- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- Dell notebook topic
- Zenelejátszó építése, a kiváló hangzásért
- Mini-ITX
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Radeon Anti-Lag 2 néven tér vissza az Anti-Lag+
- Asztrofotózás
- iPad topik
Hirdetés
-
Minden előzetest megerősít a TENAA a Razr 50-nel kapcsolatban
ma Az előzetes információknak megfelelő formában és specifikációval regisztrált a Motorola következő kagylója a TENAA adatbázisában.
-
Elon Musk: az xAI szuperszámítógépet akar az AI-alapú chatbotjához
it Elon Musk tervei szerint egy szuperszámítógéppel szolgálják majd ki az xAI Grok chatbotjának következő verzióját.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
válasz parandroid #109224 üzenetére
Nemetorszagon belül hasznalhato csak a sarga. Szlovak, Cseh, Magyar rendör nagy esellyel nem bant erte (en is sarga rendszammal hoztam ki a kocsimat es a cseh oldalon pont kikanyarodott egy benzinkuton mögem egy rendör auto nyilvan nem vert le a hideg veritek ) . De aztan semmi nem volt. Magyar rendör ismerös azt mondta, itthon ugyse tudjak igazabol mi is az a rendszam, kommunikacioval se akar veszödni, meg a papirmunkaval se....ugyse allit meg mondom ok
Osztrakok viszont allitolag direkt vadasznak a sarga rendszamra...rendszam levetel es par 100 euro a bünt
-
footy
addikt
válasz gzbotii #109253 üzenetére
A Punto2 szerintem egy kifejezetten jo auto, a swift utan ez a kovetkezo lepcso. Elegge kenyelmes, jok a fekek, nyomatekosak a motorok. Az 1.2-es(60LE) volt az asszonynak, teljesen vallalhato es a konkurensekkel osszehasonlitva nyomatekosabbnak erzik (Toltam vele 150-nel is autopalyan es nem veszes).A varosi fogyasztas inkabb a 6L-hez volt kozelebb mint a 7-hez. A tipikus hibai, viszonylag konnyen es olcson orvosolhatoak.
- szervohiba (ujrainditas altalaban megoldja, vagy a kapcsolo csereje)
- a gyujtokabelek hamar oregszenek (kb 6e Huf)
- ECU hiba (nincs valami jo helyen ezert a meleg kinyirhatja kb 25e huf) -
Integrale
veterán
válasz gzbotii #109207 üzenetére
Melyik mikori evjarat? Egyebkent nincs komoly baj a Puntokkal, kiforrott egyszeru technika. Fl elottibol 1.2 16v- t neznek, ha sokat mesz orszaguton, vagy jellemzobben ott hasznalod, csak varosba jo/jobb lehet a 8 szelepes is, alacsonyabb fordulaton nyomatekosabb.
(2500nal 100nm vs 4000-nel 110)
Belul ugyan akkora hely van mind a kettoben, egyik sem szukebb a masiknal, Puntonak viszont 40 literrel nagyobb a csomagtere.Az ecu hibara is van megoldas, hazilagos, de mukodik.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
lacam
aktív tag
Punto2-t hajtok már 4 éve. lassan 200.000km-t tettem már bele (most van benne lassan 300.000km) egy rakat hibája volt (amikor megvettem) de amióta azokat kicseréltem -és hálás gazdájának tartom magam, amit kell megadok neki- megy mint a szél. 5ajtós P2 1.2 16V.
160at olyan röhögve viszi, mint annak a rendje. Motorhangja simogatja a dobhártyámat...erős, nyomatékos (amennyire egy ekkora, 80 lovas motor lehet!) illetve, ha nem hajtod, odafigyelsz -motorfék, tojás a gázpedál alatt, stb) 5 liter alatti fogyasztást is produkált már. városban nálam 6 körül.City szervó istenkirály. (bár ezt Punto betegségnek mondják, nekem 200.000km alatt még nem jött elő szervó gond..de tényleg létező probléma!) a másik az ablaktörlő rudazat vacak konstrukció. (de mókinggal megoldhat) a fényszóró sem erőssége. (a projector is bemattul valahogy...bár ez nembiztos h csak Punto "betegség"..lehet hogy az összes projectorral szerelt fényszórónál előfordul) Amúgy csak piti dolgai vannak...amiket új alkatrészekkel (nem vészes az alkatrész ár) vagy bontottakkal (nagyon sok van) pótolható.
Én szeretem...használom, míg ki nem dől alólam.
[ Szerkesztve ]
-
Dorien
veterán
válasz feka007 #109243 üzenetére
Nekem is 2004-es 1.4 Focus van, csak kombi. Ha sokat előzgető típus vagy, akkor ne ezzel a motorral vedd. Ha hegyvidéken laksz, szintén ne ezt vedd. Amúgy meg a próbaúton rájössz, hogy elég-e neked vagy sem. Szerintem nyugodt vezetéshez teljesen jó, csendes, kulturált motor. Én nem szoktam 3000 fölé pörgetni, csak előzéskor. Ja igen, akkor érdemes bekapcsolni a "turbót" (= kikapcsolni a klímát).
[ Szerkesztve ]
"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó HiFiMAN HE560 V4 nyitott planár fejhallgató 99.900Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
-
sagesz93
addikt
válasz gzbotii #109253 üzenetére
Én most vettem egy punto classicot március végén, nagyon szeretem, ez a 60lovas verzió, nagyon jó kis kocsi szerintem. Fogyasztás nálam 5,7 liter eddig 3 teletank után, ez főképp város, eddig volt egy Győr - Bp - Győr és egy Győr - Oroszlány - Győr amit hosszabb országúti túrának mondanék.(nyugis vezetési stílusomat is tükrözi szerintem), hibája ami van nálam az a szervó hiba, kormány nyomaték érzékelőt kell majd benne cserélni, 55k Bp-en a csere egy olyan embernél akit a fórumokban istenítenek. (akkor megy el a szervó, ha nagyon kitekerem a kormányt lassú sebességnél és rossz minőségű úton haladok lassú sebességnél(20km/h fölött már sosem jön elő).
Nekem nagyon tetszik a beltér, és a külső is csodás.kép
Más hiba, gond, baj még nincsen(mondjuk érezhetően gondos tulajtól vettem), ez az ECU hiba amiről beszéltek, mit takar? -
Dorien
veterán
válasz tboy93 #109262 üzenetére
Én múltkor 530km-re hoztam ki 5.5 l-es átlagot a fókával. A mostani a közelében nem lesz, szinte végig városban volt hajtva.
"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó HiFiMAN HE560 V4 nyitott planár fejhallgató 99.900Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
-
válasz raczger #109227 üzenetére
Én csak ilyesmiket találok:
"Da die Zuteilung eines Kurzzeitkennzeichens ein nationaler Verwaltungsakt ist, ist es nicht gestattet, dieses für Fahrten ins oder aus dem Ausland zu verwenden (verbotene Fernzulassung). Da Kurzzeitkennzeichen und entsprechender Fahrzeugschein keine offiziellen Zulassungsdokumente darstellen, müssen diese im Ausland auch nicht akzeptiert werden. Allerdings existiert innerhalb der EU-Mitgliedstaaten seit 2007 eine Anerkennungspflicht für das deutsche Kurzzeitkennzeichen. Somit ist die Nutzung eines Kurzzeitkennzeichens auch über die deutschen Grenzen hinaus innerhalb der EU-Mitgliedstaaten möglich.
Auch außerhalb der EU existieren Staaten, die das deutsche Kurzzeitkennzeichen tolerieren (ohne Rechtsanspruch). Dazu gehören: Schweiz, Mazedonien, Weißrussland, Bosnien, Iran."Forrás a staatsverkehrsamt.de, ez talán tekinthető hivatalosnak. Eszerint 2007 óta EU-n belül el kell ismerni a német ideiglenes rendszámot - kiemelés fent tőlem.
Az osztrákok szerintem inkább direkt a keleti nepperekre szállnak rá, akik falkában hordják haza sárga rendszámmal a roncsokat, és gyanítom, hogy nem kimondottan a rendszám, hanem az autó műszaki állapota miatt vadásszák őket - ahogy egyébként a trélereseket is (lásd korábban a fékezett utánfutó, nem fékezett utánfutó, hány tengellyel milyen fékrendszer kell, és társai vita).
A linkelt határozat pedig pont azt mulasztja el hivatkozni, hogy melyik az a jogszabály, ami alapján nem fogadja el a sárga rendszámot, egyszerűen csak leírja, hogy mert az adott időponttól ez nem elfogadható. De hogy miért, vagy mi alapján, arról nem tesz említést. Gyanítom egy nemzetközi per belengetésével jobb belátásra lehetne téríteni a hatóságot, bár amilyen fafejű faszok bírnak lenni, lehet, hogy inkább kifizetik pár év múlva az addig összegyűlt perköltséget, költségtérítést, és a visszatérített bírságot, mert csakazértis.
Ugyanez volt a helyzet ugye akkor, amikor kitalálták, hogy ha van érvényes magyar lakcímed, akkor gyakorlatilag nem vezethetsz külföldi rendszámú autót. Persze ez az ötlet is bukott a nemzetközi jog alapján, de ez őket nem zavarta, addig kiosztottak egy rakás bírságot.
Mindegy, ezek fényében természetesen ezek után én sem indulnékl el Mo-ra sárga rendszámmal. Hiányzik a fenének a kötözködésük.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
hobizoli
nagyúr
válasz parandroid #109268 üzenetére
nem azert mondom de vannak ilyen treller kamionok amikre fel lehet rakatni a kinezett autot es akkor az elhozza egy bizonyos osszegert kb hazhoz
es akkor nem kell szopni az osztrakokal meg a nemeteknel rendszamot venni meg biztositast kotniUK-bol 45-50k-ert hoztak el egy autot par eve, ennel kozelebbrol gondolom meg ennyi sincs a dija ennek
több drón kell ;P
-
gzbotii
veterán
Ettől minden autótulajt kiver a víz szerintem: [link]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Dorien
veterán
válasz bajnokpityu #109275 üzenetére
Ez az 5.5 l nekem tökéletes, már a 6 literrel is elégedett lennék. Mol kúton szoktam tankolni, az esik útba.
Reggel valamiért alig tudtam váltani, nem akarta bevenni a sebességeket. Aztán lassan bejáratódott, visszatért a normális váltási érzet. Most este szerencsére már nem volt vele semmi probléma. Fordult már ilyen elő valakivel?
"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó HiFiMAN HE560 V4 nyitott planár fejhallgató 99.900Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
-
hobizoli
nagyúr
több drón kell ;P
-
Ivan15
senior tag
válasz parandroid #109268 üzenetére
hat a (#109227) raczger-hozzaszolas 5. oldalan a felsö harmadban egyertelmü, hogy Mo- nem fogadja el a sarga ideiglenes rendszamot indoklassal. Ott van benne.
(masreszröl a sarga ideiglenes rendszamos kocsik gepjarmübiztositasa a nemet hataron megszünik, ezert ha törtenne egy töres/baleset a tulajdonos zsebböl fizetheti az okozott kart, ami azert alacsony sebessegnel is több millio is lehet, ha több erintett van. Ezek utan meg ki az az idiota, aki sarga ideiglenessel utazik Mo-ra?)
[ Szerkesztve ]
-
Ivan15
senior tag
válasz Declare #109285 üzenetére
a piros rendszamot is kockazat nelkül lehet igenyelni. Nezd en amikor nyaron kb 3km/h -val nekimentem egy Renault twingo -nak, ami nem egy több 10 millios felsökategorias, a biztosito több mint 1000€-s kart allapitott meg (a twingo-ban)
Mennyi lenne akkor a kar egy autopalyas ütközesnel ahol több, köztük felsökategorias auto is törne es kiderülne, hogy en voltam a hibas -es mindezt (több 10000€) biztositas nelkül külföldön zsebböl kifizetni csak a sarga rendszam miatt[ Szerkesztve ]
-
lsc
nagyúr
Az élet kegyetlen .
-
bajnokpityu
félisten
nekem az 1.8 konkrétan nulla olajat fogyaszt 92e km-nél, ezzel a blokkal.
egyébként győri haver, aki a gyárban dolgozik, azt mondja 20-40e km között vannak csak meghibásodások ezekkel a blokkokkal, a többiről nem tudnak. namost azért 4 év gari alatt ezen autók sokkal többet mennek, szóval azért még garidőben kezelniük kellett a problémákat.eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
nem csak a Odi markaszervizben a szerenytelen oradijukkal meg melle ez csere az csere gondolom ennyibe kerulne
amugy sok gyartonal a gyari dugok is mar tobbe kerulnek ezeknel a kovacsolt dugoknal
mert szarabb anyagbol van ugyan, de 6-8x annyi a haszonkulcs rajta, mint a kovidugokontöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
azert ez nem egy VW/BMW szintu motorproblema
amugy haversracnak aki szilikon csovekkel foglalkozik meg rendeli oket tavolkeleti gyartoktol mar ez elott is mondta,m, hogy kene enekd ezeket arulni, ha ez ekkora hianycikk
aaa de kellen hozza szerszamot csinaltatniii is, meg uuu, meg aaa
jo hat akkor ne keress rajta, majd vki mas megcsinaljatöbb drón kell ;P
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Futás, futópályák
- Nintendo Switch
- CADA, Polymobil, és más építőkockák
- DIGI kábel TV
- Destiny 2 (Xbox One, PS4, PC)
- Nintendo Switch 2 vagy amit akartok (találgatós topik most még)
- Politika
- Autós topik
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen