- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Gaming notebook topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Projektor topic
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
m3tr0
senior tag
válasz norbert1998 #110590 üzenetére
Príma Golf MK2 [link]
Vagy egy jó Skoda Favorit [link]
Az első autóm Golf II-es volt, 90 ezer Ft-ért vettem.(cirka 6 éve)
Szóval hajrá.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Kornel #110578 üzenetére
Kíváncsiságból néztem egy konfigurátort a Seat Leonra.
Aztán 25e km-rel és két évvel később itt van 4,2-ért.
Azért ez nem elhanyagolható értékvesztés.Egyébként én nem feltétlenül gondolkodnék középkategóriás autóban, a kompaktok akkorát nőttek, hogy annyi hely van bennük ami pár évvel ezelőtt még a közép kategória kiváltsága volt. Az anyagminőség is rengeteg javult és ami számomra nagyon fontos, hogy a zajcsillapítás is rengeteget fejlődött.
Amúgy én sem vagyok egyszerű eset, mert 4év alatt, most van a 4. autóm
-Szerk-
Most nézem, hogy a linken valami bérletet írnak. Nem tudom az mire vonatkozik, de itt van egy másik összehasonlítás.
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz bitpork #110562 üzenetére
Elhiszem, csak az nem értem, hogy hogyan lehet ezt km-ben megadni, mikor egy városi használatnál többször annyi korom képződik mint autópályás futás esetén. Na meg jópáran tisztítják már a DPF-et.
(#110584) ADAM1337
Ha kell a dinamika, akkor az 1.6MPI-t felejtsd el. Az csak arra elég, hogy komótosan eljuss A-ból B-be.
Először nekem is bejött nagyon a leon2, de könnyen meg lehet utálni. Tele van ergonómiai bakival.
A küszöb például vagy 30 centi széles, ami nehézzé teszi a kiszállást. Majd minden beszállásnál bevertem a fejem a tetőbe pedig nem vagyok egy kosárlabdázó(174cm). Körforgalomnál olyan leszel mint egy keljfeljancsi, mert az A-oszloptól semmit nem lehet látni. A pohártartó használhatatlan benne, mert ha 3-asban vagy 5-ösben van az autó, akkor nem tudod kivenni az innivalót. A hátsó pohártartó pedig eleve kiesik ha van könyöklő a kocsiban. A hátsó ajtó kilincse tök jól néz ki hogy rejtett, de mindig megáll benne a hó.
Szerintem próbálj ki egy Bravót mielőtt a Leon mellett döntesz. A személyes véleményem az hogy a Bravo sokkal jobb autó.[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz footy #110603 üzenetére
oké, de ez nem véletlen esik ennyit, ezekkel voltak is gondok, ha jól tudom.
inkább bevállalnék egy 1.6 szívót, tudva, hogy lassabb, és többet eszik, mint egy hipermodern közvetlen befecskendezéses minden újdonsággal felszerelt motorral ellátott autót, ami kérdés, hogy meddig bírja, és mennyibe kerül majd rendbe rakni.
egyébként a konfigurátorokkal csak az a baj, hogy a kedvezmények nincsenek benne, szóval nem bukott az olyan sokat, ahogy gondolod...pl. egy megbízható sx4 2-3 évesen 2,5 milla, mikor újan volt 3 környéke.
-
footy
addikt
válasz Kornel #110605 üzenetére
Ez az utolsó generációs TSI már nem problémás és a fogyasztása a dieseleket idézi. Az 1.6 szívókkal nem csak az a baj hogy többet esznek, hanem hogy nincsen nyomatékod sem. A TSI-ik már eléggé elterjedtek és még jobban el fognak mert VW konszernen belül gyakorlatilag nem lehet mást választani (benzinesből).
Emiatt pedig egyre több alkatrész van hozzá és egyre többen ismerik/tudják szerelni a motorokat.
A korábbi generációkra jellemző kokszosodás az újakra már nem jellemző, kettős tömegű lendkerék cseréjét még csak egy helyen olvastam és ott is a DSG miatt volt. A turbo hibáját még városi használatnál sem olvastam és hiszem azt hogy megfelelő olajhasználat és némi odafigyeléssel 200e körüli futást ki lehet belőle hozni.
Persze a kedvezmények nincsenek a konfigurátorban, de a használt árából is lehet alkudni, főleg egy ilyen értékű autónál. -
válasz footy #110604 üzenetére
Kihagytad a befelé dőlő műszerfalat, aminek az alja van beljebb, mint a teteje, pont, hogy ne lehessen látni, hogy melyik gombhoz mi van írva - legalábbis Ibizában sikerült eljátszani, a többi, amit leírtál, legalábbis ott is stimmelt.
kornelka: Ha új autót szeretnél, akkor vagy japán (Mazda, Toyota), vagy kis lökettérfogatú turbó. Vagy valami koreai (Hyundai, Kia), de ők jellemzően pár év lemaradásban vannak még motorügyileg, a szívó benzineseik sem túl modernek (motormérethez viszonyuló motorerő és károsanyagkibocsátás, illetve fogyasztás vonatkozásában). Mondjuk újan vett autónál szerintem nem öngyilkosság a kicsi, turbós motor, használtan már nagyon elgondolkoznék rajta.
Új autót pedig, ismétlem, vagy egyáltalán nem kapsz 3M környékén, vagy csak nagyon keleti piacost, de még 4M-ért is csak erősen fapad példányokat.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
norbert1998
veterán
válasz tboldi #110595 üzenetére
Azt csak mondtam, hogy nagyon tetszik. De a plusz költségek miatt mégegy darabig biztosan nem olyat veszek .
bitpork: tudom én azt
Javítások elvégzéséhez persze, kell műhely felszereltség is, de itt minden van, ami kellhet. Na jó, gumi csere, centirozaslleszámítva.pető bá': én is azt a linket néztem, mármint a tc-t. Vannak egész jók, hosszú muszakivall.
Igazából hetente 1-2-3 alkalommal lenne hajtva, olyan 30-45 kilométert.
-
roberto211
őstag
válasz Kornel #110605 üzenetére
Menj el és próbáld ki sx4 et ... Úgy is te fogod eldönteni melyik tetszik és melyik kell neked.
Sima motorral rendelkezőt nem néznék sx4be csak vvt-t ,ez pörög eléggé, meg ha nem sajnálod tud is menni.. Ha van 1.6 vvt jó árban tuti azt venném, ha csak 1.5 vvt akkor ez is megfelel ha nem vagy pörgős tipus.Alkatrész van hozzá,gond nem szokott lenni vele, fiatalnak fiatal , beltere is teljesen kultúrált mivel ilyenben töltöttem 42 órát tudom. 1.6 vvt meg ha odalépsz neki akkor tud is menni..
Hely is van benne de ezt neked kell ugye eldönteni.. Magas is( ha nem szereted alacsony autokat akkor ez előny, de mondeohoz képest jóval magasabb) ...
Biztonságra is jók már az sx4 ek, nem hangosak 100 fölött sem, 140 fölött kezd hangja lenni ....
Nézd meg kereskedésbe,próbáld ki és döntsd el kell e neked v sem.
Itt nyílván a vw-t ajánlják mert valaki nem lát a konszern szigetén túl
Sx4 árba néznék még mazda 6 ot is, honda civicet ha tetszik neked, corollat esetleg.. Aztán meglátod melyik a legjobb választás.
PeterkeT: Ha valaki lát a konszernvilágon túl is, akkor lehet kapni 4 m-ért elég jól felszereltet.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
norbert1998
veterán
válasz m3tr0 #110601 üzenetére
A linkelt Golf-al az a baj, hogy hazavinni nem tudom, csak trailerrel, de az nagyon drága lenne, ráadásul én még két évig nem is húzhatok utánfutót, így második ember idejéből kéne megcsinálni, stb, stb.
Szóval, lejárt okmányossal csak Vas megyében tudok bármit is kezdeni, de azért inkább ne legyen semmi lejárva rajta.
Pont, mint a Favorit-on. Az egy nagyon pofás kis autó -
raczger
őstag
válasz footy #110606 üzenetére
Én előbb vennék mazda 3-ast ( fogyasztás ), mint bármiféle vw konszern tsi-t. Kár ennyire erőltetni a turbót, szinte teljesen eltűntek ott már a szívó benzinesek, ami hétköznapi közlekedésre tökéletes.
Egyébként eddigi autóid közül te melyikkel voltál a legjobban megelégedve? Kíváncsi vagyok, hova helyezed a 6-os Mazdát.
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
footy
addikt
válasz raczger #110611 üzenetére
Nálam a sorrend így néz ki:
1. Golf 6 (most ez van)
2. Mazda6 (ennél csak a zajszigetelés hiányzott, amúgy komfortra, élhetőségre nagyon rendben volt, talán ennek volt a legjobb ülése az összes közül,pedig a golfok közül mind comfortline.)
3. Golf 5
4. Leon 1
5. Leon 2
6. Fabia 1
7. StiftA Mazda3 egyébként nekem is szimpatikus, de azt még nem próbáltam ezért nem tudok róla valódi véleményt alkotni, azon kívül pedig az ára is jóval 4M fölött van.
[ Szerkesztve ]
-
-
AMD Power
titán
válasz Kornel #110605 üzenetére
Egyik barátom most egy Suzuki S Cross vett. Előtte H Astraja volt. Azt mondta jó kis gép.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
m3tr0
senior tag
válasz norbert1998 #110610 üzenetére
Attól,hogy ideiglenesen ki van vonva attól még meg oldható, vissza kell helyeztetni aztán cső.
De csak példaként hoztam fel,ennyiért nincs sok alternatíva de azért lehet találni egy-két tűrhető állapotú Golfot, vagy akár jobb Skodát is. Persze mást is, Fiat Uno,Panda valamit tuti.
Én az enyémet 70-ért adtam el, pedig volt rajta bő egy év műszaki,fogott a fék,nem áztam benne, volt fűtés, annyira a futómű sem volt szar, vezérlést is cseréltettem rajta,jó volt benne a váltó...mondjuk rohadt alja rendesen.
-
norbert1998
veterán
válasz m3tr0 #110620 üzenetére
Tudom. De azt haza kell hozni, meg ki tudja, miért volt kivonva a forgalomból
Összeírtam néhány alternatívát, a tc-s linkről. Majd ha lesz cache, akkor komolyabban belemászok, hogy fogyasztás, képeket kéerek a kritikus részekről, aztán utána majd lesz vásárlás, ha megfelel.
-
hdman
őstag
-
hdman
őstag
-
m3tr0
senior tag
válasz norbert1998 #110621 üzenetére
Miért lett kivonva,mondjuk mert nem használták, projekt autó volt de más lett helyette stb.
Az nem jelent szinte semmit,hogy ideiglenesen kivonatják.
Van aki télen is kivonatja,mert nem hozza elő a garázsból. -
norbert1998
veterán
válasz m3tr0 #110625 üzenetére
Igen. És olcsóbb meg megéri évente ki-bevonatni, mint télen fizetni a kötelezőt meg súlyadót. Hát ha te mondod. Nem tudom, nem rtek hozzá, de nekem nagyon abszurdnak tűnik.
Vagy azért van kivonva, mert annyira szétrohadt a kasztni vagy mondjuk szétállt a teleszkóp, hogy nem ment át a műszakin. Emiatt félek kivontaktól. Meg mert ahhoz trailer kell, mert vontatni nem szabad.
-
roberto211
őstag
válasz norbert1998 #110626 üzenetére
Rádobsz egy kölcsön P rendszámot azt annyi
5e ből megvan, cserébe imádkozz,hogy ne álljon meg alattad.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
válasz norbert1998 #110626 üzenetére
Pedig nem példa nélküli! Pl sokan megijednek a passzivizált törzskönyvtől kereskedő esetében, pedig a kereskedő csak így mentesül bizonyos adók megfizetése alól legálisan amíg nála van a géperejű járómű eladásra.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-v-
addikt
válasz norbert1998 #110590 üzenetére
Hát értelmes autót pedig nagyon nehéz lesz 150ből ...
Annyi pénzért kb. az a legnagyobb érték ha még van 1 évig érvényes műszaki rajta -
m3tr0
senior tag
válasz norbert1998 #110626 üzenetére
Ha hobbi autó vagy nem használják, akkor igen,mert 2300 Ft és max.6 hónapig lehet így. Aztán hosszabbítani kell,például ha kereskedésben áll az autó.
Az,hogy neked abszurd attól még működő dolog.
Szóval nagyon szívesen, sok sikert az autóvásárláshoz. -
válasz roberto211 #110627 üzenetére
Én mintha úgy emlékeznék hogy a "kölcsön" P-s rendszám nem teljesen legális csak ilyen -olyan papírmunkával aminek az elkészítését megint csak kifogásolják bizonyos szervek
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Há' hogy ne tudnám. Ugyanakkor arra is emlékszem hogy életem első autója egy 1977-s Golf I GTI volt amit valamikor 199x ( nem emlékszem pontosan de valahol a 7-8-9 tartományban ) vettem szintén ilyen 1-2 százezres magasságban, mert akkor arra tellett. És addig spóroltam amíg meg tudtam rajta csináltatni mindent, meg bele tudtam rakatni a központi zárat , elektromos ablakot, riasztót, hi-fit-t, ki tudtam vetetni belőle az első ültető rugókat meg mindent amit akartam. Még élénken él bennem az igény nyomása, hogy nekem autó kell
Persze értékelni kell hogy segítség képen elmondjuk hogy ne várjon csodát, de ha mindenki csak ezt fogja szajkózni akkor jobb lenne egy olyan topik, hogy "Miért hülyeség autót venned", és ott lehetne oltani mindenkit hogy mekkora butaság amit csinálni akarhttps://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
TaaT
veterán
válasz maggi1886076 #110635 üzenetére
Az enyémet?
bitpork: Ebben a topikban mindig megmondták hogyha az elképzelés és a büdzsé nem találkozik egymással, most sem volt másképp. És nem, nem mindenki ezt szajkózta, jöttek az ötletek.
Én meg hogy örültem volna hogyha sikerül németből ingyen elhozni azt a 2db kettesgolfot amit megígértek.
Give them hell Ukraine!
-
maggi1886076
addikt
Nem a tiédre. Egy átlag autóra. A tiédre nem Nem értem miért akarnak 100k-ból autózni. Az éves fenntartása többe kerül. És még be sem indítottad.
Asus Zenfone 2 551ML + Xiaomi Band Dropbox 54,88Gb Regisztráció: http://db.tt/aqH19dqW Flickr képek: http://www.flickr.com/photos/101977039@N08/
-
-
-v-
addikt
válasz bitpork #110639 üzenetére
Na és amiknek nem örült? Nincs odaírva a topik címébe, hogy csak olyat írjatok ám, ami tetszik a kérdezőnek ha valakinek az a véleménye, hogy ennyiért bicajt kell venni, akkor azt fogja válaszolni a kérdésre. Az is vélemény, nem jobb nem rosszabb mint a tiéd Lehet az fog segíteni a kérdezőnek a jó döntésben. Lehet a te véleményed, ki tudja. Nincs abban semmi rossz, ha elhangzik ez is, az is ...
-
TaaT
veterán
válasz maggi1886076 #110638 üzenetére
Pedig az enyémre 4db új nyári gumi ~70e [link]
Give them hell Ukraine!
-
-
426os
őstag
válasz maggi1886076 #110635 üzenetére
Nem minden autó malomköveken gurul ám. Pl az említett Favoritot is simán fel lehet gumizni 40k-ból és még nem is a legolcsóbbat vette az ember (165/70R13). Most már nálunk is nagyon aktuális, de annyira keveset megy a kocsi egy évben, hogy valószínűleg valami 4 évszakos lesz, falun tüttyögni jó lesz, hamarabb öregszik el, mint hogy elkopna.
.
-
maggi1886076
addikt
-
426os
őstag
válasz maggi1886076 #110645 üzenetére
Persze, fogja vinni a pénzt, de jó esetben elég lesz apránként csinálgatni rajta ezt-azt. Plusz, ahogy írta a srác, otthon adott a jól felszerelt műhely, lehet tanulni szerelgetni a régi vasat, illetve írta azt is, hogy a család is hasznát venné a második kocsinak néha, így lehet kapna kis segítséget a kezdeti rendberakáshoz. Vidéken olcsóbb a javítás, könnyebb hozzáértő szakit is találni, aki nincs elszállva az árakkal, ha valami nem megy otthon. Csak ennyi pénzzel le kell adni az igényekkel és örülni kell, ha még megy és nem presztízs alapján választani. Nekem úgy tűnik a kérdező ezt nagyjából megértette.
Egy egyszerű autó, ha összeáll, azért nem kell hatalmas kiadásokra számítani utána vele. Ha valakinek meg nem annyira lényeges a kinézet, meg nem mindenáron dízel kell, akkor valami benzines gépet lehet azért ennyiből találni, amiben van még pár év használat. A tervezhető költségeket (biztosítás, adó, üzemanyag 1-2 kopó alkatrész stb) össze kell írni, aztán a többi meg nagyjából látszik vételkor és majd látják, hogy érdemes-e bevállalni. Max szívni fog vele és később jöhet ide leírni, hogy 150k-ból senki ne vegyen autót De leginkább jó lesz tanulópénznek.
Viszont visszatérve a vidékre, mint kezdeti problémára, néha muszáj, hogy legyen kocsi, nem lehet mindent biciklivel/robogóval megoldani. Ha kell, akkor kell, még ha 100k-ból üzembentartóival is, akkor is sajnos. Mondjuk itt ennyire nem súlyos a helyzet, ha jól olvastam..
-
lorcsi
veterán
mazda mx 5...
2000 körüli..
személyes tapasztalat..valakinek ?
Új hozzászólás Aktív témák
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Háztartási gépek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen TV-t vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen