- Milyen TV-t vegyek?
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Gaming notebook topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Projektor topic
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Milyen SSD-t vegyek?
Hirdetés
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Bakancslista Route 66 Chicagótól Los Angelesig 3.
lo Sziasztok Olvasók! A harmadik rész immár elkészült egy kis betegeskedés után (mármint a jelenben sajna), és a múltban már teljesen gyógyultan folytatjuk utunkat az USA-ban.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
drosan
tag
válasz Termi16 #133472 üzenetére
Ilyen paraméterekkel nem túl reális ez a Passat, mobile.de konkrétan 8 találatot dob ki egész Németországra, ez szerintem mindent elmond.Ha jól értem egész évre vetítve sokat azért nem futna a kocsi. Én a helyedben nem vetném el a benzines Accord-Mazda 6 párost, persze a km-ből vagy évjáratból faragva...
-
fi:zi'k
nagyúr
válasz Termi16 #133477 üzenetére
Akkor lehet nem dízelt kellene nézni. Nem azért mert rossz lenne, de a te/ti elvárásaitokhoz nem passzol igazán, bár a használat még okés is lenne.
Ha a 2010-et veszed alapul, akkor kb. 6 éves autókról van szó, ennyi idő alatt pedig a németeknél simán belecsúszik 150-200e km is egy autóba, dízelbe meg pláne, hiszen ezért veszik.96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄
-
F-ECT$
titán
-
TaaT
veterán
válasz Termi16 #133488 üzenetére
"Vagy érdemesebb inkább régebbi, de kevesebbet futtot autót venni?"
Elmondhatjuk általában véve, hogy minél újabb egy konstrukció annál nyűgösebb, viszont minél régebbi az autó annál nehezebb belőle nem lerúgott sok km(ről visszetekert)-es darabot kifogni. Meg kell találni az arany közép utat.
Give them hell Ukraine!
-
szőröscica
addikt
válasz Termi16 #133488 üzenetére
Ha nem kell raketttta, akkor én keresnék egy jó kis 1.6 Ti-VCT Focust, lehetőleg kombit.
1.6 szívó, 125 ló, a világot nem váltja meg, de cserébe bajod sem lesz vele.3 millió körül úgy látom, hogy simán kaphatsz egy 2011-2012 körüli, 150-170 ezer km-t futott, elég jól felszerelt példányt.
-
veterán
válasz Termi16 #133472 üzenetére
A "Passat 2.0 TDI + max. 100 k. Km + max. 2010-es = max. 3 millió" képletből valahol engedned kell, de nem túl sokat, főleg a kilométerből.
Egy haverom 1-2 hónapja vett egy német Passat B7 Comfortline 2.0 TDI 140 le kombit , 2011., 150 k km, 3,5 milliónál állt meg. Láttam az autót, nagyon rendben van, ennyiért jó vétel.
-
rbalint88
addikt
válasz Termi16 #133472 üzenetére
ha főleg ketten használjátok, akkor Volvo S40, V50, akár C30 is jó lehet, de a km nem fog beleférni a 3milliós határba.
passatból csak b7, de abból elég soványak vannak 3M környékén...
szvsz belvárosban rohasztásra nem vennék ennyiért autót, egy régebbi Volvo S80 maga a ringató anyaméh, 2004-2006 közötti utolsó szériás 1.gen darabok patika állapotban megvannak 2M alatt-körül és az is még 10 évig bőven autó lesz. -
rbalint88
addikt
válasz Termi16 #135858 üzenetére
3milla környékén nagyon szép 159-es Alfát lehet kapni. Nyugodtan veheted dízellel is, nincs baj velük. Szívósor tisztítás kell a vezérléscseréknél és nem lesz vele gondod. És az legalább igazi olasz autó, nem olyan kis alibi, mint a Linea. Az esztétikai különbségekről meg ne is beszéljünk
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Termi16 #135858 üzenetére
Az nem más mint egy puttonyos Grande Punto. Így már jobban találsz hozzá teszteket.
Moderált alkatrész árak, és az 1.4 T-jet egy jó konstrukciójú motor.
Önmagában nem jelent semmi pluszt, hogy a márkaszervíz árulja. Meg kell nézni/nézetni egy független helyen.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Termi16 #135885 üzenetére
Inkább csak sok kisebb hiba szokott előjönni ([link]). De amúgy semi különös rákfene nincs. Nyilván a szokásos rozsda, futómű köröket itt is meg kell futni/nézni.
Ismerős ilyet akart de amikor beleült akkor rosszul lett a belétől és inkább vett egy Focus-t. Szóval üljebele egybe mielőtt nagyon beleéled magad.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Termi16 #136583 üzenetére
Nekem is 3 hónapon belül kell vennem valamit, én is 1.5 körül gondolkozom (kombiba), de eddig a H-s astra a nyerő, belülről tényleg kissé fapad, de nem sok a fenntartása (persze ha nem sz@rt fogsz ki), kívülről nem néz ki rosszul, és ez is elvisz bárhová...
Luck Dragon: Automata nem kell, városba bekajálna vagy 12-öt 1.8-asba tuti...Nektek nem jó az?
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz Termi16 #136837 üzenetére
Nekem úgy volt hogy a régi kocsim volt B10 be és mikor a másikat vettem az ugye A0 volt, több biztosítónál van második autó kedvezmény így a B10 7200ft/év és az A0 12800ft/év mind2 dízel 90le, ez 2 éve volt most megint csak 1 kocsi van a nevemen de most durván elszálltak az árak megint..
Ha eladod a másikat visszakapod a bennmaradt részt , meg a NAVtol is visszalehet igényelni a befizetett adó egy részét.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
-
veterán
válasz Termi16 #149380 üzenetére
Ahogy az előttem szóló írta; ill. olasz autókkal nincs sok tapasztalatom
Sajnos az 1.4 TSI fogyasztását nem vezettem precízen, a 2.0 TSI-ből tudsz csemegézni; városi rövidtávokon simán eszik 12-t, de pályán megállt 7,8 és 9,3 között nem140nel. -
alázógyík
őstag
válasz Termi16 #149380 üzenetére
Nincs ebben semmi különös.Nekem is T-Jet van. Kicsit többet eszik, mint az átlag, de:
Én mindig azt mondtam, hogy egy 80-100km-es "etapon" jöjjenek utánam, hasonló tempóban, és akkor kiderül hogy kinek mennyit evett.
Sose volt hatalmas különbség.
Pláne nem literek, mint amit itt irkálnak. -
-
lenko
aktív tag
válasz Termi16 #149985 üzenetére
Jónak tűnik, ha nem lényeg a magasított autó akkor a golf plus jobb választás.(Műszerfal ugyanaz)
Szerintem egyik legrondább vw ez a tiguan.(#149986) t1
Simán elképzelhető, főleg, hogy magasan van, sokkal többet kap az ülés széle.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
#94529552
törölt tag
válasz Termi16 #149988 üzenetére
Az is lehet, hogy nem megfelelő bőrápolóval kezelték, és attól repedt vagy töredezett így el a bőr. Esetleg az ülésjavítás árát alkudd bele, vagy inkább 10x annyit. Próbáld meg az állapotfelmérési lapot elkérni, mert biztos csináltak a beszámításkor. "Frissen szervizelt", arról pedig a számlát.
Márkaszervizben adnak róla infót?
Elvileg igen, korábban azt olvastam, hogy annyit árulnak el csak, hogy mikor aktuális a kövi szerviz, ebből ki lehet következtetni. De az is lehet, hogy már változott ez is, és többet is elárulnak az előéletről.[ Szerkesztve ]
-
Studi
addikt
válasz Termi16 #149996 üzenetére
Azt láttuk, hogy külföldi. Az nem baj, hogy egyből a nevedre íratják, ez így szokás, nincs is értelme kétszer átíratni, csak többletköltség. Egyetlen hátulütője, hogy a gépjárműadót erre az évre meg kell fizetned időarányosan.
A kérdés az autó valós állapota, kereskedők szépeket szoktak írni a HA-ra, a valóság sokszor nagyon más. De ez csak személyes megnézéskor dől el.
-
BigBlackDog
veterán
válasz Termi16 #150000 üzenetére
Szerintem nem fogod túl egyszerűen a nevedre íratni, ha az adásvételin tőlük veszed, közben meg az előző, külföldi tulaj nevén van.Átírásnál nem ellenőrzik az adásvétel szerinti eladó személyét?Szerintem az "egy autókereskedőn leverek valamit" tedd félre, én biztosan nem számolnék ezzel, ha nyugalmat és gondtalan életet akarok.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Termi16 #150007 üzenetére
Persze a semmitől jobb nyilván de ettől még lehet egy hulladék sz@rt melegítenek rád (lsd a linkelt cikket). Szóval én keresnék vkit aki jártas ebben a témában és vele is megnézetném mielőtt kifizetném de pl első szűrőnek jó. Arra figyelj, hogy adjanak pecsétes, aláírt papírt az átvizsgálásról.
A garancia az ki lett tárgyalva az előbb de a szavatosság az egy másik dolog.
Van rá szavatosság, kötelező az 1 év amelynek kötelezettségét az eladó félnek kell viselnie. Tehát ha magánszemélytől veszed akkor Jóskabácsinak. Itt a nepper ha nem íratta át csak közvetítő félként szerepel és szavatossági problémád lenne akkor a nepper elhajt a 'csába.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
#94529552
törölt tag
válasz Termi16 #150000 üzenetére
Valószínű, hogy az adásvételin nem tőlük fogod venni, hanem a(talán a külföldi) magánszemélytől, és előre aláírt szerződést adnak, bár ne legyen igazam. Ha van esetleg megbízólevél, talán úgy már szabályos az ügylet, és akkor a Maxx autó hivatalosan is benne van, és vállalnia kell a 6 hónap szavatosságot, ha meghibásodna.
Az fontos, hogy minden porcikája hibátlanul működjön, kifogásokat el ne fogadj.
Egyébként ez a Maxx autó egy hivatalos Márka kereskedést is működtet[link]. -
DZs
senior tag
válasz Termi16 #150000 üzenetére
A Maxx autótól én már vettem külföldről behozott kocsit banki kölcsönre, igaz műszakilag nem vizsgáltattam át. Semmi bűncselekmény nem volt. Számlát kapsz a kocsiról. Lehet vásárolni kiterjesztett jótállást, ami fél évig érvényes és csak a fődarabokra. Ez olyan rejtett hiba ellen véd, ami nem derül ki az átvizsgálás során.
Bakkir: Alvázvédelem nem elég, üregvédelem is kell, de az se használ 7-8 évesnél idősebb mazdánál, ha soha nem kezelték.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- Milyen légkondit a lakásba?
- bambano: Bambanő háza tája
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- World of Warships
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- E-roller topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest