- Milyen TV-t vegyek?
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Zenelejátszó építése, a kiváló hangzásért
- Melyik tápegységet vegyem?
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- HTPC (házimozi PC) topik
- Gaming notebook topik
- Mini-ITX
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Gigabyte alaplap topik
Hirdetés
-
Visszatérne a PC-s kliensbizniszbe az NVIDIA
ph A Bloomberg videointerjújában utalt erre a Dell és az NVIDIA vezére.
-
Minden előzetest megerősít a TENAA a Razr 50-nel kapcsolatban
ma Az előzetes információknak megfelelő formában és specifikációval regisztrált a Motorola következő kagylója a TENAA adatbázisában.
-
Kooperatív akció-kalandjáték lesz a Sanctua
gp A premier kicsit még odébb van, jövő év közepén érkezik a PC-s verzió.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Core2duo6600
veterán
válasz tutis #184100 üzenetére
Amit megspórolsz a gázolajon, ha egyáltalán, azt kifizeted a szervizben.
Erre a távra felejtő a diesel
A kérdésben benne van a válasz a diesellel kapcsolatban, hogy drágább a benzines vas mint a diesel, vajon miért ....
Toyota Yaris, Auris esetleg akár hybrid hajtással ?Gigabyte Z390 Aorus master , Core i9 9900K, Asus RTX2070, 64 GB DDR4, Dell Latitude 6430
-
rbalint88
addikt
válasz tutis #184100 üzenetére
Anyagilag az a legjobb, ha meg sporolsz egy kicsit, foleg, hogy a jelenlegi autod nem elromlos fajta, plane ilyen alacsony futassal.
mivel racionalis indoka nincs a cserenek, legyen az astra gtc Vezetesi elmenyben is ez adja a legtobbet.
Tipobol van 1.4tjet is, az 120lo, de az se vadallat azert.
Dizelt szerintem ne. Egyreszt a 25km alatt telen kb epphogy bemelegszik, masreszt mostanaban a dizelhiszti miatt csak euro6-ost mernek venni belole. Lehet 6 ev mulva mar az is ki lesz tiltva -
tutis
őstag
válasz rbalint88 #184104 üzenetére
dízelből euro 6b lenne mindenképp, de én is inkább benzin párti vagyok.
A GTC astra és az új megane az ami nagyon tetszik. Sajnos kint most a dízelektől akarnak szabadulni, benzines alig van jóáron.
Más értelmes alternatívát nem igazán találok 3 misi környékén, sajnos kevés autóra mondom hogy húha.. Kár hogy most beleesünk a lökettérfogat csökkentési hullámba, ezres meg 900 köbcentis benzineseket gyártanak, tiszta vicc..http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
richies
senior tag
Valakinek van tapasztalata a hyundai 1.4 t benzin motorokkal?
Hogy birjak ezek?
S az hyundai 1.6d ben van DMF?
Köszönöm
Rozsomak of Power
-
válasz richies #184107 üzenetére
2018 eleje óta vannak piacon, az 1,6 135 lovas gdi-t váltották, a tesztekben dicsérik, de nincsenek elájulva tőle (140 ló, de nem tűnik olyan erősnek), még nem jöttek ki hibák, mert még nagyon új motorok 40-50ekm-nél többet futottat még nem láttam belőle eladót
Ha jól tudom az 1,6 crdi 90 lovasban nincsen kettős tömegű[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Jaded
senior tag
válasz tutis #184100 üzenetére
Attól függ, ha Megane, akkor 4-est nem igazán kapsz 3 millióért. Max valami fapadost vagy sok km-est. Amennyire tudom, azokban a dCi-kben változtattak a befecskendezésen (talán Conti lett) és nem igazán ért hozzá senki és drága lehet a javítás. Az újabbak meg már AdBlue-sak. 1.33-as TCe-t nem kapsz ennyiért, 1.6 szívó van az meg nem egy erőgép, de azért használat közben nem akarsz öngyilkos lenni (legalább is, nekem semmi gondom vele).
Akkor már inkább a 3-as Megane ph3, azt kaphatsz ennyiért, dízelt is, azok jók. Vagy ott is ott az említett 1.6-os (csak az még Renault motor, a 4-esé már nem).szerk: de dízelt én sem vennék ekkora távra.
[ Szerkesztve ]
Renault Megane IV Limited
-
kacsyx
aktív tag
Sziasztok!
Első autónkat vásárolnánk a párommal valamikor nyáron, tehát van időnk. Eddig a szüleink autóit használtuk (Astra G, Ignis). Én két méter vagyok, párom 187 centi és nekem az Astra már vezethetetlen, nem férnek el a lábaim. Szóval mindenképp olyan autó kell, amelyben a volánnál tágas a hely, nincsenek hatalmas középkonzolok és a kormány alatt sem nyúlik le túlzottan a burkolat.
Kombiban gondolkodok elsődlegesen, esetleg egyterűben. Mindketten városban dolgozunk, gyalog vagy biciklivel járunk dolgozni. Az autót elsősorban 25 és 200 km-es ingázásokra használnánk a szülőkhöz, illetve kirándulásokra. Két bringa és a csomagok rendszeres tartozékai lennének a csomagtartónak (kerékpártartónak). Az sem gond, ha elfér hátul pár csomag parketta. Meg a közeljövőben két gyerkőc.
A benzines autókat jobban preferáljuk, de én személy szerint nyitott vagyok a dízelre is.
Audi, BMW kizárva, nem a mi világunk.
Max. összeg amit rászánnék 2,3 millió + bürokrácia.Számomra a legszimpatikusabb a Hyundai i30. 2010-től nézegetem őket, nyilván a lehetőségekhez mérten minél újabbat vennék. Nem különösképpen értek az autókhoz, én csak a praktikumot és a használhatóságot látom bennük. Ha nem muszáj nem is használom, bringára bármikor szívesebben pattanok.
Szóval mit gondoltok, a fenti szempontokhoz mi passzolna? Az i30-ról sok jót olvasni, de nyilván nincs hibátlan autó. Milyen motorral, melyik évjáratot érdemes nézni?Köszi előre is!
-
-
vzsryl
nagyúr
válasz kacsyx #184111 üzenetére
Szerintem az i30 sem lesz kifejezetten tágas számodra. Ha kompakt, akkor inkább Octavia, vagy ha jöhet nagyobb méret is, akkor Superb. De ezek főleg dízelben tartoznak a megbízható típusok közé, főleg a 2.0 CRTDI. Kompakt kategóriában még az UFO Civic-et kapod meg ennyiért, és ott egy igencsak megbízható 1.8-as benzines motor tesz szolgálatot. Esetleg még Avensis-eket is nézgethetsz, de ott ennyiért inkább nagyon tip-top T25-ös van, de abból csak a 2.0 benzines ajánlott igazán.
Ha egyterűek is szóba jöhetnek, akkor Zafira B-ből elég szép faceliftes példányokat lehet kifogni. A 116 LE-s 1.6-os benzines már nem olajevős, de inkább a 140 lovas 1.8-as ajánlott hozzá, mert az korrektebbül mozgatja a méretes kasztnit.
Így hirtelen ennyi, de még biztosan van több tucat más lehetőség is.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Qtya123
őstag
Korábban beszéltünk itt a hibrid Swiftről, kis érdekesség, hátha valakit érint, vagy érdekel:
Ma leadták a szüleim a rendelést egy Swift 1.2 GL dualjet hibridre.
Ahogy mondtátok, arra esély sem volt, hogy a sima benzines 1.2 dualjetet tudjanak venni szalonból, mert már sehol sincs, csak ez a mild hibrid.Ami viszont meglepett, hogy több szalonnal is beszéltek, illetve ma voltunk kettőben és ezek a 3.390.000 Ft alapáron árult és nemrég bejött hibridek is kifutóban vannak már. A legtöbb kereskedés egyöntetűen azt mondta, hogy most átmeneti időszak van, ezek már nincsenek náluk és nem is kapnak, hanem helyette május környékén jönnek majd ismét a Swiftek.
Kérdeztem, hogy mi lesz azokban a különbség. Egyik sem tudott konkrétumot mondani. Nagyjából annyit tudnak, hogy kicsit kisebb károsanyag kibocsátásúak lesznek, de azt nem tudják, hogy ez kimerül egy szoftver módosításban, vagy nyúlnak-e máshoz is. Volt olyan szalon, amelyik azt mondta, hogy enyhe ráncfelvarrás is lesz, van amelyik ezt cáfolta. Gyakorlatilag nem tud senki semmit, egy dolgot kivéve, mégpedig azt, hogy valamennyivel drágábbak lesznek, tehát a jelenlegi 3.390.000 Ft alapárnál (ami lényegében nemrég jött be), már a következők drágábbak lesznek valamivel.
Egyik kereskedésben pár napja be tudtak még rendelni egy GL és egy GL+ Swiftet, így a GL-re le is tették az előleget a szüleim.
Remélem sokáig megbízható marad, ahogy a korábbi Swiftek is. Azért kicsit félek ettől a szolid hibrid rendszertől, bízom benne nem lesznek hibái.
-
tipuka
addikt
Sziasztok!
Kérnék szépen ötleteket autó vételre, hogy milyet nézegessek, mert teljesen hülye vagyok hozzájuk, és órák óta csak a hasznaltauto-t tekergetem
Én 2 méteres és 95kg-s vagyok, szegedi, és első autóm lenne, így valami olcsóbban gondolkodtam, majd pár év múlva (2-5év, élethelyzettő és pénztől függően) vennék egy jóval komolyabbat, addig gyűjtögetek, tapasztalom a vezetést. Kizárólag automata jöhet szóba,sajnos a lábaim miatt át is kell alakíttatni kicsit, hogy kézzel adjam majd a gázt neki. Napi szinten összesen 10, max 20km-ert mennék vele, havi 1-2x 40-50km-rt, és évente 1x-2x max 100km-rt. Szóval ilyen szaladgálós kicsi, könnyen parkolható autót keresek, amiben elférek és kevés a fent tartása és ne kelljen még 500k-t ráköltenem a kocsira, mert ott bolondulok meg. 1 vagy 2-en utaznánk benne nagyrészt, nagy ritkán 3-4, de termetileg senki se akkora állat mint én, akit még szállítanék, nem kell hatalmas csomagtartó sem. Nagyon lent nem szeretek ülni. Szeged és környékén nézelődnék, hogy egy autószerelővel átnézessem az autót a megvétel előtt. 1,5 millióg tudok elmenni kb, de minél olcsóbb persze annál jobb. Szóval, ha van 800k-ért értelmes vétel, akkor azt veszem, a többit félre rakom arra az esetre, ha történne valami az autóval, félrerakni más célokra stb.. Egy tolatóradar jó , ha van benne, tolatókamera gondolom úgy sincs ilyen ársávban. Benziines előny. Suzukikat és A-s Mercit néztem eddig főleg, amik szimpik. Ha bármi kérdés van, nyugodtan tegyétek fel, mert 5 oldalas regényt sem akartam írni. -
rbalint88
addikt
válasz kacsyx #184111 üzenetére
ekkora méretekkel a távolkeleti autókat felejtsétek is el. még egy avensisben sem lehet eléggé hátratolni az ülést ekkora embernek. én "csak" 188 cm vagyok, de kb minden japán-koreai autóban koppanásig hátra kell tolnom az ülést, azonos kategóriájú németekben marad még legalább két kattanás.
amiket tanácsolok: Golf 5-6, Passat B5.5, B6, Octavia mk2, Superb mk2. ajánlható motorok dízelből a crtdi-k, benzinesből 1.6 szívó, 1.4 tsi - lánccsere, koksztalanítás tervezhető és tervezendő költség. 1.6-2.0fsi-t, 1.8tsi-t inkább ne, 2.0tsi lánccsere és koksztalanítás után OK. -
tboldi
nagyúr
Egyetértek.
194 centivel és 130 kilóval is simán elférek magam mögött, úgyhogy ezzel sem lenne gond.
Oké, nem azt mondom, hogy szívesen utaznék így hosszútávon hátul, de ha kisebb termetű emberekről van szó, akkor egyáltalán nem lenne rossz.Illetve ami még eszembe jutott, hogy majdnem 90 fokban nyílnak az ajtajai, szerintem a lábadnak ez is nagy előny. Legalábbis nekem az volt, amikor nem tudtam behajlítani rendesen, miután a térdemen keresztül vették ki a velőűrszeget.
[ Szerkesztve ]
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz rbalint88 #184118 üzenetére
Én 2 méteres vagyok és ebbe kényelmesen beférek:
Ahogy egy Jazzbe is.
Ülőlap magassága, hossza inkább a kérdés, de ezek jóval nagyobb autóknál is gondot jelenthetnek. Rövidebb távon ez nem gond. Ekkora magasságnál már a középkonzol és a "kardánalagút" kialakítása sem mindegy. Pl: nem vagyok szép látvány amikor próbálom magam kicsomagolni egy BMW M6ból.
Tipuka: nekem még a Prius P2 is jó volt, bár a kormány nem állítható mélységre, viszont a lábtér kellemes, jók az ülései is és automata. Ezekből a facelift előtti lehet 1,5 misi alatt.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
-
tipuka
addikt
válasz tboldi #184119 üzenetére
Köszi, igen az előny a lábaimnak, ha jól kinyílik az ajtó.
Rá kerestem a Jazz-re, mert úgy emlékeztem kisautó, a videó alapján eléggé bejön. Köszi nektek a tippet. Mondjuk nem olcsó a felszereltséget nézve, de amúgy nagyon tetszik. (mondjuk a kettő legközelebbi, amit hasznaltauto-n néztem, az 84km-re van, ami elég messze van. )
Hol érdemes még Jazz után kutatni szeged környékén?CactuS: Priusból mindenhol csak 1.5 és 1.8-at találok, hogy keressek rá a p2-re?
Kicsit furának tűnik a beltere, kilátni rendesen beülve? Mert olyan fura az egész, hogy magasodik még a műszerfal felett.Van más típus még, ami után nézelődhetnék?
-
dj79
senior tag
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz tipuka #184125 üzenetére
2006 előttieket nézzél, képen onnan ismered meg, hogy belül nem rücsis a műszerfal és a hátsó lámpabura teteje fekete. 1.5m nem a legjobb lesz, de sok meglepetés nincs ezekben az autókban. Váltója elég faék, nincs benne kuplung (Jazzben van indítókuplung és ha az cserés, akkor az is benne van néhány százasban a munkadíj miatt). De Jazzből nagyobb választék lesz az biztos, csak abból elég sok a szemét is, kintről behozott rozsdahalmok.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
ADAM1337
nagyúr
válasz Mauzes #184049 üzenetére
Végül elhoztam 2014/7 havi 117ezer km-el 2literes 165le benyás revolution felszereltséggel ruby vörös kombi. 4.4be adták oda.
Igazán nem tudtam belekötni teljesen jó müszaki állapotba van.
Hotelé volt garázsban tartott volt végig, minden lekérdezhető volt és le is kérdeztem.
Digitális szervizkönyv is végig vezetett, amit folytatok én is, kellemes meglepetés volt eddig bmw-ket néztem, de szivó benzin párti vagyok.UAG Metropolis LT MagSafe Apple iPhone 15 Pro Max tok eladó
-
rbalint88
addikt
válasz CactuS #184121 üzenetére
nyilván "el lehet férni" mindenben, de mást jelent ez a fogalom fél órás városi rohangászások és többórás, több száz kilométeres utazások alatt az első gen avensisben koppon hátratolva kb jó volt, de azért amikor mentünk Erdélybe laza 10 órát, a végére már lerohadt a derekam benne (a 156-ban is teljesen hátra kellett tolni, de abban annyival másabb volt az üléspozíció, hogy csak a vállam fáradt el). az Elantrában 5 centivel hátrébb lehet tolni az ülést, az már pont elég ahhoz, hogy még egy kattanásnyi maradjon a hosszútávon is kényelmes mögött.
a német autókban azért jellemzően 5-10 centivel hátrébb lehet tolni az ülést, ami 180 centi felett igen jelentős különbség
de ha levezettél a Hörcsögben egy Nürnberg-Szecsőt és nem fáj az élet, beszéljünk újra erről -
máyköl
veterán
válasz rbalint88 #184130 üzenetére
187cm vagyok, de ez a meret para sosem jott el nalam.
Suzukiban, Fabiaban, Focusban, Smartban, 159 -ben sem volt soha sem teljesen hatra tolva az ules. Utazos mondjuk ezek kozul csak a 159, de abbol is ugy szalltam ki 10 ora vezetes utan, hogy kutya bajom. (nem tudom amugy mennyivel nagyobb a 156 -nal, nem hinnem hogy nagy meretbeli kulonbseg lenne). -
rbalint88
addikt
válasz máyköl #184131 üzenetére
Focusban nekem sem kell koppig hátranyomni (2-esben, 1. genben még igen). 159 sokkal tágasabb a 156-nál, az egy nagyon pici autó. Smartban is a 220centis benganémet elfér, úgy van tervezve, igazából a Smart rohadt tágas autó. A ForTwo sztem nagyon jól kitalált autócska, simán élném.
btw én valószínűleg lábban hosszabb vagyok az átlagnál, mert 192cm voltam fénykoromban, csak aztán a csigolyaroppantó balesetben összementem kicsit, azóta 188 vagyok -
rbalint88
addikt
ugyanez, nem bírok fekve vezetni, bár tudom, hogy úgy a rajos. valószínű túl hosszú a lábam, azt meg nem szeretem, ha a fülem mellett van a térdem. valamennyire muszáj, mert a kormányt általában még úgy 3-5 centit húznám kijjebb minden autóban, mint amennyire engedi
de ha a fekvős és a sámlin gubbasztó majom póz közül kell választani, akkor inkább az utóbbi.
biztonságosabb is az egyenes hát, egyrészt a passzív biztonsági berendezések is jobban működnek akkor, másrészt eleve jobban tudsz reagálni, nagyobbat tudsz mozdítani a kormányon, mint fekve.máyköl: tudom, vezettem , majdnem vettem is 156-hz képest táncterem. elöl sokkal több a hely, a hátsó lábtérből sokat levesz a vastag ülés. amúgy nem olyan kicsi az, passzentos.
[ Szerkesztve ]
-
tipuka
addikt
válasz CactuS #184127 üzenetére
Köszi srácok, így könnyen felismertem már. (utólag eszembe jutott, hogy google-be beírom , hogy "prius generation" és kidobja amit kell )
molnarpeter: elhiszem, most olvasgattam kicsit róla, meg néztem videót, és sokan dícsérik, szimpi autó ez is.
Öröm fórumra jönni ilyenkor, mikor ilyen jó a közösség
Ahogy néztem, sajnos egyelőre p3-as van csak helyben, mondjuk ebben vannak extrák és a színe is szép, a többi, a p2-es, az legalább 84-131km-re van tőlem(pontos km) - gondolom valamit lehet azért alkudni az árából a p3-asnak, úgy már akár esélyesebb arra, hogy megvehessem. - mondjuk nem tudom mennyire jó vétel és , hogy ajánlott-e a p3.
Persze nem kell azonnal "tegnapra" autó, tudok pár hetet/1-1 hónapot várni a jó/jobb vételre.Tin: egyenesen ülve szeretek lenni, hogy minél többet mindent lássak, inkább a lábaim a hosszak, amik nem férnek el minden esetben
[ Szerkesztve ]
-
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz rbalint88 #184130 üzenetére
Napi 2-3 órát ülök benne, nem szokott gondom lenni belőle, lehet azért mert átmozgatja az izmokat a cup futómű. Nem az autó külső mérete számít, mert pl: az előző A8as nekem kényelmetlen volt a lábtér miatt, mivel betettek középre egy széles "asztalt". Leaf genII dettó, nem pici, de még az én lábam hossza is azt eredményezi, hogy lehetetlen kényelmesen vezetni. Smartnál nekem csak akkor volt jó, ha kinyitottam a tetőt, mert egyébként beleért a fejembe, amúgy okés. Nyilván sokat számít a testalkat és a végtagok aránya is, főnököm pár centivel magasabb csak, de fizikailag nem tudja a Leafet vezetni, mert hosszabb a lába és a térde beszorul a középkonzol és a kormány közé. Nekem általában a fejtér a gond, twingoban pl: kb még 5 centi van fölöttem, ennyi egy új golfban sincs, pont ezért sajnos a legtöbb üvegtetős autó kiesik, pl a régi pro ceed-be nem bírtam beülni miatta.
Másik topikban már írtam anno, hogy 7 számjegyű km van mögöttem, szóval köszönöm, de szerintem el tudom dönteni, hogy mi a kényelmes nekem, nem kell róla újra beszélni.
Tipuka: P3ból sok a tekert extaxi itthon, p2ből már kevesebb a kora miatt. A priusra ráállt kereskedők közül a legtöbb sajnos fővárosi vagy annak környéki. P2 FL előttinek van pár hibája, de abszolút egy megbízható darab. Ha van esetleg facebookod, akkor akár nézz be a csoportba, akár az adok-veszek részbe, mert a legtöbb autó club-on belül megy el, ki sem kerülnek hahu-ra.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
tipuka
addikt
válasz kisza25 #184137 üzenetére
Félig meddig. Ha az eladó hajlandó szegedre jönni az autószerelőhöz átnézetni a kocsit a megvétel előtt, hogy nincs e valami elhallgatott hiba, akkor nem.
CactuS: van fb m persze. Ha valamelyikben bent vagy azt linkeld be kérlek itt vagy privátban persze keresek attól még én is csoportokat
-
válasz tipuka #184139 üzenetére
Na így aztán még nehezebb lesz autót venni, egy kicsit el vagy tévedve, senki nem fog házhoz vinni neked autót habisztira
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Gaben92
őstag
válasz CactuS #184138 üzenetére
Nyilván sokat számít a testalkat és a végtagok aránya is.
Szerintem leginkab az szamit. Nekem a labaim hosszuak szoval meg ha feltolom maxra az ulesmagassagot akkor sem eri el a fejem a tetöt, viszont eppencsak nem akadok bele a tempomatkarba. (Szokasos Toyota/Lexus kar ami fordul a kormannyal) Tölem csak par centivel magasabb embereknek meg nem akadnak bele a tempomatkarba de total leengedett ulessel fernek el csak.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
válasz tipuka #184142 üzenetére
Aki nem ért annyira hozzá, ismerős szerelőt szokott megkérni, hogy segítsen megnézni az autót.
Vagy ott a környéken átnézeti
Én előnyben részesítem a márkakereskedéseket, ahol igazolni tudják az előéletet.[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
_q
addikt
válasz tipuka #184142 üzenetére
Nem ott kell átnézetni ahol veszel, de nyilván annak van értelme. Ez a te döntésed hol nézeted át. Sőt át se kell nézetned, ez minden csak a saját megnyugtatásodért történik. Autót lehet így is venni és úgy, hogy odamész meg se nézed csak elhozod.
Amúgy szerintem egy 100 km-es körzetet nézz, mert csak városon belül kifogni olyat, ami tetszik és jó is annak elég kicsi az esélye. Szerintem ez a P3 ennyiért gyanúsan olcsó. A P3 egyébként inverter problémás lehet. A kitűzött árral én a helyedben P2-t néznék, abból a FL vagy előttit 2 millió körül.
[ Szerkesztve ]
-
-
válasz Doki16 #184146 üzenetére
Ok, miután megnézi és sikerül megeggyezni árban+fizeti az utat úgy ok
De nekem volt több olyan Bp-i aki elvárta volna, hogy elvigyem...[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Doki16
addikt
válasz kisza25 #184147 üzenetére
Igen előtte eljött megnézni. És utána kérte, hogy menjünk el Juhász Jenőhöz. De a végére már nagyon elegem volt a srácból.
De kaptam olyan telefont is, hogy valaki 60km-re volt tőle és, hogy az nagyon sok, ő annyit nem megy egy autóért. De azt se értem akkor minek hív fel, nagyon jól látja a címet a hirdetésbe.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
tipuka
addikt
válasz Doki16 #184146 üzenetére
_q.: az inverter mennyibe kerül ha hibás?
A többi tippet amúgy köszönöm a többieknek is! Nagyon jó ez a csoportKisza25: igen én is mindenképp valakivel mennék megnézni, aki ért is hozzá, mert látod én annyira nem vagyok képben. a szerelő nem biztos tudni jönni, mert az egy fél napos program lenne 84kmre , de a közelben szerintem tudna jönni és minden másban segít szívesen.
Doki16.:Én is úgy szerettem volna, hogy miután megegyeztünk az árban meg midnen, kifizetve az üzemanyagot felfelé kerekítve, pénzzel a kézben már csak átnézetni elmennénk az autót.
Én így lennék a legnyugodtabb. Nem várom el, h elhozzák házhoz egy talánért.[ Szerkesztve ]
-
dj79
senior tag
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest