- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Házimozi belépő szinten
- Milyen egeret válasszak?
- Steam Deck
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- A PC-ből az asztalunkra is kilép a Noctua
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz szabonagyur #199751 üzenetére
Nem kizárt.
Qru: Én is hasonlóképp érzem. Nekem egyedül a tengelyirányban is állítható kormány hiányzik, de amúgy nem cserélném GE-re a GD-met.
Egyébként ez volt az.BigBlackDog: Szerintem ott még nem tart ez a Twingo, jól érezhető volt, hogy belement a fokozatokba, de nem olyan határozott, bepattanós, mint a Hondáé. És a fhanszia hosszabb úton is jár.
Illetve érdekes, hogy a fenti Jazz váltója is karcosabban mozgott, mint az enyémé, nem volt olyan sima.[ Szerkesztve ]
-
szabonagyur
félisten
válasz BigBlackDog #199754 üzenetére
Arra a 3 km-re vagy mennyire fel sem kell váltani, mehet egyesbe végig
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
tboldi
nagyúr
-
tboldi
nagyúr
Miután kiraktuk anyumat az állomáson, apummal elnéztünk egy másik kereskedéshez is, de késő volt már sajnos, bezártak addigra. Mindegy, holnap de. próbálkozunk újra.
Láttunk ott egy sárga C Corsát, amiről nem találok hirdetést, de egész jónak nézett ki, illetve van itt is egy Twingo, meg egy Punto és egy Golf. A Fiat mondjuk jobb lenne, ha benzines lenne a felhasználást tekintve, a VW meg már több, mint amennyit szánnánk rá (700-800k Ft).
[ Szerkesztve ]
-
ngaba
aktív tag
válasz tboldi #199760 üzenetére
Egy 19 éves 4-es Golfért 950 ezret kérnek?! Na ne már...
Én a 1999 decemberi Pug306-omat 200-ezerért adtam el 1,5 éve. Vásárlói vélemény: [link]
Szidást is fogsz róla találni (ha rákeresel a userre a PSA topicban), de erre a célra, amire neked kell, bőven megfelelne egy ilyen autó... -
captainnemo
aktív tag
Sziasztok,
Használt autó kérdésben tájékozódnék.
A vételár hitel nélkül max 4.000.000, de inkább 3.500.000. de gondolkodom abban ezt feltornázom "kis" hitellel 5.000.000-ra.
-crossover vagy kombi
-benzin inkább, mert jellemzők a kisebb távolságok 20-60km, ez vegyesen autópálya/város
-minimum 130LE de örülnék 150-170LE környékének
-max 100e megtett kilométer, de 5.000.000 árban max 70e
-2016-nál ne legyen öregebbEgy hivatalosan autók felmérésével foglalkozó ember mondta, hogy két dolgot nem kell figyelembe venni az autó korát, és a megtett kilométereket , de valamiből azért mégis ki kell indulni.
A leválogatások során nagyjából a következő típusok jöttek szóba jellemzően.
-skoda octavia 1.4 TSI
-kia ceed 1.6 GDI
-suzuki sx4 s-cross 1.4 GL
-open astra sport tourer 1.4Honda, és toyota és jött szembe néha ilyen áron, de nem jellemzően, de lehet onnan kéne választani.
Köszönöm előre is!
-
tboldi
nagyúr
válasz ngaba #199761 üzenetére
Reggel itt kezdtünk, egyik autó sem volt túl megnyerő. A Corsa 2006-os, egyliteres és automata 1,1 milkáért, felejtős. Egyedül a Twingo belseje tetszett, az jobb állapotú, mint a tegnap megnézett bordóé, viszont a kasztnija lepusztultabb, és a motorja is gyengébb.
[ Szerkesztve ]
-
vzsryl
nagyúr
válasz captainnemo #199764 üzenetére
Octavia: Ez már a szíjas TSI, ami a modern turbó benzin motorok között az egyik legmegbízhatóbb, fogyasztásban pedig a legjobb. Kifejezetten ajánlott.
Ceed: Az 1.6 GDI erősen kokszosodik, és dinamikában meg se közelíti a turbós motorokat. Ettől függetlenül, ha a kokszra odafigyelsz, akkor egy korrekt, megbízható motor.
Scross: Jól megy, jól fogyaszt, megbízható, de minőségérzetben alatta van a többi autónak. Az árát nagyon jól tartja.
Astra: A K-ban található 1.4T problémásabb az elődjénél, de az Opeles topikban több infót tudnak róla mondani.
Én kapásból Octavia vs Scross-ra szűkíteném a keresést. Az Octavia nem crossover, viszont hatalmas benne a hely, és ha szempont a lapra szerelt szekrény szállítás, akkor jobb választás, mert sokkal hosszabb.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
ngaba
aktív tag
válasz tboldi #199765 üzenetére
Olcsó autót nem kereskedésből vennék.
A kereskedő haszna ezen az árszinten már elég nagy részét teszi ki a vételárnak. (Ezen túl: Ezek többsége gondolom beszámított autó, de ha netán ő hozta be [pl. a Golf4-et], akkor a behozás a költsége az illetékeket leszámítva semmivel sem kevesebb, mint ha egy 4 milliós autót hozott volna be.) -
-
ngaba
aktív tag
válasz szabonagyur #199769 üzenetére
Igen, ez igaz, hogy eloszlik a haszon az eredeti tulaj és az új vásárló között. De igazából nem tudjuk, hogy milyen arányban. (Lehet, hogy korrektebb áron beszámítasz egy könnyen eladható autót, ha ezzel el tudsz adni egy régóta a placcon álló másikat. Legalábbis én így csinálnám. Az is csak feltételezés persze, hogy az olcsó autón se akar csak 20 ft-ot keresni csak azért, mert olcsó autó... Azt sem nagyon gondolom, hogy ha úgy adódik, az extrém olcsón beszerzett autót a megszokottnál olcsóbban fogja árulni, ha nem muszáj, mert megelégszik X ft haszonnal. Stb.)
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz tboldi #199760 üzenetére
Nem egy vészes történet az 1.3 Multijet sem, de eddigiek alapján nem beszélnélek rá Fő típushiba a szervó. Alapvetően motoron ami törődést igényel, az vezérműlánc (van benne szerencse faktor, olajcsere is számít, nekem 180-nál gyári még), illetve korom lerakódás EGR-ben, szívósorban. Befecskendező rendszerrel és turbóval szerintem nincs sok gond, lendkerék egytömegű, DPF sincs még. Ami miatt kilóg a lóláb, hogy rövid utakon járva a kartergáz visszavezetésben ki tud alakulni egy jég dugó, ami által egyszer csak kinyomja az olajat. Ebből talán létezik fűtött cső is, ami nagyjából kiküszöböli a problémát. Plusz ugye a fűtés elég gyenge, azt nem tudom, létezett-e kiegészítő elektromos radiátorral (Grande esetén volt ilyen extra). Váltó stabil darab szerintem. Talán még a féltengelyekre tippelnék, hogy előfordulhat rázás. Jut eszembe, klíma nélküli 1.2 szívó Grande már lehet van az ársávban Golf: valódi értékének még így is csak a töredéke!
-
tboldi
nagyúr
válasz molnarpeter #199774 üzenetére
Inkább szopóbenzin kellene, anyumnak jobb választás lenne szerintem/tünk.
-
tboldi
nagyúr
válasz szabonagyur #199773 üzenetére
Elsősorban a kisautók érdekelnek, ha Opel, akkor inkább Corsa lenne célszerűbb.
Amúgy meg rozsdát lehetőleg nem szeretnénk, inkább legyen valami műszaki problémája, azt könnyebben meg tudjuk oldani, akár otthon is.[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz molnarpeter #199774 üzenetére
180-nál még gyári olaj?
Fo problema az 1.3 mjettel, hogy borzasztoan lassan melegszik be.
"Bad reklám is reklám too"
-
veterán
válasz rasotamas #199712 üzenetére
Ezt az autót vásároltuk meg ismerőstől, 750 lett a végleges ár.
Jobban rendben van mint a nem túl jó képeken látszik. Műbizonylatos Skyfol.
Két komplett 1-2 éves kerékszet mindkettő külön lemezfelnin, szinterezve, külön dísztárcsával.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
fasyrt
őstag
válasz Biqci #199763 üzenetére
Mi a Mannheim-Stuttgart-Ravensburg vonalon mozogtunk.
Nagyon szep auto, kis esztetikai hibakkal. Ajto ele es garazs nem baratok, a tetocsomagtartot odavertek az ajto tetejehez egy van egy pici horpadas, es megpadkaztak a felnit.
Nivopalcan kb 7mm-en, szük centin magasabb az olaj a max-nal, gondolom üzemanyagbemosodas.
18500-ert nem adta oda, 19000-et meg nem adtam erte. Majd lesz masik.
Egyebkent meg hatalmas cucc, szerintem lejjebbmegyek egy kategoriaval, egy kompakt eleg lesz. Es nem muszaj a dizel se. Legyen automata + ACC, aztan csokolom.
-
Biqci
aktív tag
válasz fasyrt #199790 üzenetére
Akkor lehet láttuk is egymást, Stuttgart oda vissza útba esett, csak mi benyomultunk a bajorokhoz Ulm és Ausburg között. Mi sem jártunk sikerrel, bár a C30 kívülről az apró esztétikai hibákat leszámítva jó volt, gyári fényezés mindenütt, az öt henger szépen dorombolt, a legutolsó dolog is működött benne, de alul... A fenéklemez még okés, de a futóműve valami katasztrófa, mintha a Titanic mellől hozták volna fel.
Mondtam is a fiamnak, hogy a bajoroktól nem veszünk, nálunk szinte nem is sóznak, sokkal jobban viselik az autók a telet.Qru
Szóval csak megnézzük Hockenheimban a CRZ-et, hátha élőben jobb lesz a helyzet mint a képeken Ja és felbukkant Kassel környékén egy C30 T5, első tulajtól. Ha szombaton még meglesz, elmegyünk oda is. Bár az majdnem egy 800-as karika lesz"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
sagesz93
addikt
válasz rasotamas #199785 üzenetére
Nekem a #szarolasz volt 780k egy hatalmas alkuval, azóta vezerlés, ekszij ezeknél minden cserélve, olaj+szűrők, elől lengokarok, stabpalca és egy féltengely gumiharang, na meg gyári legszurohaz, mert ennyi idő után elkezdett toredezni az eredeti, hihetetlen szarul van kitalálva ez a része. Ez ossz volt kb 200k eddig. De most patent a kocsi nagyon. Itt számít nagyon, ha megbízható embertől van, vagy olyantól aki arra sem emlékszik mikor volt olaj cserélve utoljára. Ehhez 4 éves nyári, 10 éves téli gumi járt. A külsejére kéne rámenni, nagyon szép tudna lenni, bár most se csúnya 5 méterről mai friss:
[kép]
[kép][ Szerkesztve ]
-
Xtomi
tag
Sziasztok!
6 évig nem volt autóm és most újra vennék egyet.
Használtban gondolkoznék 2012-2018 évjárat max. 4 milla.
Az lenne a kérdésem hogy szinte az összes hirdetés céges.
Van olyan oldal ahol magán emberek hirdetnek és lehet rá szűrni is?
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen