- GoPro Topic
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- Dell notebook topic
- Zenelejátszó építése, a kiváló hangzásért
- Mini-ITX
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Radeon Anti-Lag 2 néven tér vissza az Anti-Lag+
Hirdetés
-
Zimbabwébe ment a Starlink
it Immáron Zimbabwe területén is hivatalosan működik a SpaceX Starlink műholdas internetszolgáltatása.
-
Így fest a Steel Effigy korai béta változata
gp A külső nézetes hack&slash akciójáték az előzetes információk szerint PC-re érkezik.
-
Oukitel WP35 - az 5G-s faék
ma Kedvező árú, 5G strapamobil bukkant fel szerkesztőségünkben.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
pècsimunkás
addikt
válasz MARVEL #184187 üzenetére
Én ebből indulnék ki: [link]
Az 1,4 16v benzinessel 5,5 literrel el lehet szépen járni. Megbízható, csendes, alapból is jól felszerelt autók. Nekem volt, nagyon szerettem. Ha nem volt karambolos, vagy normálisan meg volt csinálva, nem is rohadnak.Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
válasz molnarpeter #184200 üzenetére
Ez melyik fiat a punto?
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
máyköl
veterán
válasz SaNyEe #184199 üzenetére
Nem értem hogyan jön ide az eRobogó...
Autót keres, napi 80km -re, autópályán, 350k -ig. Erre ne ajánljunk már a kerete háromszorosáért egy elektromos motort, amivel autópályára sem hajthatna fel, és el sem menne vele 80km -t, mert tényleg semmi köze ahhoz amit kérdezett. -
pècsimunkás
addikt
válasz máyköl #184206 üzenetére
Nem azért, de sokkal igényesebb a Mégane. Csendesebb, jobban felszerelt. Az ilyen öreg autóknál a kategóriák árai össze simulnak, és jön, hogy állapotot veszünk. Na, egy Mégane- ha nem kell a kimondottan kis autó, sokkal jobb választás.
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz MARVEL #184187 üzenetére
2000 előttieknél elég kevés az utascellás autó, azokat a mai autók rommá törik. Amin megakadt a szemem az a Renault twingo, nekem volt, igaz 2004 utáni (akkor volt egy pici módosítás rajta), ha találsz olyat, ami nincs szétrohadva alul, akkor az egy kellemes társ tud lenni, a klíma lesz a necces belőle, mert az a drágító faktor, plusz abból kevesebb is van.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
válasz pècsimunkás #184207 üzenetére
Amikor az A vectrát vettem, eredetileg corsa-t akartam, aztán néztem, hogy az astra is ugyanannyi, meg a vectra is, ha azonos felszereltségre hoztam őket, így lett anno corsa helyett a vectra
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
hobizoli
nagyúr
válasz SI-ZO #184211 üzenetére
nekem ilyen facelift-s 147-m van ~2eve
1.9 16v JTDm 150nyiha, 937A5000-s motorkod
csak a szokasos kopo-fogyo cuccok votlak cserelve rajta
ezen kivul a termosztat14t5-t mar ne vegyel
20+ eves a legfiatalabb is, es annyival nem olcsobb egy jobb allapotu, hogy megerje egy ~12eves 147 ellenebentöbb drón kell ;P
-
pècsimunkás
addikt
válasz LuckyL #184212 üzenetére
Én sem. A Carina E- ben- 92-93 -körül jelent meg, de volt benne körkörös ütközés védelem. Az majd 30 éve volt. Erről tudom biztosan, mert 95- ben vett apám egyet, de biztos más gyártóknál is volt ilyen a kilencvenes években már.
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
hobizoli
nagyúr
válasz pècsimunkás #184214 üzenetére
direktben EuroNCAP-re csak a 90-s evek vegen 2000-s elejen kezdtek el tervezni csak az autokat
az egyik elso fecske ebben a mk2 Renault Clio meg nem sokkal utana a mk2 Megane volt pl 1998-9 es 2000-1 korul
meg a mk2 Punto-nak volt az a reklamja, amikor az autoszalonban a falnak mennek az autoval, es ugy viszi el a vevo is es az pl 1999-ben jelent meg
akkor 4*-s torestesztje volt annakelotte is volt ajtoban merevites, de az nem az a szint volt akkor meg
mk1 Punto-ban is volt az ajtoban ilyen 1993-ban, meg energiaelnyelo hullam a hossztartokon, hogy ott rogyjon meg, ha tenyallas vanjol mondja Cactus, egy mai auto ellen meg egy akkori, az NCAP-re tervezett auto is eselytelen lenne, egy az elotti meg foleg
több drón kell ;P
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz LuckyL #184212 üzenetére
Mivel nincs tervezett gyűrődési zónájuk, így a karosszéria a teljes hosszában nyeli el az energiát, deformálva az utasok körüli részt (ugye nincs nagy szilárdságú acél bennük, se alumínium). Gyakorlatban: [link], [link].
Sajnos láttam már nem egy flottás balesetünknél, hogy milyen az, amikor pl. egy majd 2 tonnás Suv lekoccol egy régebbi 900 kg körüli autót városon belül. De elég hozzá egy sima ráfutásos baleset is, hogy örök emléket szerezz egy ilyen kombinációban.
Tudom, hogy nagyon kevés a kolléga kerete, de én már akkor sem választanék, ajánlanék olyan autót, amiben minimális passzív védelem sincs.
Hobizoli: Igen. 2000 körül volt a váltás, amikor már érzékelhető védelemről beszélünk és nem az van, hogy egy 50 km/h-s lapolt ütközés esetén V alakba hajlik a tető. Volt aki pár évvel előbb lépett, volt aki később, generáció függő, ki mikor váltott.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
prsq
tag
válasz MARVEL #184187 üzenetére
"valami olyan karosszéria kellene, amiben nem ragadok bele örökre, ha ütközésre kerülne a sor."
Ez a szempont ugye nem komoly, miközben ilyenek vannak a listádon:
-Fiat Cinquecento.1.1
-Fiat Seicento 900S
-Polski Fiat 126p
-Suzuki Swift 1.0
-Daewoo Tico 0.8 SX PlusA 350e-be a papírozás ugye még nincs benne? Meg amit muszáj rákölteni?
[ Szerkesztve ]
-
tutis
őstag
hyundai 1.6 GDi 2012-es benzines 140 LE motorokról van valakinek tapasztalat?
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
Siffredi
senior tag
Sziasztok!
Adott egy magyarországi üzembehelyezésű autó, végig szervizelt. Totalcar oldala alvázszám lekérdezésre hozza, hogy volt része káreseményben.
A kérdésem: elég a totalcaros lekérdezés, elég részletes? Vagy esetleg van másik oldal, ahol érdemesebb lenne lekérdezni az autót? -
válasz tutis #184219 üzenetére
Az 1,6 gdi-ből nem csak 135-136 lovas van?
Közvetlen befecskendezéses, láncos, kokszolódásra hajlamos motor
Faternál a carensbe 8-9 litert eszik, de az 1400kg, mire vagy kíváncsi?Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Nirvatti
tag
Autó beárazással / bontós tanáccsal kapcsolatban írhatok ide?
Ha jól látom, az Autó-motor beárazás téma be van zárva. -
tutis
őstag
válasz kisza25 #184221 üzenetére
Velosterben 140 LE változat van. Városi használatra mennyire hajlamos? A közvetlen befecskendezésnek mindig ez az átka, a kokszolódás..
Tartósság, megbízhatóság érdekel.
nézegettem az I30-akat is, lényegében látókörbe került a hyundai i30, Veloster, és a Kia Ceed is (2012-től)
1.4 CVVT vagy 1.6 GDi motorok vannak ezekben, ezeket térképezem fel, melyik hosszabb életű és gondoktól mentesebb
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
válasz tutis #184223 üzenetére
pont a városi használattól kokszosodik, időnként dióhéjas tisztítás, aztán jól van
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Tin
veterán
válasz molnarpeter #184226 üzenetére
És akkor elindulnak a beárazásnak álcázott autóhirdetések....
Kezdhetem?
[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
Üdv
Porsche Boxster 986-on agyalok, és érdekelne, hogy van-e bármi információtók, hogy szabad-e ilyenbe belevágni, illetve mennyire súlyosak a fenntartási költségei? Gondolok itt szerviz, szűrők, vezérlés, szíjak, olajak, fékek, futómű etc.. dolgokra. Utángyártott alkatrészeket szabad hozzá venni, vagy Porschenál a gyári egyedül ami ér valamit?
Szerelni mennyire lehet őket, illetve mennyire tudják itthon szétgányolni őket?
Nálam ez is egy fontos szempont, mert oké hogy tuner jóska mindent is elvállal, de vidéki vagyok, és nem adom oda akárkinek az autóimat, és hát túl nagy merítésre nincs lehetőségem, az én szerelőm már a Lexus GS 430at sem vállalta el olajcserén kívül másra, pedig az egy viszonylag egyszerű orrmotoros szívó V8-as.
-
őstag
válasz DeathAdder #184228 üzenetére
szerintem már meg is válaszoltad a saját kérdésedet
viccen kívül biztos nem vennék iylen autót, ha nincs aki ért hozzá a környékencryptot minden termékemért elfogadom
-
DeathAdder
veterán
válasz LuckyL #184229 üzenetére
Erre voltam elsősorban kíváncsi, mert alkatrész árakat nagyjából lehet látni webshopokban, bár azok sem tudom mennyire jók, és nem-e inkább gyárit kellene..
Egy havernak 944 turboja van, de az az autó semmit nem szeret a motorban, ami utángyártott alkatrész
Tehát jól sejtem, hogy a Boxster szerelés szemontjából egy nagyon nem egyszerű történet? Ilyen szempontból egy 350z jobb választás lehet?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz DeathAdder #184228 üzenetére
Ha lenne egy rugalmasabb VAG szerelő arrafelé... vagy kiviszed Mágushoz
Alkatrész ügyben láttam itthon bontást is, nem lehetetlen ügy. Esetleg fb csoportot, index fórumot érdemes lehet keresni, hátha tudnak arrafelé szerelőt.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz DeathAdder #184230 üzenetére
A középmotor miatt azért nem olyan egyszerű hozzáférni a motorhoz ha vmi van, ezért a legtöbb szaki nem is vállalja. Sajnos ez általános trend, hogy ami bonyolultabb egy olajcserénél azt nem vállalják csak a szakosodott szervizben . Akihez hordtam a Hondát ő is mindent megcsinált rajta de amikor beállítottam hozzá az Imprezával pont azt mondta mint a te szerelőd is: max olajat cserélek rajta. Pedig egy faék egyszerűségű 4 hengeres boxermotor van benne...
Göbölyösnek volt ilyen boxtere érdemes átfutnod az írásait a Totalcar-on.
#nincsbennetarcsi
-
Revolit
senior tag
Sziasztok,
Kellene egy kombi szerű autó (legyen nagy csomagtér meg hátul hely két gyereknek úgy, hogy vezetés közben ne kapjak gerincmasszázst). Nagyon szemeztem a Logan MCV-vel, ami stepway felszereltséggel 3.6M-ért elég meggyőző. Rákerestem itt a topicban, inkább a Tipo-t ajánlottátok, de ha jól látom, szépen megdrágult, bőven 4M felett van a kombi, de még az 5 ajtós is.
Néztem a Clio grandtour-t is, ott már azért egy 100 literrel kisebb a csomagtartó, de szerintem az is elég lehet. De ekkora csomagtartóval már ott a Suzuki sx4 s-cross, bár úgy látom valami modellfrissítés jön... És sok helyen 5M van kiírva, de 1-2 helyen láttam 4.1M-ért is. El lehet azt hozni picivel 4 misi felett?Szóval ti mit mondanátok, 4M környékén 2 pici gyerekkel mi éri most meg? 180 centi vagyok, mögöttem is férjen el a gyerek, és egy babakocsitól ne teljen be a csomagtartó.
Akár használt is lehet, bár szívesen kihagynám most amiatt az idegeskedést, hogy milyen rejtett hibával jött. Ha használt akkor max 3M, többi megy szervízbe úgy isszerk.: autópálya nem olyan sok, nem arra optimalizálnék.
[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz molnarpeter #184231 üzenetére
+ Qru
Köszi
Nézelődöm érdeklődöm tovább, aztán meglátjuk mi jön ki belőle, sajna nagyon igaz az, hogy a szerelőhöz kell venni az autót.
-
válasz Revolit #184233 üzenetére
FIAT TIPO SEDAN 3,59M, 5 ajtós 3,79M (440 liter csomi), kombi 4M
logan mcv sehol nincs minőségben a tipohoz, megnéztem azt is mielőtt tipot vettem,
clio grandtour hátsó sor kicsi, meg széltében kicsi a hely, azt is néztem
suzukiból már csak hibrid van +500eFt-al drágult 5M az indulóár, ha jól tévedek,
178 vagyok, tipoban elől tehénkedek, akkor is be tudok ülni magam mögé[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Revolit
senior tag
válasz kisza25 #184235 üzenetére
Ez jól hangzik, de ezek az árak honnan jönnek? Dacia nem enged a listaárból, azt tudom. Suzuki ki szokta írni akciós árat, abból már ők sem engednek, ezt mondták többen is. Fiat árak alkuképesek szalonban? Még nekem is, aki piacon sem tud alkudni?
Köszi a választ amúgy -
válasz Revolit #184236 üzenetére
Rámész egy honlapra,
vagy hahura(kiemelteket tekerd át)
4ajtós:
5ajtós
Kombi[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
BUZZLGHTYR
senior tag
Hello, olyan autot keresek kb 500 ezerig forintig, amivel evente kitudok mennyi ausztriaba 10 15x. Milyen autot vagy autokat lenne erdemes keresgelnem ilyen keves penzert?
Dizel kellene leginkabb -
válasz BUZZLGHTYR #184238 üzenetére
500eFt-ért megbízható autót nehéz lesz ajánlani, Ausztriában lerobbansz kifizeted az autót mégegyszer a szerelőnél. Ennyi idős autónál inkább valami szívóbenzinest néznék, lehet több lesz az üzemanyag költség, de kevesebb a hiba lehetőség.
Meg ez mennyi km-t jelent? Mert nem mindegy, hogy Bp- Salzburg, vagy Sopron- Bécs[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BUZZLGHTYR #184238 üzenetére
Esetleg vmi szívódízel... Az SDI-k elég strabíró konstrukciók.
#nincsbennetarcsi
-
Tin
veterán
válasz BUZZLGHTYR #184238 üzenetére
Vagy kivesz az osztrák rendőr a forgalomból, aztán rögtönzött "műszakival" megbüntet párezer euróra.
-
8th
addikt
válasz MARVEL #184187 üzenetére
Lupo/Arosa SDI-t. Semmi sincs benne ami elromoljon és városon kívül 80-90km/h között elketyeg négy liter környékén. Autópályán sem nagyon tudsz beletaposni öt liternél többet.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
dkaro
őstag
Sziasztok!
Új autót tervezek vásárolni jövőre a keret kb 6M.
Mivel csak ketten vagyunk ezért a kis, kompakt autókat (corsa, p2008, 208, captur)néztem és az lenne a kérdésem, hogy biztonság szempontjából jobbak/rosszabbak e a kompakt crossoverek mint egy sima hatchback corsa vagy 208. Leginkább úttartás, borulás hasonlókra gondolok. Van esetleg amire érdemes odafigyelni ezeknél? -
Dare2Live
nagyúr
válasz SaNyEe #183999 üzenetére
Nah most jutottam el oda, hogy megnéztem a videot.
Neki 21.3kW lett az átlaga, 130nál 26.2Kw. Ahogy mondja meg van performance 10%al eszik többet. Aero felni is számít ~2%t.
Nekem elég "bármire" az 5.6seces 0-100. A pályanapra kell magyar utakra szívás performance felniért meg tuti nem adnák félmisit. Szóval átlag 18.8kW/100km, végig 130 (ami nem létezik) 23kW/100km.SRt továbbra se tudsz venni. Csak SR+van. Abból ~60kW kivehető. Innen tél hasonló körülmények közt valós használat = 60/18.8=319km. Végig 130al menve ami nem létezik 60/23 = 260km.
Innen egy 200kmes távon véletlenül se kell köztes töltés. És ez még mindig nem az LR modell.
Azt meg András a vidóban elég jól kihansúlyozza, hogy a "lőtéri döglött kutyát nem érdekli " hogy csak 260 vagy 360km a táv a probléma, hogy nincs kiépítve Kiskunmajsa vonalban rendes gyorstöltő. És szerintem is ez jelenleg még a probléma. Semmi gond nincs ha pl a Horvát tengerpartra akarsz lejutni de ha "keletre" indulsz szivás lehet.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Qru
MODERÁTOR
-
Ahogy nézem még idén lesz fiat tipo fl, hibrid lesz az is(mild 48V)
Gondolom az árak nőni fognak ott is[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
ngaba
aktív tag
válasz ngaba #184180 üzenetére
Azoknak, akik követték az eseményeket:
Az egyik injektor (elektronikája) halt meg, szóval valószínűleg 3 hengerrel autókáztunk...Ezzel kevésbé valószínű a "rossz gázolaj" forgatókönyv. De az biztos, hogy mostantól csak prémiumot fogok tankolni, az aprópénz ezekhez a javítási költségekhez képest (és ma is sokat érvelt emellett a szerelő).
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen