Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Újabb robottaxis balesetekre derült fény
it Az USA biztonsági vizsgálatot indított a Waymo önvezető autói kapcsán, és újabb balesetekre derült fény.
-
Visszatérne a PC-s kliensbizniszbe az NVIDIA
ph A Bloomberg videointerjújában utalt erre a Dell és az NVIDIA vezére.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz fasyrt #199297 üzenetére
Mennyire fontos az évjárat és a környezetvédelmi besorolás? Ezekből euro 5 motorok voltak szerintem a legjobbak, amit vennék konkrétan V40-ben:
-1560 ccm dízel 114 lóval, ezzel a motorral az automatát kerülném
-1984 ccm dízel (5 hengeres), 150-177 LE (150 lovasból nem összetévesztendő az újabb 4 hengeressel)
-benzines vonalon a 180, 214, vagy 254 lovas 5 hengeres motorokat keresném.
Ezek mind jól bevált, kiforrott motorok, ismerik a szerelők, alkatrész választék bőséges.[ Szerkesztve ]
-
fasyrt
őstag
válasz molnarpeter #199301 üzenetére
Euro 5? Azt hittem 2017-ben mar csak Euro6-ost lehetett forgalomba helyezni. Köszi az infot.
Ez elvileg (parameterek es wiki alapjan) D4204T8 dizelmotornak kellett volna lennie, 1969 ccm, 120 le.Marad a listan a V40 akkor.
-
fasyrt
őstag
válasz molnarpeter #199303 üzenetére
Ja, oke, felreertettelek.
Korabban a sracok(illetve lanyok) mondtak a topikban, hogy Euro6-osat keressek, mert attol utana könnyebb lesz szabadulni.
Na, szepen vagyunk. -
Tothgera30
Ármester
Baráti körben (még mindig) keresnének családi autót, alsó-közép/kompakt kategóriában. Lényeg hogy három-négy személy számára kényelmes legyen, ne rohadjon, és A-ból B-be szállítsa a családot. Évente egy-két külföldi nyaralás, amúgy hetente háromszáz km, ebből 30% város, többi országút. Persze kint aludna, tehát nem nagyon féltős autó lenne.
Keret 1,3m körül.
- Nincs márkafetisizmus.
- 2009-től fiatalabb (ha lehet).
- Klíma, esetleg tempomat.
- Leginkább 5 ajtós, hatchback.
- Elsősorban szívó benzinmotor, 1.6 ccm körüli lökettérfogat (de bármi beugorhat).
- Lehetőleg megbízható, elterjedt típus, az alkatrészbeszerzés miatt.
- Korrózióálló bódé (gyári cink, galvanizált, miegymás)."A pokol nem hely, hanem állapot"
-
veterán
válasz Tothgera30 #199305 üzenetére
495 db találat 1 és 1,3 M között, 1200-1600 ccm, érvényes magyar forgalmival és klímával. Nem vészes átpörgetni.
-
veterán
válasz Tothgera30 #199307 üzenetére
Jó az Astra. Focus, Hunyadi... franciát ajánljon más aki ért hozzá.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Tothgera30 #199305 üzenetére
Megane mk3 1.6 szívó? Árazás sötét folt, csak tippelek, hogy lehet már ennyiért.
-
veterán
válasz focvis #199308 üzenetére
Bár Focus....
Unokaöcsém múlt héten kente fel a szalagkorlátra a 2009-es Fókáját. Kell rá: bontott baloldali első ajtó, tükör, hátsó ajtó, első sárvédő, futómű. Bontott első sárvédő nincs, mert mindegyik lyukas, az övé is (magyar "első gazdás" apjától vette át).
Amúgy eddig 600 a legjobb ajánlata rá, a bontott színazonos 2 ajtó, tükör 60 e. Kell még futómű, sárvédő.[ Szerkesztve ]
-
fasyrt
őstag
válasz molnarpeter #199310 üzenetére
Ertem, kösz.
-
Gyb001
senior tag
Sziasztok.
Szüleim akarnak egy autót venni. 1,5M körül. Mozgáskorlátozott támogatást nyertek 600E forint értékben ha az autó 5 évnél fiatalabb.
Heti nagyon max 100 km-re lenne használva, falvak között. A teljesítmény, kényelem nem fontos. Két kritériumot mondtak: legyen benne klíma és pótkerék. Egy 2001-es Peugeot 206-ot váltana. Legyen egyszerűen olcsón fönntartható.
Mit javasoltok?
Lada Granta/Kalina 2018 2M ft körül ~50 E kilométerrel.
OPEL CORSA E 1.3 CDTI 2016 2M ft körül ~130 E kilométerrel.
DACIA LOGAN 1.2 2016 2M ft körül ~150 E kilométerrel.
vagy
Támogatás nélkül 1,5M forintért egy idősebb autó.[ Szerkesztve ]
A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. On my desk, I have a work station
-
-
Gyb001
senior tag
Új autóra 1M forint de az csak suzuki lehet.
Maximum 5 éves használt autóra, csak kereskedésből 600E forint támogatás.
"2016. április 1-vel új Suzuki személygépkocsi vásárlása esetén 1.000.000 Forint, öt évesnél nem régebbi használt gépkocsi vásárlásánál - típusmegkötés nélkül - 600.000 forint támogatás nyújtható."
[link]A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. On my desk, I have a work station
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Gyb001 #199313 üzenetére
Ezek közül Logan, ha nem akarnak 20 éves autóra majdan dízel dolgokra költeni, de egy alváz- és üregvédő kezelés belefér. Corsa is jó alapvetően, de DPF igényli a hosszú utakat (sok regen alatt fel tud hígulni az olaj), 1.3D EGR tisztítást és vezérműlánc cserét kérhet, de alapvetően tartós Bosch befecskendező rendszer, gyengébb verziókon egytömegű lendkerék szokott lenni, stb.
-
BigBlackDog
veterán
válasz molnarpeter #199317 üzenetére
A Loganban az az 1.2 nem TCe motor? Ha igen, akkor azt elfelejteném.
-
válasz BigBlackDog #199318 üzenetére
Nem az , sima négyhengeres szívó .
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
BigBlackDog
veterán
válasz Luck Dragon #199319 üzenetére
Jogos, ahogy látom, abban csak 0.9-ből volt TCe.
-
válasz BigBlackDog #199320 üzenetére
Logan esetében igen ha a második generációról van szó , ugyanis a harmadikban 1.0/ három henger és turbó. Azaz 1.0TCE .
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Gyb001
senior tag
válasz molnarpeter #199317 üzenetére
Oké, koszonom.
Sajnos nincs sok lehetőség. Még a Mitsubishi Space star 2016 van ~50 E kilométerrel, ezeken kívül nincs több találat használtautón 150 000 km alatt.
[link]
A lada az felejtős? Mindenhol szidják az anyaghasználatot, minőséget viszont az jelen esetben nem számít, ha motorikusan nem problémás.BigBlackDog
Nem TCE. Azt már sajnos ismerem. 120E km nél cseréltem az 1. 2 tce motort a Scenicemben :/[ Szerkesztve ]
A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. On my desk, I have a work station
-
addikt
Igaz az az állítás, hogy egy 4 éves Lexus CT-nek 180.000km futott táv után még mindig több km élettartama van hátra a legfőbb komponenseivel valószínűleg, mint a legtöbb ugyanilyen árú, vadiúj szalonból kihozott autónak? (Ennyiért újonnan egy VW Polot lehet venni például.)
[ Szerkesztve ]
-
dj79
senior tag
válasz Citroware #199323 üzenetére
Nem feltétlen, de itt a 180.000 km esetében jóval kisebb terhelést kap az autó, mert:
- nem igazán lehet hidegen szénné forgatni
- az autó maga intézi a bemelegítési fázisokat, ez alapján állítja a maximális fordulatszámokat
- nincs kuplung, önindító egyebek.
- egr legyen kipucolva
- a hibrid venti szűrője és a motorhűtő / klímahűtő legyenek tiszták, azzal megúszható a hengerfejesedési gond, ami egy időben minden 1.8 hsd-t érintett, de 2013 óta jobb tömítést használnak.
- elektromos vízpumpát célszerű ellenőrizni ilyen futásnál, amúgy százezer forintért cserélik márkaszervizben
- hibrid garancia legyen.Más kérdés, hogy 5 milla környékén én pl már nem vennék használtautót, de ez legyen az én bajom
-
BigBlackDog
veterán
válasz Citroware #199327 üzenetére
A Polo jó eséllyel 1.0 TSi lesz (gondolom benzines), vagy esetleg 1.0 MPi borzadalom is lehetett benne. Ha automata váltóval van, akkor azért 150 000 kilométerrel már nem akarnám a nevemre venni (ha egyáltalán addig bírja nagyobb kiadás nélkül).
Kopó-fogyó mindkettőben kelleni fog, de szerintem a Lexus tervezett élettartama jóval magasabb, mint a Poloé (ugyan CT-t még nem vezettem, de az aktuális Polóval van egy bő éves tapasztalat).
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz BigBlackDog #199328 üzenetére
Mindenesetre ezen már nem kell agyalnom, mert már megvan a CT. Éppen egy Polot váltott le, egy 14 évest.
-
Gyb001
senior tag
válasz Stylewars_kp #199324 üzenetére
Igen, tudom hogy nem kellene nézni. De akkor is egy konkrét szám amibe bele lehet képzelni az autó állapotát.
Jelenleg úgy gondolom hogy ha kifognánk egy 2017-es, szívó benzines klímás sanderot az lenne az optimális választás.
Pl ilyen csak klímával. [link]A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. On my desk, I have a work station
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Luck Dragon #199338 üzenetére
Hm, ha már az 1.3 CDTI felmerült, az 1.5 dci is jó lehet
-
Stylewars_kp
senior tag
válasz Gyb001 #199332 üzenetére
Ez sem igaz, mert múltkor vezettem egy renault clio-t 2017 és 60 ezer km. Úgy le volt lakva, hogy nem akartam elhinni. Tele volt karcolásokkal és parkolási nyomokkal a kaszni. Felni+gumik szétpatkázva. Kormány morzsolódik szét. Néhány kapcsoló már kezdett kifehéredni/kifényesedni. Szívesebben veszek meg egy 200 ezret futottat ami szép állapotú.
[ Szerkesztve ]
-
Gyb001
senior tag
válasz alázógyík #199341 üzenetére
Igaza van mindenkinek! Nem hozza a 2021-es igényeket, ezen nincs mit vitatni.
Viszont szüleimnek nincsennek 2021 és igényei az autókkal kapcsolatban, a Igénytelen külső/belső, gyenge motor, karcos kopott elemek nem számítanak, sőt ha egy horpadt elem lejjebb nyomja az árát még előny is. (úgy is lesz rajta)
Szerintem azon kívül hogy vásárlás után hazahozom autópályán a kocsit nem fog 60 km/h nál gyorsabban menni többet, előzni maximum traktort fog.
Ellenben az nagy plusz pont ha az éves olajcserénél kívül nem nagyon kell hozzányúlni, vagy ha hozzá kell akkor is olcsó alkatrészek vannak hozzá.
A jelenlegi 60 lóerős 206 os ha nem rohad a annyira hogy nem lehet emelni akkor nem cserélnék le.Viszont nekem az új 2021 sandero stepway tetszik, benne volt a top5 ben vásárlás előtt.
A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. On my desk, I have a work station
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Saskakas18 #199344 üzenetére
Keret?
Lupo/Arosa, vagy kicsit nagyobb méretben Polo/Fabia/Ibiza, mindegyik SDI motorral. -
IMIIKE1998
őstag
Szerintetek amúgy egy zöldfülű, friss jogsis autóvásárló mivel jár jobban? Magánszemélyektől venni autót(hozzáértő ismerőssel, szerelővel) vagy kereskedésből, átvizsgálásra elvive keresni autót? Mert nyilván meg lehet beszélni a magánszemélyekkel is, hogy elvisszük bevizsgáltatni, de rengeteg pusztulat állapotú autó van, ami első ránézésre nem is tűnik olyan borzalmasnak. Főleg, ha 3-400k-ból akar valaki autót.(Nyilván a cél az lenne, hogy viszonylag rohadásmentes, jó műszaki állapotú és nem 4x rommá tört autót szerezzen az ember.)
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz IMIIKE1998 #199346 üzenetére
Mindkettő esetén csúnya dolog is kisülhet és mindkettő esetén lehet jó vételt kifogni szvsz. Ennek ellenére azt mondanám, hogy talán magánszemély eladóknál nagyobb esély van rá, hogy jó autót talált az ember (főleg, ha jó emberismerő a vevőjelölt).
-
Stylewars_kp
senior tag
válasz IMIIKE1998 #199346 üzenetére
A legközelebbi vizsga állomásra vagy szervízbe kérni kell rá teljes átvizsgálást. 5 ezerért átnézik. Egyből kepbe kerülsz.
-
ben11
őstag
Sziasztok!
Szeretnék kérni egy kis segítséget. Adott egy céges autó, amit a szervizkönyv szerint márkaszervízbe hordtak mindig. Ilyen céges autók esetében milyen esetekben kerül rögzítésre a nyilvántartási rendszerben a futásteljesítmény? A carVertical 2015-ből (ez évi az autó) ad egy pár száz km-es értéket, a következő 2019 76ezer km-rel. Közte a 4 évre semmit.
Előre is köszönöm!
-
IMIIKE1998
őstag
válasz BigBlackDog #199347 üzenetére
+Stylewars_kp: Köszi. Ezek szerint a legtutibb tényleg az, ha átvizsgáltatom. Az ilyenekről beszélek pl. [link] . Ránézésre szépnek tűnik, de mi van, ha motorbaja van, amit elsőre nem mondasz meg.(Ezt azért átvizsgáláson csak kiszűrik akkor.)
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen