- Az e-ink minden jó tulajdonsága, de 60 Hz-en
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Visszatérne a PC-s kliensbizniszbe az NVIDIA
- Egér probléma
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- ASUS notebook topic
- Asztrofotózás
- Mini PC
- Androidos tablet topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
-
Dobhatja a Google az Exynost és a Samsungot
ma A Tensor G5-öt önállóan fejlesztheti és a TSMC-vel gyárthatja, a G4-et viszont még koreai partnerével.
-
Újabb robottaxis balesetekre derült fény
it Az USA biztonsági vizsgálatot indított a Waymo önvezető autói kapcsán, és újabb balesetekre derült fény.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Krisz0418
őstag
A múltkori e91 320d gondolatom helyett esetleg egy a5 2,7, 3.0tdi? Esetleg 2.0 tfsi? Hasonló evjarat mint a bmw, árban is kb ott vannak pariban. Megbízhatóbb? Kaptam olyan ivet mindenkitől a bmw kapcsán hogy meg is ijedtem tőle
[ Szerkesztve ]
AMD RYZEN 5900X || GIGABYTE AORUS LIQUID 280MM || MSI TOMAHAWK B550 || CRUCIAL BALLISTIX 2x16GB 3600cl15 || CM V1200 PLATINUM || XFX MERC 6800XT ||
-
BigBlackDog
veterán
-
Qru
MODERÁTOR
válasz runner 125 #199085 üzenetére
IS-bol az mk1 nevezheto annak, az mk2 mar nem az az mk3 meg plane.
#nincsbennetarcsi
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Krisz0418 #199103 üzenetére
Audi vonalon 2.0 TDI nem rossz konstrukció, valamikor 200k körül nem árt talán olajpumpa tengelyt cserélni óvatosságból, de nem egy taposóakna-mező. (Bajor összehasonlítás kedvéért - megbízhatóság valahol az M47 és N47 között lehet, modern motor lévén pl ott a DPF is, de könnyebben karbantartható.) Ha automata kell, Multitronic kevésbé jó hírű, inkább S-tronic (DSG) váltóval érdemes nézni, bár az meg a 177-190 lovas összkerekes kivitelre szűkíti a lehetőségeket... 2.7 és 3.0 V6 TDI közeli rokonok, VAG topikban találsz infókat róla, legnagyobb tétel talán a láncos vezérlés (hasonlóan hátul, mint a BMW-nél, bár talán kicsit tartósabb), a kisebb esetén az automata változat (Multitronic) kockázatos, S-tronic meg nem lenne rossz, de mégiscsak nagy motorhoz párosul ugyanaz a szerkezet, azért jobban kopik. Coupe karosszériával a 3.0 240 LE volt gyártás elején (2009.08-ig) hagyományos Tiptronic váltóval, az jó cucc szerintem, ha van rendesen cserélve az olaj benne.
[ Szerkesztve ]
-
Krisz0418
őstag
válasz molnarpeter #199114 üzenetére
Ennek semmi köze a 2.5 v6 tdi-hez igaz? Úgy tudom az híresen rossz motor volt. Én dízel motorok terén még ott tartok hogy 1.9tdi örökélet..onnantól kezdve elvagyok veszve
AMD RYZEN 5900X || GIGABYTE AORUS LIQUID 280MM || MSI TOMAHAWK B550 || CRUCIAL BALLISTIX 2x16GB 3600cl15 || CM V1200 PLATINUM || XFX MERC 6800XT ||
-
venom8888
őstag
válasz BigBlackDog #199104 üzenetére
Errol beszelek,mik ezek kis motorok ezekbe a hatalmas autokba.
-
Paxker315
addikt
válasz runner 125 #199075 üzenetére
Még nem hallottam panaszkodni senkit az IS dinamikájára, bár, nem is az a lényege. De megy az.
szerintem nem rossz választás, pont azért dobtam be a zeperfs-es méréseket is. Legal közlekedésre több, mint elég. Meg ez már egyéni, de, soha nem vennék manuális váltóval városi használatra autót, hipritnél meg ugye ez nem választás kérdése : )
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
veterán
válasz molnarpeter #199114 üzenetére
Szerintem azért a DQ500 bírja, viszont ugyan ez van a 2 litereshez is, na ott igazán örök életnek kell lennie.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
Nekem már a 160-170 is stresszes pályán, nem az a megyünk előre és kész, már nagyon kell figyelni, egy sávváltásnál is, egész máshogy viselkedik az autó. Főleg, ha Sport helyett Comfortban hagyom a futóművet
A régi Mazdámmal 180-nal mertem egyszer menni (nem pályán mer ott mérnek), nem éreztem már olyan állapotúnak, egyszer cseréltünk egy rokonnal, ő azonnal megkergette, mondta hogy a fékre rá kéne nézni mert 190-nél már nem fog úgy.
Yaris 2 1.4 dízel viszont meglepően jó 160 felett.https://tinyurl.com/rasoapro
-
Qru
MODERÁTOR
válasz rasotamas #199119 üzenetére
Ha nagy a forgalom akkor én sem tolom neki, akkor nem nyer érdemi időt az ember, cserébe marha veszélyes. Régen a meló miatt mondjuk gyakran kellett sietni akkor azért volt hogy gyorsan mentem a pályán. Mostanság már egyre ritkábban sietek. Változnak az idők.
#nincsbennetarcsi
-
w.miki
veterán
válasz szabonagyur #199113 üzenetére
Telefonon/Tabletet sem megy neked? S10e-n nekem bejönnek a képek. PC-n még az adatok sem. Írtál nekik panaszt?
Olcsó kütyük: http://tiny.cc/fbkutyu
-
Krisz0418
őstag
válasz Paxker315 #199123 üzenetére
Mai napig elvagyok az ezres suzukival minden masra ott az 1.9pd golf. Mondjuk most az nincs, turbo gatya, szerelő szerint 110-130k a gyari, felujitott turbó.
AMD RYZEN 5900X || GIGABYTE AORUS LIQUID 280MM || MSI TOMAHAWK B550 || CRUCIAL BALLISTIX 2x16GB 3600cl15 || CM V1200 PLATINUM || XFX MERC 6800XT ||
-
Kickass
őstag
Eladtam ma a Mercit. Juppi
Kiváló ügynök voltEllenben sikerült elbaxni az adásvételit véletlenül elirtam az alvázszámot (egy szám duplán került bele). Irjunk ujat mielőtt a csávó beszopódik vele vagy úgyse érdekli a kutyát se?
Mintha az rémlene hogy az ügyintézők nem nagyon foglalkoznak az adásvételivel a hivatalos adatokat a hivatalos dokumentumokról másolják(sz.ig., törzskönyv ilyesmi)
-
szőröscica
addikt
Egy ilyenrol mit gondoltok?
asszonynak keresunk evi par ezer km-re bkv es taxihelyettesitonek egy maximum kompakt meretu, automata autot, amivel nem kell minden heten szervizbe menni, masfel misi magassagaig.Praktikusan evente otthoni olajcsere szurokkel + ketevente muszaki elott alapos atvizsgalas, szukseges javitasok, fekolajcsere, stb. Lerohadasokra, rejtelyes hibak javitasara, kethavonta elojovo aprosagokra nincs idonk, illetve ekkora futas mellett akkor mar taxizhatna is.
Mas tippeket is szivesen veszek. Koszi
ennel sokkal olcsobban 1gen A osztaly?
[ Szerkesztve ]
-
válasz szőröscica #199129 üzenetére
1,6 automatát csak golfban próbáltam de mint a friss szurokba ragadt technokolos rozsdás vascsiga aki reumával küzd. Még nekem is , akkor képzeld el magadnál.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz szőröscica #199129 üzenetére
Nissan Cube-ot mondtam volna, de csak 1db van 2 misiért, manuállal. Irtó aranyos kis gép.
1gen A Klasse helyett inkább bakancs Micra
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz szőröscica #199129 üzenetére
Alapvetően okés szerintem - első gondolat, hogy ha kint fog állni, akkor fényezés érzékeny lehet színe miatt
-
-
w.miki
veterán
válasz szőröscica #199129 üzenetére
1,5m Ft-ért nem vennék egy 15 éves Focust.
Annyiért már kapható Toyota Prius is, de Yarisból is szépek vannak már.Olcsó kütyük: http://tiny.cc/fbkutyu
-
szőröscica
addikt
válasz bitpork #199130 üzenetére
O, engem 3 ev Amperazas teljesen leszedalt, a szarragas mestere lettem, nullason szigoruan 90, palyan 110. Meg a hajamat is magamnak vagom. Neha bekonnyezek, mikor elzuz egy E-klasse vagy 5er kilohetvennel mellettem, de tudom, hogy most haz projekt van. Pedig egy jo plugint beallitanek beloluk az udvarra.
Amugy nagyon nincs kobe vesve meg semmilyen modell, ezen a fokan csak megakadt a szemem. Dizeltol sem zarkozunk el, mert ha megy valamerre, akkor az minimum 20km egy iranyba. Sot abbol meg kezi valtosat is bevallalna. -
KoVee84
senior tag
válasz szőröscica #199129 üzenetére
Honda Jazz cvt vagy ha asszony bírja a bólogatást akkor Yaris vagy Colt robotizált váltóval. Ez a focus már csak a színe miatt se
-
Land
veterán
Sziasztok!
Több okból kifolyólag el kell adnom a VW Passat B8 Variant 2.0 TDI 190 LE-s autómat és olcsóbbra váltanom.
Amit keresek: kombi, nyomatékosabb motor (tehát lehetőleg turbós), megbízható technika, ne legyen túl öreg, 2.5 millió Ft-ig mindennel együtt (lentebb kifejtem).
Alapból nem megyek sokat, Pesten élek, de a mostani dízel Passatra is tudtam figyelni, sosem tömődött el a DPF, 10 ezer km-enként olajcsere stb.2 verziót találtam ki:
- dízel 1.6-1.9 millió Ft-ért+átírás+biztosítás és félreteszek pár 100 ezer Ft-ot "dízel nyűgökre".
- kis turbó benzines/"nagy" szívó 2.1-2.2 millió Ft-ért+átírás+biztosítás+minimális félretett pénz erre arra ->bár nem gondolnám, hogy egy turbós benzines nem kérne semmit szervíz gyanánt.
Mivel a dízel üldöztetés miatt jóval olcsóbb egy dízel, bármennyire is hülyeségnek hangzik, de egy (benzinesnél) olcsóbb, karbantartott, átvizsgált dízel autó több 100 ezer Ft félrerakott pénzzel a háta mögött összeségében még akár olcsóbb is lehet egy benzineshez képest.
Lásd a mostani B8 Passatomat: benzines motorral majd 1.5 millió Ft-tal drágább lett volna és közel sem volt nyűgös kocsi a nálam töltött idő alatt, tehát abszolút jobb döntés volt a 2.0 TDI motor a 2.0 TSI-hez képest.Racionális(abb) lista:
- Ford Focus II FL-es: jellemzően a szívó benzineseket ajánlják, iszonyat sok van belőle. Vélhetően nem dobogtatná meg a szívemet és lehet hamar cserélni szeretném.
- Volvo V50: Focus II technika, szebb, mutatósabb külső. De a dízelek ebből sem feltétlen atombiztosak. Lófütty 1.6 szívó meg kell a francnak. Vélhetően megvan a szervizelésénél a Volvo felár.
- Renault Megane 3: titkos tipp a Vezess szerint. Rengeteg 2011 körüli 1.5 dCi van eladó. Elvileg jó motor (hajtókar csere vétel után), persze nem erőgép, de a nyomaték azért lenne benne a dízelsége miatt. Abszolút rajta van a listámon. Benzinesből 1-2 db 1.4 TCe-t hirdetnek, de azok elvileg sokat esznek és azokkal is lehetnek gondok.
- Renault Laguna 3: ez is titkos tipp. Elvileg igencsak megbízható (sok tulajjal beszélgettem), 2.0 dCi-vel venném. 1.8-1.9 millió Ft-ért elég extrásakat hirdetnek. Előkelő helyen van a listámon.
- Citroen C5 II: elvileg ez is sokat javult a rossz hírű első C5-höz képest. 2.0 HDI ugyancsak megbízható darab. Ennek annyira nem jártam utána, de talán a Laguna megbízhatóbb típus.
- Honda Accord: ebből ennyiért 8. generációs FL-esek vannak, tehát a "halottas kocsi" kombi. Öreg autók, inkább kihagyom. Annyira nem tetszik a kombi verziója.
- Mazda 6 II gen: 2008 utáni széria, elvileg már kevésbé rohadnak. Ebből dízelt nem szabad venni. Egy 2.0 szívó benzines talán megbízható lenne, de az egyéb Mazda specifikus alkatrészek nem olcsók és sajnos ezekből a jobbak 2.1-2.3 millió Ft között vannak. Egy jobb dízelhez képest simán 4-500k Ft felár. Annyiból pedig azt szerencsével 2 évig simán életben tartom.
Opel Astra J: ebből csak az 1.4T 140 LE-es kis turbós benzinest venném. Megbízható motor, a kocsi sem nyűgös elvileg. 2.1 milliótól már egész ígéretes darabokat láttam. Csak hát vélhetően erre is kellene költeni, illetve turbó ebben is van. A részecskeszűrő hiánya szól mellette egy dízellel szemben, másnak nem érzek nagy különbséget. Max a fogyasztásban.
- Skoda Octavia: 2.0 TDI-vel nézném, de valamiért ennyi pénzért nekem egy Laguna jobban bejön. Extrák terén össze sem hasonlítható a német vs "szar" francia értéktartás miatt."Boogisabb" lista:
- BMW E46 320i/325i: igen ezek szívó benzinesek, de ugye 6 hengeres. Valószinüleg tetszene. Csak hát ezek öreg autók, sok a lerúgott darab. Féleg hogy locsolni kellene rá a pénz. Tartok tőle.
- Audi A4 B7: tetszetős forma, 1.7 millióig bőséges a kínálat. Mennyire horror egy ilyet fenntartani? Gyakori szerviz látogató lennék? Nyűgös autót nem szeretnék venni.
- Seat Exeo: ritka, gondolom nem is keresett típus. Megbízható vajon? 2.0 TDI motorral van jó pár eladó.Ezeket találtam. Bevizsgáltatni a Totalcheckhez vagy az autovizsgalat.hu-hoz vinném, tehát elvileg lefosott, lerúgott kocsi vétele kizárt.
Fejben nekem ezek tűnnek befutónak: Megane 3, Laguna 3, Opel Astra J, de nincs eldöntve. Tapasztaltabb "autóbuzik" véleményére lennék kíváncsi. Köszönöm!fasyrt: B8 2.0 TDI motorjai elég jók. 150 lovasnál hallottam néhány hengerfejes esetről, 190 lovasnál nem. De ez lehet a karbantartás hiánya miatt is szvsz.
[ Szerkesztve ]
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
molnarpeter
nagyúr
válasz szőröscica #199135 üzenetére
Látom, spórolós kedvedben vagy. [link] ez biztosan jó választás lenne, mert dízel lévén kevesebbet eszik
-
Llew
senior tag
Nagyjából ugyanezen a vonalon nézelődök. Ekkora méretű kombikban ahogy látom benzinest elvétve találni. Sima szívót még kevésbé.
A Volvo V50 a Focus rokonság miatt alkatrészileg egy igazi volvohoz képest olcsóbban szervizelhető, de a Volvo név árát megkérik. A franciákkal összevetve legalábbis régebbit, rosszabbul felszereltet kapni belőlük. Az öthengeres Volvo motorokat mondják az igazinak, de gyakorlatilag pár darabot jelentenek a kínálatban. A benzinesek még kevesebbet, 1-2 db.
A Megane 3-at 1.6 benzines motorral, meg 6-os váltóval ajánlják mindig. A leggyengébben nincs DPF sem, ha jól emlékszem. A három francia közül szerintem ez a legsemmilyenebb. Tényleg csak egy megbízható közlekedőedény. Esetleg a Laguna 3 2.0 dieselével kicsit izmosabban, de az ritka.
A Lagunák nekem tetszenek. Dicsérik és meglehetősen problémamentesnek jellemzik őket, ahogy te is írtad.
A Citroen C5 II-t is dicsérik.
Elvileg a a 2.2-es motor (a sima, mert van V6 is, de az problémás), meg a 2.0-ból a 163 lovas a legjobb motor, de a többi 2.0-s sem egy betegágy. A 2.2 V6, meg a 2.7, 3.0 diesel már igen. A hirdo rendszer kiforrott, nem problémás. Viszont ezekhez szerintem nehezebb jó szerelőt találni.Honda Accord "halottas kocsi". Bár régebbiek, de nagyon megbízhatónak írják őket.
Az emberiség olyan, mint a krumpli: a java a föld alatt van.
-
Qru
MODERÁTOR
Laguna III az teljesen oke vagy a Skoda is jo vetel lenne.
Mazda6: rohad azert az is konnyen, ha nem is most de tuti fog. Szivomotor az meg szivomotor. Dizelt engedd el belole.
Honda: nincs tarcsi es tulertekelt cserebe megbizhato igaslo.
Mivel tucatautok en Volvot vennek de ez az en hulyesegem.
#nincsbennetarcsi
-
Land
veterán
Milyen motorral vennéd a V50-et?
Llew: Igen 5 hengeres V50 nincs ennyiért. Megane 3 1.6 benzinnel elég nyomatékszegény lehet. Inkább kockáztatnék az 1.5 dci-vel. Viszont ahhoz képest meg egy Lag 3 2.0 dci-vel még jobb motoros lenne. Még a C5-nek utána járok.
fasyrt: Ha jársz itthon, akkor megmutatom. Nem tudom ahol te élsz mennyiért mennek ezek.Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
gergo5991
őstag
1.6 os 3gen dynamique meganom van, 110 lo, egyedul ulok benne azert tud az menni szerintem, elso kocsi lehet amiatt vagyok elfogult, de szerintem tuti nem unalmas, ha porgeted rendesen, van nyomateka is, engem parszor sikerult meglepnie
igaz csak az 5 valtos van nekem, de 40k kilometer alatt olajcswrenel tobbet nem kert eddig a kocsi, 110k van most benne, igaz elegge hegyvidekes kornyeken lakok, nagy dombokon azert erezni hogy keves[ Szerkesztve ]
-
Land
veterán
válasz molnarpeter #199149 üzenetére
Mk3 Focus nincs ennyiért. Meg nekem nem tetszik. Az eleje jellegtelen.
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- E-roller topik
- Politika
- SkyShowtime
- Suzuki topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Fotók, videók mobillal
- Elite: Dangerous
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs