Hirdetés
-
Tekken 8 - Nyáron érkezik Lidia Sobieska
gp A lengyelek karatézó vezére lesz a franchise nyolcadik részének legújabb DLC karaktere.
-
Fekete misztikum: DeepCool Mystique 360 vízhűtés
ph Fekete ventilátorokkal, visszafogott világítással, de LCD kijelzővel érkezik a gyártó új topmodellje.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
MC Pite
veterán
válasz Veron #198122 üzenetére
1, Nem kapkodtál amúgy sem, ez benne volt.
2, Nem tudom ki örül a kp-nak, de jellemzően kevesen. Persze, bármibe jó, de otthon nem tudom bevizsgálni, munkaidőben ezért nem akarok bankba várni veled egy órát, és ha megkaptam a kesst, akkor is mehetek berakni, mert 99,9%ban kártyázok.Ellenben a kereskedők egy része szereti a kp-t...
Proceed nem játszik?
1.8 TSI? Ezt jól meggondoltad? (Nem, nyilván, de azért megkérdem.) A többi dsg-s... Meg csúnyák az osztott lámpával, de az más kérdés. De másik topikban is amiket olvasok, meg amennyit haverom idén az Amarokra költött, még mindig úgy érzem hogy a vag nem nagyon akar megbízható autókat gyártani... Ha már élhető is az O3/G7/L3. A M4 is, de legalább jó vezetni és kinéz valahogy, plusz praktikumban is jobb.
De mióta megvan a mostani kisautónk, sajna erősen hajlok hogy következőleg csak icockpites autót veszünk (nyilván a motor, futómű, zajszigetelés, praktikumban is tök korrekt; de így unblock a vezethetőség a kormánnyal, üléssel, vezetési pozícióval nagyon rendben van, ehhez képest az O3 egy tompa, zsibbadt, faék egyszerű valami. Nyilván neked nem játszik a 308, de olyan kurva drágák a normális Picassok, hogy úgy tűnik megint nem lesz pénzünk egy fasza Citroenre - 208 is azért lett, mert a korabeli C3-ak fél-1 millával drágábbak. Jobb ugyan pár dologban, de nem mindegy hogy 3,3 vagy 4,2 milla.Amúgy 7.3ért használt oktávot? [link] Plusz 308, CX30, stb is akad ennyiért ami már korrekt.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
veterán
válasz Veron #198138 üzenetére
én szeretem, ha van konkrét kérdésed szívesen megírom/megnézem/lefényképezem neked. csak vegyél már valamit nálam az 1.5 tsi van 6-os manuálissal.
BBD: vagyis sofőr miatt?
btw hétvégén siettem győrbe, 180-nal alig bírtam megelőzni egy megrakodott, 4 nagydarab tesóval haladó 3-as golfot...
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
veterán
válasz BigBlackDog #198153 üzenetére
az enyém nem kombi sőt, gyárilag feketék a tükrei és van fekete spoilere is, szóval valami dynamic csomagot rakhattak rá.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
-
Kickass
őstag
válasz BigBlackDog #198149 üzenetére
Meg nem is tervezheto karbantartas, hat micsoda fosch auto az amin vezerlest is kell cserelni, bontoba vele.
De legalabb az intervallumot se jol irta, 1.4-nel a gyari ajanlas 240k km, de inkabb 200 korul szoktak cserelni normal hasznalat mellett. -
Chereiose
addikt
válasz hemaka #198150 üzenetére
Arra a felhasználásra bőven jó az.
1.2 már csak az ereje miatt is kuka szerintem, konstrukcióról nem tudok sokat, de sanszos, hogy az eleve 3 hengeres és ezeket még a 4-es (vagy akár 3-as) polotol visszamenőleg csiszolgatták, és ott korábban az 1.2 az nem volt jó. Nekem 4-es polobol 1.4-es van, az 75 Le, gondolom azt csiszolgatták fel 85 LE-re, de ez egy megbízhatóbb motor.
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz yodamester10 #198158 üzenetére
A bálanpöcs a motortérben az gondolom nem gyári... Amúgy pofás darab.
#nincsbennetarcsi
-
Veron
őstag
válasz yodamester10 #198158 üzenetére
[ Szerkesztve ]
"Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."
-
rolcsi910
csendes tag
Szevasztok
Mitsubishi eclipse véleményeket kérhetek?
Olyan autót szeretnék ami pörgős és hosszú távra is alkalmas. (pl balaton)
Vagy ha esetleg tudtok valami ilyen autót akkor légyszi Írjátok le
1,5-2 millió forint lenne a keret és mindenképpen benzines kéne.
Előre is köszönöm[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz BigBlackDog #198165 üzenetére
attól függ, veszprémből megy-e a balatonra vagy szegedről
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
MC Pite
veterán
válasz rolcsi910 #198164 üzenetére
Mi ahosszú táv, honnan a Balaton? Vagy ha ezt nem írtad, akkor természetes hogy a
világ közepérőlBudapestről?
Megane 3 Coupet, C4 VTR-t, Leon FR-t néznék ilyenekre.<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
molnarpeter
nagyúr
válasz hemaka #198150 üzenetére
Ha évjárat kevésbé számítana, erre tök jó lenne az eggyel korábbi generáció, utolsó faceliftből, 1.4 PD TDI dízel DPF nélküli változatban, rém takarékos motor és viszonylag még tartósabb fajta. Vagy 1.9 PD Pont kb 2010-ig voltak a PD motorok, utána az 1.6 CR már érzékenyebb szerkezet, 2.0 jó lenne csak fölös annyi lovat etetni, 1.2-1.4 CR TDI motorokat nem ismerem sajnos.
-
veterán
válasz vzsryl #198132 üzenetére
a modern autónál a gázpedál lenyomása után egy kávécigi' belefér mire elkezd gyorsulni, merthogy euronorma' van...
A modern turbóbenzinesek nem sokat gondolkoznak, ha megvan a szükséges fordulat, egyből megindulnak. (Egy euro4-es - pl. Opel -szívómotor sokkal kutyább volt.)
-
veterán
-
veterán
válasz BigBlackDog #198174 üzenetére
Szerintem gyors a DSG, inkább akkor is vált ha nem gondolom hogy kell, csak adott fokozatban odalépnék picit.
Az agybaj mikor 60-nál enyhe emelkedőn fölteszi 6-ba, ekkor átrakom S-be hogy ne tartsa már 1200-on, erre visszateszi 3-ba az emelkedő miatt, síkon 4-be (de én 5-be szeretném )https://tinyurl.com/rasoapro
-
Paxker315
addikt
válasz BigBlackDog #198174 üzenetére
HSD&eCVT kérem! Tervezni, csak előre percekkel
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
BigBlackDog
veterán
válasz cappa72 #198177 üzenetére
"olyat nem lehet, hogy te döntöd el, mit akarsz?"
Ezt azért nem mondanám. Vannak kezelőszervek (váltófül, vagy a hagyományos váltókar, ahol még van), amik segítségével benyújthatsz "kérelmet" a váltó részére, hogy mire vágysz. Ha a DSG pont a kívánt fokozatot készítette be, akkor kva gyors, ha nem, akkor kezdhetsz gondolkozni, hogy mivel kéred a kávét. Értelemszerűen, ha túl nagy/kicsi fokozatba akarnál váltani, azt nem hagyja.
-
veterán
válasz BigBlackDog #198181 üzenetére
Olyant már csak elvből sem.
De egy 1.4 TSI 140/150 lóval minden normális igényre elég kell legyen. (5-6 éve ugyanezt mondtam a 122 lovasra, azóta fejlődött a hazai géppark, nem árt a több tarcsi.)DSG
Azt se, kedveli, hogy mondjuk közepesen lenyomod a gázt, ő egyből visszarakja 5-be, de te tovább padlózod, erre hezitálni kezd, hogy akkor 2 vagy 3 vagy 4 legyen.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz cappa72 #198183 üzenetére
Ha megnyomom a fület (de nem teszem át a váltókart kézibe) akkor vált. Ha a bal fület nyomom meg akkor vissza, ha a jobbat akkor fel. De én pont hogy sebességben maradva akarok gyorsítani, mert ha odalépek visszavált. kb 15-20 másodperc elteltével pedig visszaáll normál üzemmódra (azaz oda teszi ahova gondolja ha egy ideje nem nyúltam bele). Hameg 60-nal megyek és 6-ba teszi megnyomhatom a váltófület, de 15 másodperc múlva újra fölteszi 6-ba ha a kart nem teszem át manuálba.
Ha a füllel 5-be teszed ott is marad ha nem mész alapjárat alá vagy piros csík fölé, de 15 másodperc után vált ahova gondolja.
Ha a karral manuálba teszed majd a füllel 5-be akkor ott is marad ha nem mész alapjárat alá vagy piros csík fölé, és 15 másodperc után sem vált ahova gondolja.https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz yodamester10 #198188 üzenetére
8000 euróért vettem az autót, ha ennyiért tudsz GTE-t cserélem
De sokkal többet ér, szerintem 4,3-4,5 millió körül el kéne menjen, nincs hahun viszonyítási alap. Ez 2012-es, ennél csak újabb B7-ek vannak fent, 13-14-es fapad szövet kéziváltósak 220-350 ezer kilométerrel 2,8-4,3 közt, egyetlen egy van ami fulesztrás mint az enyém (bőr, napfénytető, összkerék, autómata, beparkol, terepmód, állítható futómű) 4,3-ért, annyi hogy az vajbőr fekete autó, az enyém barna bőr barna autó, az egy évvel újabb és 190 ezer van benne, az enyémben 113.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
Qru
MODERÁTOR
válasz rasotamas #198187 üzenetére
Az előző Superb-ben volt váltófül, bele is nyúltam sokszor vele, a mostaniban nincs de néha jól jönne pont amiatt amit írsz. Amúgy a váltó szoft tanulékony, szóval ha sportosabban használod akkor ahhoz idomul. Ha nagypapázol mint én akkor meg felvált hamar.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
veterán
Igen sokkal sportosabb mint mikor vettem, a gázreakcíó sokkal jobb, de azon, hogy lassú haladásnál akár 60-nál felvált, tehát megenged 1200-as fordulatszámot, akár pici emelkedőn is nem változtat semmi csak a csippes. Át is akarom iratni 1500-ra.
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
Bdanyy
addikt
válasz rasotamas #198192 üzenetére
Úgy tűnik ez a vw mániája manuálisnál is a segéd mindig mutatja emelkedőn, ha már nem gyorsulok annyira, hogy váltsak fel, jó az 1200.
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
ZolAK
újonc
Úgy látom erre nem jött válasz. Nálam is a radaron van/volt a hibrid Mondeo, szerintem jó irány, pár dolog, amit összeszedtem:
A hajtás Toyota technika, Li-ion akksi, elvileg sosem elromlós.
Fogyasztás 5-5.5l körül megáll. Pályán 130-nál 7l.
Auris hibridhez hasonló árban van, több autót kapsz kicsivel több pénzért.Ami miatt mégis inkább Aurist vennék, ha elég a hátsó lábtér:
Csomagtartó nem éppen jól pakolható az akkupakk miatt.
Nincs hibrid gari.
Drága márkaszervíz.
Zörejek az utastérben.
Kisebb kínálat, talán kisebb szakértelem a független szervizekben (?)Hibrid/plugin vonalon 5M körül normális csomagtartóval van még Passat GTE (bár inkább az alja ennyiért), illetve Ioniq sima hibrid. Meg persze az Auris/Prius vonal.
[ Szerkesztve ]
-
t256
őstag
válasz ZolAK #198196 üzenetére
Szia,
Köszönöm a választ!
Azóta utána jártam és valóban a hajtáslánc az Toyota a Mondeo Hibridben.
Az Auris nagy szerelem, de félek kicsi lenne. Múlt hétvégén volt szerencsém ülni egy Corolla Hibrid kombiban. Első kérdésem az volt, hogy az ülésmagasságot hol tudom állítani. Kicsinek tűnt. Igaz én az anyóson ültem, nem vezettem.
Ezen a vonalon még van egy Prius Plus is, mint elképzelés. Azért a Plus, mert a hátsó két "gyerekülést", ha lehajtom, akkor van egy nagyobb csomagterem.
Az MK3 Mondeo nagyon kiszolgált minket, háromszor költöztünk vele.
Ezért keresem minden autóban a csomagteret és a nagy utasteret. Ez volt az első autóm egyébként.Spock says, “Logic clearly dictates that the needs of the many outweigh the needs of the few.” Captain Kirk answers, “Or the one.”
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen