Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MC Pite

    veterán

    válasz ericssonfan2 #195150 üzenetére

    Corolla Verso elég kicsi hátul, nem igazán 7 személy. Zafirára legalább annyit fogsz költeni mint egy 5008/Scenic3ra (de legalább... ...mindegy is).
    Ekkorában benzin plusz 7 személy plusz automata plusz 1.8 kerettel...
    Touran kézivel, vagy keret nyújtás után Grand C Max (az se megbízhatóbb).
    5nél többen használnátok, vagy a puttony miatt 7személyes? Ha 6 szenély is ok, Multipla és FRV, ha 7 és nem kisgyerekek, Caddy/Berlingo.
    Csak a C4 Grand Picasso dízel 1.6 robotváltósa ugrik be, ami élhető, de nem a legjobb automatának, de valószínű arról jobb mint aki vezetné kézivel ha ebben a kategóriábannus ennyire kell ekkora utakra is.

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz MC Pite #195170 üzenetére

    Mégis van automata, 2-3 Verso (4+3*0,5 személyes), meg egy bombabiztos német: [link]

    ;]

    Ezzel is együtt lehet élni, de a motor és váltó az elkövetkezendő 5 évben 4-500-at valószínű el fog emészteni, amúgy jól eszik és jól megy.
    A nagyegyterűeket meg ne is nézd ennyiért szvsz.

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz ericssonfan2 #195172 üzenetére

    A szállítandó személyek száma, mérete, (5+ fő szállítási gyakoriság/táv) és emeletti csomagtartó igény még kimaradt ami hasznos infó.

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz ericssonfan2 #195174 üzenetére

    Bő 1-1 órás utakra szerintem a Verso kicsi (7 kabát is alig fér el már).
    Zafira és Touran szódával (utóbbit nem szeretem, előbbit rühellem) megteszi. Erre vagy (2011 utáni) GC4P/5008-at (ennyiért még foglalkozós a THP motor, 2011ben egyszer, majd 2014 után lett nornálisabban javítva, a szívó változat nem gáz) vagy 1.4TCe GS3-at lőnék.

    Még Octaviában/Gokfbannse szeretem az iszákos és gyenge 1.6 MPI-t, Touranba ez kínzás/felelőtlenség 7 személlyel. 1.6 FSI ritka, de hatos váltóval élhető (Scenicben is hatos váltó van, vezmódosító itt is cserés, de legalább olcsóbb).
    Opelből majdnem mindegy, motorvezérlő, olajfogyasztás, vezérlésmódosítónak, klímakuplungnak nézz utána.

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz pana0017 #195159 üzenetére

    1.6 mpi szerintem is skippelendő. 1.2 tsi?
    Mazda3 ennyiért ami hosszú távon olcsón fenntarható? :)
    2012 utáni Ceedre céloznék ezek közül, mindkét motorral megfelelő arra amit írtál.
    Auris, 308 II(elég gyorsan bemelegszik a puretech motor), Megane3?
    Titkos tipp lenne a nagyobb B szegmenses autók, Rapid, Cactus, Clio IV (Grandtour), de úgy látom konzervatívabb vonalon mozogsz. Kis motorral is jól mennek, olcsón üzemeltehetőek, városban is jobbak a kis súly miatt

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    A hatos váltó ezeknél nem oszt, nem szoroz, 130-15x Nm esetén mind olyan (legalábbis Civic 1.8, M3 1.6, Ceed, stb) hogy 5xnél kéri a hatodikat. Oké, kevesebbet ejt, jobb mint az ötös, de nem nyer ezzel pályán semmit.

    Próbáld ki a mazdát is. Sztem túlértékelt némileg (praktikumban gyenge, nyomatékban is, keveset sem fogyaszt, nem különösebben kényelmes, elődjében piszok rövid volt a váltó-ezé passz, és a futómű meg kaszni rohad). Igen papíron marha jó vezetni -nem rossz, egy Corollánál bőven jobb-, de egy M3 ezen a téren se (nagyon) rosszabb, és kb mindenben üti (ülés, üléspozíció, beltér, motor életkedve, stb). De az 308II-höz mérném még, ha már árban ott van.

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz rasotamas #195194 üzenetére

    Vagy hogy nem dohányzó úrihölgy ;]

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz kenwood #195199 üzenetére

    Én 8-10 sms-t kaptam a C3-ra. A legtöbben elküldenék őket a ...ba, jobb ez így smsben.

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Lacko32 #195212 üzenetére

    Sok balesetmentes km-t vele! ;)

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Coccolino_O #195218 üzenetére

    Grande Punto (sporting van abból is), Clio (Campus) keveset eszik, esetleg Yaris.

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Coccolino_O #195229 üzenetére

    A korábbira volt jellemző a kormányszervó (fl előtt meg után is volt 1-1 hibája).
    Szívó 1.4 hatos váltóval az nem túl erős, de kb golyóálló (a kettest elég jól viszi).

    Yarisba nincs sok lélek, de százszor normálisabb mint a talicska swift. Az év autója 3as Clio is beférhet, C2 (VTS ;] a TU5JP4S nem fog cserbenhagyni), de akár korai Ceed/Proceed is beférhet a keretbe.

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz KoVee84 #195233 üzenetére

    Ellenben ugyanazért a pénzért kapható Mazda3ról vagy az 1.6 mpi Golfról ezek jutnak eszedbe? :) Amennyivel homogénebb, akár kellemesebb a G6 belseje, annyival rosszabb (nekem) az alap ülése (a jobbikhoz nem volt szerencsém), meg a futóművét is kevésbé szeretem. Onnantól meg nem nagyon maradt előnye a Golf65(+új műszerfal+új orr)-nek.Btw tc/vezess/an/ap M3 és M 3 tesztjeit is átnézheted, hasonlók a tapasztalatok. Ebből a mazdából dízelt vezettem, benzinest a korábbiból. Sztem a Ceed (2012+), 308 II lepipálja ezeket simán, de kicsit olcsóbban a M3 sem rossz.

    Coccolino_O. Azt amire van keret és tetszik :DDD 1.6osoknál nagyritkán hallok 1-1 szenzor hibáról (fhp, lambaszonda), de mást nem nagyon. Az 1.4 109 ló az inkább 90 érzésre, de az is jó. Én a '12 utániakat szeretem, előtte attól függ mi kell/tetszik (pl vetítőlencsés fényszóró, stb) sok hibáról/hibajavításról nem hallottam.

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    Persze, ezen nem veszünk össze. 2012ig belső térben elment, talán a Skoda, majd a Ceed ami kiemelkedett - helyesbítek, nekem jobban tetszett belső, dobogó legalsó fokán meg a 308.
    Aztán jött az újhullám (2013-2015), ott már sok autónak lett igényesebb/szebb belsejű
    .
    Néztem pár olcsóbb alternatívát (eredetileg C4P II-őt akartam), és pl az fl előtti Auris SportsTourer hybrid belseje... őőő kicsit fájt (vagy pl a sim SX4-é ami ismerősnek van). Mazda3-é nem (nagyon) zavart, de nem tetszett, viszont az ablakvezérlés idegőrlő benne, a minden * gomb megnyomása esetén csipogás szintén, és elöl (is) a praktikum elég sovány, így összességében sokkal kevésbé jött be mint a M3. Ami meg sokkal kevésbé mint a 308II vagy C4PII. :)
    Bár 2-3 polcra azért nagyjából lehet pakolni igényesség szempontjából pl belsőt, futóművet, stb; de nyilván benne van, hogy kinek mi szimpatikus, ki kell próbálni.

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Coccolino_O #195247 üzenetére

    Corollát leírták, én tizenéves mazdát nem vennék a nevemre, ingyen se. :N Ezekből Ceedeket keresnék magamnak. A Latitude meg az Insight gondolom kereten túl vannak, meg Lancerből az 1.6-os is talán (1.5-öst nem ismerem hogy milyen)? Colt (1.5 vagy CZ3)?

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz vzsryl #195274 üzenetére

    OK, de egyik isminek 2.0HDi, másiknak 1.9 PD volt/van, mindkettőt könnyű volt felismerni ha jöttek hozzánk. Egyik úgy hangzott mint egy öreg T3-as csattogása, a másik meg mint egy kultúrált dízel autó. Tehát oké hogy a dízel az dízel, de vannak különbségek. Ahogy 3 henger és 3 hengeres, meg 4 henger és 4 hengeres között is.

    BigBoss91: +1 Dokinak.

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Big_Boss #195286 üzenetére

    Polo mellé a PSA meg a Kia/Hyundai kisautóit nézném meg.
    A rövid távokra 1.2 Puretch motoros autókat is néznék (C3, 208), nálunk piszok gyorsan bemelegszik, a használt tartományban a motor eleven, jól fogyaszt (korai motoroknál vezszíjcserekor olajteknőt is illik levenni takarítás végett, később javították a szíjmálást).
    208 estén én szeretem a gokartozást is, plusz mindkettő relatív magas üléspozíciós (kinek előny, kinek hátrány).
    Városon belül nem nagy érv, de a Swift H4esétől megőrülök, a tompított 1100 lument nem nagyon csípem; nálunk szempont volt a jó és/vagy vetítőlencsés lámpa (amibe mehet jó fényforrás). Az ülésfűtés erőssége, a félautomata ablak, a kicsit fahangú rádió). Én a Splasht jobban szeretem (big block nagykerék verziót, egész jó vezetni), igényesebb, ügyesebb.
    Ha Jazz is (1.2 16V már egész élhető), akkor a C3 Picasso is játszhat, hölgyismerőseim szeretik - de ez kisegyterű, nem annyit fog ennyi a nehezebb platform/régebbi motor mint a 208 és a Pt mocik.

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Big_Boss #195299 üzenetére

    Arra a TPCA Aygo/C1/107 a legjobb. Egyszerű mint a faék.
    Szerk: Most látom, volt belőle EB2 big blokkos is :Y . Az a 865kg-val korrekt.

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz MC Pite #195300 üzenetére

    *108 már a phase kettőtől (2014), nem 107. :B És GT Line is volt belőle :DDD

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz gooool #195303 üzenetére

    Az Ignis félelmetes izgalmas rossz úton, plusz 99%ukat csak tankolták, és 2-3 évente kaptak egy kis fincsi ásványi 10w40et.

    Jazz vagy Clio ezekből, bár előbbit nem olyan olcsó szervizelni. Ha belefér, Sandero; na az bírja a tré utat.

    Ha Suzuki, és a 10milió légy nem tévedhet dolgon túllépünk (Swift), akkor próbáld ki a big blokkos nagykerekes Splasht. Erről is, mint a többiről azt hiszik szupermegbízható mert S betű van rajta, szerintem ez sem jobb az átlagnál, de jó vezetni, jó az ülés/váltó pozíció, faszán bővíthető. Ebből is ritka a jó, de egyel kevésbé ...konzervatívak/autó(karbantartástól) félő emberek vették talán.

    Ismerősnek hasonló célokra felmerült a Fusion, Picasso is, esetleg Altea, Scenic (I fl), vagy Scenic2 is.

    2 szemponttal bővítenék: nem alacsony üléshelyzet, és jó(!) világítás (jó jó, itt az összes japán kapásból kiesik a H4 miatt). Előbb utóbb panasz lesz arra hogy sötétben nem szeretnek menni, de egy jó H7es lámpa(mondjuka C3é meglepően jó volt izzóval is, legalábbis a tompított) vagy akár vetítőlencsés fényszóró (normális leddel) nagyon nagy segítség.

    szabonagyur: Nem annyiért fogják szervizelni mint a 206ot, Splasht. Gyertyák, vezérléscsere, hátsó fék, futóműelemek. De leginkább koccnál, lámpacserénél és hasonlóknál nyílik jobban az olló (és a legtöbb Jazz fényszórója már nem acélos, a tyc/depó meg beállíthatatlan fos).

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz pumpa1 #195339 üzenetére

    Ennyi; még egy szavazat a tájékozatlanságodra. De ez egy fórum, írd le a te tapasztalataidat, konkrét információidat te is. :R

    Xsara Picasso, főleg fl után megnézheted milyen megbízhatóság szempontjából (kereshetsz megbízhatósági statisztikát is, amíg szerepelt bennük egyterű külön, nézhetsz használt teszteket is, stb; írd majd be ide pár mondatban, hogy mit találtál).
    2004-től 2019-ig Xsara Picassoztam, aktív tag voltam a fórumán és találkozókon, apám autószerelő/autóalkatrész kereskedő volt, meg érdekelnek az autók. Családban is volt több Picasso ismerősöknél is, találkoztam ezzel azzal (igen, cseréltünk is preventíven hátsó lengőkarcsapágyat 206ban meg az első Picassoban is). PSA-s autókat valamivel jobban ismerem a többinél.
    Anyámnak Agilája (WagonR+ tesó, a régi) van, nem sorolom mi volt vele az elmúlt pár évben, de már gazdasági tk lenne gatyába rázni. Tudom, nem S betű van az orrán hanem villám, ez az oka annak hogy olyan, amilyen.
    Splash is élhető, szerintem nem jobb meg nem is rosszabb az átlagnál, valamennyi utánamentem annak is, mert nejemnek ezt akartam a C3 előtt (azt pedig ő szerette volna, én első körben kihagytam mert azt hittem a 206 tesója, de gyakorlatilag csak a motor közös (de ECU nem), mindenben full más). [link].

    Nyilván a legtöbb a (korábbi és aktuális) tulajon múlik.

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Gabesz87 #195364 üzenetére

    Nagy az esélye, hogy nem úgy ülsz ahogy kellene, érdemes rákeresni.
    Amúgy a kompakt kombik általában nagyobb tengelytávúak, itt is kb 4,5cm a különbség (itt pl azt írják hátul a fej 190cm-ig elég, de a lábhely csak 175-ig (185ös sofőr mögött). A kombinál már 190 centis magasságot adnak meg.
    Adacnál (auto test) meg lehet nézni a kinézett típusoknál mennyi hely van.

    Nem kell egyből Superb-re célozni, más kompaktot is meg lehet még nézni (kb bármelyik kombit ami szimpatikus, 308, Leon ST, stb). Scenicet is, bár rekordkicsi, papíron (se?) egyterű már.
    C4 SpaceTourer(ebből marha jó a kanyarxenonos, de relatív ritka), 5008 is megérhet egy rápillantást; előbbi nem csak tágas, annak is érződik.

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Gabesz87 #195368 üzenetére

    Beállításra nem tudok jó videót, 3-4ben van összeszedve hogy kellene; de a fenti kiindulásnak jó.
    Pedig hidd el, hogy a 9 és 3 óránál a csukló (lapocka hátul nekiér a támlának) a kormányon nem hülyeség; egy tréningen érdemes lenne ezt js megtapasztalni.

    Ha valamihez többször visszakanyarodsz és tetszik, azt kell venni. Jó, én a Picassohoz ezerszer kanyarodtam vissza, de amilyet kerestem (és amennyiért), olyan nem volt(mindig elvitték ha jött is), de a több tíz alternatíva közül a mostanim volt amihez második legtöbbször kanyarodtam vissza. :DD

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz gooool #195378 üzenetére

    Ameddig alacsonyabb keretből kerestünk, nem találtam a Coltnak hibáját (küszöböt azért figyeld), ClioII és Punto Sporting mellett első helyen volt. Jazz és Splash mellett a legjobban variálható(legalábbis a régi), futómű elvileg jó/feszes.
    Bár relatív alacsony az ülés. A lámpát élőben nem láttam milyen, de nem 1100l/H4, ami előny!

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz MC Pite #195384 üzenetére

    Szervizelés, izzócserének érdemes lenne utánanézni, de szerintem nem vészes (mint pl Jazz 1/Fiesta izzócsere, hivatalosan lökös levétellel). Ridc-n megtalálod az ülésmagasságot.

    Gabesz87: Ebben újabb tsi van, viszont a dsg és a motor, turbó minden más mint a nem hibridben (ez nálam nem előny).

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz tboldi #195390 üzenetére

    Fiestán és Jazzen is megoldottam, ha nem is könnyen (nemsokára megint jön egy, mindkét oldalon cserére, ledesítjük).
    De azoknak (főként, de nem kizárólag hölgyek) mond, akiknek az izzócserére a szerelő 10-12 ezret (felénk vidéken) kér el, nem mindenki örült neki :R Sőt, nők az ilyet nehezebben nyelik le, amikor ilyen miatt szerelőhöz kell évente vinni pluszban amihez egyébként nem kellene (főleg ha ésszel használnák a lámpát).
    Hiába cseréltem a lengőkarcsapágyat ill q..a alulméretezett érintkezős Siemens BSM-et, feleslegesen a Picassoban, ettől még nem 0 Ft másnak, nem úgy számolok vele ha másnak ajánlom.

    Tothgera30:Rossz út 2x45 km WagonR? Mennyit vezettél ilyet? Anyámnak ilyen van, 80nál szar úton halálfélelmem van (nem vagyok félős) ahogy a gyári 155ös kerekeken lobog, pattig az autó. Nem is megy sokat lakotton kívül, vagy ilyenkor lassan. A motor vidám, azzal nincs gond, a kanyargás a 165ös nexenen 4S-ekkel már nem probléma, amíg sima az út.
    Sose értem itthon az útról leeső suzukik miért ilyen népszerűek szar utas környéken is; sosem ültek normális futóművű autóban, vagy a 65km/h pont megfelelő egyeseknek?

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Tothgera30 #195400 üzenetére

    A gyári mérete az 1.2-es Agilának 155-ös, és aki vezette ritkán ír olyat, hogy elég stabil a WagonR. Ha neked az, lelked rajta, abszolút tizes skálán kb kettest adnék neki (ahol egy 206/Fabia mondjuk 5-4,5 körül kapna).

    |AP|: Újból ha tetszik a Sanderot is megnézheted, elég korrekt lett az új.
    Én fiatal használtat néznék, akkorát ami kell, nem nagyobbat. Most 1,5éves autót vettünk, 5évig garis, de megmondom őszintén egy valag plusz pénz, és dilettáns ....-ök, bármi garanciális probléma lesz, hamarabb fogom megjavíttatni hozzáértő normális műhelyben a naplopó unmotivált pancser For..p helyett. (Céges autókkal is csak a szívás van velük is.)Vagy 2-4 órányi autózok majd valami normálisabb márkaszervizhez ha garanciás problémám lesz.

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz bandus #195507 üzenetére

    Széles skála.
    Kugát vezettél? Az új, vagy még maradt az előzőből? Én utóbbit vezettem, 17-es kerékkel. Azokat a kanyarokat balcsi felé amit az enyémmel x sebességgel veszek (és az elmúlt években sok autóval mentem arra, és legalább 0,85x sebességet mind tudott, beleértve a Jumpert, Zafirát, C3at, Picassot, stb stb) azt a Kugával összeszorított záróizmokkal teljesítettem 0,75x-el. Fordban még ilyen szarul nem éreztem magam (beleértve békaszemű Fiesta és Turneo Connectet, ami pedig elég trágya volt) gyengébb minőségű utakon (és még nem is rossz út).
    Az ergonómia, tükrök, működés, minőség (szokás szerint beltér, vagy épp a hullámzó motorháztető) mindenkit kikakasztott kissebb nagyobb mértékben (2.0 dízel 4x4 kézi váltó, e kézifék). Nem tudom az új mennyivel jobb, de hasonló huncutságokra lehet azért számolni.

    Mindenképp próbáld ki, ne csak 5km-en.

    Én Golf (először kerül nálam az Octavia elé)/Leont hasonlítanám a 308SW(1.2)/508-hoz.

    És ha ez eldőlt, már csak a Corolla kombi(hibrid), Megane Grandtour(1.33) és Ceedel/Proceed, esetleg i30fastback (nekem a szívó is elég de neked mondjuk 1.4T) kell a bentmaradnak megmérkőznie :DDD . Picit sajnálom a kesst a 'középkategóriára', amik mellé árban és zajban (akár belsőben, pl M4 hibrid) akompakt kombik is feljönnek, főleg a phev változatok (garázs tv).
    Araszoláshoz Corollát venném, amúgy nálam a Ceed/308/M4 között dőlne el (vag előző generáció nekem sokkal jobban bejött, főleg a Leon ST(FR)).

    Szerk: Baszki Ecosportal (ez a két szó áll tőle legmesszebb) ne vicceljünk, 1024*inkább egy Puma (vagy bármi).

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Paxker315 #195524 üzenetére

    Ebben a kategóriában a félprémiumokra dobnak több szigetelést. A (klasse) mergából ha van szimpatikus, DS3/DS4, esetleg IS200h/Prius3.
    Furcsálom hogy olyan halk a Pulsar, ki kéne próbálnod. Asszony autója eredendően halk, és én szeretem ennek a motornak a morgását mikor gyorsítok, de gyanítom hogy nálad az sem kívánatos hang (gördülés meg általános zajszigetelés kisautóhoz képest jó). Polot is, azt se vágom az újból milyen, de hangosnak (meg halknak sem) gondolnám.

    Anaren91: Nézd meg az Ecosportot ha már nem ülsz bele, de képeken, cikkeken is átjön hogy egy igénytelen olcsó autó, messze nem az a liga amit bandus keres.

    Qru: Ritkán jutok el laptiming nézésig, de rákeresek. Nem szoktak rosszak lenni a fordok vezethetőségben/futóműben (kivéve Ecosport), de a(z utolsó előtti) Kuga konkrétan ijesztő (4 fővel közepes úton már beszartam, pedig hamarabb sikítanak nálam az utasok mint hogy én félnék).

    |AP|: Én az 1.4T-re céloznék. A T3 Fireflyal nincs túl sok tapasztalat (a turbót mi gyártjuk hozzá, arról nem nagyon hallok panaszt), akár azt is be merném vállalni, de csak próba után.

    aero.: Vigyázz, megköveznek ;] . Én imádom a 208 Ptmotorját, nem csak eleven (csak 700rpmre a nyomatékmaximumtól autózik vele az ember, lelépi megindulási hajlamban az 1.4eseket) szeret pörögni, hanem ráadásulilyenkor kifejezetten tetszik a hangja. Nem minden 3 hengeresé tetszik, a legtöbb az kb semmilyen (nekem). De mindenki leolt érte, hogy pfúúú, 3 henger (bár nem tudom ezek közül hányan próbálták, lenen egy tippem...) :DDD

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Zotyko #195554 üzenetére

    Amíg ketten-négyen vagytok, addig egy nagy egyterűre nagyon sok pénzt rálocsoltok pluszba egy kompakt kombi/egyterűhöz képest. Súly, megbízhatóság, szervizigény más kategória (egyterű b..i vagy eredendően :DDD ).
    1, Kompakt kombi, ami jól pakolható, megbízható, nem fogyaszt sokat (erre most egy Megane3at vettem magunknak)
    Octavia, Megane3, 308II, Ceed/i30.
    2, Kompakt egyterű C4 Picasso(II, esetleg Grand), 5008, Touran
    3, A legtutibb ilyen használatra egy dobozos családi szerintem. Van aki szereti a Caddy/Doblót, én a Berlingo/Partner vonalat élhetőbbnek tartom (akár 7 üléses verzióban, ami _tényleg_ 7 üléses, meg csomagtartó is van bővan még 5-6 fő mellett is. Tolóajtó gyerekhez remek (berakás, másik autóra rácsukás szempontjából is), pakolóhelyek/praktikumba király (hátul 3 külön üléses felszereltséget nézz!), körbe lehet fényezetlen a lökös (a crossoveres csomagokkal), belül is könnyű takarítani, a hátsó ablakokat sem fogják a gyerekek állandóan baxtatni, mert kibillentős. Belső tetőcsomagtartóra fel lehet rakni kismotorokat, játszószőnyeget, mindenféle vackot.

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz |AP| #195598 üzenetére

    Alapjárat az semmi. Ketyeg. Egy 4 hengeres GDI is ketyeg.
    55ös gurlás, 90es gurulás, meg a legalább félgázas gyorsítás az érdekes. 1 sportszeletet arra, hogy nem lesz rossz.

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz BigBlackDog #195605 üzenetére

    Sztem is, eredendően a GDI-k csattognak hangosabban, bár manapság az MPI motorok is hangosabbak (pl a 1.2 szívó Pt [VTi] is a 208ban burkolat nélkül picit csattog, inkább hidegen - melegen általában leállítja a start stop :) ).
    Az 1.2 VTi rezonanciája nem gáz(asszem kiegyenlítő meg eltolás is van), nem mondanám meg tutira ez alapján hogy 3 hengeres (mint egy négyhengeres szar bakokkal). Induláskor, 1ből kettőbe húzáskor darabosabb kuplungkezeléssel azért érezni hogy ehhez puha bakok kellenek, de ez nem olyan sokat van hogy zavarjon, és ha nem ejtem le teljesen a fordulatot, akkor alig érezni.

    olivire: Nyilván kevésbé kulturáltak, de a legtöbb nem gáz (van ami szar hangú és rezonál eléggé). Leginkább divat fikázni mindent ami 3 hengeres. :N

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Pttypang #195619 üzenetére

    "Volt mar szervizben, mondtak ,hogy ez normalis."
    Minden hibára szinte ezt mondják, és nem csak a pohu. :((
    Ezért is filózok erősen, mi az a felár, amit az hátralévő 3,5 év garanciáért áldozzak az autóra (mert oké, hogy a pollen+olaj 77K márkaszervizben, de a bő feléért megcsinálják normális szervizben; de otthon meg 25ből megcsinálom 45 perc alatt). Szerintem egy is olyan, mint az állami orvosi rendszer. Fizetek befelé folyamatosan, de ha valami bajom van, máshova kell még külön fizetnem, hogy meg is oldja valaki a problémát; azaz elviszem fizetősen olyan műhelybe ahol értenek is hozzá.

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz footy #195626 üzenetére

    Inkább egy átlag V6 akkor mint ez? A legtöbb V6 ellenében ez az R5 jobban tetszik :DD

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz alázógyík #195636 üzenetére

    Igen, az elején, ami már kb 5 éve javítva lett.
    Hugom 208asában EB0 van, meg fos olajat is kapott a márkaszerviztől, most 6 évesen (115k)bcserélték (teknő le, meg takarítás pluszba), nem volt semmi dráma. Ja, meglepő módon márkaszervíz ezt nem ajánlotta, mint aki erről sose hallott. Ellenben papíron kicserélték a tárcsát, betétet, csak gyakorlatban nem.

    |AP|: Én még egy értékesítővel se beszéltem aki ne beszélt volna le a kisebb motorokról (vagy értett volna az autókhoz).
    Ugyanolyankomoly szakértelem és megfontolás van mögötte mint például az Euronicsnál. Nagyobb profit, meg mit kell pörgetni/kiszórni; kb ennyi a motivációjuk, nem a te igényeid eltalálása.
    Próbakör alá ne add (meglepő módon az erősebb motoros változat mindig ami vezethető :U ).
    Én meguntam hogy pl hetedik Suzuki szalonban is csak az 1.4T volt, és senki nem tervezett ezres bemutató autót beszerezni.

    Kb kizárt 7-8 litert megetetni sztem vele, ahhoz pályanapozni kell. Ellenben vw meg ford régi (10x LE) 1.6osával, na azok bármikor benyakalták, cserébe nem is mentek. Meg a Tipo szívó 1.4-el se eszik keveset sajna.

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz vidocq #195668 üzenetére

    Megane1 facelift(1.4-1.6 16V), Punto2, Clio2, Fabia(1.4 16v) Ennyiért mondjuk sajna nagy csodákra nem lehet számítani, max a Meganeból nem az alja van ennyiért. Vagy picit ha tudsz még gyűjteni, Aygo/C1/107, az tényleg olcsón fenntartható, normális autó a stifthez képest, és biztonságos, kevés hibával.

    Swiftet nem tudom a praktikum és a közelgő gtk miatt idesorolni. Amíg küszöb, segédkeret el nem rohad, foglalkozhatsz a beszakadó rugótoronnyal, féltengelycserékkel, hengerfejezéssel, szelephézag állítással, ha a kidörzsölődő kábelköteg miatt nem unod meg hamarább vagy nem gyullad ki az autó. #Ezt20évecsaktankoljuk

    vzsryl: "Nem is értem mi a célja ennek az egészne"
    dehogynem, a CO2 bünti megúszása, a valójában (jellemzően) környezetszennyezőbb autókkal. Vagy amit írtál azért, vagy mert a cégek a benzint fizetik ki, az áramot nem. :(

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Anaren91 #195688 üzenetére

    Néha furcsálom a tanácsaidat, hogy mire alapozod őket.
    Láttál te 3-400ért négyes Golfot? Amúgy sincs egy tucatnyi hibájuk (ja de), de ennyiért ezek kb mind jelen vannak, és még egy adag más is.
    Amennyyiért meg épkézláb darabok vannak, akkor inkább egy Leont vennék, vagy inkább Grande Puntot.

    vidocq: Ha neked tetszik, és normálisat találsz, akár. Én nemszeretem őket, kiolcsósított modellek, meg utálom a lépcsőshátúakat (bővíteni nem nagyon lehet a csomagteret). Nem bonyolultak, relatív megbízhatóak, de jellemzően ... nem autóbolondok tulajdonolták korábban, hogy finoman fogalmazzak.
    Clio2-ből azért 4xx-ért akadnak normálisak, 1,2 16V jó motor, 1.4 16V meg már egész egészségesen viszi(múlt hónapban 480ért láttam meglepően szépet). Puntóból Sportingok (3ajtó, sportosabb, hatos váltó az 1.2 16V mellé, jól megy, jól fogyaszt) is beférhetnek, de az is bő 4xx. Viszont egy darabig nagyobb becsben voltak mint a polgári változatok (Clio Tech Run és erősebb (1.6) változatokra ez szintén jellemző lehet).
    Az én véleményem az, hogy sokkal szívesebben adok ki (akár hitellel) 550et egy ilyenért (kicsit sportosabb/jobban felszerelt változatokra) aminek általában gazdája volt(ez jellemzően már a képeken is látszik), mint 350et egy olyanért amit csak tankoltak, és a különböztetet bele kell borítani a szarabb állapotúba, amit filléres alkatrészekkel gányoltak csak.
    Akad 1-2 amire ránéznék, ha kívánatosak épp nem akadnak most: 1, 2.

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz bitpork #195696 üzenetére

    Most megnéztem, a kombinknál 2000nél (1600-1700 a gurulgatós fordulatszám), a kisoroszlánnál kb 1700tól megvan a 80%, a gurulgatós fordulat 1800-2000 rpm (2200-2300tól úgy megindul, hogy utas meg nem mondaná hogy mekkora/szívó motor, az összes általam vezettet 1.4 16V motort ebben lenyomja, beleértve a 109 lovas Ceedet is (mondjuk az nem ment túl jól), de átlagos előzés vagy lakott végén négyesből gyorsításban a legtöbb 1.6ost is (jó, könnyű az autó).
    Speciel a váltókiosztását csípem, 25-30tól kettes, 40től 3as, 50től 4es, 65-70től az ötödik. Nem a megszokott, de praktikusabb így.

    lali81: 2012 rémlik amikor javítitták a feszítőt, ha ezt veszed cserés. Én 1.4-re lőnék inkább, jól megy az is, de nem olyan iszákos mint az 1.8.

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz vidocq #195707 üzenetére

    A fehér holló az gyakori dolog a kívül leharcolt belül jó állapotú autóhoz képest. Kevés pénzből kergetnek ilyen ...autókat, de van aki igényes az autójára, meg van aki nem. Jellemzően a szépek a jók.

    Veron: Általában kamu. Most emelkedtek az árak, igen nem várható (ettől nem kizárt).

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz cappa72 #195712 üzenetére

    Miiivan? :) Életben nem hallottam. Az autónak attól nagy az értékvesztése, ha b*szott rá a tulaj. Akinek az számít mikori év, nem is tudom :). Amúgy 3 autónk is év végi gyártás volt, de év eleji forgalombahelyezésű.

    Ami valóban szívás lehet, széria végéről jól felszerelt/szépen kirittyentett autót venni. Ezt viszont már negyedjére csinálom, és bizony kellemetlen (eladáskor) hogy árban a következő szériával egybefolyik, ahol már vannak annyiért lerúgott példányok. De akiknek jó azaz autó, és bíznak az első éves szériákban, azok vegyék meg azt.

    A korábbi kívül ütött kopott, de műszakilag jó állapotú autóhoz: Több haverom, kollégám is hiszi azt, hogy ilyen autója van. De idáig 101%ban még beülés nélkül is lehet látni sok pontot, hogy bizony nincsenek. :( Ma reggel az egyik ilyen kollégának szóltam, hogy pótféklámpában már csak kb 1 izzó világít. Azt mondja: 'Már megint? Most cseréltem... két éve, akkor is te szóltál érte.' Azt nem sorolnám, hogy a szerinte műszakilag jó autónak mi az a legalább 10 baja, amit azonnal megcsináltatnék ha nekem kéne azt vezetnem.

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz tboy93 #195715 üzenetére

    Vannak akik a kiforrottságot helyezik előtérbe, vannak akik az újabb designt, nem vagyunk egyformák. Konkrétan a C3 eladásakor többen említették ismerősök akik nézték a hirdetést, hogy ennyiért már van a kettes is (igen, de milyenek). De azt is elvitte az első ember aki eljött megnézni (a Picassoimat meg még sose kellett felraknom hirdetésbe).

    Szűrésnél én is csak ahogy Qru írja FL/motor miatt szűrök évjáratra, nem az érdekel milyen szám van a forgalmiban. Akit az érdekel jobban, nem az én vevőm.

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz sasa134 #195786 üzenetére

    1.33as motorral sincs baj, csak az i....al akik nem belevaló olajat töltenek bele.
    Zaj és rugózási komfort sprődjapán kisautós, alap világítás se nagy szám (a projektorist érdemes ledesíteni) de ha ezek megfelelnek, akkor jó (én szeretek HSD-t vezetni). Nagyvárosba nagyon, vidékibe már nem ezt venném.

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz vidocq #195870 üzenetére

    Hm, inkább Picassot vennék. Autószerűbb, jó motorok, tud jól fogyasztani, megbízhatóbbnak is gondolom, bár nem ismerem a Multiplát (de még nem a jó olasz érában született).

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Integrale #195960 üzenetére

    Ajjaj, ebbe nem akarik vitatkozni veled :DDD .
    Stilo magasságától érezhetően kevesebbba baj a Fiattal, Alfánál kb a 159-től.
    Multipláról szinte semmit nem hallottam, se jót, se rosszatt, de a kicsit későbbi modellekben nagyobb bizodalmam van. :R
    De ha tudsz pontosabbat (elég nagyvonalakban, nem típusonként és hajtáslánconként) szerintem másnaknis hasznos lehet, attól eltekintve hogy az olaszokat se sokan keresik.

    Keyless: Ahogy az e kézifék, úgy ez is tök jól működik a Megane3-ban. Egyes vw és ford modellek után ezeket inkább hátrányként kezdtem kezelni egy autóban, de meg lehet ezeket normálisan is csinálni. Azóta már az a fura, hogy turkálni kell a táskában a kulcsért.

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz molnarpeter #196008 üzenetére

    elvileg dugóban annyira nem takarékos, de ingázni hatékony (:F)

    A Prius dugóban, az Insight elővárosban, lakotton kívül brillírozik fogyasztásban. Normakörben hasonlók, vagy az Insight nyer kicsivel (P3).

    A palást gyártás rész nc; tudom, másoltad. Rendes forgatott dob kell ha pótolni kell és nem utángyártottat akar az ember. Hibrideknél külön előny, hogy alapon halk, nagyobb fordulaton ércesebb kicsit a gyárinál.

    Integrale, köszi.

    bandus: Hülye kérdésnek tűnik, Octavia és 508 seggpróba volt már? Utóbbi rémlik hogy nem, de szerintem a sok törpölés helyett menj, próbáld ki őket rossz úton. ;)

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz rasotamas #196011 üzenetére

    A Kizashi overkill a többihez képest. Fogyasztásban tuti, és alkatrészek tekintetében sem hiszem hogy olcsóak a cuccok hozzá.

    Veron: Ha fúj, vedd 4 hengerrel ahelyett hogy kipróbálnád milyen 3al.
    Középtartományban hogy tudnak remegni? :F 2000től még a szívó is terhelhető és rég simán jár.
    Nem hiszem higy a Skodának jobb az értéktartása, ezekből a Honda, esetleg a Toyota, de az közelebb van az átlagoshoz (egy hibrid kombinak, a többi Corollának inkább átlagos).

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz rasotamas #196030 üzenetére

    Beltérben a legtöbb japán sivár, bocsi ;]
    Lenne más, ami normális belül, de...nem japán, úgyhogy csöndbe vagyok. Rövidtávokra gyorsan bemelegedős EB2 motort is tudok, a hangja is király. ;) (2014ig szíjcseréhez olajteknőt is le kell dobni, mert mállhatott a szíj). Radar, bt, de akár tolatókamera se olyan ritka, de már megy fentebb árban. Mondjuk az EB2 mellé az automata nem biztos hogy befér, inkább 1.6VTi mellet lesztek kereten belül.
    Rinya helyett ültesd be egy Insightba, ha vezette, utána mondja hogy rossz.
    Vagy Splash, Jazz2 ami belül nem annyira gáz, de még H4es, félautomata ablakos kisautókról beszélünk. Esetleg Colt lehet még megnézésre érdemes.

    Továbbra sem értem Kizashi szervizköltségeiről milyen álmokat kergetsz :B .

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz bandus #196046 üzenetére

    Kíváncsi vagyok a tapasztalataidra, de a Kodiaq és új oktáv lefelé lóg ki minőségérzetben a márkából (remegés, zörgés). 508 sem egy C5 Aircross, de 17es kerékkel még élhetőnek tűnik.

    rasotamas: Akkor hagyjuk...
    H4 az az a 2 izzószálas istencsapása, amit egyes gyártók mai napig tesznek autókba - a robogók helyett. 2*1100lumen(sok szórt fénnyel, 1,3%-os lejtéssel), refivel 2*1600. Egy normális világítás 2*1500 lumen 1% lejtéssel, refinél 4*1500 lumen. Szemmel láthatóan sokkal jobban világít a legtöbb H7/H11/HIR2/stb fényforrás.
    Az automata mert csak, vagy mi a fő oka? Ha szarul vált a delikvens, attól jobb a robotizált. Sőt, szerinted 10/10-re megmondanád milyen váltó van egy autóban? :)
    De ha robotizált nem pálya (2 kuplungosak sem?) akkor melyik rendszerűeket nézitek?

    Szerk: Ja a félautomata ablakemelő az az, amire ráírják hogy AUTO, majd lefelé egy érintésre lemegy, felfelé folyamatosan kell húzni. Korábban ez nekem nem volt meg, mikor nejemneknkerestünk autókat, és ez első körben mind japán volt, mindnél így működött. Biztos van más gyártó is aki ezt csinálja, de ez max félautomata.
    Egy hónapig nézegettünk élőben, teszteket, videókat, kerestem normális Splasht, ami érezhetően igényesebb a Swiftnél(nem nehéz, sőt ;] ), képeken be is jött neki. Majd beleült. Tizenévig hozzászokott a kellemes apróságokhoz, jó üléshez, könyöklőhöz, stb, aztán nem vette be a pocija ezt. Másfélhónap kutatás az ablakon kidobva...

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Gergőke88 #196049 üzenetére

    Megint a VAG féle 'egészséges versenyeztetés' :U

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz bandus #196055 üzenetére

    Előbb néz meg 3 videóstesztet is, majd utána ezt. Hogy jobban el tud helyezni, Tiguan, RAV4, CRV, X3, Kodiaq,
    O3 CNG ill Scout, O4.

    rasotamas: Nem alacsony üléshelyzet és komfortos rugózás nem lenne szintén prió? Nem rántanak azért a tízéves robotkuplungosok olyat hogy zavaró lenne sztem. Japánból cvt-s Jazz ami idáig nagyjából megfelel.

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz rasotamas #196062 üzenetére

    Jöhet a válasz hogy miért esik ki: [link]
    A szívó 1.6 VTi-től nem kell tartani, a turbós prince motorok hibái nincsenek ennél jelen. Vezmódosító kerék cseréje az esélyes lehet, de nem a világ, plusz nyugaton normális olajjal használták őket, lehet nem is kerül rá sor. Kamera nem, radar könnyen lehet bennük, belseje is nornális, relatív kényelmes, nem alacsonyan ülős (nem is magas), nem drága szervizelni, fogyasztása se vészes. Szerintem ez hidrodinamikus váltós kéne hogy legyen.

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

Új hozzászólás Aktív témák