- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Gaming notebook topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Projektor topic
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
DOOM: The Dark Ages címmel jön a sorozat új része?
gp Lehetséges, hogy a következő játék az eddigiektől drasztikusan különböző helyszíneken és időszakban játszódik.
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
válasz Ace owner #59195 üzenetére
azért számolj arra, hogy 100k-t ráköltesz akár papírozáson kívül is.
vezérlést, szűrőket, olajat mindenképp illik cserélni, és akkor még nincs semmi baja, ami egy idős autónál valljuk be esélytelen. nyilván itt már előtérbe kerülnek a bontott alkatrészek, de annak is megvan a hátránya, megveszed, és ugyanolyan szar lesz.
ennyi pénzből én swiftet vennék, abból egész jókat ki lehet fogni, még akár bombavételnek minősülő darabokat is -
hobizoli
nagyúr
válasz Ace owner #59198 üzenetére
Swift "nem koporso" vs Góóóf
mondj mar meg ijen jo vicceket
"sajnos" a Swift kb fele annyi idos ugyanannyi loveert, ergo sokkal konnyebben talalsz meg olyat belole, ami nem rohadt porra a gitt alatt, mert amikor a Góóóóóf 1 meno vas volt meg hirbol sem volt rendes kasznivedelem
nem mellesleg a Góóóf-bol is meg a leglegleg GTI is alig nehezebb egy Swift-nel, szoval semmivel sincs benne se tobb se kevesebb anyag, hiaba jurgen acel
több drón kell ;P
-
pkbiker
csendes tag
válasz Ace owner #59225 üzenetére
attól fugg hogy milyen! nem kell PD meg CR rendszer elég a rendes TDI!. és aki érthozzá hogyan kell hidegen menni és amikor már leparkoltunk valahol egy kicsikét várni utána bedögleszteni akkor nincs probléma,már régota megvan Octavia 1es TDI csakis 1.9es,és olajcserétol olajcseréig tartja a szintet,se vizet nem forralja se nem fogyasztja csak olaj víz nafta legyen és megy!
-
#16514048
törölt tag
válasz Ace owner #59239 üzenetére
Barátom, látom nem ment át az irónia.
Értem én egyébként, hogy első autónak sokaknál az a lényeg hogy menő legyen a kocsi, csak itt van egy olyan aprócska gond, hogy 300-ért kéne autót venni. Márpedig ha nincs lóvé akkor érdemes inkább józanul gondolkodni és a inkább fenntartási költségeket előtérbe helyezni. És ilyen szempontból lenne sokkal jobb egy Suzuki vagy akár egy Lanos, ezek tényleg megbízhatóak, olcsón fenntarthatók és viszonylag fiatalok is, ami kevesebb km-t feltételez.
Én 2-es Golfot csak hobbiautónak vennék, akár drágábban, és csak úgy hogy a zsebbe lenne rá lé bármikor ha valamire költeni kell.
[ Szerkesztve ]
-
Dany007
veterán
válasz Ace owner #59195 üzenetére
Az a gond a 300k-val, hogy ahogy itt korábban is írták az alap csere dolgokra is elmegy 100k alapból. Plusz az átírás is közelíti a 100k-t. Plusz ha el kell menni az autóért akárhova az már benzin. Ha sikerül megvenni akkor vissza 2x benzin.
Tehát most ott tartunk, hogy az alap költségek mondjuk 100k+70k (átírás mindenestül) + biztosítás? + mondjuk 30k benzinre. Gondolom te se az első autót akarod megvenni amit kinéztél a neten. 3-4-et érdemes megnézni.
Tehát ott tartunk, hogy a 300k-s keretből elment kb 200k lefelé kerekítve. Tehát marad 100k egy autóra.
Suzukiba én se szállnék be az tény! De 20 éves 2-es golfba se! Az is biztos! 100k-ért meg nem tudom mit adnak, passz.
A használtautó.hu-n van átírási költség kalkulátor. Ott beírod milyen az autód, hány köbcenti / lóerő stb... És kiadja mindennel együtt mennyi lesz az átírás. Erre rámegy a biztosítás, amit ha jól tudok az első részletet egyből kell fizetni. És a többi és a többi...
Én nem mondom, hogy szart fogsz venni és még fél millát rákölteni... De a kötelezők cseréje az szinte biztos kiadásnak számít. Plusz az átírás stb... utazás... Nem két fillér.Én már eleve most úgy számolok, hogy a fent felsoroltak ~ 300k. Ami ezen felül marad, annyiból vehetek majd autót.
-
8th
addikt
válasz Ace owner #59195 üzenetére
Punto mk1, Ford Fiesta mk4 vagy régi Swift. De ez nem így működik, hogy max ennyit meg max annyit költenék rá. Ide a rozsdás bökőt, hogy 300k alatti autóra 1éven belül rá fogod költeni a vételárnak megfelelő összeget még egyszer. Kapásból: papírozás, vezérlés csere, a vízpumpa mellett és cserélném az olajpumpát is, folyadékok és az összes szűrő cseréje, átnézetni és ha kell javíttatni a futóművet, fékrendszert, + kötsz rá egy biztosítást. Ez így cakk pakk szervíz munkadíjjal együtt alsó hangon minimum ~150k. Ha venned kell 4db gumit és nem tesco kategóriában gondolkozol az is legalább 60k és még egy métert nem mentél. Ezeken az olcsó öreg szarokon ezer apró dolgot kell javítani egy itt egy kapcsoló egy kis elektronika egy kis ez egy kis az máris ott vagy, hogy 180-200k-t belefeccöltél, hogy legalább a vizsgán ne rántsanak meg vele és akkor még egy olyan autót fogták ki aminél sem a motorhoz sem a váltóhoz nem kell nyúlni. Ki a franc költ ma magyarországon tízezreket rendszeresen egy bontószökevény szervizelésére? Qrva nagy a córesz. Eladói szemszögéből nézve:
- kopottak, ütnek a fékek: nem baj elmegy még ez néhány ezret.
- rojtosra le van járva a gumi: lásd egyel feljebb.
- fent fog vagy meg-megcsúszik a kuplung: lásd kettővel feljebb.
- kopog a futómű, szarok a gátlók: lásd hárommal feljebb.
- morog a kerékcsapágy: lásd néggyel feljebb + majd feljebb tekerem a rádiót.
- berepedt a szélvédő: majd az új tulaj vizsga előtt kicserélteti.
- csipegeti az olajat: majd agyig töltöm átadás előtt...
... és még sorolhatnám.Alap, hogy senki nem fogja a ~250ezret érő autójára a piaci ára 1/4-ét rákölteni, hogy legalább nagyjából rendbe tegye eladás előtt. Ilyen nincs. Én sem tenném. Hajtanám amíg "szét nem esik" és keresnék egy madarat aki ezekkel a hibákkal együtt is megveszi. Inkább hagynék alkudni belőle mint, hogy otthagyjam a lealkudott összeg sokszorosát egy szerelőnél. Ne legyenek illúzióid mindenki ezt csinálja. 300k-ért ne akarj jó autót venni mert nem lehet. Használhatót kifoghatsz jót biztosan nem.
Mod: tovább olvastam a topicot.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
hobizoli
nagyúr
válasz Ace owner #59289 üzenetére
nem log ki meg nincs szarig lerakva, nem fognak kiszedni
a masik a latvanyosan nevagtiv dolesben allo kerek
azert is forgalmi bevonas jarna meg azert is "jo", mert 2-300m-rol latszik nappal, hogy azzal ott vmi nemvan rendben
aztan akkor ezekben altalaban szokott mas is lenni, amivel meg lehet szopatni a pilotatde gyakorlatilag magaval baszik ki, meg hivja fel magara rendori figyelmet aki igy jar, meg is erdemli
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Ace owner #59195 üzenetére
ja hat ijet en is tudok modani
ismiek elmentek venni egy PGT-t
ismertek a tipust korabbrol, nem segghujen mentek oda
elado mondta teloban is hogy nem indul
nem baj megnezik
odamennek, egybol kiszurtak, hogy a fotengely jelado kabele nincs osszedugva, nyilvan nem indul ha az ECU nem latja a forogni a motort, a benzinszivattyut sem inditja el ezertadtak erte 100k-t ahogy van
kihuztak a sarokig, kazanfedel nyit, kabel osszedug, es poccre indult az auto, azaz nulla forintbol megcsinaltaktöbb drón kell ;P
-
Revolit
senior tag
-
TaaT
veterán
válasz Ace owner #78139 üzenetére
[link] 2500-nál szerintem elég elváltani, de néha azért érdemes kihúzatni hogy ne lustuljon annyira be a motor.
Van egy helyi öreg papa, van neki egy lancia dedra 2.0 turbo, szerintem az elmúlt 10évben nem érte el a 3000-et a fordulatszámmérő.
Give them hell Ukraine!
-
DeFranco
nagyúr
válasz Ace owner #78433 üzenetére
Persze, nem is mondtam, hogy jót tesz neki a sok kis rövid út. Azon a kis ezres háromhengeres szívó benzinesen, ami benne van, viszont nem látszik a rideg használatnak még nyoma sem. Garázsban áll mindig, jó hangja van, jól húz, új kora óta most volt pár hete akksi cserélve benne eddig még az is bírta, se nem füstöl se nem dadog, hibátlan.
Corsa betegség: váltókulissza volt benne cserélve, az mindegyiknél para, meg most hallom, hogy nyikorog hátul valami gumi, gondolom szilent, de a fenti használat ellenére motorikusan teljesen patent. Kicsit megtépem a száját 50-60 kilométeren hogy kikormoljam, akkor még ugrik is...
-
DeFranco
nagyúr
válasz Ace owner #78442 üzenetére
Az hogy műanyag. A facelift utáni C corsáknál ezt műanyagból csinálták, meg azt hiszem a rudazatot is, rossz ötlet volt, mert mind behal. Nem veszi be a sebességeket, meg egyszerűen gatya lesz a váltó. Garanciában cserélték az eredeti fémre, ha szóltál, hogy nem OK a váltó, de mi későn tudtuk meg, és így kifutottunk a gariból. Így is elment 9 évet mondjuk viszonylag használhatóan.
Kormánymű tökéletes (hozzáteszem ez alap kivitel, szervó sincs benne) volt még valami visszahívás, de az azt hiszem a vezérműláncot érintette valamilyen formában.
Mi a gond a kormánnyal?
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz Ace owner #78446 üzenetére
leveszed a burkolatot, kiveszed a motort, és kitakarítot WD40-nel meg ecsettel mielőtt beragad a fenébe
én a fertődi kastély lábánál álltam félig lebontott autóval meg egy nem záró zárral torx csavar híján, hogy akkor most merre tovább mert így nem lehet az utcán hagyni az autót, hogy az egyik ajtó nyitva...
-
tomiii.
aktív tag
válasz Ace owner #78646 üzenetére
szerencsere neha akad kivetel is, suliban volt egy ismerosom, jogsi utan Z4-el, G-s mercivel vagy uj land cruiserrel jart koliba, de a srac mellett en is elaludtam kb, olyan szabalytisztelo , nyugodt vezetesu embert ritkan lattam, a kocsikat mindig olyannhelyre parkolta ahol nem nagyon lattak, es rohadt szereny volt.
ja mellette, versenyszeruen cross motorozott es quadozott eleg kemenyen, lehet itt kielte magat
-
zsambek
aktív tag
válasz Ace owner #82826 üzenetére
Haha, szerencsére nem
Pár száz forintos kérdés:
Volvo, S40, 2005, benzin, 1.8. Első indításkor nem mindig indul el, csak ha pumpálod neki a gázt, és utána se találja meg az alapjáratot, hanem mindig le akar állni. Ha mész vele pár száz métert, és még akkor se teljesen üzemmeleg a motor, gurulsz, lenyomod a kuplungot, leesik nagyon alacsonyra a fordulatszám, és olyan hangot ad a motor, mintha le akarna állni. Ötlete nincs esetleg valakinek ?Köszi,
zsambek`[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen TV-t vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- Milyen légkondit a lakásba?
- bambano: Bambanő háza tája
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen