- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
- NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti / 3070 / 3070 Ti (GA104)
- Androidos tablet topic
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Léghűtés topik
- Vezetékes FÜLhallgatók
- iPad topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Plazma TV topic
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mit ajánlanátok a buszbérleten kívül:
Tervben lévő keret: 1MFt (+20-25% első kötelező cserékre félretéve)
Legyen benzines, automata váltós (klasszikus olajkavargatós inkább)
Fogyasztás majdhogynem mindegy (azért 10l-nél kevesebb legyen ha lehet országúton)
Megbízható legyen (minél faékebb, nem kell EGR, turbo, 4kerék... meg a sok kevésbetűs dolog)
Elférjen benne asszony, két gyerek, csomagok (egyterű vagy kombi)
Legyen kényelmes
Napi 50-60km-re kell 80% országút, hétvégente kevesebbre.
Klíma, elektromos ablak, gyerekzár a hátsó ajtókhoz. Esztétika bizonyos szintig nem érdekel.Vintage Story PH szervere újra fut!
-
Első gen Volvo S60, S80-ról valami vélemény?
Szívó benzines automatát keresnék.
Megbízhatóság és szervizköltség érdekelne nagy átlagban.[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
-
válasz LuckyL #177697 üzenetére
Ahogy nézem 8-9L a benzines [link] (a 140-170 lovas)
Most átlag 8-at eszik az 1.8-as automata astrám ahhoz képest nem sok, arányaiban nézve reális.
Dízeltől félek, meg csak napi 50-60km-re kell arra szerintem még pont nem optimális.[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
-
Néha találkozok érdekes jelenségekkel. A mai napon pl egy idősebb nő kissé erőteljesen állt be a helyi bolt parkolójába, annyira hogy visszapattant parkolót határoló padkáról egy pici asszem nissan micra járgyányal. Aztán amikor ment el akkor meg szinte padlógázon váltót recsegtetve tolatott ki.
Még még télen papa áll ki szintén padlógázzal fél percig csúsztatva vastag kék füstöt okád szegény swift.
Ez nem álltalánosítás de azért az autós hírdetéseknél a megkímélt idős hölgy/úr tulajtól szöveteg végigondolva nem biztos hogy a jó állapot köszön vissza.
De ellenpéda is van, nyugger papa wartburgal ami csillog villog mintha új lenne de hogy hogy a fenébe azt nem tudom mert pl bátyámra hagyta a nagypapám a fűtött garázsban tartott 55eKm futott elektromos antenna emelős skoda 120-asát ennek ellenére több helyen rozsdás és hengerfejes is szegény hiába vigyázott rá a papa. Az is igaz hogy párszor már főtt szegény, de szériatartozék volt az 5L kannavíz a csomagtartóba(elöl) nyáron, télen meg több 25 kilós virágföld hogy legalább egy pici összefüggés legyen a valós kanyarodás és a kormány állása között.Vintage Story PH szervere újra fut!
-
Miután elolvastam egy rakás népitéletet és rengeteg tesztet most már egyértelműen bizonytalan lettem mi az ami megbízható.
Szóval az alábbi paraméterekkel ki mit ajánlana?Egyterű (galaxy, zafira, espace... méretben) két gyerek, asszony, babakocsi, szerszámaim.
hagyományos autómata váltós
napi 50-60km országút és pár km város
1mFt körül + 20-30% ráhagyás cserés dolgokra
benzineset vagy valami egyszerű megbízhatóbb dízelt
lehet nagyobb motorú de fogyasztás ne legyen 10l felett országútonMinden ötletnek örülök! Köszönöm!
[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
-
A váltótól csak abból a szempontból gond ha csesztek benne olajat cserélni, ha cserélték akkor ugyan annyi az élettartama mint egy kézinek. (vagy inkább több bontás nélkül mert wandler többször annyit bír mint egy kuplung) Ha olaj rendben van akkor kinyírni is nehezebb mert hülyebiztos, az enyém pl hidegen nem is engedi pörgetni amíg be nem melegszik és nem lehet össze vissza váltani menet közbe R-be stb, D-be meg el sem lehet indítani csak P ből meg hát pörgetni sem lehet limiten mert elvált... (AF17 4 sebességes)
Itthon félnek tőle mert ismeretlen és valóban kevés helyen értenek hozzá vagy tudják javítani, ezért szokás egészbe cserélni és nem felújítani vagyonokért. (rizikó benne van hogy szar lesz)
Igazából úgy terveztem hogy 1Mft + maximum 500eFt amibe átírás, gumik, olajak, sürgősebb kopó cuccok ebben az évben férjenek bele.
Sok futással meg úgy vagyok hogy ha működik minden akkor nekem tökmindegy hogy 200e vagy 400e van az órában hiszen a valósat úgysem tudom meg.
Próbakörnél hidegen/melegen meg úgyis lehet érzékelni hogy jó-e a váltó. Úgy kel válltania hogy ne lehessen érezni semmit belőle, és persze a lock up is működjön azt meg lehet érezni hogy nagy sebességnél csúszik-e vagy gyorsul rendesen. Ha minden stimmel akkor nagy baj már nem lehet. Meg persze megnézem egyből az olajat is benne.
Amitől ilyenkor tartok az az elektronika (random működik valami) és az olajfogyás amit nem lehet egyből látni. Persze autószerelővel mennék de ő sem lát majd bele dolgokba.[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
-
-
Na hát rengeteg googlézás után inkább megkerestem a szomszéd műszakiztató állomáson ismerőst hogy mondja meg egyértelműen mit ajánl. Mi az az autó amivel a legkevesebb gond lehet és náluk statisztikailag kevés a hiba. Japán oldalon nézegessek inkább. Konkrétan corollát dícsérte.
Így most már elkezdek nézelődni Toyota Corolla Verso iránt. 1.8-as motorral és hagyományos 4seb autómatával ha találok olyat. Az MMT féle robotizáltól félek. Árban kissé meghaladja a keretet 1.5mft körül lesz aminek részlegesen a lakás felújtása látja kárát.
Talán ez? [link][ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
-
válasz CactuS #179580 üzenetére
Igazolhatóan 259eKm van benne, végig helyi szervizbe hordták megvan minden papírja és a szerviz is igazolta. (második tulajtól vettem aki egy évig használta csak, első tulaj a szomszédja volt) A motorban valamivel kevesebb van mert gyártó cserélte benne páréves korában. (emiatt nincs motorszám a blokkon, se a forgalmiban)
Télen nem használták, ennek ellenére van hozzá 16"-os acélfelnin téli szett.
Bele gyakorlatilag teljesen új, vagy nem öregszik vagy vigyáztak rá nem tudom de szalon bele van. Egyedül az egyik ülésfűtés nem működik, kábelszakadás lehet majd megnézem. Sol plus szóval majdnem fullos.Doki16
Igen a corolla verso nem tetszett (bár ésszerűbb lett volna család miatt) de végül ebbe meg beleszerettem nagyon hamar.
2.0 Benzin 1AZ-FSE de már a javított verzió. (a régebbieknek valami hengerfej csavar gondjuk volt)
8-9L eszik állítólag, majd meglátom mit hozok ki belőle
Motorja amúgy megbízhatóbbak közé tartozik annak ellenére hogy ez már direkt befecskendezéses és 4 lamda szonda dupla katalizátor meg egyéb baromságok vannak ráaggatva.CactuS
Igen nekem csak benzin volt a terv, kiszámíthatóbbak a költségei.
1.8-asok állítólag jobbak, bár volt belőlük cserés az olajfogyás miatt.
2.4-es már sok lett volna.de hogy rosszat is írjak:
alapjáraton rezonál (600-650rpm ami szerintem kevés), de sebességbe rakva kis terhelésen gyakorlatilag szinte hangtalan, azaz nagyon halk. Viszont a gumikat lehet hallani, azokat majd cserélem.
nem húzza fel az ablakokat a központi zár, nem nagy gond de nem lenne rossz
utas oldali légzsákok nem kikapcsolhatóak, gyerek ülést csak hátra tudom rakni, ez sem halálos dolog de néha egyszerűbb lenne.[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
válasz CactuS #179582 üzenetére
4 évszakos párti vagyok, ahol lakom ott nem nagyon van tél. (Veszprém-Balatonfüred) A nyáriak még ezt a két hónapot kibírják, megy rá a 16-os téli aztán jövőre a tavaszt már 4 évszakossal kezdi a gyári 17-es felnin.
Amúgy 1.75Mft volt, a kínálat tetejéből választottam a legutolsó évjáratot az eléggé kiforrott.[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
-
-
válasz soldi3r #179617 üzenetére
Előző Astrán Kléber volt és teljesen meg voltam vele elégedve. Középkategóriából szoktam választani, Kleber vagy Nexen amik jó áron szoktak lenni. Olcsóbbakat nem merném venni.
Amerre járok ott már hajnalban tisztítják az utakat, nem jellemző hogy gond lenne. Eleve az óvatosabbak közé tartozom.[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
-
válasz V.Stryker #180166 üzenetére
Az valószínű Z18XE(R) motor lesz, megbízhatónak számít olajat sem szokták enni. De a szelepvezérlés állítója meg szokott rajta halni. (a 140LE-s R verziónál)
Váltóból meg Aisin AF17-es szintén megbízható de olajcserét igényli időszakosan.
Én pont most váltam meg hasonló erőforrású Astra G-től. 400eért Viszonylag jól ment és motorikusan/váltóval nem volt gond. Ellenben elektronikában erősen gyengélkedett igaz 2001-es járgány volt) Nálam kicsivel 8 alatt evett. [link] De H nehezebb ott talán többet eszik.[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
Hali!
Édesanyámnak kellene egy városi kisméretű jármű, jelenleg egy 2004-es A140-es Mercije van de már nem fenntartható állapotban. (rozsdás, javítani/fenntartani is horror, jövőre lehet nem kap műszakit)
1-1.5M körül kellene az alábbi paraméterekkel:
kicsi benzines szívó valami faék egyszerű
automata (nem robotizált hanem hagyományos vagy cvt)
klíma, ablakemelő, biztonsági dolgok legyenek
japán/koreai vonalon nézegetnénk elsőkörben. (azokkal volt családban a legkevesebb szívás)
méretre legyen kicsi, csomagtér sem lényeges
90%-ban városban lenne használva
lehetőleg könnyű legyen ki és be szállni
A második gen avensisem tetszett belülről neki de fele akkorába kellene kívülről
Köszönöm a tanácsokat előre is!Vintage Story PH szervere újra fut!
-
válasz Tom1939 #181709 üzenetére
Ne is mond, hundai accent volt elötte aminek semmi baja nem volt. Egyszerű megbízható. Erre lecserélte kismercire amibe minden drága és bizony el si romlik...
Habár hülyegyerekként még fater megmondta vegyek szuzukit vagy opelt. És vettem egy Calibrát...volt öröm[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
Na anyám végre kiselejtezi a régi A140-es pici Mercijét ami már nagyon halálán van. (szétrohadt, ellenben motorja jó de horror áron van hozzá minden)
Visszatér a Hyundai márkához mert régen volt egy accentje és azt szerette. Bár próbáltam lebeszélni hogy inkább valami használtat vegyen de új autót akar venni. Kinézett i30-ast az újabbakból. Mivel már a fél családnak automata váltós kocsija van (de az oljakavargatós verzió) ezért ő is olyat szeretne csak duplakuplungos van. Természetesen benzineset mert nagyrészt város meg néha a közeli faluba bátyámhoz ami 10km (jó ha párszáz km/hó lesz). Ez az 1.4-es van meg 7seb duplakuplungos.
Mi a vélemény ezekről az újabb i30-asokról?[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
-
-
Nyuggernek városba 2017-es Peugeot 2008 1.2 jó lehet?
Havi párszázkm futásra. Néha közeli faluba pár cuccal.
[link]
Mennyire megbízhatóak ezek?[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
válasz Drughi #187756 üzenetére
Nekem első autónak Calibra volt az az ultimate boyracer. Az is kijön ennyiből, és telibe lehet szárnyazni meg ragasztani meg tököm tudja mi a menő. Megbízható, olcsón fenntartható, a 8 szelepes motort is lehet padlózni bátran. Haverom mai napig hajtja kicsit hengerfejesen mert eszi a vizet a sok hideg padlózás miatt. Padkázni, körbetörni, menőzni stb jó.
[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
Anyámnak városi futkározósnak lett egy Nissan Note 1.2 benzin sajnos turbós viszont mehanikus feltöltős aránylag jól felszerelt de nem fullos asszem talán 5 éves. Egész jól megy, aránylag keveset is eszik állítólag. (5L)
Erre egyik nap felhív hogy nem indul, se kép se hang. Műszerfalon hibajelzés. Megyek megnézem van kínai elm hibakód olvasóm, semminél jobb. Elindítom pöcc röff. Hát ezt nem értem... hibakód valami injektor hiba. Gondoltam felszedett valami szart a tank aljából mert még nem villant ki hogy kevés a nafta de közelített. Felhívattam vele a kereskedőt hogy tudjanak róla bár lehet csak koszos volt. Sokat állt megvétel elött, előfordul hogy tényleg a benzinnel van baj. Tankoltattam vele 100-asat, majd az tiszít valamit gondoltam.
Pár nap múlva megint hív hogy sokadjára indult csak el, hibakód ugyan az nálam nem jött elő. Menjen vele még nagyobb távokat, kicsit tisztuljon meg. Ha szar valamelyik injektor akkor úgyis 3 henger menne...ja várjál ebbe eleve csak 3 henger van.
Aztán egyszer csak menet közben leállt, ezek szerint itt nincs kevesebb hengerezés. Háát őőő ez nem vicces város közepén megállni. Na akkor tréler és megy vissza a kereskedőnek takarítsák ki vagy amit akarnak. Most úgy áll a dolog hogy kap csereautót, mert állítólag valami elektronikai hiba (?) és alkatrészre várnak. Számomra kissé furcsa hogy egy új (nekem mindegyik új ami nincs 10+ éves) autó már most ennyire köhög, pedig elvileg ahogy olvastam megbízható.Vintage Story PH szervere újra fut!
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Politika
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Robogó, kismotor
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
- NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti / 3070 / 3070 Ti (GA104)
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- BMW topik
- Gyúrósok ide!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen