- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Gaming notebook topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Projektor topic
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
Hirdetés
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integrale
veterán
válasz bitpork #179649 üzenetére
Én beleszámolok minden kicsi helyet. (van még ott két ék, elakadásjelző 3szög, nyomatékkulcs, gyertakulcs, gyertyák, villáskulcskészlet 8-19-ig, szigetelőszalagok, egy felső lambdaszonda (bent maradt), és még sokan mások.) A gyári készleten felül (emelő, kerékkulcs, akksi kiszedéséhez toldó, csavarhúzó, kerékpozicionáló tüske)
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
arpii
aktív tag
Kicsit off...Srácok, tudnátok SOS-ben ajánlani valakit, aki Hollandia területén praktizál és le tudna nekem személyesen csekkolni egy autót? Nyilván nem ingyen kéne, de egyszerűen arrafelé semmilyen ismerősöm nem lakik.
aero. ezt amúgy nem neked címeztem, csak már k#ra felhúzott, hogy nem találom a hozzászólás gombot az új design-on.
-
-
-
Dare2Live
nagyúr
válasz footy #179648 üzenetére
ADAC a 355litert Abdeckungig írja! Síkba hozva!
" Das Kofferraumvolumen beträgt bis zur Abdeckung gemessen 355 Liter (variabler Kofferraumboden unten). "
Anélkül üléssort előre tolva 510litert ír. Ami pontossan megegyezik az általam számolt értékkel.
"Baut man die Abdeckung aus, fasst das Ladeabteil 510 Liter.
Hogy simán abdeckung nélküli értéket mért nem írták oda azt nem tudom.Amúgy nem katalógus adatokból indultunk ki hanem saját mérésekből ahol hossz, szélesség és magasságnál is a minimum értéket vettük. Ami nincs belekalkulálva az az ülés dölés. Így jön ki a 436-510liter. 510liter üléssor előre tolásával. És persze kalaptartó aljáig mérve.
mélységre pl 66cm a min és 73cm a max és 66cmel számoltunk. Ahogy szélességnél is 116cm a min és 131cm a max és minnel 116cmel számoltam.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz Integrale #179652 üzenetére
Bennem amúgy felmerült pont nemrég, hogy yarisból... de lehet vengaból is kiveszem pótkereket defektjavító be és lett egy csomó helyem a bizbaszoknak. Defektem még soha nem volt az életben.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
-
soldi3r
veterán
válasz MasterDeeJay #179583 üzenetére
Ha Veszpremben jarsz valamelyik este ugorj be, adok egy uzemanyagszurot 1AZ-FSE motorhoz.
E30 (oo=[][]=oo)
-
-
#03556352
törölt tag
Sziasztok!
2,5 millió forintig milyen ajánlott használt autók vannak?
Sedan érdekel, leginkább hosszabb utakra lenne, tehát legyen kényelmes, minőségi beltere, és családi méretű autó. Fogyasztása ne legyen nagyon vészes, de nem baj ha alapvetően "sokat" fogyaszt.
Eddig az AUDI A4-et néztem ki, esetleg A6, illetve a VV Passat VII játszik.
Esetleg mit tudtok még ajánlani, mik a konkurensek?
Ami nem kell: Suzuki, Renault, BMW és Opel sem.Köszönöm.
[ Szerkesztve ]
-
-
#03556352
törölt tag
válasz bitpork #179670 üzenetére
Szia, köszönöm az eddigi válaszokat.
Sajnos ehhez a részéhez nem értek, ha értenék, akkor írtam volna.
Nem tudom melyik lenne a jó. Az autó többnyire hosszabb utakra lenne használva, 100-200 km-re, kirándulásokra, de azért hétvégente elmennénk vele a városba bevásárolni is, az csak 20 km. -
válasz #03556352 #179672 üzenetére
Malacként, csak a VAG csoport autóiról tudok megalapozott véleményt mondani.
A négy karikát valahol mindig meg kell fizetni. A futómű a magyar úton könnyen vásik kívánja a lengőkart. A dízel motorok pályázni nagyon jók és ott kicsit is esznek de városban gyorsan telik a DPF és EGR korommal. Ezek cca 300-700€-s anyagárat kívánnak külön külön. Az audi a legjobban hangszigetelt, a seat a legsportosabb csoporton belül.
Amit érdemes elkerülni az a benzines 1.8 tfsi motorok, a 2.0 pdtd dízel.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
8th
addikt
válasz #03556352 #179668 üzenetére
Passat VII nekem csalódás volt. Kisebb belül mint a Passat VI a beltere bár szebb, kevésbé praktikus. Ajtózseb kialakítása visszalépés, gyenge klíma, vacak gyári tolatóradar meg eleve durván túlértékelt és túlárazott modell. 2-2.5M között biztosan nem azt vennék.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz Integrale #179675 üzenetére
Az ajtókárpit kialakítása tök más, vastagabb, rengeteg értékes helyet vesz el széltében az utastérből. A műszerfal és középkonzol is jobban benyúlik a kelleténél. Beülsz és rögtön jön a b*zdki érzés, hogy ez valahogy olyan kicsi. És tényleg az. A B6 szellősebb tágasabb ráadásul míg annak simán behuppan a másfeles vizes palack az ajtózsebbe az újabbnál az is már kisebb lett úgy, hogy az "ajtó" közben vastagabb.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz Integrale #179677 üzenetére
Őszintén szólva a B7-ben egyetlen dolog tetszett. A gyári nagy hifi. Az gyári cucchoz képest kiválóan szól. Jó a kárpitok színvilága is jó de kb. ennyi.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
-
válasz rbalint88 #179681 üzenetére
Nem is azért írtam h VW-ben lenne, csak hát mindenkinek kell egy prémium hifi. Harman, Bose, Dynaudio, Mark Levinson, B&O - csak legyen sok és szóljon szépen Utolsó kettő előtt le a kalappal tényleg nagyot alkottak.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
q13579
senior tag
válasz tibbike01 #179685 üzenetére
Mivel most (ahogy korábban ki is fejtetük pár hsz-szel ezelőtt) a benzines piac (legalábbis véleményem szerint) túl van árazva, ennyiért szinte esélytelen jó benzinest kifogni. A tapasztalatok alapján a legkevesebb esély a szopórollerre a 3. generációs benzinesekkel vannak 2013-tól, de itt nagyon nehéz 4,5-5 alatt olyan modellt találni szerintem, amit egyáltalán érdemes megnézni...
És mivel, ha a keret ennyi, akkor valószínűleg a másik igen költségigényes váltóval fogsz a legtöbbet találni, a multitronic-kal. (2014-től már ki lehet fogni s-tronic verziókat is)
Sajnos ezzel a kombóval (mármint egy régebbi benzines motor + multitornic váltó + 150-200.000 km futásteljesítmény) a 3,5 milliós vételárból könnyen rádurranthatsz majdnem 1 mHUF-ot 1-2 éven belül.
Sajnos én pont ezért mondtam le erről az autóról (A gondjátviselt, megfelelően szervízelt verziók nem hiába indulnak min. 5-től)
-
tibbike01
őstag
válasz q13579 #179687 üzenetére
Köszi!
Alapvetően én is lemondtam (pedig nagyon szerettem volna) az A4-ről hasonló dolgok miatt, mint amiket írtál. Nem sürgős az autóvásárlásom. Most egy 2004es 1.6 Seat Leont hajtok, amivel az égvilágon semmi probléma nincs. Ilyenkor mindig úgy gondolkodok, hogy várok még egy évet, addig is legalább nem a leendő autómba teszem a kmreket, illetve bízom benne, hogy 2020-ban valamelyest tovább csökkennek az árak.
Jó lenne kifogni egy jól felszerelt 1.4 t Astra K vagy egy 1.5 ecoboost Focust. De a 150lovas benzines Vovlo S60 (ami fehérhollo a használtpiacon) lenne a legnagyobb vágyam. Az biztos, hogy 3,5 milliótól többet nem adok autóért.
Szerk: talán még egy 1.6os Aurisba is átülnék.
[ Szerkesztve ]
-
Dare2Live
nagyúr
válasz tibbike01 #179688 üzenetére
"Ilyenkor mindig úgy gondolkodok, hogy várok még egy évet, addig is legalább nem a leendő autómba teszem a kmreket"
Szerintem az ilyenek tökéletes receptek arra, hogy ne cserélj autót... evvel nincs semmi baj ha elsődlegesen A pont B pont mert ha vigyáztál rá benne lehet még akár 10év is és ennél olcsobban nem uszod meg. És az 1.4 Astra alapján neked az autó pont A pont B pont.
"illetve bízom benne, hogy 2020-ban valamelyest tovább csökkennek az árak."
Ez a rész sztem nagyon rázós terep most. A 95gram co2/km 95eurral én nem tudok számolni. Jelenleg az EUs átlag 120gram környékén van. Ha szigorúan vesszük ebből még egy masszív áremelkedés is lehet új autóknál jövőre és ez magával fogja húzni a használt árakat. Persze lehet, hogy jövőre annyira befut a hibrid/elektromos, csak 1.0 maxmax 1.5el lesz még mondeo méret is persze kersel hogy ~senki se fizet büntetést és nem lesz emiatt áremelkedés.
szerk: why the mpv fall
Külön izgi, hogy eközben a SUV/Crossover vonal felfutott az eladások ~40% SUV/Crossover lett kb minden kategóriától lopja a részesedést. SUV nem praktikusabb, többet eszik.... de trendibb. És ennyi.[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Dare2Live #179689 üzenetére
Szvsz pont a CO2 kvóta miatt jobb esteben csak stangálás de reálisabb, hogy nőni fognak az árak a használtpiacon a jövőben.
Most, hogy írtad a 120gr/km CO2 átlagot kíváncsiságból körbenéztem a saját házunk táján, hogyan állunk ezzel: 196, 213, és 128 gr/km. Nem éppen jól...
#nincsbennetarcsi
-
Dare2Live
nagyúr
nem azt írtam? Nagy szerencsével csak stagnálnak, kicsit emelkednek az árak... mert a kers, hengerlekapcsolás amivel esetenként összehozható a 95gram UP, Micra esetleg Fiestanal... kiskocsiknál sincs ingyen. Ha ez nem jön össze nincs hinrid flotta alá Toyota vagy elektromos ott nem tudom mi lesz. Kiváncsi vagyok BMWre pl.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
ricsi081
tag
Sziasztok!
Német autóbehozatallal kapcsolatban lenne két kérdésem/kérésem:1, Tudna valaki linkelni/küldeni egy olyan kétnyelvű adásvételit amit biztosan elfogadnak itthon? Több helyen láttam [ezt], de számomra kicsit értelmezhetetlen a forgalmi rendszám mező...Németországban nem személyre szóló rendszám van?
2, Ha tréleren hoznék autót akkor is el kell látogatni a zulassungstelle-be az adásvételt követően? Ha igen akkor ebben az esetben milyen költségekkel számolhatok?
Válaszokat előre is köszönöm.
-
diegho
nagyúr
kb 13%-ért felelős az autózás ugyebár. Ha ezt csökkentjük 10%-al, akkor kemény 1,3%-ot javítottunk a helyzeten. Miért nem azokat szabályozzuk, aminek értelme is lenne? Teherautók? Hajók? Repülők? Szénerőművek?
Vagy szabályozzuk az autókat, oké, legyen, de így? Fogsz egy 4 literes dízelt, ami wltp norma szerint eszik 7,5-öt, raksz mellé egy hibrid rendszert, ami el tud menni 60km-t és máris nulla adót kell fizetned, mert ez a csodás norma csak az első 100km-t nézi. Tehát egy 4 literes 2 és fél tonnás SUV környezetkímélő, az ezres szívó Swift méretű gyösz pedig nem az, mert az nem tudja a normát... nagyon jó ez így. -
nagyúr
válasz diegho #179696 üzenetére
En siman az uzemanyagba epitenem bele az osszes adot. Tobbet mesz, tobbet fizetsz. Ezenkivul extrem megszigoritani a DPF es hasonlok ellenorzeset -- elkapnak az uton kiszerelt katalizatorral vagy DPF-el, elvenni a kocsit es kesz.
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
Dare2Live
nagyúr
válasz diegho #179692 üzenetére
Ó ez csak a kezdet évente átlag csökkenni fog 4grammal. 2030ra 59.4g/km van előírva.
Nagyon ambiciózus ha tetszik őrült... ami tuti, hogy 10év múlva nem lesz sima ICE. Lesznek hibridek/plug in hibridek mint sokat fogyasztók és elektromos autók.
Nekem kicsit a problémám, hogy nem látom a másik lábat. Mert ez csak úgy ér sokat, ha az erőművek se pöfögnek ki CO2t. Ha azt is sikerül megvalósítani akkor viszont tényleg brutál mód fog csökkenni EU CO2 kibocsátása.
Azt nem tudom mennyira őrült aki ezt kitalálta... Szerintem az lenne őrültség, hogy hagyunk mindent úgy ahogy van...
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz diegho #179696 üzenetére
"kb 13%-ért felelős az autózás ugyebár. Ha ezt csökkentjük 10%-al"
Nem 10%al akarják csökkenteni a közlekedés CO2 kibocsátását. 2030ig 120gram -> 59gram. Félbevágják 10év alatt. És nem hinném békénhagynák 2030ban pedig az 59gram az max elektromossal jöhet össze, hibriddel sem. 2030után kb nem lesz más mint elektromos. Nem kell aggodnod a 2literes SUVod miatt.
btw teherautók és hajók is megkapják a csomagjukat és ahogy látom repülés a következő. És a szénerőművek... is bajban vannak.
btw az ezres/ezerkettes swift kersel kb tudni fogja a 95gramot.don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
Ne fesd az ördögöt a falra mert pl .... [link]
angolul nemtudoknak kicsit más [link]Új 5let, hogy forrásnál akarják megfogni. Minden ami CO2 az brutál adót kapna legyen az szén vagy olaj... Egy 1000-1500Ft/literes benzinár lehet ellökné a keresletet az üzemanyag takarékos irányba.... ahelyett, hogy CO2/fogyasztás adokkal szórakoznak.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
Új hozzászólás Aktív témák
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen TV-t vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- Milyen légkondit a lakásba?
- bambano: Bambanő háza tája
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest