- OLED TV topic
- Milyen egeret válasszak?
- Gaming notebook topik
- TCL LCD és LED TV-k
- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Madzag nélküli ollós klaviatúrát villantott a Keychron
- Királyi menetben érkeznek a G.Skill új DDR5 memóriái
- Házimozi belépő szinten
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Fekete misztikum: DeepCool Mystique 360 vízhűtés
ph Fekete ventilátorokkal, visszafogott világítással, de LCD kijelzővel érkezik a gyártó új topmodellje.
-
Magyarországon is megjelent a Honor Band 9
ma Fekete színben már megtalálható a Honor friss aktivitáskövetője a nagy elektronikai áruházakban.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
szabonagyur
félisten
válasz vzsryl #199896 üzenetére
Értékvesztés lesz mindegyiknél, ezzel úgymond nincs is gondom. Az a nem mindegy nekem, hogy ha megveszek egy használtat mennyit fogok ráborítani még és akkor hol leszek vele. És itt jön be az a képbe, hogy ha a Suzukit mint legolcsóbb ilyen tulajdonsággal rendelkező ÚJ autót nézem akkor mennyiért éri meg használt autót venni még.
4,5-5M-ért már lehet nem éri meg venni mivel az is - korától/futástól függően - hamar eljuthat erre a szintre.Amit focvis beírt eset valószínűleg már az a kategória ami árban is az új S-Cross árában van, tehát ha használt összeget nézek nekem már kiesik.
Azzal szerintem Te is egyet értesz, hogy egy új autónál - kevés kivételtől eltekintve - az első pár évben a kötelezőket költöd el.
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
szabonagyur
félisten
válasz focvis #199895 üzenetére
Csak használtra nem akarok most ennyit elkölteni, ha jól sejtem a Tied már használt létére bőven a 6M Ft-s kategória, így nem is lep meg, hogy ráköltésben sincs még ott, mint egy 4,5M-s társa.
S-Crossba valószínűleg egy 4M Ft körüli beugróval szállnék be, a többi meg ami van részlet/lízik bármi a Suzukinál.
[ Szerkesztve ]
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
dj79
senior tag
válasz vzsryl #199900 üzenetére
Nem értelek félre, csak azt írtam le, hogy korábban az érzelmi alapon vásárláson már túlestem (párszor), de most egy ideje a racionalitást helyeztük előtérbe.
játszósat meg majd később esetleg keresek magamnak (a családi közlekedőedény mellé), ha ismét ilyesmi gondolataim lesznek.
-
veterán
válasz szabonagyur #199902 üzenetére
5 éves volt, 66 e. km-rel. Sejtésem szerint egy hasonló 1.4 TSI max. 4,5 M - nem követem szorosan az árukat.
Rendben szervizelték, de esztétikailag nem sokat foglalkoztak vele, félrekopott fék volt rajta és itt-ott makula. Mondjuk még rámegy kb. 120-130 ezer Ft, eddig nem volt időm / szabad gyököm foglalkozni pl. a lökhárítók horzsolásjavításával.
És természetesen a rászánt saját időmet (napok) nem számoltam bele, ez részben hobbi, részben majd az eladási árban érvényesítem.
-
szabonagyur
félisten
válasz focvis #199905 üzenetére
2015-től nézve max 100.000 km-ig kb. 6-7 db G7 1.4 van most fent 4,5 M-ig, de az alja 4M-nál indul. A több inkább az 5M+ körüli kategória.
Ha lentebb adom a max km igényét meg akár a gyártási évet is akkor is kb 3,2-3,5M-ig lehe letornázni az árakat, de ugye itt már van egy dupla ennyi km aminél már lehet, hogy annyit költök rá, mintha megvettem volna 4,5M körüli beugró G7-et.
Eléggé ördögi kör ez.
[ Szerkesztve ]
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
Kickass
őstag
válasz szabonagyur #199902 üzenetére
4millió alatti oktáv (ugyanaz a technika ami a G7 alatt is van)
eddig:
- olaj és fékfolyadék csere kb ~35k mindennel, itt az olaj+szűrő+fékfolyadék Bp környéki szervízben számlával, levegőszűrőt en cseréltem
- Rob cserélt pollenszűrőt + gyertyákat ez volt 28k
- vezérléscsere Debrecenben vízpumpával számlásan 143k
- két elős gátló cserés lesz, de ezt tudtam, itt még nincs ár
- jobb a békesség így váltóolaj csere lesz itt 2liter gyári olaj kb 36k, a szummát max 50k-ra tippelem
- kuplung munkahenger, de ezt gariban cserélte a CarNext (innen is nagy pacsi nekik) így ez 0 FtHa gátlókat nem számolom ez így durván 250-260k de 4 hónap alatt és igazából a vezérléscserével is lehetett volna még várni nyár végéig, nem tudom most hol vannak az árak, de amikor vettem az Oktávot volt G7 kombi hasonló árban (~3,7M, 150k km alatt volt)
Ezt csak mint info, ha jól választasz egyáltalán nem törvényszerű az a félmillió, azért ezek még 4-5 éves kocsik, a leghúzósabb tétel a vezérléscsere.
szerk.: látom 100k körüli futottakat nézegetsz ott pl a vezérlés csere nem instant feladat.
szerk.2: Qru, ezekben az 1.4 TSI-kben még mindig nincs EGR (by Novoth Tibi)
[ Szerkesztve ]
-
dj79
senior tag
válasz szabonagyur #199906 üzenetére
Akkor esetleg más köntösben valami?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szabonagyur #199904 üzenetére
Bármit veszel használtan ott előjöhet műszaki gond. Maradva a G7-nél, EGR, turbó, termosztát, ha DSG-s akkor a váltó hűtő, stb. Egy új autónál meg ha elő is jön vmi akkor gariban megcsinálják (jó esetben). Ha kifog az ember egy hibátlan használtat jobban jár de erre mi a biztosíték? Egy alapos átnézés sokat számít de még akkor is jöhet 1-2 meglepi... Ezt a rizikó faktort nehéz beárazni.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
szabonagyur
félisten
válasz Kickass #199907 üzenetére
100.000 km alattit jó lenne lőni, mer ott esélyesen (bár ki tudja) sok költségesebb kötelezőtől meg lehet még most meneküldni (lehet mire előjönne már nálam sem lenne).
De ugye a keret erőseb behatárolja a dolgokat és így jutottam el oda, hogy a rászánt összeg hamar megközelíti az új Suzuki árát még akkor is ha más liga a kettő, de a matek alapján meg már jobban megéri a gari, plusz a várhatóan kevesebb ráköltés miatt.
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
Tothgera30
Ármester
válasz szabonagyur #199901 üzenetére
Értékálló típusokkal nem lősz mellé... Astra J Fl-re eddig olaj, olajszűrő, levegő,- és pollenszűrőn kívül váltóolajcserére, komplett vezérlésre, fékbetétekre és gumikra + felnikre költöttünk. Oh, még egy alváz,- és üregvédőzés is volt. Bő három éve van meg, még nem okozott csalódást.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
szabonagyur
félisten
válasz Tothgera30 #199913 üzenetére
4,5M-s kerettel bezárólag nagyon kevés 1.4T van belőle, szinte mind 1.6 vagy 1.4 és mellé borzalmasan felszerelt.
De igen van most ott is vagy 2-3 db favorit nagyon olcsón ami lehet szamár megoldásként előkerül majd.
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szabonagyur #199911 üzenetére
Cserébe fenntartásban is olcsóbb lesz a manuális.
#nincsbennetarcsi
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Kickass #199907 üzenetére
Lengéscsillapító felújítható jellemzően emberi összegből, és akkor nagyrészt gyári marad a vas, nameg nem 69.420 Ft darabja. Már ha belefér, hogy pl egy napra le kell támasztani a szekeret.
Ha a kuplung munkahenger nem is öröm, de legalább a tippem stimmelt neked meg ugye anyagilag nem fáj.[ Szerkesztve ]
-
vzsryl
nagyúr
Én sem azt mondom, hogy mindenki vegyen W12-es A8-as pénztemetőt (ha épp az tetszik), de ha már nem kenyérre kell, és luxusterméket vesz az ember, akkor azt már élvezze/szeresse is.
Tehát ha valakinek egy Golf 7 jobban tetszik az Scross-nál, akkor szerintem megérdemli az előbbi birtoklását. Arról nem is beszélve, hogy egész más ligában játszik a két autó.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szabonagyur #199916 üzenetére
Majd ha indítóklupungot kell cserélned benne az nem lesz olcsó. Vagy ha a DSG-ben megkotlik a mechatronika mert az előző tulaj sosem cserélt olajat benne vagy ami még rosszabb nem gyárit raktak bele hanem valami varrógépolajat.
#nincsbennetarcsi
-
Kickass
őstag
válasz szabonagyur #199912 üzenetére
Hasonló sziutban nálam az lenne a mérleg nyelve, hogy meddig akarom megtartani az autót: ha a válasz max 2-3 év akkor tuti a G7-t választanám vmi biztos(abb) helyről.
ha hosszú távra tervezel (min. 5 év) akkor viszont SuzukiDSG-t elengedném, ha nálad lesz baja megdobja az üzemletetési költségeket főleg rövid távon, plusz lehet kevésbé eladható (ha tippelnem kellene most még a laikus fejekben nincs annyira benne, hogy száraz DSG=szar)
-
Qru
MODERÁTOR
-
szabonagyur
félisten
válasz Kickass #199920 üzenetére
Túl sok verzió kavarog a fejemben.
2. autó kéne mindenképpen. Ha minden jól megy lesz céges autó, de az mostani szituban még 2 év kb. Addigra a City már nagyon öreg lesz, így lehet maradna is bármit is veszek. De az is lehet, hogy ha jön céges és a City nem lesz full rozsda akkor marad az amíg szét nem hullik és akkor a mostani 2. autó jelölt menne a háztól.
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szabonagyur #199924 üzenetére
Ja, azt hittem hosszabb folyamat. A kor bizony akkor is gond ha történetesen kevés az adott autóban a méter.
#nincsbennetarcsi
-
mdarmos
újonc
Sziasztok,
Első kocsi vásárlásra gyűjtök, valószínűleg 1 éves távlatban lenne aktuális. A segítségeteket szeretném kérni, hogy az elvárásaim alapján mi az a néhány modell ami passzolna.
Ár: Nagyon max 800 ezer Ft
Évjárat: 15 évesnél nem igazán szeretnék régebbit, max ha nagyon jó állapotban van ez jelen esetben mondjuk 2005-től fölfele
Használat: 80% város; 20% autóút 100-200 km-es távokkal; nem lenne napi használatban
Motor: 1.4 - 2.0-ig
Üzemanyag: Nem eldöntött, kevés tapasztalatom van, viszont nem csak én vezetném, ebben szeretnék kérni útmutatást
Egyéb: kombit nem szeretnék;ami jöhet: sedan, lépcsős/csapotthátú; Méretben nem szeretnék nagyon hosszú "koporsószállítót", de a 190 centimmel jó lenne ha be tudnék férni, illetve a csomagtartóba beférne 1 lidl-es táskánál több. Alapvetően többször rövidtávra 5-10 km lenne használva, és mivel többen vezetjük eltérő stílussal, így kiemelten fontos lenne, hogy ne legyen "kényes" (futómű, kuplung, váltó leginkább), bár tudom hogy csodát nem kell várni. A magasabb fogyasztás nem fontos szempont, inkább a megbízhatóságot helyezném előtérbe.
Köszönöm előre is!
Ha valamit kifelejtettem majd jelzem erre a hozzászólásra válaszolva. -
dj79
senior tag
válasz vzsryl #199918 üzenetére
Persze, itt a használt-új összehasonlítás miatt indult a dolog.
Ha van 4,5m golfra, akkor legyen az, viszont tudomásul kell venni, hogy az használt.
Ha viszont nem fáj kiadni 7m pénzt a scrossra (ráadásul az igényeinek megfelel), megnyugtatja a 10 év gari, valamint a 0km közeli futása a kopó-fogyó dolgoknak, akkor az sem elvetendő ötlet.
Ezért is írtam dőlt betűvel, hogy számunkra az új scross is megfelelne, ráadásul én 5 millióért nem is vennék használt autót jelenleg. (persze az árak folyamatos emelkedésével ez az elv valószínűleg változni fog, ha autócserére kerül a sor, nem véletlenül tolódunk az új felé). -
Paxker315
addikt
válasz molnarpeter #199929 üzenetére
nem értek hozzá, de, euro3-as dízel hosszú távon mennyire észszerű választás, főleg, ha tényleg városi használatra menne? Vagy itthon kizárt dolog, hogy komolyabb szankciók jöjjenek régebbi olajsütők ellen?
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
válasz szabonagyur #199906 üzenetére
Na látod én is egy ideig 2-3 éves autókat vettem és cserélgettem kb évente, aztán meguntam, hogy mindig van valami kis aprósag velük, mert előtte volt 2db új autóm 5,5-5,5 évig és semmi gondom nem volt velük.
Így vettem ismét új autót (fiat tipo 4,45M Ft) ez is inkabb ár/érték döntés volt, de nekem mondjuk tetszik isEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Paxker315
addikt
válasz bandus #199933 üzenetére
pedig a szedan élőben nagyon mutatós a "simából" azon kevés bódék egyike, ami kifejezetten tetszik feketében..
#199931 tboldi
Értem én, de sokszor így is hagy kívánnivalót maga után nagyvárosok levegője.https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
válasz bandus #199933 üzenetére
Az a baja, hogy jelenleg csak 1.0 turboval van, meg 1,3 és 1,6 Diesel és sok felárral, mert emelt
Amúgy már a tipo is csak ezekkel a motorokkal van, 1db 1,4t sport van fent hahun 5,6M Ft-ért, 1,4 szívó meg pár db meg már csak használt[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
yodamester10
őstag
válasz szabonagyur #199906 üzenetére
-
Csaby25
senior tag
Sziasztok!
2.5 milláig milyen SUV-ot ajánlotok? A fő szempont a megbízhatóság. Köszi!A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
Dákesz
tag
Sziasztok
Benzines MK3 Mondeot erdemes meg nezegetni vagy felejtos? -
szabonagyur
félisten
válasz yodamester10 #199937 üzenetére
Ha tudnám tölteni akkor GTE lenne meg úgy is, hogy drágább.
De sajna most nem tudom tölteni, garázs 1 év mire lesz addig meg nem gazdaságos szerintem a GTE nem töltése.
Meloba sem járok be, pedig tudnám tölteni ott is.
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
szabonagyur
félisten
válasz szabonagyur #199941 üzenetére
Találtam egy egészen szimpatikusat és itt van a közelben is, de ahogy nézem eléggé régóta fent van. Kb 30e km van benne és 6 éves, vajon miért nem vittek el
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
válasz szabonagyur #199942 üzenetére
Hívd fel, nézd meg és kiderül, amúgy 4-4,5M Ft környékén nem pörög annyira a hasznalt piac, mert ott van egy olyan sáv, hogy annyiból akkor már inkább újat
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz szabonagyur #199944 üzenetére
Én most a tipot kp-ra vettem, de az előzőt lízingeltem, igazából elég jó kamatok vannak és nem áll benne a pénz, nem volt semmi gondom a lízingel sem, de szerencsére most megtehettem, hogy kifizessem.
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Paxker315
addikt
Mondjuk attól, hogy valami nincs tiltva, nem feltétlenül jó ötlet (??). Vidéki városokban is szokott lenni rossz levegominoseg, óriási dugok és feleslegesen sok autó. Meg tudom, nagyon kicsi ökológiai lábnyomot hagy egy honfitárs személy, de minden kis apróság osszeadodik. Elismerem, megbízható, gombokert fenntartható technika, de egészséges is? Környezetet sem terheli jobban a szuksegestol?
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Danex
addikt
válasz szabonagyur #199944 üzenetére
Amúgy a mostani inflációs adatok mellett az ilyen 3-4%-os hitelek a párnában tartáshoz képest ingyen vannak
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Paxker315 #199946 üzenetére
De, sőt télen vidéken rosszabb a levegő minőség mint Pesten, mert mindennel is fűtenek. Rokonom aki vidéki nagyobb városban lakik zárt helyen tartja a kukát télen mert kilopják belőle a szemetet (sokan azzal tüzelnek).
De azért ha már ökológiai lábnyom a hajózás vagy a repülés sokkal inkább környezetterhelő, mint az a pár euro3-as autó ami forgalomban van még. Sőt ha megnézed a legtöbb euro4-es is már úgy füstöl mint egy gyárkémény mert a dpf ki van iktatatva, az egr meg ledugózva.#nincsbennetarcsi
-
válasz Danex #199947 üzenetére
Autóra inkább 8-10%körül van, de valóban nagyon gáz a jelenlegi pénzromlás, semmi értéke nincs a Ft-nak
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen