- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Projektor topic
- HTPC (házimozi PC) topik
- Milyen SSD-t vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Gaming notebook topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Milyen monitort vegyek?
- Hobby elektronika
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
zamar
csendes tag
Sziasztok!
Barátnőmnek keresünk autót max másfél millióig. Legyen max 1.4-es szívó benzine,s klímás, elől elektromos ablakos. Nem kell, hogy nagy legyen, viszont az 5 ajtó feltétel és a használható csomagtartó. Jelenleg egy 1.7 SDI Lupo-ja van amiben egyébként 4 ember kényelmesen elfér, viszont a csomagtartó használhatatlan, a kinézetét, illetve a belterét meg inkább meg se említsük.
Mit ajánlanátok ezekkel a kritériumokkal? Amiket eddig nézetettem:
Swift 1.3
Fiesta 1.4 MK6
Corsa D 1.2 vagy 1.4Utóbbi kettő a befutó, viszont ezek közül egyik motorját sem ismerem. Mennyire problémásak? Esetleg melyik típus érdemes még nézni? Jazz, Micra nem bejövős sajnos.
Köszi előre is!
-
htomi85
tag
válasz func93 #144943 üzenetére
Definiáljuk. Mástól is hallom ezt, de nem értem.
Én 186 centi vagyok és 103 kiló. Még nem vezettem olyan autót amiben nem férek el.Olyat már hallottam hogy egy 197 centis ember mx5 helyett 370zt vett mert nem fért be.
De 187 centi egyáltalán nem sok.Zamar: mazda2, nem kérdés.
[ Szerkesztve ]
-
diegho
nagyúr
válasz htomi85 #144954 üzenetére
Én amit próbáltam és csak úgy férek el, hogy már 1 perc után is fáj benne ülni, mert valami valahol nyom.
- Jazz
- Mazda 2, 3, Premacy
- WagonR, Ignis
- Lacetti
- Almera
- FiestaEzeket mind próbáltam. WagonR és Ignis családban volt, nem autóvásárlási szándékkal lett tesztelve. Ezek közül a meglepő a Premacy, de egyszerűen olyan szar az üléspozíció a kormány és a középkonzol állása, hogy a 195/120 méretemmel nem lehet benne elférni rendesen. A Mazda 3 pedig annyira szűk, hogy teljesen le és hátratolt ülésnél sem tudtam beülni. A legmeglepőbb hatalmas dőzsölés pedig a régiúj Swift-ben van. Baromi kényelmesen elférek benne elöl, jó is vezetni, de nincs csomagtartó.
-
Termi16
őstag
Sziasztok!
Fater szeretne új autót venni a közeljövőben.
Csak új autó játszik, lényeg a megbízhatóság és hogy SUV legyen. Vagy mondhatjuk azt is, hogy ne beleülni\kimászni kelljen, hanem "felülni"Bele van szerelmesedve az új Vitarába, ami persze nem baj, 15 éve csak Suzukija van, imádta mindet.
De azért én próbálom kicsit másfelé és terelni, hátha...Mazda CX3 mennyire lenne mellélövés?
Nézegetem, belül ötször minőségibbnek tűnik, ráadásul egy jó kis 2000-es szívó van benne, 120 pacival, amiket az 1.2-es turbósok szoktak tudni...szóval gondolom örökélet Meg így látatlanba azt gondolnám, hogy csendesebb, mint a Suzuki.A keretnek ez lenne a teteje, vagyis ilyen 4,5 misi körül.
A kettő közül ti melyiket vennétek?
Semmi egyéb nem számít, csak hogy kibírja 10-15 évig, és ne legyen semmi komolyabb baja lehetőleg. Tudom, ez elég sok idő persze.
Tehát tökmindegy mekkora a csomagtartó, milyen extrák vannak, mennyi a hely hátul stb. Ha feltétlenül kell még támpont, akkor a minél alacsonyabb városi fogyasztást mondanám még.
Használtat ne is ajánljatok, mert tényleg nem játszik.
Telefonszámomat megtalálod az adataimnál!
-
Termi16
őstag
-
Termi16
őstag
Köszi srácok!
Használt tényleg nem játszik, fater 65 éves, utolsó autóját keresi, használtja szerintem soha nem volt.
Az Scrosst szerintem elsőre lefikázta, de lehet, hogy megnézi és beleszeret Az előző swiftnél is úgy volt, hogy az Ignist nézte ki, elmentünk szalonba, mondtam neki hogy szebb az a Swift, jobban is megy, úgyhogy ő lett a befutó
Ja azt el is felejtettem, hogy a négykerék akadt be faternál nagyon, hogy az mindenképp kell...lehet majd erről megpróbálom lebeszélni...
Ja és ő mindenképpen szívót szeretne, úgyhogy az 1,4T valszeg nem reális.
[ Szerkesztve ]
Telefonszámomat megtalálod az adataimnál!
-
-
szőröscica
addikt
válasz diegho #144958 üzenetére
Fogyjál le. 192 centivel kényelmesen elfértem az MK6 Fiestában, beletekertem vagy 5 ezer km-t.
Azért ezek a 185 centisen férjünk el benne dolgok érdekesek, én egyedül a Megane3-ban nem fértem el normálisan, egy átlag kompaktban (Astra, Auris, Octavia, Focus, Fluence, etc.) sosem volt gondom. A Megane 3 esetében a fejtér nagyon kevés volt.
BTW: szerintem nem ronda az S-Cross,de nem is szép. Viszont egy Vitarával szemben inkább a S-Crosst választanám. Igaz, én 8 évig jártam egy P12-es Primerával, és abban képes voltam meglátni a szépet bizonyos szögekből, szóval lehet, hogy nem számít a véleményem.
[ Szerkesztve ]
-
Mauzes
őstag
válasz szőröscica #144970 üzenetére
Én is elférek apám S60-as Volvójában a 190 centimmel, de mögém már ember nem fér (ergo 3 személyessé válik az autó). Pedig erre se szokták mondani, hogy kicsi autó. Szóval másra is vonatkozhat, hogy nem fér el.
[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
Égéstér 239 - A Veyron motorjának tervezője is magyar
a downsize-ingrol is van rola szo
több drón kell ;P
-
wttfw
tag
válasz func93 #144943 üzenetére
Nekem 190 cm-el most 307esem van 3 ajtós. Én abban kényelmesen elférek és a keretedbe is belefér. Bár ha sokat mész hosszú távokat, akkor tempomatosat keress mert a jobb bokámat azért érezni szoktam.
Más:
1.4 t-jet bravokkal valakinek van tapasztalata? Vagy inkább 1.9 mjet? -
rbalint88
addikt
válasz wttfw #144982 üzenetére
Jo a bravo, nincsenek komoly bajai. Kormanyrol tud lerohadni a bor, meg a digitklimasoknal a befujast iranyito motorok szoktsk rosszalkodni, kb ennyi. Ha sok a rovidtav akkor tjet, palyazni talan inkabb mjet. Abbol inkabb a 120 lovas 8 szelepest vedd, a 16v hengerfej erzekenyebb picit.
-
wttfw
tag
válasz rbalint88 #144983 üzenetére
Igen az irányító motorok már a stilonál is rosszak voltak, ez meg arra epül, nem is értem miért nem javították. Ez a dilemmám, kb 15000 ezret megyek, 2x15 km a munka, agglomerációból Budapest külső kerület. A többi utazgatás, telek stb. Benzin párti vagyok, de elbizonytalanodtam ahogy néztem a fogyasztásokat. Város 8-9, autópálya 130nál 3000 fölött forog a 6os váltóval ott is 8-9 litereket írnak. Én meg a 2.0 szívóval eljárok 7,5-ből.
Ezért került képbe a dízel. Meg 5 évre terveznék vele, úgy kijöhet jól a dízel.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz zoo8800 #144985 üzenetére
Az FL utáni 9 szerintem még simán elmegy, az FL előtti az maga a WTF. Ez az Scross is belefér a tömegbe, sötét színben 1 év múlva senkinek sem fog feltűnni, vagy pont azért igen, mert a többség a kinézet miatt nem veszi, és ritkaság lesz Az idő eldönti.
(amúgy szerintem kicsit oroszos lett a kinézete)Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
footy
addikt
-
tikshow
addikt
Sziasztok!
Gyerek miatt autóvásárlás előtt állok. A városba robogóval rohangálok, szóval havonta lenne néhány napot használva autópályán és autóúton. Ezek miatt fontos a megfelelő méretű csomagtér. Múltkor egy Scenicet teletöltöttünk és igazából sok cuccot nem is vittünk.
A kiszemelt példányok:
1. generációs Toyota Avensis kombi/ferdehátú 1.8 benzines
2. generációs Ford Mondeo kombi - 1.8 - 2.0 benzines
Opel Zafira A - 2.2 benzinesA keretem 800-900 ezer forint átírással. Erre még rájön a kötelező szerviz.
Mit gondoltok? Ezek közül szerintetek melyik, mire érdemes a konkrét típusnál figyelni, illetve ha alternatívátok, akkor mi lenne az?
[ Szerkesztve ]
-
zoo8800
veterán
válasz wttfw #144986 üzenetére
Fura egyébként az autópályás fogyasztás. Szabályos autópálya-tempónál, és sík szakaszon a BC képes percekig 9-10 litereket mutatni pillanatnyi fogyasztásra, tankolás után meg megkapod az arcodba, hogy 7,4...
Nemrég Ehrwaldból jöttem haza Budaörsre tankolás nélkül. Ebben volt némi tili-toli a németeknél, némi moderált tempó a köd miatt, és persze -5 - -10 fok. Nem tudom, hogy miféle varázsbenzint (elvileg sima 95-ös) adott el nekem a Shell.rip and tear, until it is done
-
hobizoli
nagyúr
válasz molnarpeter #144980 üzenetére
Lattam azt is. Hasonlo temkarol is van szo benne, a kivetitot nem mutatjak, hiaba mutogat rajta barmit is.
több drón kell ;P
-
alázógyík
őstag
válasz wttfw #144994 üzenetére
Szerintem nagyon halk pályán, 150-ig nagyon kényelmesen lehet beszélgetni, akár rádió mellett is. 17" 225/45R17-es felni/gumi van a gépen. Nekem is a 120-as T-Jet van.
A gázt az autó előző/első tulaja tetette bele, így nem tudom mennyi volt.
190 és 250 között szokott lenni egy beépítés. Amennyire nagy különbség van a benya és a gáz ára között, hamar behozza a beszerelés árát. -
wttfw
tag
válasz zoo8800 #144998 üzenetére
Köszönöm a segítségeteket 😀 Rá repülök majd egy t-jetre ha a mostaninak elfogy a műszakija. 5évre tervezve a gáz szett is megéri, és legalább kevésbé szennyezem a környezetet. Bár én is inkább a 150 lovassal szimpatizálok. Ha mar gázos lenne mindegy az az 1-2 liter plusz amit ehet.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen