Hirdetés
-
Újabb robottaxis balesetekre derült fény
it Az USA biztonsági vizsgálatot indított a Waymo önvezető autói kapcsán, és újabb balesetekre derült fény.
-
Hivatalos, hogy Game Pass-be jön a Call of Duty: Black Ops 6
gp Bár a játék jön PlayStationre is, akik PC-n vagy Xbox-on játszanak, azoknak elég lesz megvenniük az előfizetést.
-
Dobhatja a Google az Exynost és a Samsungot
ma A Tensor G5-öt önállóan fejlesztheti és a TSMC-vel gyárthatja, a G4-et viszont még koreai partnerével.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz molnarpeter #198497 üzenetére
1.4 T, 120 ló, nem multiair, most 3,5 éves.
-
Stylewars_kp
senior tag
válasz yodamester10 #198500 üzenetére
Olyat majd vesz, ha 40 lesz. Fiatalon még nem biztos, hogy racionális döntéseket hoz az ember. Viszont valóban jók a GTE-k.
-
Doki16
addikt
válasz Stylewars_kp #198502 üzenetére
A GTE minden csak nem racionális. Egy Prius az lenne
GTI után egy másik hülyegyerek autóA Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
MC Pite
veterán
válasz Gombinyó #198478 üzenetére
Véget érni látszik, vagy már otthon van? Majd gratulálok ha a otthoni képeket dobsz róla
Igen, az üvegfóliások szoktak ilyeneket is.
Pro tipp: A fényszórót is fóliáztasd hasonló okokból.Corolla de nem hibrid? Idáig jutott a világ, hogy mint autó is felkerül a radarra lassan
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz ngaba #198492 üzenetére
Az erős autóknál (1.4 vs 2.0 tsi-s változat) ritkább futóműelemek, drágább gumi, jellemzően gyorsabban is kopik, alig lesz nagykerekben hozzájuk kopó cucc, az is sokkal drágábban. Plusz városban már 3 liter a különbség, és sima kicsit huplis úton, ami addig fel sem tűnt hogy huplis, az ember veséje leszakad mire odagurul a lámpához, plusz az egész autó magasabb sebességnél áll össze, amivel lehet hogy 1-2 havonta tud az ember menni.
Miközben a polgári, és a polgári sportosabb változatai is már eleve a magyar utaknál jobbra vannak belőve.
Én a mai fiatalságnál a VAG konszern buzulást látom, meg pár rizskályhát toldoznak foldoznak, és ennyi; más autók nem elég divatosak vagy mi a tököm... És rohadtul nem olyan autókat vesznek, mint amit mondanak hogy keresnek, hanem a megjelenés meg az embléma a fontos, meg a lovak száma, esetleg a korom mennyiség. Majd mivel nem egészen olyan az autó, és magukat győzködik, jön a kőnehéz extra kerék, esetleg fék upgrade mert alapból is gyengus, a(z igénytelen) csüccs, meg a (igénytelen) csipszelés, hülyegyerekes sötét fóliázás, amit még pár homasitás kiegészítő után mikor már eléggé elbaszták az autót, eladják.
OK, a döntő többség nem nagyon próbált jó/jól vezethető (sportosan) autókat, és Golfokból meg Passatokból meg A4-ekből próbálnak csodát varázsolni. Ezek sem rossz autók, csak tudni kell mire milyen változatot/autót célszerű keresni.Ahogy 4tha is sportosabbat keres, bár ez sem ugyanazt jelenti mindenkinek. Haverom, akinek a Leon 20V-je volt, a kinézet miatt vette, mert tetszett. Ugyanúgy vezette, mint az 1.3as 1-es Swiftjét (én azért szerettem rajta megdolgoztatni a gumit, futóművet, motort, és rendesen kikormolni a kipufogót, egész kiegyensúlyozott autó volt, és dob, csipsz és új kati meg lambadaszondák után már értelmesen is kezdett menni, addig soványka volt). Utána is S-Lineos Audikat nézegetett, hogy sportos legyen és erősebb...
de minek, ha 60-80 lóval is mindig körbautózom<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
vzsryl
nagyúr
Dombon felfele az 1.8TSI Superb 6. fokozatban, 90-es tempónál egy enyhe gázpedál nyomásra is szépen tartja a sebességet, megtaposva pedig még ugrik is. Az az Accord ugyanilyen körülmények mellett nem fog megindulni, max ha gyorsan visszakapcsol kettőt.
Gondolom az mindenki számára egyértelmű, hogy ez kényelemben és fogyasztásban is erősen a turbós motor felé billenti a dolgot.
Én is szopó benzinen szocializálódtam, és még mindig használok egyet, de nagyon sok esetben érzem, hogy miért jobb a mindennapokban a turbó. Viszont ha benne van a bugi a lábamban, akkor csak a szívó, és csak 4000 felett a fordulatszám. Sokkal nagyobb élményt ad, mint az azonnal rám zúduló hatalmas nyomaték.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
CartmanLand0
senior tag
Sziasztok !
30 évesen eljutottam oda, hogy megvenném első autómat. Igazábol városi használatra kellene, évente 1 autópálya max. Egy Hyundai i30 1.4 Doch Comfort Blue Drive tipusú kocsit találtam. Hetek óta böngésszük párommal a piacot, elég gyér a választék a környéken. Viszont rátaláltunk erre. Ami picit elriasztott az a 250ezer KM. Tudom, állapotot nézünk. A kocsi első ránézésre hibátlan, magánszemélytől, egy idősebb bácsitól lenne. Ő 120ezer KMvel vette. Nemrég cseréltetett láncot, fékeket stb. Olajat 10ezrenként cserélt elvileg ( hihető, vezetett könyv, plusz a bácsi sem tűnik olyan nagy rafináltnak ). 1,3millio lenne ... mit szóltok hozzá ? Szerintetek érdemes belevágni ? Nekem tetszik a kocsi, tényleg szép és jó, garázsban tartott stb, de kíváncsi vagyok mit írnak a szakik :)
[ Szerkesztve ]
A jó hírnévhez egy élet munkája kell ... a lerombolásához elég egy perc ...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz CartmanLand0 #198508 üzenetére
ha tényleg 10.000kmenként volt olajcsere mindenképp meg kell nézni akár venni. Olyan olajcsereperiodusssal 500-600.000kmet is elfutnak az MPIs gammak. (G4Fa és G4FC)
de örödög nem alszik én megvétel elött méretnék egy kompressziót. Illetve a lánc feszességre nézzenek rá.
Ha kompresszió szar ott kell hagyni. Ha lánc/feszítő kehés akkor cserélni kell ezt kalkuláld bele.[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
yodamester10
őstag
válasz Stylewars_kp #198502 üzenetére
Arra gondolsz,hogy papás én 47 vagyok de én küldöm neki legutóbb
160 al előztem 3 nyerges egy szuszra,fő úton.Tudom nem ez a világ legerősebb autója de lehet vele csapatni -
veterán
válasz CartmanLand0 #198508 üzenetére
Szia!
"Tudom, állapotot nézünk."
Ez valójában egy nepper-duma, Te már hallottad, de akinek majd el szeretnéd adni, ő nem biztos, hogy így gondolja. Pár évig használod és 300+ ezer kilométer lesz benne, ami drasztikusan szelektálni fogja az érdeklődőket.
Picivel többért keress alacsonyabb futásut. A 200 000 km is erős választóvonal. -
Stylewars_kp
senior tag
válasz yodamester10 #198512 üzenetére
Mem erre gondoltam, bár régen mondták ezt a prius tulajokra is. Inkább arra gondolok, hogy egy régebbi autó vezetése nagyobb élményt adhat. Számomra, legalábbis biztos.
-
MODERÁTOR
Megnéztem ma egy Hyundai i30-at. Megtetszett. 1.4 benzin, business felszereltség. Mennyire ajánlott jó, ahogy látom olcsóbb mint egy Ceed vagy Focus de jobb a felszereltsége is.
"Ott szimatol a sarkadban vasfogait csattogtatva, minden egyes hétköznapod: kirúzsozott medvecsapda."
-
vzsryl
nagyúr
válasz mobal #198515 üzenetére
Ajánlott, de értelemszerűen nem túl combos, inkább városban kellemes vele a közlekedés.
Kombi karosszériával próbáltam, rövid a váltó, ezért kisebb sebességnél fürgének érződik, de pályán erősen kompromisszumos.[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
őstag
0.9 Tce motor mennyire betegágy? 2013-2014 körüli benzines Cliót nézünk egy hölgynek. De nem találunk hosszútávú tapasztalatokat ezen erőforrással kapcsolatban. A másik opció a szívó 1.2, de az már talán túl lomha.
-
Gombinyó
őstag
válasz yuing #198518 üzenetére
Ha jóba vagy a hölggyel, akkor beszéld rá az 1.2-esre, ha mindenképp cliot akar. A 0.9tce ebben a korban már időzített bomba. Nekem volt két évig az 1.2-es, városban abszolút vállalható meg országúton utazni is, előzni csak lendűletből. Pályára nem való, de oda a kis tce se.
-
w.miki
veterán
Daewoo Lanos/Kalos milyen autók?
200-300e Ft körül már kaphatóak.
Érdemes ezeket megnézni?
Vagy van jobb ajánlat 300e Ft körül?Olcsó kütyük: http://tiny.cc/fbkutyu
-
őstag
válasz molnarpeter #198522 üzenetére
Köszi a válaszokat, akkor a turbós motor elengedve, keresünk 1.2-es szívót neki.
-
nesa
veterán
válasz w.miki #198521 üzenetére
Én ezeket ki tudnám hagyni, itt nézd meg mit kínálnak a lakhelyed közelben, és vidd a legjobbat amit találsz, mondjuk egy 15-20km körzetbe, olyanokat nézz meg amiken kb friss műszaki van.
Én valami 2000 előtti adagolós szívó dízelt néznék, azokon annyi az elektronika hogy van 1db mágnesszelep az adógólon hogy le bírd állítani.
[ Szerkesztve ]
-
w.miki
veterán
az mi, hogy a rezgőcsövet cserélni kell?
Olcsó kütyük: http://tiny.cc/fbkutyu
-
jarvitom
csendes tag
Sziasztok!
Anyámnak keresünk egy kompaktabb autót városi használatra körülbelül maximum 1.5M forintig, 2010+ évjárat. Hosszú távra minimálisan lenne használva, kb. évi 1x Balatonig maximum. Egyelőre leszűkítettük a Seat Ibiza, Ford Fiesta, Suzuki Splash hármasra, ezek közül van amelyik jobban ajánlott, vagy olyan ami semmiképp sem?
Illetve ha esetleg ilyen kaliberben lenne valamilyen másik tippetek azt is szívesen fogadom.
Köszi -
szabonagyur
félisten
válasz molnarpeter #198529 üzenetére
Wagonr=Agila nem? Splash jobban tunik elsore.
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
BigBlackDog
veterán
válasz szabonagyur #198530 üzenetére
Az újabb Agila ránézésre Splash rokon lesz.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz szabonagyur #198530 üzenetére
Az volt az Agila A, Splash meg az Agila B
Ha már témánál vagyunk, Ibiza= Polo, Fabia, esetleg A1. -
tboldi
nagyúr
válasz BigBlackDog #198531 üzenetére
Yep, és szerencsére () dobták az Opel motorokat és ebbe is Suzuki erőforrások kerültek.
[ Szerkesztve ]
-
jarvitom
csendes tag
válasz szabonagyur #198530 üzenetére
Igen az Agila is lehet még csak abból kevesebb van a piacon. Minőség szempontjából nem járnánk rosszabbul a Splashhel az Ibiza/Fiestához képest? Ugyanakkor fenntartási költség szemponjából pedig lehet a Suzuki a nyerő.
-
nesa
veterán
válasz w.miki #198526 üzenetére
2500-4000Ft ig kb kapsz hozzá flexi csövet + amiért valaki felrakja 5000-10000Ft Kb 30perces munka, vagy elviszed szervizbe ahol nem fogadnak el olyan alkatrészt amit te viszel mert csak az tuti amit ők vesznek, meg nekik jobb kedvezményük van mint neked+ olyan duma hogy hanyatt vágod magad 2x .... ök kedvezménnyel megveszik neked a csövet 15.000-20.000Ft + a munkadíj + kiszállás a csőrét ( ami majd nagyon hülye méret lesz és nagyon nehéz beszerezni) lesz még egy 25.000-30.000Ft és hallgathatod hogy mekkora szívás volt az egész meló, de neked nagyon olcsón megszámították, és 40.000-50.000Ft körül meg is vagy.
Én startból nem megyek olyan helyre ahol nem jó az általam vitt cucc, egyébként volvo szervizbe is elfogadták az általam vitt vezérlés szettet, csak szervizkönyvbe beírták hogy én vittem.
[ Szerkesztve ]
-
4tha
újonc
Egyre inkább húz a szívem a Giuiletta felé. Dízel és a 120 lovas benzin változat NEM érdekel.
Ezen autók közül ti melyiket vennétek? És ami fontosabb, miért?
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/alfa_romeo/giulietta/alfa_romeo_giulietta_1_75_tbi_quadrifoglio_verde_tct_241psserulesmentes-18alu-bi-xenon-1_75tbi_--17078278
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/alfa_romeo/giulietta/alfa_romeo_giulietta_1_4_tb_multiair_super_tct-16841946
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/alfa_romeo/giulietta/alfa_romeo_giulietta_1_4_tb_multiair_distinctive_tct_eu6_gar_65_388e_km_automata_navi_bor_gyonyoru-17077574
https://auto.jofogas.hu/veszprem/ALFA_Romeo_Giulietta_1_4_TB_Afas_ar__118318224.htm (ez nem biztos hogy 170loero)Hány % alkut lehetne kihozni mostanság? Tudom, hogy sok mindentől függ, de úgy ökölszabályként. Tekintve, hogy nem vagyok egy nagy alkusz, de béna sem vagyok. Valahol a kettő között.
11 éve vettem utoljára autót, akkor egy ismerősön keresztül bedőlt lízinges kocsit vettem, szóval fogalmam sincs jelenleg mi a szituáció.[ Szerkesztve ]
-
4tha
újonc
UI:
Az esetleg mennyire működőképes ötlet, hogyha megveszem a 120 lovas verziót, rakatok bele egy ésszerű "chiptuningot", esetleg pár jó ár-érték arányú teljesítmény-tuning felszerelést, amitől jobban megy kicsit, de még nem látja túl nagy kárát se a fogyasztás se az élettartam?
Mondjuk ha beleszórok fél milliót, attól mit lehetne várni? -
Paxker315
addikt
amiket nézel, multi-air, míg, a 120-as az T-jet. Utóbbi jó hírű, megbízható, keresett, előbbinél nem árt tudni az előéletet (gyakori olaj&-szűrőcserék), mert, népi bölcselet szerint kétfajta multi-air tulaj van: akinek kellett már MA-egységet cseréltetnie, s akinek majd kelleni fog [link] [link] [link] [link]
Én megnézném, az 1.4 T-jetből mennyit lehet kisajtolni csipszel (~150lóerő?) s annak fényében döntenék az 1.4T-jet mellett. Fogyasztás itt másodlagos, ha az motiválna, nem ezeket a vasakat nézegetnéd.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
IMIIKE1998
őstag
Sziasztok! Rossz topicba ment először, így akkor berakom ide.
Szerintetek amúgy mennyiből jön ki egy olyan autó, ami olcsón fenntartható és valamennyire biztonságos is?(Használtan, inkább jobb nevű kereskedésből vennék, mivel nem értek hozzá eléggé.) Első autónak lenne és az suv-k világában azért a biztonság is szempont szerintem. Annyi lenne még fontos, hogy valamennyire menjen is.(Nem sportautó kell, csak mondjuk a súlyához képest legyen benne egy kellően erős motor, hogy ne legyen lomha.) Jelenleg még csak érdeklődés szinten kérdezek, mert ősszel lesz jogsim ha minden jól megy. Köszi előre is.
Szerk.
Láttam pl. ilyen Lagunákat, de gondolom ezt meg fenntartani lenne egy vagyon: [link]
1-2 példát tudtok mondani ezekre, hogy utánaolvassak egy kicsit alaposabban?
A keret olyan 300.000Ft-tól egészen 1 millióig terjed, de az olcsóbb előnyt élvez.
olcsó+biztonságos-
megy+biztonságos-
Igazából a biztonság és az olcsóság lenne a lényeg első autónál, így a pörgősségben kompromisszumképes vagyok. Igazából ott annyi lenne a cél, hogy gyorsuljon rendesen, városban pl. 80-90-ig gyorsuljon rendesen, de kb. ennyi. Pl. apum Mercedes 250D(szívódízel) autójánál azért jó lenne, ha jobban gyorsulna. Nem tervezek száguldozni, csak azért ne legyen nagyon lomha. -
CartmanLand0
senior tag
Na úgy néz ki hagyom az i30at. Talán lesz egy 2010es Jazz, 130e km, szép 1,4es 100lovas. Ez valahogy jobban csábit :)
[ Szerkesztve ]
A jó hírnévhez egy élet munkája kell ... a lerombolásához elég egy perc ...
-
runner 125
nagyúr
válasz CartmanLand0 #198540 üzenetére
Jó is Jazz, az az évjárat az egyik legszebb szerintem, ugyanabból a típusból vadásztam egy Hybrid verziót néhány hete én is. Bnőm odavan meg vissza, na jó nekem is bejön.
[link]"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Richard!
addikt
-
nesa
veterán
válasz IMIIKE1998 #198539 üzenetére
Én 300 tol volvo s40- v40 et mondanék, n is most vettem egy EV2 , meg tavaly ősszel egy Hyundai egyterűt, a 2 alkalommal megnéztem vagy 60db autót nyugodt szível mondom neked 400k - 1,4M mind szinte pont ugyanolyan jó vagy xar kinek hogy tetszik, az ár attól függ mekkora arca van az eladónak, ill menyire sürgős neki.
S40 T4 200 ló! 5-600k ér már nagyon szépnek kell lennie.Én régen vettem már autót műszaki nélkül 30k ér , nem tudták mi baja, hülye hangja volt meg nem ment, az egyik vezérmű bögyök szinte nullára volt kopva, 1db lapka kellett meg egy másik vezérmű tengely, a többi lapkát nem fizettem nyilván azok csak cserélve lettek a szelephézag miatt..
Szóval nagyon meg kell nézni mire vered el a pénzt.
[ Szerkesztve ]
-
IMIIKE1998
őstag
-
4tha
újonc
válasz Paxker315 #198538 üzenetére
Köszi.
Mostmár amúgy inkább hajlok a multiair felé, amennyiben sikerül egy valós kilómétereset és leinformálhatót találni. Azt mondják leginkább 200 ezer felett romlik el a multiair, én meg mindenképp egy 100 ezer km alattit vennék.
Ahogy nézegettem reálisan ilyen + 25-35 lóerőt lehet kihozni belőle chippel, ami a sima turbos változatnál max 0.8-1mp javíthat. Ami még mindig nem túl acélos, hogyha egy sportos kinézetű kocsit vesz az ember. -
4tha
újonc
Nem nepper vagyok, tisztességesen üzletelek, szóval nem azért kérdezem. De ha valaki akarja, nem tudja tekergetni a jelenlegi rendszerek mellett is a kocsi km állását, mondjuk egy 2012-2016 közötti modellnél. Konkrétan pl ennél az alfánál, vagy hasonló árkategű kocsinál?
A műszakin mindig felírják a km óra állását,meg a szervízkönyvben is (ha van). De mi van, ha valaki mindig ezek előtt tekeri csak egy kicsit a futásteljesítményt? Ezt hogy szűröm ki? Mondjuk minden 100km után csak 70km-t vállal be az órájába. Vagy elég biztosak már a mai rendszerek, hogy ezt ki tudjam szűrni normálisan?
-
nesa
veterán
válasz IMIIKE1998 #198545 üzenetére
Nem hiszem hogy drága lenne hozzá bármi is, kevesebb a gond ha turbó nélkülit veszel, de az nem megy úgy, kérdés mire akarod használni, ha csak napi 2x 8km mész tök felesleges az erős kocsi.
A 250D nél azért nem nehéz gyorsabb kocsit venni, szerintem az 1.6 benzin s40 is fürgébb.
[ Szerkesztve ]
-
IMIIKE1998
őstag
Persze, nekem csak annyi a lényeg, hogy 90-ig gyorsuljon elfogadhatóan. Pl. a 250D-vel városban csak úgy lehet a tempót tartani, ha közel padlózza neki az ember. Az egy idő után engem azért zavarna(szüleimet nem ). Azon gondolkoztam még, hogy nagyjából mennyi a különbség egy S40(1.6 Benzin) és egy Opel Tigra 1.4 között a fenntartási költségeket nézve? Mert ugye gumizni, tankolni, szervizelni mindent kell, kérdés, hogy a plusz biztonság és komolyabb technológia mennyivel több felárral jár.(Mivel még tanulok, így nincs állandó keresetem, tehát a fenntartási költség igen jelentős szempont.)
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz IMIIKE1998 #198549 üzenetére
Én személy szerint a tigrát biztos nem venném számításba, de kinek hogy.
Új hozzászólás Aktív témák
- Zimbabwébe ment a Starlink
- Nintendo Switch 2 vagy amit akartok (találgatós topik most még)
- Automata kávégépek
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- RAM topik
- Fotók, videók mobillal
- Magisk
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen