- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Riasztó topik
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Hobby elektronika
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti / 3070 / 3070 Ti (GA104)
- Azonnali informatikai kérdések órája
- TCL LCD és LED TV-k
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
gp A folytatás PC-re és konzolokra készül, a megjelenési dátum egyelőre nem ismert.
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
norbert1998
veterán
válasz tomiii. #110899 üzenetére
Hátha leszavazzák a törvényt
Tényleg szép az a járműDeclare:
Szinte egy szót nem tudok németül
Nyáron kezdem majd el, ha lement a szóbeli angol.
Látom van ángélus.
3.5-öt írnak AX-re.Abban lehet igazad van, de szerintem elég bő a lista, hogy találjak egy értelmes járgányt
tboy:
És esőben mit csinálok? Meg télen, hóban? Viszek hősugárzót?Amúgy a 19-ről meg a 205-ről nem írtatok. Azok milyenek?
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Declare #110898 üzenetére
Pont ezért kezdtem olajcserével vétel után anno. Pedig friss olajcserés volt (ki hiszi el?).
Meg a vezérléscserét se blicceltem el persze. Sokba fáj de ha szakad az még sokkal-sokkal többe... ezeken szvsz nem érdemes spórolni mert az lehet könnyen a vége, hogy többe lesz a leves mint a hús.#nincsbennetarcsi
-
Declare
őstag
válasz tboy93 #110901 üzenetére
jam, az ilyen 100-200 ezres autot azt en csak ilyen nagyon sos kategorianak tudom elkepzelni. Se komfort, se biztonsag, semmi. Plane ha mellette meg elsö szamu kerdes, hogy most 1 literrel többet szik 100on valamelyik vagy kevesebbet, akkor ott azert felmerül, hogy egyebkent mi van a kötelezö szerviz/olajcsere/szürök/vezerles/fekbetetek/akkumlator/lengescsillapitok/gumik ........... teljesen atlagos dolgok, amik ennyi idös autoknal jönnek elö folyamatosan es csak az itt hirtelen felsorolt dolgok az auto erteket is meghaladjak. Szerintem ilyenkor kerdes, hogy valoban belefer e az auto, vagy sem.
(#110903) Qru : Nekem ezert is volt szimpi az elado, ö azzal kezdtem, hogy az akku eleg szar, cserelni kell, a motort ö direkt nem takaritotta, nezzem meg, koszos, de nincs olaj meg semmi, az olajcsere meg a vezerles az aktualis....de az arbol nem igen enged, mert a gep faxa....es 25k km utan mar mondhatom svsz, hogy nem volt atveres....
[ Szerkesztve ]
-
-
Declare
őstag
válasz norbert1998 #110902 üzenetére
Nekem mondjuk 4,4 et irnak [link]
de amugy menniyt mesz egy evben? Gondolom egy ilyen citroennel nem a vilagkörüli utat tervezed. Ha mesz evi 10k kmt mondjuk akkor is ilyen 30-70k Huf rol beszelünk, hogy most 4 liter vagy közel 6 litert fogyaszt a kocsi....cserebe egy dizel autonak a szervizelesere ennel sokkal többet elkölthetsz könnyen. Egy szivo benzinnel kevesbe. Ezt is vedd figyelembe.
-
nagyúr
válasz norbert1998 #110902 üzenetére
esőkabát?
-
TaaT
veterán
válasz EQMontoya #110906 üzenetére
Nem, ez már dízeles magasság, méghozzá a GTD kettesgolfunk kipufogója néz így ki
Mágus2: Na ez az. A PD passatunk kipufogója nem néz így ki, a közvetlen befecsis benzinesem gyári kipufogójából is enni lehetne, az after kipufogón viszont megjelenik egy kis korom, de csak nagyon kevés.
Give them hell Ukraine!
-
TaaT
veterán
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Declare #110904 üzenetére
Sztem ha vkinek az nem fér bele egy olaj csere, vezérléscsere, 4 új gumi, akksi amik előjöhetnek akkor bringát vegyen ne kocsit, mert nem fogja tudni fenttartani. Egy autó nem csak abból áll, hogy tankolok és megyek. Ismerős is megevettet a 5-ös bmw-t. Konkrétan 1 éve rohad az udvarán mert nincs pénze megcsináltatni a vízpumpacserét. Lol.
Annyi km után már igen. De ez a ritkább.
#nincsbennetarcsi
-
-
Qru
MODERÁTOR
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Declare
őstag
Azert egy dizel mindig kenyesebb rendszer lesz, mint egy sima szivo benya....a regi is. Könnyeben koszolodik, dragabb alkatreszeket kellhet cserelni. Innentöl kezdve egyertelmü, hogy a riziko is nagyobb egy dizelnel, mint egy benzinesnel nem? Egy szivo 1.0 swiftben mi mehet tönkre es mennyibe kerül? Egy ilyen regi 1.4-1.5 dizelben azert gondolom több minden es dragabb dolog. Igy nezve 70k pedig gyorsan elpukkanhat es akkor szo nincs motorcsereröl. De ez csak laikus eszmefuttatas
-
nesa
veterán
válasz Declare #110925 üzenetére
Szerintem ebbe a kategoriaba 70k er a valtot se szedik le a motorrol csak vidd el, az adagolok eladhatatlanok 15-25k er se kell senkinek mert gyak soha nem romlik el, egy ismeros bontott nemreg szivo D tipot 3 honapig se a valtot se az adagolot se a motort nemtudta eladni par hete az adagolo kivetelevel a motor valtot + bodet leadta vegyes femnek, de az adagolo szerintem meg mindig megvan, az elso hatso futomu ment el hamar meg 1-2 biz basz mint kormany oszlop... de a moci nem peddig egy ideig probalhato is volt amig megnem vettem az elso golyalabat de akkor mar hirdette egy ideje.
A generatort es az oninditot viszont hamar elvittek.
Ezeknel a regi szivo dizeleknel szerintem nincs egyszerubb megbizhatobb motor, az ossz motorvezerlo elektronika egy db magnesszelep hogy le bird alitani.
[ Szerkesztve ]
-
norbert1998
veterán
Azt a hétszentséges diffúzorját nekijje
Declare:
Hát, nem sokat. És így bele sem számoltam a dologba.
Akkor most mit vegyek? Szivóbenya, osszt cshőőő!
De milyet?
Akkor csak szimplán a lehető legkényelesebb BIZTOS járgány.Veszek egy Coca Corsa-t :
tboy:
Háát, kérlek, nem tudom[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
hmm....lehetseges azt gondoltam laikuskent, hogy azert a szokasos mai dizelautos problemak, a turbon kivül a regieket is könnyen erinthetik....de azert irtam, hogy ez csak laikus gondolatfuttatas....ha tenyleg igy van akkor nem tudom....valahogy nekem is az 1.0, 1.3 swift az a bizonyos SOS auto, ami olcsobb, mint egy garnitura nyari gumi, de cserebe nem esik a nyakadba az esö de lehet akkor egy ilyen öreg szivo dizel is jo....passzos en azert nem hiszem, hogy ilyenben gondolkodnek....de lehet tevednek.
(#110927) norbert1998 ha igaza van nesa-nak, akkor amit irtam is passz. Mindenesetre azt azert akkor talan hasznos volt leirnom, hogy szamolj utanna, mennyit mesz kb es ott mennyi penzt tudsz sporolni ezen az 1-2 liter fogyin...velhetöleg minimal. Minnel egeszsegesebb, jobb alapotu gepet probalj keresni, ne a literekkel harcolj, szvsz. Vagy meginkabb gyüjts egy picit ha nem egetöen sürgös es vegyel egy igazibb autot
-
padi68
senior tag
Sziasztok, lassan letelik a kiküldetésem és át kell ülnöm egy saját autóba, ebben kérném a tanácsokat:
"követelmény"
mivel keveset megyünk 15-25 eKm / év azaz benzines
kombi
2005 utáni
ne alap félszereltségű legyen
100ekm körül legyen benne
keret 1,5-2milliómi az amit Ti ajánlanátok:
* ár/érték arány
* alacsony szerviz igény
* kényelmes
* pakolhatóság....http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=padi68
-
Declare
őstag
válasz padi68 #110930 üzenetére
15-25k km ha nem varosban rohangalva, hanem van benne több hoszabb tav, autopalya, akkor mar en elgondolkoznek a dizelen is. Ha sok a varos es rövid tav, akkor kevesbe.
Ezt a 100k km-t ne eröltesd, sok a csalas, nem a km a lenyeg, hanem az allapot.
Amiket nezz meg pl:
Skoda octavia is jo lehet dizelel is, benzinnel is, vagy pl astra H caravan 1.7 dizel motorral. Pakolhato, jol fogyaszt, eleg problemamentes motor cserebe kisse szürke auto . 2007-2008 as modelleket is kapsz mar ilyen aron. valami hasonlo. Mondjuk itt a kettöstömegü es valto alapos atnezesre szorul, mert könnyen lehet az cseres ennel a motor/valo kombonal es akkor az +300k. Ezen kivül massal a következö sok 10k km en talan nem igen kell szamolni.(#110931) tresh nincs olyan, hogy legoptimalisabb sry, nem trollkodas, de ez mindig bantja a fülemet . Ez a mazda 6 is eleg tuti csak azert ha evi 25k km jön össze, akkor ennek a fogyija mar nagyobb difi pl az 1.7 astrahoz kepest mondjuk menöbb gep kerdes, mi a prioritasi sorrend
(#110933) EQMontoya Igy van
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz Declare #110932 üzenetére
Bocs nem jól fogalmaztam az 1.8 hoz képest gondoltam a madzag6nál hogy a 2.0liter jobb választás lehet nem hinném hogy többet enne viszont több erő van benne és talán a fogyija se vészesen több Mondjuk ha most nekem is céges mellé kéne autó családi és kombi szerintem a madzag lenne a befutó
[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
válasz EQMontoya #110908 üzenetére
Nem csak az más sem. Az autóipari és az olaj lobbi keze messzire elér és erős a gyanúm, hogy az EU-s és egyéb törvényhozók rendre megfekszenek nekik vagy csak simán totál fogalmatlanok a témához. Nem tudom melyik a rosszabb.
Toluol: A természetbe egyrészt a motorhajtóanyagok párolgásával kerül, ipari hulladékokkal (pl. festékek), kisebb mennyiségben ipari szennyvízzel. A talajba elsősorban üzemanyagtartályok szivárgása révén jut. Ezek közül a legnagyobb mennyiségű toluol a levegőt szennyezi, ahol gyorsan elbomlik. (Felezési idő a körülményektől függően levegőben 10-100 óra, vízben 13-54 nap, talajban 1-7 nap). A levegőben a hidroxil-gyökökkel reagálva alakul át kisebb szénhidrogénekké, vízben és talajban a biológiai lebontás a jellemző. Biológiai hozzáférhetősége jó, könnyen felszívódik és akkumulálódik.
Gőzének belélegzése szédülést, tüdőkárosodást, idegrendszeri károsodást okoz. Teratogén hatású (magzatkárosodást okoz). Irritálja a bőrt és a szemet. Különösen a nyomdaiparban dolgozók vannak kitéve jelentős toluol terhelésnek. Gyerekeknek nagyobb veszélyt jelent, mint a felnőtteknek, egyrészt mert a gyerekek testsúly kilogrammra számítva több levegőt lélegeznek be, másrészt mert a toluol nagy fajsúlya miatt a földhöz közeli rétegben feldúsul. Mérgező és mutagén, máj és vesekárosodást okoz. Csökken a vérben a vörös vértestek száma. Magzati károsodás is felléphet.Csak egy kipufogógáz összetevő a sokból amivel jóvanazúgy alapon nem foglakozik senki. Elsősorban a benzinesek fossák magukból ezt a szart de rejtélyes okokból mégsem mérik műszakin a szintjét és az olajipari cégeket sem baszogatja senki azért, hogy mivel adalékolják a benzint. Kicsit széllel szemben pisálás jellegű így a folyamatos emissziós szigorítás.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
-
EQMontoya
veterán
Motorhajtóanyagok párolgása != kipufogógáz.
Nyilván nem jó, de arra nem látok utalást, hogy bármi is pufogná.Abban egyetértünk, hogy az EU-s szabályozás idióta, de szerintem emögött leginkább a német autóipar áll. Úgy könnyű focizni, hogy ők mozgatják a kaput.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
válasz EQMontoya #110861 üzenetére
Mi a bajod a tízen éves pd v magasnyomású dízellel? Azon kívül hogy mások aszonták fujjabelemjönki.
(#110878) Kalandor: komolyan mondom már én könnyezek a sok "azt hallottam"tól. Vedd meg és rohadjak meg én állok jót érte!
(#110897) norbert1998: én azt mondom h mind számításba jön ha és amennyiben rendesen megnézed mielőtt megveszed. Minden kocsi átka az előző gazda, ezért nélkülözhetetlen az alapos átnézés.
(#110908) EQMontoya: Azt hiszem nem aktuális egy flém war a dízel-benya vonalon, pláne nem egy melyik mérgezőbb. Szerintem már tisztáztuk sokszor h rezeda illatú(egészséges) belső égésű motor nincs
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
EQMontoya
veterán
válasz bitpork #110938 üzenetére
Láttunk már sokat futott PD motort, csak olyan, mint Kossuth bicskája. 1892-ben már nagyon tompa volt, kicserélték hát a pengéjét. 1927-re a nyele is nagyon berozsdált, kicserélték hát azt is. De a szelleme, az még Kossuthé!
Egyébként pedig nem dízel vs benzin vita van, pont arról van szó, hogy a benzinesekkel is egyre rosszabb irányba megy a szabályozás...
Same rules apply!
-
válasz EQMontoya #110939 üzenetére
Azért arra kíváncsi lennék hogy ha az érintettek tudják hogy hazudnak, és hogy ott van pölö a spritmonitor akkor miért nem jelentette még fel őket senki a hazugság miatt? Éppen nézegetem a fogyasztásomat. A sok várossal és még nem teljesen üzem meleg motorral jön ki az átlag nyóc liter. Ami biza lakott területen belül bőven 10 felett van.(mondjuk valamit valamiért , én elfogadom) De amikor jönnek a 4-5 literes fogyasztásokkal néha értetlenkedek: a legutolsó ami 5 literrel ment az egy mini a 800ccm szívó dezső motorral.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
http://www.napi.hu/magyar_vallalatok/ugrik_a_benzinar.598305.html
(#110943) Csaby25 : mindenkinek más a preferenciája. EGM, a japán szívó motorokat szereti a megbízhatóságuk okán - ha jól rélmik
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
EQMontoya
veterán
válasz Csaby25 #110943 üzenetére
A benzines Octavia egy simán vállalható autó, előtte én is ajánlottam. A benzines motorjai fogyasztás/teljesítmény arányban nem jók, meg abba a bódéba kicsit gyenge az 1.4 és az 1.6, amúgy semmi baj nincs velük, csak kicsit sokat esznek és élettelenek. Ha valaki ilyet vesz, mert a családot meg a horgászfelszerelést furikázza A-ból B-be, szerintem jó döntést hoz.
bitpork: az a baj, hogy nem nagyon lehet mit kezdeni ezzel, mert a kretén mérési ciklust szintén az EU csinálta, a gyártók csak optimalizáltak rá. Arról nem a gyártók tehetnek, hogy a mérési ciklusnak annyi köze van a realitásokhoz, mint az oroszlánkirálynak. Ebben kell versenyezni, mert ezt kell feltüntetni az autó adatlapján: megteszik.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
Csaby25
senior tag
-
EQMontoya
veterán
-
padi68
senior tag
válasz Declare #110932 üzenetére
köszönöm,
inkább város van benne /napi 25km/ ezért nem vennék dizelt
amiket néztem
* ford focus( itt nem tudom, hogy melyik motort ajánlotta a totalcar)
* ford c-max
* toyota avensis
* toyota corolla versonem kell izomgép, inkább a jó fogyasztás és kényelem ami kell... :-)
[ Szerkesztve ]
http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=padi68
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen