, ezért is gondoltam benzinesre.Éves futás passz, mivel nem volt még autóm. Amit néha elkérünk, azt a gazdája se hajtja agyon: 5 év alatt került bele 35K. Ha mondjuk azt mondom, hogy ha bármikor mehetnék bárhova, akkor 2x ennyit mennék, de az is csak <70K/5 év
Meg nyilván a drága benzin is befolyásoló tényező. Jelenleg hétköznap nem kell, mert biciklivel 8 perc alatt bent vagyok a munkahelyen, van közel bölcsi, ovi, iskola. Hétvégén rokonlátogatás, ez-az, max 20-30 km. Hmm ezt így még nem számoltam ki. Ha nagyon elszalad a ló, akkor mondjuk 40-50km is összejöhet egy hétvégén. Az akkor egy hónapban ~200km, 1 évben ~2500km kiegészítve kis túrázással pár alkalommal, ami mondjuk 100-200km, tehát talán még a 3000 km/évet se érnénk el.
Ja, a végén kiderül, hogy sokkal jobban megérné inkább bérelni egy kocsitbandus járnék inkább mindenhova futva
[ Szerkesztve ]
Make Love not war!
-
BigBlackDog
veterán
válasz tibbike01 #220631 üzenetére
Azért ezt kicsit árnyalnám; első VAGos élmény után én is maradtam ennél a családnál céges autó esetén. A használat közben nem idegesít igazán semmi, kézre állnak a dolgok, működik minden (ha nincs probléma) a vártaknak megfelelően és korrekt az utazási komfort is.
Viszont az elmúlt pár év alatt azért kialakult bennem, hogy saját pénzből jó eséllyel, új autók közül nem VAG lenne a kiválasztott. Cégesnél nagyon jó számok jönnek ki a céges vételár kedvezmények, jó értéktartás és 30e kilométeres szervizperiódus miatt.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #220632 üzenetére
Cegnek jo a vag. Maganszemelykent en pl elobb vennek mazda6-ot mint passatot
-
tibbike01
őstag
320nm, 150ló, 5-6literes fogyasztás, 650liter csomagtartó, 7sebsességes dsg (2400at forog 150nél), hátsó független felfüggesztés, alkatrész-szerelő-szaktudás van szarásig, mivel vag (audi, skoda, vw, seat), könnyen programozható skandináv dlr, övcsipogás-off startstop-off, lane assist memory...stb. Kategróiában a legcsendesebb. Útfekvés parádés szervózottság kifinomult...stb. Nem hajlamos rozsdásodni, könnyű és olcsó szervizelni (60k gyetya, 15k olaj, vezérlés majd csak 180k körül).
Mit tud a konkurencia?
Jaa, hogy Mazda 6 -> 2.5 liter szívó benzin, 256nm, 6 sebesség, 10literes fogyasztás, kisebb csomagtér, beltér, csak kábeles AA, rohadó alváz...Gombinyó: vezettem, Renault, Opelt, Kiát, Toyotát és Lexust. A Renault még új volt, de már szar volt a váltója.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz tibbike01 #220631 üzenetére
Nekem van jó és rossz tapasztalatom is VAG vonalon.
Pozitív: Ford Galaxy (persze a neve Ford, de a Sharan unokatesója), Seat Toledo 1 és 2. Ezeket nagyon szerettem. Após is imádta ezeket (övé volt a Toledo, enyém a Galaxy)
Negatív: Polo Classic 1.4 - közútálatnak örvendő semmirevaló autó volt a családban - ha após utál egy autót, annak oka van.
Szerintem minden márkának meg van az előnye és hátránya is egyben.
Majdnem bevállaltunk egy Touran-t (1.5 TSI moto, aztán végül más lett helyette. De val'szeg nem lett volna csalódás.
Kicsit sajnálom, hogy a Passat kimaradt az életemből, mert rengeteg jót hallottam róla.Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
nagyúr
Ilyenkor szeretem a PH prémiumot
-
nagyúr
válasz SirRasor #220630 üzenetére
2500-3000 km az tényleg olyan, hogy elgondolkodnék bérlésen. Van egy barátnőm akinek a férje eladta az Octit, bent laknak Pesten, amikor kell kocsi bérelnek sharenow / mol limo. Azzal jönnek ki aggloba is. Cserébe semmi egyéb költsége nincs, fizetős a parkolás is a 9. kerületben, nekik ez nagyon bevált.
-
Villa7
tag
válasz tibbike01 #220641 üzenetére
Jaa, hogy Mazda 6 -> 2.5 liter szívó benzin, 256nm, 6 sebesség, 10literes fogyasztás, kisebb csomagtér, beltér, csak kábeles AA, rohadó alváz...
Golyóálló motor, megbízható váltó, nem 10 litert eszik, nem rohad az alváz. Értékállóságról ne is beszéljünk.
[ Szerkesztve ]
-
szebe
őstag
válasz SirRasor #220630 üzenetére
6-7-ért újonnan nem nagyon fogtok olyat találni, amibe belefértek. Meg kamatmentest se nagyon osztogatnak.
Ha nagyon "muszáj", akkor a jelenlegi keretből vennék valamit, mondjuk Scenic 3, 1.6 16v. Nem tépi fel az aszfaltot, de elvisz, meg hazahoz, és van benne 3 ülés hátul.Mindenképp próbáljátok bele magatokat előtte, ne vétel után érjen meglepetés.
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- UPPSPEL Gamer állítható magasságú számítógépasztal, fekete, 180x80 cm
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Gorenje KAM 35 THP 3.5 kW mobilklíma
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest