Hirdetés
-
Két projektorral bővül az Acer Vero család
ph A lézeres elven működő és 4K felbontást kínáló környezetbarát egység a HL68 családba érkezik.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Elon Musk: az xAI szuperszámítógépet akar az AI-alapú chatbotjához
it Elon Musk tervei szerint egy szuperszámítógéppel szolgálják majd ki az xAI Grok chatbotjának következő verzióját.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
BigBlackDog
veterán
válasz BigBlackDog #109819 üzenetére
Némi pontosítást kaptam még. Csak benzines jöhet szóba, dízel kizárva. Képbe kerültek a 6-8 éves Renaultok, egész pontosan a Scenic és a Escape. Ezekről mi a vélemény, mennyire lehetnek jó vételek megbízhatóság, biztonság, kényelem szempontjából?
-
_ATi_1
senior tag
Sziasztok!
A dízeles J Astrák mennyire megbízhatóak? Milyen jellegzetes betegségei vannak? Egy 2011-es ferdehátút néztem ki 2L-es dízel motorral, de van benne majd' 200km.
-
_ATi_1
senior tag
-
Gergőke88
addikt
válasz BigBlackDog #109902 üzenetére
A benzines Scenic es Escape ritkabb lesz az biztos.
ATI1: ezeket csak josolni lehet, megmondani biztosra nem.
De azert 200 utan a kuplung barmikor befigyelhet, turbo ha vigyaztak ra akkor meg azert birhatja.[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz _ATi_1 #109906 üzenetére
Ez elözö tulaj függö. Ha ugy hasznalta, ahogy egy dizelt illik, akkor siman hasznalhatod meg 100 akar 150k km is a turbot. Ha nem akkor akar minden cseres lehet a következö honapban....az hogy mennyi km van a kocsiban a kisebbik faktor. Hogy hasznaltak, egy dizelnel plane ezen mulik nagyon sok minden. Nezesd at valami szakival, ezen nem szabad sporolni szvsz, utanna lehet okosabbat mondani/aludni
-
tresh
addikt
válasz BigBlackDog #109910 üzenetére
Motor típus függvénye. Mire gondolsz?
-
BigBlackDog
veterán
-
tresh
addikt
válasz BigBlackDog #109912 üzenetére
Van bőven. Erősebb 106 lovas 1.5 dci-k 6 ganggal megane bodét szépen cipelik és éhező bajnokok ( kedvező a fenntartása épp ezért rengeteg a céges gép belőle) , ha nagyobb a bodé pl laguna akkor ott min 1.9 dci vagy 2.0 dci talán utóbbi még inkább ajánlott (láncos vezérlés végett) ezek menne nagyon de nem fog 4-5 literrel járni inkább 7 körül. A többi dolog meg mint minden dieselre igaz ha vigyáztak rá és kapta 10 max 15 k-ként kapja az olajat meg a szűrőt sokat elmennek. Renault topic ide less be van pár tapasztalat. Tudni kell a konkrét típust elképzelést. Arany középút szerintem a 106 lova Megane 2 kombi erő is van benne pont elegendő és nagyon barátian fogyaszt. (Hajtókarcsapágy csere nem árt neki mert a gyári gyengus és szeret elfáradni ) Ezt leszámítva nem lesz vele nagy bajod.
-
gaborbol
őstag
Valaki egyszer linkelt egy kepet amin ket auto korvonalal volt egymasra teve, igy jol lehetett latni a meretbeli kulonbseget. Tudja valaki melyik volt ez az oldal?
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
Csoda: neten lekérdezhető óraállás
@Qru: nem fókuszálsz rendesen
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
DeFranco
nagyúr
Van némi jelentősége, de szerintem nem ebben a körben és nem nekem kell elmondanom, hogy nem sok.
Tekergetés nem lesz, de ettől az állomány nem lesz kevésbé lefingott, az olajcserék ugyanúgy el lesznek spórolva, egyéb karbantartásokat ugyanúgy elhagynak, a downsizeolt kisturbós motorokat ugyanúgy gyalázzák majd hidegen, és ugyanúgy beficcen a csodaadalék a motorba a próbakörre.
Szóval ettől jobb autót senki nem fog venni, csak egy illúzióval lesz kevesebb.
-
Declare
őstag
válasz DeFranco #109919 üzenetére
Nagyon joo, veegre
Lesz amugy oratekergetes ezutan is az tuti....csak sokkal kisebb mertekben. Külföldröl behozott kocsikkal mi van? Ez hazai rendszer csak nem? Legnagyobb gondot a honositott kocsik jelentik ilyen teren...mod: mondjuk ott lekerdezhetö a gyartotol elvileg, külföldi kocsinal is. Igy meglesz az oraallas, mielött eltünik a radarrol, a Magyar tengerben uana meg a hazai rendszer vezeti ha jol latom
Tök igazad van egyebkent amiket irtal, de azert igy a kep sokkal tisztabb. Most pl örül a nep, hogy hu de jo csak 99.900 km van a dizel/tsi moorban, kevesebb, mint 100k, tehat jo, megveszem...valojaban 250k es veget jarja a kettöstömegü, turbo....azert nem mind1, hogy keszülsz
Idövel tsikröl is kiderül, mennyit birnak, mikor miket kell cserelni es ez azert sokat szamit hasznaltauto vasarlaskor
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
-
TaaT
veterán
válasz DeFranco #109919 üzenetére
Ahogy declare is írta, többet fogunk megtudni a motorok valós futásteljesítményéről, kevesebb lesz a beszart a szarfosh dízel pedig 170e km-t mutat az óra (ami a valóságban lehet vagy 600e km) vélemény.
De persze az lenne az igazi ha ezentúl csak úgy lehetne honosítani ha a külföldről behozott autók eredeti óraállása is bekerülne a rendszerbe.
Give them hell Ukraine!
-
TaaT
veterán
A vezess.hu a 272Le-s 1.0 TSI beharangozásához berakta ezt a gif-et, szakadok. [link]
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
gaborbol
őstag
Mult heten talatam egy elso gazdas-serules mentes Muranot a kozelben, tulajdonostol elado, 20+ keppel hirdetve, tenlyeg szep kivul-bellul, arsav majdnem teteje. Hetfon hivom mikor lehetne megnezni?
Barmeyik nap 5 utan jo neki, melo utan mindig raer.Szerdan 5 utan jo? Jo, hivom, nem veszi fel. Este 10 kor ir egy emailt, hogy bocsi nem ert ra, de pentek 5 utan jo lenne-e nekem? Jo. Penteken hivom 5-kor megint nem veszi fel. Este 8 kor hiv, hogy most raer, johetek. Ha most azonnal elindulok akkor pont tok sotetbe erek oda, nem latok semmit a kocsin, Hetvege?
Vasarnap reggel 10 jo lenne-e? Persze. Reggel 8:30-kor hivom, hogy mondja a cimet. Nincs valasz, delutan 2-kor hiv, hogy ma megsem er ra, mikor lenne nekem jo a heten?
Hat B+, ha nem akarod eladni, minek hirdeted? Es meg negyedszerre is beszopatna, sok sikert kivantam neki udvariasan az eladashoz.Annyi ember panaszkodik a Muranora megbizhatosag miatt, hogy elegge meginogtam vele kapcsolatban.
Toyota venza-t kezdtem el nezegetni, kicsit dragabbak, de talan okkal.Nem konkretan errol, de magarol tipusrol van valami veleny? Szinten V6 3.5 L-rrel vennem .Tudom, hogy ez egy "igazi" SUV, csak egy magasitott avensis.
[lToyota Venza][ Szerkesztve ]
-
EQMontoya
veterán
válasz BigBlackDog #109912 üzenetére
Olvass népítéleteket. 1.5 dci-vel van elég sok horrorstory (szakadó vezérlés minimális futás után, stb), 1.9 még szo-szó (kettőstömegűje elfogyhat hamar, és nem lesz olcsó), 2.2 kifejezetten kerülendő
Same rules apply!
-
runner 125
nagyúr
válasz !Overdose! #109880 üzenetére
VTN jó dolog, még én is elgondolkodtam h Honda-ban az egyszerű szürke középkonzolt és a műszerfal körüli szürke egységet valamilyen szálcsiszolt hatású anyaggal bevonatom.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
8th
addikt
-
hobizoli
nagyúr
ez azt jelenti, hogy 270Nm-t tud a motor 7100rpm-n is meg, es onnan mar jobban esik, mint ahogy az rpm no
Ecoboost tud 210-t szeriaban 1400-4500 kozott
kerdes, az ott ennel direkt el van vagva a programmal, vagy vmi mas miatt ennyi csak a csucs nyomateka
ha csak a a program limital, akkor nevesebb tunner cegek ezt fel fogjak huzni 230-240Nm-re meg magasabb rpm-ig is kitarthatja akar, amivel meg ugy a csucsteljesitmenye is meg noni fogtöbb drón kell ;P
-
EQMontoya
veterán
válasz hobizoli #109942 üzenetére
Egész pontoan valószínűleg onnan elkezd esni a nyomás, drasztikusan.
Ha ugye a teljesítménycsúcsnál nyomatékcsúcs is van, az azt jelenti, hogy a nyomatékgörbében ott van egy nagy törés lefelé, ugyanis attól a ponttól kezdve a deriváltja kisebb, mint -1, különben a fordulat további emelésével nőne a teljesítmény. A pont előtt pedig nyilván pozitív a derivált (vagy 0), hiszen ez a csúcsnyomaték.Same rules apply!
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs