- Milyen TV-t vegyek?
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Gaming notebook topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Projektor topic
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Milyen SSD-t vegyek?
Hirdetés
-
Bakancslista Route 66 Chicagótól Los Angelesig 3.
lo Sziasztok Olvasók! A harmadik rész immár elkészült egy kis betegeskedés után (mármint a jelenben sajna), és a múltban már teljesen gyógyultan folytatjuk utunkat az USA-ban.
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
gp A folytatás PC-re és konzolokra készül, a megjelenési dátum egyelőre nem ismert.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
8th
addikt
Én már az X6-ot sem értettem anno. Képeken is ocsmányságos volt de mikor először láttam élőben az utcán rendesen beleborzongtam. Olyan volt mint egy Hot Wheels matchbox gagyi kínai másolata. Az 5GT még arra is rátett egy lapáttal.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
Asbee
veterán
Sziasztok! Erről a Golf V 1,6 ról mik a vélemények tapasztalatok? Főleg megbízhatóság téren. Tetszik, hogy jól felszerelt, és magyar.
Ezt a két corollát néztem ki, de most megakadt a golfon a szemem. [link] [link]
Főleg városban és és város-falu között lenne használva (20km) , meg havi pár hosszabb út.
-
Mentolka
senior tag
Sziasztok,
Kevés pénzből szeretnék autót venni, ami használható. Ezért nézegetem a német oldalakat, és már elképzelésem is van, hogy mit szeretnék.
NADE. Én itt ülök a fotelban kezemben a pénzemmel, a jövendőbeli meg valahol német földön. Mit tudok tenni?
Azok a cégek, akik ilyesmivel foglalkoznak, egy bizonyos összeg alatt elhajtanak... -
nagyúr
válasz Mentolka #179053 üzenetére
Kevés pénzből szeretnék autót venni, ami használható. Ezért nézegetem a német oldalakat,
Ez alapvetően hibás elképzelés szvsz, Németorszában sem olcsóak a jó autók, a németek sem hülyék. Ami miatt főképp érdemes német autókat nézegetni az az esetleges nagyobb felszereltség, illetve az elméletben gondosabb karbantartás, nagyobb választék.
Nagyon nem olcsó ám a honosítás, a behozatal egyéb költségeit nem is említve.
-
nagyúr
-
Dorian
félisten
Szerintetek milyen autót érdemes manapság venni 2,5 M Ft-ból? 2 felnőtt, 2 gyerek(ülés) és két (kis)kutya férjen el, max 5 évest szeretnénk, rövid városi utak és jóval ritkábban 200+os vidékiek is lehetnek, de évi 10.000 km-nél biztos, hogy nem megyünk többet. A feleségem miatt elvárás, hogy visszagurulásgátló legyen benne
[ Szerkesztve ]
Kétfajta ember van. Kerüld mindkettőt!
-
8th
addikt
válasz Mentolka #179053 üzenetére
Facebook * Külföldi papíros autók * csoport. A hirdetések nyolcvan százaléka szóra sem érdemes a maradék húsz százalékban viszont akadnak nagyon jó vételek. Az ország nyugati részén rengeteg kocsit hordanak be eladásra, nem kell kapkodni ki kell várni a megfelelő autót.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
q13579
senior tag
válasz cappa72 #179042 üzenetére
Pontosan.
Volt is egy kalkuláció pl. a Kia esetén. A büntetés akkora tételt jelent, hogy átlagosan akár 300.000 HUF-tal is megemelheti a modell árakat. Nem beszélve arról, hogy mivel pl. részecskeszűrőt is be kell építeniük a gyártóknak az összes benzines közvetlen befecskendezésű modellbe, szintén felfelé fogja nyomni az árat.
Ezt magam is tapasztaltam, mikor 3 hónapja kértem egy ajánlatot készleten lévő CEED-re 1.4 tgdi motorral gold felszereltséggel. Akkor 6.150 lett volna az ár, most 6,250 alá egyik ajánlat sem tudott bemenni (és ne tévesszen meg senkit pl. a hahu-n lévő kínálat, az esetek nagyrészében azok már nem eladó autók, csak lehet venni hasonlót... és hogy hogy nem azok már kicsit drágábbak...).
Itt is tisztában vannak vele, hogy drágulás lesz, valószínűleg ezért nem is engednek az árból, elégedettek a sales számokkal... (őstermelői kedvezménnyel ugyanannyiba kerül egy felszereltségben azonos Golf varian 1.5 tsi comfortile, mint egy Ceed SW 1.5 tgdi gold... És sajnos nem a golf esett le a Ceed szintjére árban....)
-
Mentolka
senior tag
válasz Napfénysüti #179055 üzenetére
Az elképzelés: Ford Focus I 1millióért.
-
nagyúr
N57D30/B motorrol ki mit tud?
Errol mit gondoltok egyebkent: Audi A4 kombi. A sima ulesekrol rosszat hallottam asszem.
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
molnarpeter
nagyúr
Egr, hajtókarcsapágyak, és vezérlés, bár némileg többet bír, mint egy N47. Újszerű állapotban nem kell félni tőle, de 150-250 ezer között el kell kezdeni foglalkozni ezekkel.
Audi: olajos DSG van benne, csak a biturbo kapott hagyományos tiptronic váltót, olajcsere érzékenyebb, mint pl a bmw (viszont gyárilag megvan a 60 ezres periódus rá).
[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
-
nagyúr
Nah, jovo heten megnezek egy 5 GT-t. Pont az a jo benne, hogy ilyen kozutalatnak orvend.
while (!sleep) sheep++;
-
petyus_
senior tag
válasz petyus_ #178605 üzenetére
Sziasztok!
Megkaptam a választ a kereskedéstől, visszavásárolják az autót, és tőlük veszünk egy másikat. A mostani autó egy 2017/06-i Octavia, 1,4 TSI Style felszereltséggel, 40K km, 5,2M Ft.
Jelenleg egy db ilyen autójuk van, felszereltség, motor ugyanaz, annyi a különbség, hogy ebben 48K km van, illetve ezüst színű (tudom ez apróság, de eredetileg nem is néztünk mást, csak a szürkét). Ezt egy az egyben cserélnék a miénkre.
A másik opció az lenne, hogy van náluk 3db 2018as gyártású, de idén júniusban forgalomba helyezett autó, mindegyik 10-15km van, én lennék az első tulaj. Eddig 5,9ért árulták őket, most levitték 5,7re, és 5,5ért odaadnák. Ez ugye 1 évvel újabb, új autó, az újabb érintő kijelzővel, viszont diesel, 1,6 CR TDI.
Az autót kb 50-50%ot használnám városban és vidékre utazásra, a TSI mellett szól, hogy erősebb, dinamikusabb, a másik nellett5, hogy új (illetve a színe :) ). Ahogy nézegettem, ezek az 1,6os dieselek olcsóbbak, mint az ugyanolyan 1,4esek, ennek van más oka azon túl, hogy gyengébb?
Ti hogy döntenétek a helyemben? Nem szoktam száguldozni, autópályán 140nel szoktam menni, ebben az 1,4ben tetszik, hogy könnyen megy az előzés főúton, nagyon jól gyorsul, a Diesel azért lomhább (pár km-t mentem egy 1,6os kombival, onnan a véleményem).
-
őstag
-
Bling95
őstag
Sziasztok!
Nézegettem a VW konfiguratoran 7-es golfokat. A vegén kiad egy listaarat es egy annal joval kisebb ajanlott fogyasztoi arat. Ebbol meg lehet a szalonban alkudni? Ha igen kb. szazalekosan mennyit? Vagy ez már a kedvezményes ar es kb. fix?
-
stvnppp
senior tag
válasz Bling95 #179077 üzenetére
A listaárat kell nézni, az ajánlott kiskereskedelmi ár az extra felszereltségek nélküli ár. A listaárból jönnek le a kedvezmények.
Én augusztusban rendeltem meg egy Polot, több kereskedésben voltam, mind Pesten, mind vidéken, de mindenütt mondták, hogy pl. a használtautó akciót alapból beleszámolhatod. Az Golf esetén azt hiszem fél milla körül van. Emellett van valami 300.000 Ft kedvezmény, ha lízingeled. De van flottakedvezmény is, ha orvos/ügyvéd/őstermelő vagy.
Korábban forgott itt a topicban egy táblázat, hogy körülbelül mennyit lehet lealkudni az árakból, Polonál ilyen 10 %, Golfnál azt hiszem ilyen 15 % körül.
-
Dare2Live
nagyúr
válasz q13579 #179063 üzenetére
95gram felett 95eur/gram lesz az adó flotta szinten.
Átlagember a fogyit érti konvertálva bármi ami többet fogyaszt mint 4.5l/100km arra flotta szinten megy az adó.
Jelenleg ilyet egy toyota prius, Skoda/VW fabia/polo 1.2 TDI Blue/greenline, fogyira kihegyezett 1.0 benzin.... tud.
Eközben egy jelenlegi SUV simán 180gram/km felett van. 85*95eur = 8075eur = +2.6misi. adó.
Flotta szinten átlagolnak ezért fontos sok gyártónak az elektromos.Abban meg kételkedjen senki, hogy nem autógyártók hanem mi fogunk kifizetni....
Autógyártok jövőre mindenhova behozzák a kis ccmes hengerlekapcsolásos motorokat, ilyen, olyan hibrideket, menni fog 1000el a tömegcsökkentés.... és kanyarodik mindenki az elektromos irányba.
A jelenlegi áremelkedés oka meg a forint árfolyama. Importőr euroban fizet. Nem mindegy, hogy 5hónapja 316ft volt az euro most meg 330.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
-
soldi3r
veterán
válasz petyus_ #179075 üzenetére
Nem rossz az 1.6-os CR motor. Igaz en nem regota hajtom, most mult 2 eves, 100 ezer km van benne.
Fogyasztasa 4.2-5 liter/100km kozott. Porgetni kell, mint egy benzinest, de azert ugy sem egy raketa, kozlekedni viszont eleg. Golfnal a 0-100-as sprintben 1 masodperc a ketto kozott a kulonbseg, szoval azert nem olyan nagy a kulonbseg.
Kotelezokon kivul egy par ablaktorlo lapat es az akkumulator volt cserelve.E30 (oo=[][]=oo)
-
Dare2Live
nagyúr
válasz bitpork #179081 üzenetére
"de még több ótvavart fog szülni az utakra."
Ezt mondjuk pl szigorú műszakival kéne megoldani annak lenne a feladata.
Összességében a fogyira kihegyezett motorral szerelt kiskocsik ára nem fog változni. Suzuki Baleno, VW Polo talán golfra nem lesz vagy minimálisan több adó.
Nagyobb autokból egy 122les hibrid sedan/kombi corolla is befér ide.
Talán még egy hibrid/seses MO kedvence SX4 SCross is.
Ott ugyanúgy bemegy átlagpogár a boltba és megveszi uannyiért. Nem izgatja.Amúgy sztem egy SX4 SCross nem egy ördögtől való dolog... sött egy 75les Baleno/Polo/Golf kaliber sem.
Szóval azt az átlagpogárt aki nem akar SUVot, sportkocsit... venni azt nem izgatja. SUV, Sportkocsi fanok hát igen vagy üzemeltetik amíg meg nem bukik műszakin.... vagy a jelenlegi árhoz hozzácsapják az a +3misit. 9-10 helyett 12-13misi lesz... Bár annyiért már van elektromos brutál gyorsulással... elkalandoztzam.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
-
makszi
aktív tag
Sziasztok!
Második autónak nézek már egy jó ideje kocsikat 5.5 - 6 M körül a feleségemnek. Újat szeretnék, és legalább 8-10 évig megtartanánk.
Agglomerációból ingázás lenne a sorsa, amiben van minde M3 pálya pesti dugó az Örs vezér térig és 10 km sima út is.
Szóval 1/3-ad arányban minde van ebben. Évente 18 ezer km megy bele kb. Jelenleg egy 1.3-as 2007-es Swift GS van erre a célra ezt cserélnénk
le. A jelültek:Seat Arona 1.0 TSI DSG félek a 3 hengertől meg a DSG-től is kicsit
SX4-Scross nagyon nem tetszik senkinek a családban.
Vitara 1.4T Aut ez lenne racionálisan a legjobb de elég vacak anyagok meg minden sarkon kettő jön szembe.
Hyundai Kona 1.6 T-GDI lenne a legjobb automatával de az 7M minimum, ezért az kiesett az ára miatt.
Kiákat néztem Stonic, Rio, Ceed de 1.4T nem fér bele a keretbe 1.0T-t nem akarok, az 1.2 és 1.4 szívó meg lomha nagyon.Már majdnem elmentem a Suzukiba lefoglalózni egy vitarát amikor is megláttam, hogy a Renault Captur-ba belerakták
az új 1.33-as 4 hengeres motort 150 lóval és EDC-vel ami 6-os duplakuplungos váltó.
Ez gyakorlatilag fullosan kijönne 6M ből.Kérdésem, hogy szabad-e ilyen capturt venni, semmi tapasztalatom ezzel a márkával.
A motor új tehát megszívhatom de bízom a 4 hengerbe, meg hogy a Merci/Nissan/Dacia is ezt használja.
Az EDC-ről semmit nem tudok van itt valakinek erről tapasztalata?Annyi tudok hogy erre a motorra is 30000km/2 év az olajcsere előírás amit természetesen megfeleznék(mint írtam sokáig szeretném használni)
A szalonba amikor megkérdeztem, hogy az EDC váltónak mennyi az olajcsere periódusa, azt mondták hogy utánanéznek.
Másnap hívtak, hogy nem találtak semmit a könyvébe ezért soha nem kell cserélni.
Na ezt meg úgy ahogy van nem akarom elhinni. Ezzel kapcsolatban tud valaki valami érdemi infót?Köszi.
-
Dare2Live
nagyúr
válasz bitpork #179084 üzenetére
Közlekedhetnek.
Rendetlenül meg ne lehessen abszolválni a műszakit.
Nem csak a sofőrt berakni börtönbe hanem műszaki felvételt előkapni aztán sanszosan állomást bezárni, aki műszakiztatta és a tulajdonos is menjen börtönbe. Amíg ez nincs nem kell csodálkozni a fentin.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
-
Dare2Live
nagyúr
válasz bitpork #179087 üzenetére
a jobb műszaki állapotú kocsi mondjuk ha müködtek volna rajta a fékek, nem lett volna tükörradiál lehet nem is kéne semmit menteni mert megállt volna a zebránál...
Ez a műszaki rész.Az egy tök más történet, hogy még meg se állt.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
válasz Dare2Live #179088 üzenetére
Szerintem meg spekulacio amig csak a cikket lattuk ahol az is ki volt emelve h figyelmetlen volt. Lehet a helyszinelo ezeket felirta (bar ugye elmenekult) de en csak a cikkre alapozva inkabb a magatartasat latom megkerdojelezhetetlennek.
Meloban meg mindenhol egy szabalyt erdemes szerintem tartani. Nem spekulalunk.
Ertem amit irsz es megertem az allaspontodat - nem is akarok vitaba szallni azzal h szar auto felelosseg.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
hobizoli
nagyúr
több drón kell ;P
-
veterán
2000 kornyeki citroen xsara 1.6 velemenyek? Meglepoen olcso peldanyokat latok belole hahun.
Everybody lies.
-
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz bitpork #179089 üzenetére
Az a spekuláció, hogy figyelmetlen volt. Lehet akár szimplán leszarta a gyalogosokat és még át akart előttük menni csak azért is. Pesten naponta látok ilyet, hogy én megállok és szemből még 1-2 autó simán elmegy a gyalogos előtt... A legjobb, amikor mögöttem még dudálnak is, hogy miért nem megyek.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
-
makszi
aktív tag
válasz zoo8800 #179095 üzenetére
Szia!
Nem tűnt kisebbnek mint a többi amit megnéztem sőt egy Vitaranal nagyobb belülről, az Arona és társaival meg nagyjából egy méret. Szerintem itt a tengelytáv a fontos adat és egy 2600 mm vagy annál nagyobb tengelytáv már szerintem nem olyan vészes.
Azt miért írod hogy ingázni nagy kocsi kell, hisz az ember az esetek 90%-ban egyedül ül a kocsiban.A fent leírt keretből van jobb alternatíva szerinted?
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz bitpork #179094 üzenetére
Nem írtam olyat, hogy szándékosan gázolt. Ezt te írtad. Én azt írtam, hogy át akart menni a gyalogosok előtt, nagyon nem ugyanaz a kettő. És ugyanúgy spekuláció ez is, az is. Az, hogy a sofőr mit mond, az attól függ, hogy milyen jó ügyvéddel konzultált a kihallgatása előtt.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
válasz Pttypang #179098 üzenetére
Nem volt motorikusan vele gondunk és annyira nagynak sem tűnt. Nekem az ülésállító volt a bajom, meg a franciásan puha ülés ami miatt egy SzegedBP úton kétszer is meg kellett állnom kiszállni mert meghalt a hátam.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
őstag
válasz makszi #179085 üzenetére
Nekem scross automatám van, de teljesen egyetértek hogy ami nem tetszik azt nem szabad venni.
A vitara valóban egy logikus döntés lenne.
Én vezettem másfél éve francia nyaralás alatt automata captur-t. Csinos kis autó, meglepően élhető belső méretekkel (valahogy a csomagtérbe is befért minden bőrönd 4-ünkre).
Értem hogy miért tetszhet, a feleségemnek is tetszett, kicsit jobbak a belső anyagok.
Az automatája határozottan rosszabb mint a suzuki 6-os aisin-ja az 1.4-ben (de van nála sokkal rosszabb, én jó közepesnek mondanám). És ugye duplakuplungos, nagy eséllyel száraz (városi dugózást nem fogja bírni, hegynek felfelé tolatni pedig véletlenül se..., ugyanez igaz vw féle száraz duplakuplungosokra és kis benzineshez az van).
A motor csak jobb lehet, én is reménykednék benne hogy tanultak az előzőből (és a merci sem akar magának hatalmas öngólt rúgni, sok helyen használják).
Szóval én nem merném bevállalni ezzel automatával.Amit én még bedobnék az egy jól felszerelt yaris hibrid ha elég méretbe (ha swift az volt, ez is ok lesz, ha méretnövekedés kell akkor meg nem). Drága, de biztosan megbízható.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen TV-t vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- Milyen légkondit a lakásba?
- bambano: Bambanő háza tája
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- World of Warships
- E-roller topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen