Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • 8th

    addikt

    válasz Qru #214036 üzenetére

    Egy dsg váltóban sokkal nagyobb terhelésnek van kitéve a dmf mint egy kéziben így hamarabb is amortizálódik. Általában 200-250k kilométer között már el szokott köszönni ami szerintem botrányos egy modern autónál. Passat B8 BiTDI 4motion nagyszervíze vezérlés, olaj (motor-váltó-haldex), összes szűrő, folyadékok, kettőstömegű csere, munkadíjjal 1,25M forint. Karácsony előtt csinálták egy taxis ismerősét. Neki munkaeszköz hamar visszakeresi az árát de nekem civil hülyének ha ilyen autóm lenne biztosan nem esne jól egy ilyen kiadás. Ilyenkor azért megértem azokat akik egy 6millós használt elektromosba ülnek bele inkább, hitelből is akár. Azzal nincs ilyen gond.

    "Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."

Új hozzászólás Aktív témák