- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Autóhifi
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Mini-ITX
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Milyen SSD-t vegyek?
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Gaming notebook topik
Hirdetés
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
gp A folytatás PC-re és konzolokra készül, a megjelenési dátum egyelőre nem ismert.
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Mágus2 #110794 üzenetére
Illetve ha dobja a fokozatot (mikor egyesbe beteszi magát és ránt egyet (érezhetően bedobja a fokozatot)) akkor szintén felejtős mert az már a halálának az előszele. Ezt jellemzően melegen csinálja, tehát érdemes egy nagyobb próbakört menni vele.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
j.bravo
addikt
-
Bati0501
őstag
válasz Kalandor #110789 üzenetére
Első két Golf Comfortline felszereltségű,mégis kívül-belül eltérőek,furcsa.
Elsőn műanyag csíkok,középkonzol elég fapad,első lámpák nagyon homályosak,míg a második sztem kívül-belül sokkal szebb: fényezett díszlécek,szép középkonzol stb.
Mintha nem is ugyan olyan felszereltségi szintben lennének.Ha nem vagyok indiszkrét,elkérhetném annak a forrásnak az elérhetőségét,akik Priusokat hoznak be Franciaországból?
-
válasz Gergőke88 #110807 üzenetére
Abszolút nem ismerem a típust, de ezek jöhetnek szóba. Tempomat csak egyben van, és gyanús az a sok pont 100.000 alatti
-
Gergőke88
addikt
válasz Kalandor #110810 üzenetére
Ezekben elobb elhiszem a 100e alatti futast, mint az 1.9 dizel 7-8eves autokban a 150e kmt ( szervizkonyvet hagyjuk, tudjuk mennyit er...)
Ha rakeresel itt is , es masol is ajanlott tipusok, 6l alatti fogyasztas, nem kell felned a szokasos dizel bajoktol.
206-nal nagyobb lesz az biztos.
Ha a tempomat ennyire fontos, utana kell jarni, higy mennyiert lehet beletenni utolag.
Tc-n talalsz rola tesztet is ( hasznalt teszt)[ Szerkesztve ]
-
-
válasz Gergőke88 #110813 üzenetére
De hát Domiba is, Gazsiba is és Lujziba is így ültem...látom még mindig csak hit és tények vitája megy, mert ugye itt mindenkinek saját tapasztalata van német automa dízel üzemeltetéséből...Ja hogy egyedül vagyok
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
nesa
veterán
válasz rbalint88 #110782 üzenetére
Engem is erdekelne minden nyugje a 156 nak, jovore szeretnek venni egy dizel peldanyt.
Bar meg csabito a 166 is, de abbol a bamba pofa szembol nem tetszik, a 164 nagyon tetszik csak nemigen van ertelmes dizel peddig van 1-2 fenmaradt igazan szep peldany.
Vagy pug 605?[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
Meglepően azt mondják, hogy a 156-ból -és 147-ből is ennek folytán- a dízelek jobbak, mint a benzinesek. Mindegyik motor jó*, én 1.9 16v és 2.4 20V motorokat nézek, mert azokban van hatos váltó. 130-140-nél 2200 körül forog hatodikban, az zaj és fogyasztás szempontjából is eléggé nyerő. Ma voltam próbálni egyet, a 140 lóval kényelmesen lehet haladni. Nincs az a pdtdi-kre jellemző "dolgozik a változógeo és bezsibbad a nyakad" gumiköteles gyorsítás, lineárisabb, finomabb karakter. De persze megnyomorgatva húz rendesen, szeret forogni, nem ér véget az élet 3000-nél. Nyűgök: futómű nem szereti a fos utakat, de nem egyben locsolsz rá százezreket, hanem apránként kell ezt-azt cserélni, ez függ a használattól is, mennyire kerülgeted a kátyúkat.
Apróbb elektromos hülyeségek, plusz az immo elprogramozódása, ami bosszúságot tud okozni, de állítólag könnyű rutint szerezni az újrakódolásból Óriási buktatói nincsenek a típusnak, 10+ éves középkategóriás autó, kell belőle venni egy faszát és vigyázni rá, megadni a kötelezőt, azon túl nincs benne semmi mágia.
*jó= nincsenek komoly típushibák, cr dízel, szóval a szokásos dolgok a km-ek múlásával benne vannak, mint mindegyikben.TaaT: Alfa, Hondák, Mazdák, hot hatchek, sportautók. Amik élményt is adnak, nem csak az A-ból B-be eljutás a létezésük értelme.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz j.bravo #110808 üzenetére
Erőben nem de a magasabb nyomaték miatt rugalmasabb és nem eszik sokkal többet. Nem véletlen, hogy a City-be már csak az 1,4 i-dsi került bele (pedig súlyban alig több mint a Jazz).
Viszont az 1,2-es elég aszkéta. Városon kívül lazán hozza a 4,5-4,7-es átlagot normál használatban. Pályán 6,2 130-nál ha a 140-be is belekóstolgatsz akkor 6,3 saját mérésem szerint.
Egyszer poénból 70-80-al lecsorogtam vele Berénybe akkor 4,2-t kért de az már mozgó útakadály szint.#nincsbennetarcsi
-
-
Csaby25
senior tag
Hello!
Tudja valaki miert olcsobbak a kombi autok?[ Szerkesztve ]
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
-
HoaryFox
őstag
válasz HoaryFox #110600 üzenetére
Esetleg még valaki? [link]
Eddig 1 kollegától kaptam PM-et (ezúton is THX), de több vélemény azért megnyugtatóbb lenneJelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
(#110824) necsak :a Golf III és Punto jó alternatívák. Sajnos a Golfnál előferdül hogy ebben a sávban teljes küszöb cserével kell kezdeni, vagy a dízelnél az adagoló orrán száján folyik.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
nesa
veterán
válasz Integrale #110832 üzenetére
Ugye, ezzel mar erdemes lenne aludni nehogy masnak is megtetsszen, szerelomnek volt egy idobe a 85 os julia fakormany a falon.
(#110833) rbalint88
Ez a baj az olasz kocsikkal ha van 55 szin a katalogusba abbol megvan a szurke 50 arnyalata a maradek 5 bol 1 az feher + 1 a fekete 1 a sima piros, 1 a bordo metal (nalam ez jatszik),+ van meg a padlizsan lila, remelem nem maradt ki semelyik -
8th
addikt
válasz szőröscica #110831 üzenetére
A kipufogót és a turbót leszámítva jószerivel gyári volt a masina [link]. Már el is kelt Magyarország leggyorsabb hullaszállítója .
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz szőröscica #110838 üzenetére
Igen.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
norbert1998
veterán
Hát, rájöttem, hogy a rozsda és a fogyasztás a két legggfontosabb szempontom. Ajánlott a tc mindenféle Dedra-t meg ilyeneket. Lép az a kocsi rendesen, de eszik egy fél gatyát, 8-9 L-t, ráadásul elektronikusan egy darab békaguanónak minősíti a nép, 10/2.5 ponttal!
Szóval valami kisebb szívódízelre gondoltam/tunk.
Én legfőképp 1.4-es AX-re, mert tetszik is (hátulról annyira nem), meg azért 3-4 l nagyon kellemes, pedig az is tud menni.Jelenleg úgy áll, hogy 150+átírás a keret. Talán plusz 20-30k.
Tehát AX, 3-4 l-el.
Van még 1.6-os szívós Kadett E, egész szép árban, 5 liter körül megvan.
1.8-as D vagy TD Ford Escort, 5-6 literrel, ezt mondjuk már kicsit sokallom. Jó nekem kisebb is.
VW Polo 1.4d, 4 literrel.
Golf-ból valami? Javarészt I-esek vannak, 5 literrel, 1.6 TD meg hasonlók.
Citroen BX 1.7D, 1.9TRD, javarészt 5 literrel,
Renault 19 1.5d, 1.4i 5 literrel.
Peugeot 205 1.8d XRD 5 literrel.A teljesség igénye nélkül.
Ezekről mit gondoltok?
-
nesa
veterán
válasz norbert1998 #110842 üzenetére
ax nel kissebb fogyasztasu kocsi nem igen letezik plane ebben az arban.
Opel motoros dizelt akkor vegyel ha telen nem szempont hogy indul vagy sem, vilag szarja, ezzel csak a regi ford 1.8d vetekszik.Bx et kizarnam mert magyarorszagon nem sokan ertenek hozza ugy meg szopas lehet.
Halottakrol (haldokrolol) meg csak jot vagy semmit, amugy se alja meg a helyet teljes mertekben.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Csaby25 #110822 üzenetére
A nagyobb önsúlyon kívül nem igazán.
mod:
j.bravo: Az enyém 2006-os 1,2-es. Köszöni jól van, működik. 2 gyári visszahívás volt az egyikben a fényszóró kábelt cserélték (ha a gyárinál erősebb izzó került bele akkor hajlamos volt megolvadni a kábel) a másik meg a váltóbovden csere. Utóbbiban az enyém nem volt érintett.
Megbízható láncos motor, ha az olajat cserélik benne rendesen akkor nincs kockázat. Arra érdemes figyelni, hogy a gyertyákra nézve érzékeny, azt 40k km-erenként kell cseréni (hengerenkénti dupla gyertyás tehát 8 kell bele).Illetve azt még nem tudom, hogy a Takata légzsák botrány érinit-e ezt a modellt de hamarosan az is kiderül.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
válasz norbert1998 #110842 üzenetére
Nesa leírta a tutit. Én csak odaírnám hogy ha a BX jól működik, akkor valami hihetetlenül finoman ringatózik: nagyon kényelmes 4 embernek
A golf ok ennyiért kenterbe vernek bármilyen ementálit és/vagy a td orrán száján folyik a nyál. Barátom majd 400k-t kapott olyan golf III-t ami fullra tömve evett pályán vagy 5 litert, cserébe ette vizet és az adagolóból doszt jött az olaj.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
8th
addikt
válasz norbert1998 #110842 üzenetére
Az 1.4D AX legnagyobb baja a motorja. Kis ccm miatt nincs nyomatéka ezért forgatni kell, hogy menjen akkor viszont már ugyanúgy öt litert eszik mint egy 1.9D akármi. Semmi értelmét nem látom. Ford Fiesta is megáll vegyesben 5liter környékén (1.8D 60ló) kevésbé is rohad mint az Escort. Fordból inkább azt venném. Egy Renault Clio 1.9D szintén jó lehet sokkal autószerűbb mint az AX. Ha találsz egy aránylag rozsdamentes szívódízel kettes Golfot az is jó vétel mert nagyon olcsó hozzá az új alkatrész és a bontók is tele vannak vele ahol aztán tényleg gombokért van hozzá bármi. Az 1.6-1.9D tucat kisautók közt nézz szét (Corsa, Polo, Fiesta, Clio) két kilóig ha megtetszik menj el nézd meg aztán ha nincs annyi pénz a zsebedben alkudj pofátlanul. Veszteni valód nincs másrészt úgy is oda fogják adni olcsóbban nem véletlenül hirdetik.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
kenguru99
aktív tag
válasz norbert1998 #110842 üzenetére
25-30 éves dízel autók az ársáv legaljáról, ezektől semmi jóra ne számíts. Mint azt már feljebb is leírták mindegy a tipus, ennyért ne legyenek igényeid. 150 ezerért jellemzően ilyen állapotú autót vehetsz. Hangsúlyozom az állapotot mert azt írtad, hogy nem kell ekkora autó.
[ Szerkesztve ]
-
EQMontoya
veterán
válasz szőröscica #110838 üzenetére
Biztos átépítették a motort szárazkarteresre, nagyobb olajnyomás van, kovácsolt dugattyúk, erre a felhasználásra gyártott csapágyak, stb, stb. Nyilván kiépítettek tisztességes olajhűtőt is, szépen szigetelték az összes leömlőt, hogy a turbó és a kipuff izzása ne nyírja ki rövidebb távon az elektronikát...
Nem lehetetlen, csak még egy autó ára.Ismerek hasonló projekt autót, Corollában van 1.8 Celica (1ZZ) moci, 140 lóról indulva 280 körül járnak turbóval. Pár hétnél többet szervízigény nélkül még nem ment. Nem feltétlen komoly meghibásodások, csak épp itt folyik az olaj, amott falsot szív, becsörög, elmegy az alapjárat...
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
Új hozzászólás Aktív témák
- Nők, nőügyek (18+)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Dragon Age: Origins
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Formula-1
- MIUI / HyperOS topik
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs