- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Milyen TV-t vegyek?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Azonnali processzoros kérdések órája
- TCL LCD és LED TV-k
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- SSD kibeszélő
Hirdetés
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
gp A folytatás PC-re és konzolokra készül, a megjelenési dátum egyelőre nem ismert.
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integrale
veterán
Az csak egy elso lokos. Kuszob mar nincs rajta pl. De a GTA- gyakorlatilag egytol egyig lampamososak, es az ulesuk sem ilyen.
norbert1998: A Dedrat nem neveznem elektronikailag szarnak. Kontaktokkal lehet gond, egyebkent meg tul van ez misztifikalva, nekunk mar a 2. (3.) a csaladban, mind a maximalis felszereltsegu, vagy ahhoz kozeli, legnagyobb elektronikai gondunk eddig az, hogy kidorzsolodott a hatso kabelkorbacs az ajtoban, ezert az ablak levagta a bisztit. Meg lett gyogyitva, kutya baja. Persze tudom en, hogy ki lehet fogni szart is, de mibol nem. Kendacsolt szart viszont abbol is kerulni kell. A kinalat nulla, igy nehez lesz talalni epkezlab darabot, Deltabol talan tobb van, muszakilag ugyan az, csak a felszereltseggel toltak egy kategoriaval lejjebb.
Lepni csak 1.8-tol felfele, es azokbol is inkabb a 16v-k es a turbok.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Csaby25
senior tag
Sziasztok! Picit változott a helyzetem, eddig max. 4000 euróért akartam egy kis családi benzinest. Olcsóbb kellene, max. 3000-ért (nem baj ha kevesebb ). A lényeg: benzines, legalább 2002-es évjárat, olcsó fenntartás, naponta 80 km járok vidéken, ha lehet kihagynám a kombit (nem tetszik külsőre). Köszi!
[ Szerkesztve ]
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
-
tresh
addikt
válasz norbert1998 #110842 üzenetére
Ezeket a fogyasztási adatokat te mérted ? Mert ez kb olyan hogy pl a 2,5 tdi 3,5 literrel jár... csak nem teszik hozzá hogy állóhelyzetben.. Nem ezek alapján döntenék hanem alkatrész szerviz költségek alapján ha már fontos a diesel. Amúgy én pl számításba venném a bosch adagolós 1.9 td 306-os peugeotokat is. Jó lábbal az is 4,5-5 literből elvan és nem egy 35 éves autó.. kamrás td vw-ek is jók csak többet kérnek értük mint amit érnek és ált. mind rohad ami nem az aranyárba van.
-
footy
addikt
válasz norbert1998 #110842 üzenetére
Ilyen korú autóknál ne az érdekeljen mennyit eszik, hanem mennyiből tudod lábra állítani vagy életben tartani.
-
Declare
őstag
válasz tresh #110859 üzenetére
En mar rajöttem, hogy vannak ezek "az en autom csak 3 litert eszik 100 on" mondasok....emberünk nem szamolja/irja az atlagfogyasztast, kiveve egyszer, amikor megcsinalja. Jol csurignyomja a kuton, 6 katanassal, utanna 70 a legnagyobb sebessege, amit 2 perc alatt er el közuton is mert ezt lesi figyeli, aztan amikor mar nagyjabol tankolni kell menni teletankolja, de csak ugy hopp az elsö kattanasig, mert ugye mar tele is van, ezzel azonnal becsapja magat 3-4-5 literrel, eloszt ket szamot es megallapitja, hogy a megtett 400km alapjan az ö autojanak es kifinomult vezetestechnikajanak hala 4,1225654 l/100 km az autojanak a mindenkori fogyasztas.... igy nekem is lehetne 3 liter
-
tomiii.
aktív tag
válasz norbert1998 #110842 üzenetére
Szóval csak gyorsan telóról:
180K
eredet: 20k
okmányok: 12k
illeték, hasra ütés szerűen: 15k
negyedév biztosítás: 5k
üzemanyag: 10k
olajcsere: 10k
egyéb, legyen csak: 10k180k-82k: 98k+alku: tehát 115-ezres kocsikat nézegethetsz és nincs tartalék pénz, ha jól értem?
Ennyiért 1 AX-et látok, Fiestat nem is, Escort van, de ennyiért én is tudok egy 1.3-at, ami teszi a dolgát, de ennyi, többet ne várj
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz Declare #110862 üzenetére
Jaja sok ilyen van enyém is termeli a gázolajat Csak valamiért még is be kell állnom a kútra vele tankolni Nekem a kedvencem mikor bc-be beállítja a pillanatnyi fogyit és 60nal 5.be 3,4 -et eszik neki az 1.6 benzin mekkora király. De amikor beáll kútra 500km után rögtön nem érti hogy lehet az a 3,4 inkább 8. Sok ilyen mendemonda van főleg fogyasztás terén. Az 1.9 Tdi se jár el 4 literrel ha normálisan közlekedsz vele. Persze elérhető vele ez a fogy is ha beállsz az m7-en a kamion mögé 5.be 90nel de ez annyira életszerű mint hogy a brazilok nem a segélyért állnak sorba hanem dolgoznak rendesen...
-
Zewa
senior tag
válasz norbert1998 #110842 üzenetére
Most komolyan minek szívatod magad ilyen foschtalicskákkal? Ezek az öreg dízelek már jó párszor megkerülték a földet, jellemzően a kompressziójuk a béke segge alatt és a korukból adódóan rohadnak is. Én egyedül akkor erőltetném ezt a gázolajas vonalat a helyedben ha van okosba nyál, sütő-, vagy trafóolaj.
Egy jó Swift oszt' joccakát. Fogyaszt 5-6litert, két csomag szotyiért kapsz hozzá alkatrészt, van belőle kínálat bőőven. Az 1.3-as ezekhez képest rakéta és nem kell 3km-es kifutópálya ha megakarsz vele előzni egy teherautót.
Keretbe beleszámoltad a kötelezően cserélendő dolgokat? (Vezérlés, olajak, szűrők?)ps.: Haver srác pár éve vett egy lemattult piros 5ajtós Stiftet, műszaki nélkül 90e forintért. Megmosolyogtam hogy "Komolyan, ezzel a sz@rral akarsz futárkodni?!" Kötelezően cserés dolgok után kapott 4 fékbetétet előre, beszabályozták a tárcsákat és gond nélkül átment a műszakin. Az elmúlt 30-40e km alatt annyi baja volt az autónak hogy leszakadt az ablakemelő bovdenje és a futóműben cserélni kellett 2db szilentet.
Fenntartásban kb verhetetlen a kis Suzuki..[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
tomiii.
aktív tag
Az a vicces, hogy Suzukiból is 1db van, amin legalább jó ideig van műszaki, ez, de legalább 1.3
-
tresh
addikt
Az 1.3-as ezekhez képest rakéta és nem kell 3km-es kifutópálya ha megakarsz vele előzni egy teherautót.
rakéta hát egy 1.9 td 90 lovas 306 ha csak 70% maradt a erőben benne akkor is ha behúzod a kéziféket felránt az érdi emelkedőn. Nem mellesleg biztonságba is köröket ver rá mert nem papírból van.. Semmi bajom a stift-el de én inkább buszozok mint hogy azt vegyek.. akkor már vegyen f astrát szintén gombokért van hozzá alkatrész
-
-
Zewa
senior tag
válasz tresh #110868 üzenetére
Híjja, a legolcsóbb érvényes forgalmis 90lovas dízel 306 350ezer HUF. Alig a duplája. A fent említett 1.4 szopódízelekhez mérve. Új korukban tudtad ~50lóerőt, mára ha maradt 40 akkor már tapsolunk.
Én azért egynél többet találtam.
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
tresh
addikt
Most komolyan 250k ért te kapsz egy nem széthulló jó állapotú swiftet? Megadom kollégám számát ugyan ezt a metodikát követe aztán 1 év után 300-at rá locsolva eladta 100ezerét mert egy rom volt és az összes az ennyiért.. ne hogy azt hidd ezek a swiftek nem járták meg a föld hold távolságot vagy 20szor.. pont azért adják el mert még gurul de már nem sokáig fog.. és paraszt leszek de 150-250k között nem autót kell venni hanem éves bérletet meg egy iphone-t. Kivéve ha nem roncsderbire készül arra jók lehetnek.
[ Szerkesztve ]
-
Zewa
senior tag
válasz tresh #110871 üzenetére
300e ft ráköltése után egy hulladék voltba Stift? Na ne má'! Egy rozsdabogját elvitt márkaszervízbe? Tudom hogy ebben az arsavban kulonosen sok a hulladek de ha a motor+valto es a bode egyben van akkor nagy gond nemnlehet. A kozvetlen konyezetemben van tobb ilyen 2-3kilós Stift és birjak, minimalis fenntartassal.(kiveve egy ceges futar Stiftet amit mindenki ut, vag. Nah azt meg a kis Suzuki sem birja evekig)
Ez a vegyen BKV berletet dolog sokszor egy bullshit mert olyan mocskos mod idorablo tud lenni, foleg videken hogy az valami hihetlen.. -.-"
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
-
tresh
addikt
300e ft ráköltése után egy hulladék voltba Stift? Na ne má'! Egy rozsdabogját elvitt márkaszervízbe? Tudom hogy ebben az arsavban kulonosen sok a hulladek de ha a motor+valto es a bode egyben van akkor nagy gond nemnlehet. A kozvetlen konyezetemben van tobb ilyen 2-3kilós Stift és birjak, minimalis fenntartassal.(kiveve egy ceges futar Stiftet amit mindenki ut, vag. Nah azt meg a kis Suzuki sem birja evekig)
Hosszú történet majd ha lesz giga Ph autós tali sör mellett elmesélem én fogtam a fejem.
Nézd tényleg semmi bajom a swifttel tudom hogy strapabíró de az ilyenek órája mert csak 99999-ig mér, utána nullázódik kb 10 szer átfordult már az fix, és tuti lesz*rták mert megy és mert ez suzuki nem kell vele foglalkozni soha se. Ha mákja van és egy papitól a faluban leakaszt egy 1.0-es stifet 200 k körül ok persze az más. De valljuk meg erre kicsi az esélye így marad a pizzafuti, kőműves, favágó, bodzázó swift ami minden csak nem jó vétel hiába megy még csórija.
Ez a vegyen BKV berletet dolog sokszor egy bullshit mert olyan mocskos mod idorablo tud lenni, foleg videken hogy az valami hihetlen.. -.-"
Akkor robogót Azzal is többre megy
szerk: plusz ha talál egy jót mondjuk 200k ért akkor még át kell írnia+biztosítás igaz vidéken az picsafüst , de kell még rá majd 4 normális gumi ha nem akar meghalni mert a nagy fater tuti hogy 15 év alatt egyszer se vett rá újat mert a boltig jó az amivel kijött a gyárból. Aztán nem árt egy olaj+szűrő csere stb és akkor még a fékek is ott vannak, futómű stb szóval rá kell még vernie min egy 100-ast pluszba és akkor mázlija van ha csak ennyit.
[ Szerkesztve ]
-
válasz EQMontoya #110875 üzenetére
Eddig kanonban ezt harsogta a topik, most meg az ellenkezőjét
Tisztára elbizonytalanitotok
Nincs elvi kifogásom a benzin ellen, most is az van. Megtetszett az Octavia mérete, a motorról is eddig jókat írtak.
A Honda jazzt most már kicsinek érzem. Most megyek a nagykőrösire az octaviahoz, keresek jazzt is. Meg Toyota corollat.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz EQMontoya #110875 üzenetére
Nagy dízel kell neki, nem valami pöcsköszörű zsebmotorral. És automata. A talicskákat ne vedd ide. Nincs azokkal a PD motorokkal semmi baj. Sokan keverik a 2.0 rossz hírnevét az összes PD motoral. Akkor sem PD mert te azt mondtad? Mennyi tapasztalatod van ezekkel a motorokkal?
Kalandor Az octavia jó választás, tágas, biztonságos, megbízható, van hozzá minden, és én is segítek, ha elakadnál valamivel.
Nem egy éve szerelek ilyeneket és még 1 PD elemet sem cseréltem. Eddig mindig valami kisebb baja volt. Persze kifizethettettem volna a PD elem árát, de nem vagyok ilyen. Az esetek 90%-ában mindenféle anyag költség nélkül javtható a kihagyó PD elem.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Typhoon47 #110883 üzenetére
Néha elég egy jó tanács, vagy útmutatás, aztán már a pékek is meg tudják csinálni. Az a PD motor tényleg örök élet +1 nap, ha rendesen van szervizelve, másképp nem ajánlottam volna...
Az a baj, hogy nálatok az első köhögésre elkérik a 4 PD elem árát, pedig csak az elektromos csatlakozóit kell megszorítani, hogy ne lógjanak a PD elemen. Aztán meg jön a rossz hírnév. Találni kell egy rendes szerelőt, aki nem ver át és mindjárt más a képlet.
[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
válasz tresh #110871 üzenetére
Ügyes kollégáid vannak. Van ismerősöm akit rendesen behúztak egy régi swifttel. Tipikus történet. Fiatal srác első autó nem értett hozzá, jól 'átszabták' vele. Olyan helyeken volt elkorrodálva, hogy a vizsgaállomásról egyenesen a bontóba irányították. Hazavitte, faterjával kibelezték és vettek a srácnak mellé egy másikat aminek ép a kasznija. Ami azon rossz volt átrakták emebből és annyi. A két kocsi együtt nem volt négy kiló és az elkövetkezendő 5-6évben maximum aksit meg gumit kell vennie minden más van otthon mert egy komplett autó ott figyel darabokban a garázsban felcímkézve.
"150-250k között nem autót kell venni hanem éves bérletet ..."
Viccelsz? Negyed millió forintért válogathatsz az olyan swiftek közül amibe csak beleülsz és megy, nem kell azonnal az autó árának megfelelő összeget beleborítani.
Mágus2: "Nagy dízel kell neki, nem valami pöcsköszörű zsebmotorral. És automata. A talicskákat ne vedd ide" Nap kommentje.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
petyus_
senior tag
Sziasztok!
Nagyjából fél év múlva tervezek venni egy autót, egyelőre elképzelésem sincs, hogy milyen autót kéne vennem, ebben kérném a tanácsotokat . Kb 2M forintot szánnék rá. Havi 1-2 alkalommal járnék le vidékre Pestről, egyébként városi autó lenne, éves szinten max 15-20 ezer km-t hajtanám.
Főleg sedanokat nézegettem eddig, a családban mindig ilyen autónk volt, szüleimnek már jó régóta egy Renaul Megane Classicjuk, illetve egy Ford Mondeojuk van. A Mondeot 1,8as benzines motorral én kicsit lomhának tartom, ennél erősebb kocsit szeretnék venni. Egyébként a Mondeot 1 évesen vettük, 40K km-rel, most 12 éves, 250K van benne, tavaly ment szét a váltója, ezenkívül nagyobb gond nem volt vele az évek során.
Azt szeretném kérdezni, hogy szerintetek milyen irányba lenne érdemes nézelődnöm? Kicsit visszaolvastam, többen írtátok, hogy nem a km, meg az évjárat a fontos, hanem az állapot, csak sajnos ezt így neten keresztül nem nagyon tudom felmérni , azért úgy közelítőleg jó lenne tudni, hogy mennyi idős autókat érdemes néznem.
Ami fontos lenne, hogy probléma esetén ne menjen rá a gatyám is a javításra, és persze az sem gond, ha a fenntartása is olcsó, bár gondolom ez szinte mindenkinél így van .
Érdemesebb esetleg egy idősebb "felsőkategóriás" autót nézni, vagy inkább egy fiatalabb autó lenne a nyerő?
Tudom, nem írtam túl sok konkrétumot, de egyelőre szinte elképzelésem sincs, hogy milyen autókat kellene néznem, eddig Opel Astra H-t, Honda Accordot, Renault Lagunat, VW Pasastot, Borat, Volvo S40, S60at nézegettem. Illetve szeretem a BMW-ket, nem tudom érdemes-e idősebb 3mas, vagy 5ös BMW-k közül szemezgetni.
-
-
7600 GS
addikt
válasz petyus_ #110887 üzenetére
Volvo S60.
Az othengeres motorok tartosak, erosek, es gyonyoru hangjuk van. Letezik belole turbos benzines is, itt a turbo adhatja meg magat egy ido utan, erdemes ra odafigyelni. Ha nincsenek extra igenyeid a 2.4-es alapmotor 140 loerovel is eleg.
Hatso labter viszont sajnos nagyon szuk, ezzel kalkulalj.
-
sasa134
addikt
válasz petyus_ #110887 üzenetére
Ennyi pénzből nagyon tisztességes Focus, Honda Jazz, Corolla kapható, én ezek közt nézegetnék. Pl egy 1.4-es benzines Jazz, remek pakolhatósággal, tágas beltérrel, megbízható működéssel és szuper fogyasztással vár - városra ideális de el lehet vele indulni hosszabb utakra is. Olvass utána, nem hiába rajonganak érte annyian.
[ Szerkesztve ]
Avanti Roma
-
Integrale
veterán
Imadom a Totalcar kovetkezetesseget. Tegnap a Superb hirnel a 995mm-es fejterrel mar a szedannal sem volt gond, ma a volvo V60-nal a 999 nem boseges.
"Bad reklám is reklám too"
-
Rick4 használt anno itt egy szélvédőcuccot, ami lepergeti a vizet. Emlékszik valaki a nevére?
-
kovacsroli
senior tag
Sziasztok,
látom, hogy porondon vannak a dízelmotorok.
Nekem nagyon kevés tapasztalatom van velük, és kicsit idegenkedek is a horror történetek miatt.Ha maga az autó nem számítana, csak a motor, akkor milyen dízelt vennétek ~1,5M forintig bezárólag?
Olyan dolgokat kellene szem előtt tartani, hogy :
1. A fenntartási költségek a lehető legalacsonyabbak legyenek
2. Dinamikus közlekedésre alkalmas legyen (~80Le/1000kg (szerintem))
3. A fogyasztása nem haladhatja meg a 8 litertA keretösszeg miatt értelem szerűen használtról beszélünk, de feltételezzük, hogy az olajcserét
és az egyéb kötelező dolgokat rendben megkapta.Mit gondoltok mi lenne a megfelelő választás?
Ha hülye vagy az olyan mintha meghalnál. Te nem érzed, csak másoknak fáj.
-
gaborbol
őstag
válasz aero. #110892 üzenetére
Talan a Rain X -re gondolsz? En is szoktam hasznalni, viszont akkor nem torlok, mert felesleges es a lapatok a semmiert jarnak elottem, viszont az asszonyt ez oruletbe kergeti, o meg engem.
Rain x -es ablakmosot szoktam venni amivel rafujok kicsit az ablakra, elkeni a lapat aztan ennyi.
Multkor kapott a szelvedo egy kovet, es a javitas elott probaltak valami ipari cuccal megpucolni a kavicsfelverodes kornyeket, aztan csak a karomkodas ment. kerdem mi a gond?
B+ lepereg a tisztiszoer rola amint rafujom, van valami a szelvedon?
Rain X. Bocsika.[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz petyus_ #110887 üzenetére
Egy dragabb felsö-közep / felsökategorias auto hasznaltan is drgabb lesz, hiaba van egy arban egy 1 eves vw poloval mondjuk.
Bmwböl 2 milliobol csak ilyen 10 vagy 10+ eves ami olyan, hogy erdemes megvenni szerintem. Ha ez nem gond, egy E46 3as bmw pl a 320i az egy jo valasztas lehet, 6 henger, szep hang es annyira nem is lomha. Cserebe 10 liter körüli fogyival szamolhatsz, de nem egy problemas motor.
Nekem H astra (GTC) van 1.7 dizel motorral. Ha elvonatkoztat az ember a kisse uncsi karakteretöl (mondjuk a gtc szerintem egesz jo, de a sima astra H eleg uncsi ), akkor ez is egy jo kombinacio. 6 literes atlagfogyi es eleg problemamentes motor (a 6 sebesseges valtoval szereltek 150k km körül kettöstömegü csere es valtofelujitas erettek, az egy jo 200-300k ezres moka, ezt azert tudni kell roluk, de ezen kivül nem igen van mas)
S60 is szep es jo auto
-
tresh
addikt
Ügyes kollégáid vannak. Van ismerősöm akit rendesen behúztak egy régi swifttel.
Hasonló a story csak nem fiatal hanem hülye mint kb a vásárlók fele aki azt hiszi hogy mekkora boltot csinált 1 misért vett gépen amikor a piaci ára ami egybe van és jó 2 nél kezdődik aztán jön a szokásos, szar francia, hulladék pd és társai komment.. mindennek meg van a normál piaci ára ő a legaljáról akar venni na amikor megnézi mind a 100-at és elb*szott üzemanyag/utazásra 100k-t akkor lehet ha ezt inkább hozzá adja két kanyar után vesz értelmes autót.
Viccelsz? Negyed millió forintért válogathatsz az olyan swiftek közül amibe csak beleülsz és megy, nem kell azonnal az autó árának megfelelő összeget beleborítani.
Akkor bele kell ülni. Nem tudom mi a cél ha csak egymaga megy vele és szeret veszélyesen élni hajrá én gyereket családot nem teszek/tennék ilyen autóba. Ha csak ennyi lenne a keret akkor valahogy szerválnék még plusz 100-150k-t és vennék egy f astrat. Biztonságba köröket ver rá. Szerviz kb ugyanannyi. Használt autót én még nem láttam olyat amire nem kell költeni semennyit se a megvétele után. Persze gurul de kérdés meddig...
-
norbert1998
veterán
Értem, köszi
Azért termeltetek hozzászólást, rendesen Megpróbálok mindre válaszolni ebben a kommentben.
bitpork:
Akkor tehát a Golf-ok számításba jöhetnek, ugye? Vagy pont, hogy nem?8th:
Én személy szerinte annyira nem hajtom, nem kell kerékcsikorgás meg guminyom
Fiesta Flair-je van nagybátyámnak a Wagon mellett, úgy tudom, nincs vele baja.Integrale
Mindegy, a Dedra sajnos éhes nekem, pedig tényleg jónak tűnik.tresh
Nem én mértem, népítéletes véleményeket átlagoltam. Azért típusonként párszáz véleményre lehet alapozni, remélem, ilyen téren.footy
Azokat írtam fel, amik életképesnek tűnnek a hírdetés alapján. Szóval azért olyat nem veszek semmiképpen, amit mondjuk az alföldről saját lábán ne tudnék hazahozni. Sőt, semmiképpen sem.Declare
És a TC-n is hazudnak, és mindenki más hazudok, angliában is, mindenhol
Általánosságban lehet, hogy igaz, de azért én nagyon erősen kétlem, hogy mindenki 3-4 l-t magyarázna az AX-ről, ha 5-öt 6-ot enne
No offensetomiii.
De mondom 150+átírás. És esetleg, ha jól sikerül mennem dolgozni, akkor még +20-30k
Az átírás meg 40-50k, ha minden kell.
Látom később már te is láttadZewa:
Na igen, Szombathely-re napi 5-6 busz megy be, szombaton 1, vasárnap egy sem. És akkor az még csak Szhely. Ha én pl. Cell-be akarnék menni, na akkor felköthetém a gatyám! Másfél óra busz csak egyszer. Aztán 10 km.Köszi mindenkinek az eddigi help-et
Kötözködésképp: A föld-hold táv cirka 400k km -
Declare
őstag
válasz kovacsroli #110893 üzenetére
"e feltételezzük, hogy az olajcserét és az egyéb kötelező dolgokat rendben megkapta."
Hibas feltetelezes, pont ne ezt feltetelezd egy hasznalt dizel vasarlasanal....inkabb gyanakvo es ovatos legyel!
Ilyen parameterek mellett, Neked is beirom az astra H 1.7 dizelt. 110lo, 6 sebesseges valto. 1,5M körül mar szerintem talalhatsz jot, en az enyemet is csak picivel vettem dragabban tavaly. 2008 as. 6 liter atlagfogyi, dinamikus közlekedeshez eleg.
-
tomiii.
aktív tag
válasz norbert1998 #110897 üzenetére
vasárnap minek mész városba? zárva minden
Ennyiért tényleg Swift, sose gondoltam , hogy ezt mondom, de egyik ismerősömé még jól is néz ki: pedig csak rendben van tartva, meg van rajta egy felni
-
Declare
őstag
válasz norbert1998 #110897 üzenetére
Nem konkretan arra a kocsira irtam, de a fogyi mindig hasznalat függö es nagyon sokan nem tudjak, mit hogyan kell szamolni es mondjak az okossagokat.
Erdemes megnezned a spritmonitor.de t es ott az atlag fogyira rakeresni. Eleg jol be szokott jönni.
Viszont amikor 200k körül keresel egy hasznalt autot, ott en furcsanak erzem ezt a fogyasztas harcot, hogy most 3-4 litert eszik, vagy 4-5 litert. Ott szerintem pont a fogyasztas az utolso dolog, mert hiaba eszik 4 litert, ha folyamatosan javitani es cserelni kell valamit rajta, akkor lehet sokkal jobban jarsz anyagilag is egy 6-7 litert fogyaszto szivo benzinnel ami meg csak megy azt jonapot
Új hozzászólás Aktív témák
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Netflix
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Formula-1
- Milyen TV-t vegyek?
- Polgári repülőgép-szimulátorok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest