Hirdetés
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Skull and Bones - Egy hétig ingyen játszhatunk vele
gp Az önjelölt kalózok ránézhetnek az Ubisoft játékára, hátha valaki úgy dönt, hogy megvásárolja azt.
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doki16
addikt
67 fokos olaj még mindig annyira kevés? Én tegnap mentem rendes országúton sima 95-ös tempót és nem feljebb 75-nel az olaj soha. De kis város után már 50 környékére esik. Ebben a hidegben nagyon nehezen melegszik be. Múltkor még 30 km országút után is csak 56 volt max. Csak arra tudok gondolni, hogy nem terhelodik a benzinmotor.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
z-csongor
csendes tag
Viszont ezek alapjan egy hibridnel ez a problema meg hatvanyozottabban jon elo, nem igaz? Olajhomersekletet nem mertem, de a vizhomerseklet gyakorlatilag meg sem mozdult, mire beertem munkaba a Lexus-szal ugy, hogy sokat nem ment a benzinmotor, es hideget fujt kb vegig a futes.
Felevenkenti olajcsere szerintetek megoldas lenne a savasodas ellen? -
Qru
MODERÁTOR
válasz Doki16 #183301 üzenetére
Nem párolog el belőle víz, amitől felhígul az olaj és nem látja el megfelelően a kenési szerepét. Az olaj elhasználódásának két fő iránya van, az egyik a kémiai leépülése, a másik a fizikai degradálódása. Na most mindenki az utóbbitól fél, pedig az előbbi a sokkal gyilkosabb. Nem véletlen, hogy a longlife olajakban jóval magasabb a TBN szám.
Ha gyárilag ilyen alacsonyak az olajhőfokok akkor nyilván ahhoz megfelelő olajat ír elő a gyártó (és hozzá való csereperiódust), ugyanis egy hibridnél ez teljesen normális jelenség. De egy alapvetően tartós pályázásra tervezett 150-190 lovas dízelnél nem éppen ez az ideális működési tartomány ha az olaj nem éri el azt a hőfokot ahol elpárolog belőle a víz.
Mindegy a gari időt kibírja így is, a gyártót meg több nem érdekli.mod:
emvy: Sok mindentől függ mennyire rendszeres a 6 km-ezés, mekkor az olajtöltet, legalább néha kiviszik autópályra, stb.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
válasz Tothgera30 #183305 üzenetére
Nekem az volt vele a gondom, hogy ... egyszeruen nem eroltette meg magat egyaltalan, kb. ugy jott le, hogy a hata kozepere se kivanja az ugyfelet.
while (!sleep) sheep++;
-
-
Tothgera30
Ármester
Kicsit nagyobb a hype körülötte mint amit szerintem érdemel. Ez is benne volt, hogy félvállról vette az egészet, és talán kissé bunkó stílusban kezdte a dolgot. Másrészt pedig 300km+-t utaztunk egy roncsért (akkor 5 éves Focus mk3). Amin állítása szerint egy ajtót fújtak. Mikor odaértünk egy fiatal srác fogadott, mikor festék vastagságmérőt kértem, már mondta is hogy a fél oldala le volt darálva, és ki lett cserélve. Utána a kedvem is elment tőle (főképp hogy telefonban teljesen mást mondott). De videóit nézve világos hogy főleg törött/sérült autókat hoz.
Senki sem szent, ismerős kereskedő mondta, hogy ha egy autón ha nem keres 250-300k-t, akkor nem is foglalkozik vele tovább. Ez egy ilyen történet.
Így inkább igazolható előéletű flottás autókat nézegetnék, ha van rá lehetőség. Ilyet vettünk 2 éve, gyári fény körbe, 3 éves, 100k km, minden papír rendben... és azóta is, megy ahogy kell neki.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
nagyúr
válasz Tothgera30 #183310 üzenetére
Semmi gond azzal, hogy penzbe kerul. Ez az a resze, amit nem ertek: ha valaki ennyire elfoglalt, miert nem emel arat, vagy miert nem vesz meg fel embert? Nekem siman megert volna akar 500k-t is, ha pont azt hozza, amit szeretnek.
while (!sleep) sheep++;
-
gyenesmartin
őstag
Sziasztok!
Egy új POLO GTI-nek mennyire feszes futóműve van? Valahogy ezt az átlagos magyar utakat az új Swift nem nagyon kedveli. Amikor épp egy jobb szakasz van, ott nagyon jó, de amint jön egy rosszabb ott már kb 40-el lehet csak menni. Ugyanazon a szakaszon egy GOLF IV-el még 70-et sem lehetett megérezni.
Egy új POLO meg méretben kb akkora, mint egy régi 4-es GOLF.
Lehet, hogy egy jópár évig nem lesz lecserélve a swift, de kíváncsi vagyok, melyik az az autó aminek elég puha futóműve van ebben a méretben. Scross már jobb, de az meg nem tetszik, plusz nagy is. -
rbalint88
addikt
válasz gyenesmartin #183313 üzenetére
hát a GTI biztos keményebb lesz, mint a Swift. nem tudom milyen állapotú volt a Golf4, de lehet új gátlókkal abban is elharaptad volna a nyelved. ebben a méretben ha puha futómű kell, akkor franciákat nézegess, abból is inkább peugeot, citroen.
-
BigBlackDog
veterán
válasz gyenesmartin #183313 üzenetére
Sima (nem GTI) Polo szerintem egész élhető a 16-os pacskerekkel. Legalábbis érzésre kellemesebb a futóműve, mint a Leoné volt. 17-es kerékkel már azért nem hinném, hogy ezt mondanám, a GTI alatt meg talán 18-as is lehet (+keményebb futómű).
-
gyenesmartin
őstag
válasz BigBlackDog #183315 üzenetére
A simával meg az a baj, hogy csak a 1literes 3 hengeres motorral adják. Ha már váltanék, akkor legyen már jobb, mint a Swift.
Kár, hogy a POLO még GTI verzióban is olcsóbb, mint egy 1.5-ös GOLF (mindkettő olyan felszereltséggel, mint a GLX Swift, tehát nincs túlextrázva). -
Dare2Live
nagyúr
válasz Tothgera30 #183310 üzenetére
" ha egy autón ha nem keres 250-300k-t, akkor nem is foglalkozik vele tovább."
Amit én hallottam az a minnél több annál jobb. A 300K tényleg alsó határ ha az nem lehet meg bele se vágnak.
Viszont amit nem értek azok a magyar külföldi használt árak. Ha én hozom be kb uannyi lett volna a vége. És akkor én nem kerestem rajta 300-400-500at.... innen ha a régi infoim jönnek elő akkor mind törött, hibás de (10-20-30kkmet elmenjen még modon) olcsón javítható... különben nem érheti meg. Vagy van benne vmi adótrükk.
szerk: Neked honnan jött le, hogy főleg törötteket hoz videobol?
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
BigBlackDog
veterán
válasz gyenesmartin #183316 üzenetére
Mondjuk én meglepődtem, hogy mit tud ez a 116 lovas, egyliteres, háromhengeres motor DSG-vel. Viszont ahogy nézem, kb. pariban van az egyliteres, kézváltós Swifttel. Szóval nem lenne előrelépés ilyen téren.
[ Szerkesztve ]
-
gyenesmartin
őstag
válasz BigBlackDog #183319 üzenetére
Nekem az 1.2-es van. Nem tudom milyen a polo, csak összehasonlítani tudom ezt az 1L-es Vitarával. LE/súly kb ugyanaz, mint a polo-nak.
-
BigBlackDog
veterán
válasz gyenesmartin #183321 üzenetére
Ahhoz képest szerintem érezhető javulást lenne, legalábbis Vitarából kiindulva.
Ha esetleg valamelyik jövőbeli talin összefutunk, szívesen megmutatom a Polót.
[ Szerkesztve ]
-
Raz3raddict
tag
hali,
Köszi a multkori tippeket Swift vagy tipora, szerdán megyek emgkérdezni mizujs van. Viszont ha nem jön össze néztem még más verziót is. Mit a véleményetek róla?
Kia sportage 2.0 LX base 4x2-ről
2009/8
benzin
141Le
friss műszaki -
nagyúr
By the way, ha mar itt vagyunk, leirom az engedmenyekkel es eladokkal kapcsolatos tapasztalataimat, ceges vasarlas (de siman 1 darab, nem flotta):
Alapveto tapasztalat, hogy nem vesznek komolyan. Nem vagyok tul idos, kapucnis puloverben, farmerban, borostaval es sima feher poloban mentem be a kulonbozo szalonokba, es csomo helyen latszott, hogy egyszeruen nem hiszik el, hogy meg tudok venni egy autot. Ezen jokat rohogtem, de direkt igy mentem mindenhova, pedig eskuszom van rendes ruham itton . Hozza kell tenni, hogy (a forumos jelenletemmel ellentetben ) eloben az atlag (autovasarlo)nal szerintem sokkal kedvesebb/szerenyebb/kevesbe arrogans modon allok az eladokhoz, egyaltalan nem ugy megyek oda, hogy huha, most en vagyok a vevo, mindenki boruljon le elottem. Nade:
Kia Duna Auto: a legkemenyebb. Konkretan eroltetnem kellett, hogy adjanak ajanlatot, de nem igazan akart a kedves uzletkoto. Pedig ugy mentem be, hogyha kozepesen kezseges lett volna az elado, akkor ott helyben lefoglaloztam volna az Optima GT-t. Egyebkent kb. 5%-ot lehetett belole alkudni.
Seat Duna Auto: kedvesek, de nem nagyon erolkodtek ok sem. Engedmenyekig nem jutottunk el, mert abszolut nem tetszett az auto.
Volvo Galeria: kedvesek, keszsegesek, a tesztautobol is adtak volna kerdes nelkul 10% kedvezmenyt.
Porsche Buda: vegul ugye itt vettem a kocsit, nem kis reszben az uzletkoto miatt. Egyreszt kaptam majd' 25%-ot, masreszt okos modon csinalta -- rabeszelt az allofutesre, es lebeszelt par olyan extrarol, amit en akartam, de szerint nem jo otlet. Raadasul egy kb. 70e forintos extrat elfelejtettem kerni az autoba, leszerzodtunk, es egy het mulva irtam, h ubazze, ezt kihagytam - gond nelkul belerakta a rendelesbe utolag, varialas es rafizetes nelkul.
Seat Szabó (Pest): fu, hat ez olyan haverkodos volt, egybol tegezodjunk, kb. ugy kezelt, mint valami tinedzsert, aki eljott autozni Fura erzes volt, hagytam a fenebe.
Wallis Pest: itt egy ismeros ismerose szolgalt ki, kifogastalan modon.
Buda Auto (BMW): a hasznaltreszleg eleg fura, aki viszont az uj 3 GT-t mutatta, az elkepesztoen jo fej volt, pedig volt koztunk vagy 20 ev korkulonbseg az o javara. Alkudni nem igazan lehetett.
Toyota Schiller, Pest: szuper elado, a Porsche Buda-s fazon mellett a legjobb. Egybol, idopontfoglalas nelkul beultunk vele a Camry-be, es nyomtunk egy kort. Szakmailag nem volt a topon. Kb. 15=18%-ot lehetett alkudni RAV4 es Camry kategoriaban, ami meglepett, azt hallottam, h Toyotaknal nem nagyon engednek.Mast asszem nem neztem uj auto teren, ha jol emlekszem; csak Camryt, Superbet, Optimat, Tarracot, Tiguant; meg a 3-as GT-t.
while (!sleep) sheep++;
-
őstag
már bocs, ez egy picit pszichológia lesz
leírod hogy mennyire semmibe vettek, aztán pedig a részletezőben leírod hogy majdnem midnenhol korrektek voltak
ebből a diagzózisom: téged zavart a saját ruházatod, szégyellted magad és ez akkora trauma volt, hogy azóta is erről beszélsz itt a fórumoncryptot minden termékemért elfogadom
-
nagyúr
válasz nandow #183332 üzenetére
Kényelmes. Hátul és elöl is jók az ülések. Viszont azt hiszem nem volt ülésszellőztetés (Rav4-ben volt), másrészt az infotainment elképesztő elavult. Android Auto vagy Carplay még nincs. De tágas, szellős, kényelmes, a CVT meg olyan, amilyen (engem nem zavar).
Én simán vennék Camryt, ha a sedan forma és az infotainment nem gond. 2020-ban már lesz Carplay meg Android Auto is.
A RAV4 is tök jó, belülről nekem sokkal jobban bejött, mint az Alfa Stelvio például. Sokkal tágasabb.
Ja, voltam Mazda meg Alfa szalonban is. A Pappas volt még a másik nyomorult hely, elképesztő rossz salesessel, kb. ki se akarta nyitni az autót. A Mazda rendben volt.
Leginkább egy Toyota hajtáslánc + Mazda 6 belső + VW infotainment + Skoda Superb tér + Volvo ülések kombó kellene
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
válasz nandow #183335 üzenetére
Nem, igazából a Mazda nem jött végül szóba, a Superb egyértelműen jobb deal volt nekem.
Bőr ülést ülésszellőztetés nélkül venni önsorsrontás :), szóval nem tudom, kinek akarják ezt eladni. De 5-ös BWM-kből is tele van a piac sima bőrüléses modellekkel, azt se értem.
while (!sleep) sheep++;
-
Doki16
addikt
Nem rég nézegettem a Golfokat és a bőrüléses modellekből még az ülésfűtés is hiányzott. Nem értem miért nem rendelték bele. Jó pár használt autót megnéztem az utóbbi egy évben, de nagyon sokban nincs benne az ülésfűtés, pedig nálam az kihagyhatatlan extra
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
scorpion1
csendes tag
Sziasztok , pár autónál lekérdeztem az alvázszámot a vin-info -val , ( 2016, 2017 -nél) ahol fel volt tüntetve , sok olyan külföldről behozottnál csak az elmúlt 1-2 vagy max pár hónapot mutat... nem a forgalomba helyezéstől számított időt... ez normális? Találtam pl olyat hogy annyi infó volt róla (előélet) hogy német kereskedő hirdette ... (innen hozta be a magyar) de semmi többet (2015-ös autó) , persze nem fizettem mindegyikért (csak 1-ért) pontosan azért mert a vin-info mutatja előre a dátumot hogy mikortól található az első bejegyzés...
Szóval az érdekelne miért csak 1-2 vagy max pár hónap előéletet mutat csak ? a legtöbb autónál...Illetve az a kereskedés bizalomra ad okot ha be meri írni az alvázszámot meg azt is hogy km garanciát vállal és bárhová el lehet vinni az autót ellenőriztetni?...
[ Szerkesztve ]
-
skt
tag
Sziasztok!
Autó vásárlás előtt állok, a keret kB 1 guriga, így egy olyan 700-800 körül keresnék autót, hogy maradjon az esetleges egyéb dolgokra is. (Természetesen ha kicsit több kell az se probléma) Hétköznaponként csak városon belül, hétvégente esetleg lehet egy egy nagyobb táv is. Benzineset keresek, lehetőleg szívót, és kettős tömegű valamint nagyon kritikus hibák nélkül. Egyedül használnám, nagyon maximum még a barátnőm, így egy nagyobb bevásárlásnál vagy 2 főnél több csomagnál, nagyon nem kellene hely. Az 5-ös golfokat nézegettem leginkább, 1.6-os 102 le-s motorral, ezek úgy kívülről és belülről is tetszenek, valamint a H Astrákat (OPC line) szintén 1.6-os motorral. Valamint még az első generációs a3-makat. De a szívem jobban visz a golf fele. Jó irányba keresgélek? Vagy esetleg lenne jobb ötletetek, vagy nyugodtan mehet a golf? Előre is köszönöm! -
monster95
tag
Sziasztok.
Vettem egy Ford Focus MK3 2014 es 1.0 ecoboost-ot 97kw/125-lóerőset.174 ezer km-er van rajta.Mennyire jo motrok ez?Sokan riogatnak hogy hamar megdöglenek.Mi igaz ebből.Mennyit birnak ezek a motrok.Km az valós mert márkaszervizben volt szervizelve és lekérdtem az adatokat.[ Szerkesztve ]
-
monster95
tag
válasz gzbotii #183343 üzenetére
Olvasstam már olyan rém történeteket hogy 45 ezer kilmoéter után kuka volt a motor.
De a kérdés az adott.Atlagban mennyi km-tert birnak ezek a motorok.Es ha netán beüt a krakk akkor javíthato e ?Vagy mi megy el ilyenkor a motorba?
Még azt is ovlasstam hogy a ford szerint 250 ezer km-tert bír a motor főjavítás nélkül.De mit is takar a főjavítás? -
Dare2Live
nagyúr
válasz monster95 #183342 üzenetére
Már megvetted innen sztem jobb ha nem foglalkozol evvel. Használod. Aztán lehet 30.000km után jön az első hiba és lehet 130.000km múlva.
Olajat/olajszürőt 10-12.000kmenként, levegőszürőt 30.000kmenként cseréld. Más öltelem nincs.don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
jozefgucci1
addikt
válasz monster95 #183345 üzenetére
Kollégám a héten viszi a céges 4 hónapos Focus-t 6K KM-el szervízbe , mert megette az olajat neki "valami . Jó diesel 1,5-ös motor ,de akkor is 5 ezer kilóméteres motor ne egyen már meg 1,5 liter olajat
Origin :jozefgucci1980 , Cod =játszótéri mászóka színekkel operáló, vérpistikebőszítő játékmenet...
-
monster95
tag
Es általában itt miylen hibák amik előfordulnak?
Javítható vagy kuka az auto? -
válasz monster95 #183342 üzenetére
Hm, kicsit későinek érzem a kérdést
Az ilyen 900-1000 ccm motorokat 250ekm-re tervezik, de ettől még elmehet többet, vagy kevesebbet is.
Mennyi időnként cserélték a tiedben az olajat?
Minden 10 ekm/1év cserélj olajat és prémium üzemanyagot tankolj[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
Új hozzászólás Aktív témák
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Eladó Ford Mondeo 2.0 TDCi Trend
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen